«Затверджую»
Директор школи
Індивідуальний
календарно-тематичний навчальний план
учня 8 класу (програма: ЗПР)
Складено вчителем:
Перевірено: заступником директора з НВР
Ознайомлено: _______________________
Календарний план обговорювався на засіданні
МО математично-природничого циклу (засідання №1 від)
н.р.
Геометрія
Усього – 33 години
1 година на тиждень
(У відповідності до програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів 5-9(10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку). «Алгебра. Геометрія.8-9». Укладачі:Сак Т.В., Прохоренко Л.І, ВащенкоВ.М. 2016.)
№ уро ку |
Тема |
Вимоги до рівня |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
К-сть год |
Дата прове- дення |
Примітки |
|||||
І семестр Повторення основних питань курсу геометрії 7 класу |
|||||||||||
1. |
Повторення програмного матеріалу за 7 клас |
|
|
1 |
|
|
|||||
Чотирикутники Тема 1. Паралелограм. Теорема Фалеса. Трапеція |
|||||||||||
2. |
Чотирикутник та його елементи |
Учень: розпізнає опуклі і неопуклі чотирикутники; знає означення і властивості чотирикутників,знає ознаки паралелограма, властивості середньої лінії трикутника і трапеції; застосовує властивості і ознаки зазначених у змісті програми чотирикутників до розв’язування задач на доведення, обчислення, побудову; доводить теорему Фалеса. |
Сенсомоторний розвиток: будує в зошиті чотирикутник та його елементи, паралелограм, прямокутник, ромб, трапецію; розрізняє зазначені геометричні фігури на малюнках; користується необхідними креслярськими приладдями під час побудови. Пізнавальна діяльність: систематизує та доповнює знання про чотирикутники та їх властивості; засвоює та використовує теореми під час доведення; застосовує вивчені означення і властивості під час розв’язання задач. Мовленнєвий розвиток: знає означення чотрикутника, прямокутника, ромба, квадрата, трикутника і трапеції; усно описує чотирикутник і його елементи; формулює означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників, центральних і вписаних кутів, вписаного і описаного чотирикутників, середньої лінії трикутника і трапеції; називає ознаки паралелограма, вписаного і описаного чотирикутників; обгрунтовує доведення теореми Фалеса; використовує засвоєні терміни під час відповідей. Формування математичного мислення: розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, планувати та контролювати власні дії; розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, діяти за аналогією. |
1 |
|
|
|||||
3. |
Паралелограм. Властивості паралелограма |
1 |
|
||||||||
4. |
Ознаки паралелограма. Площа паралелограма |
1 |
|
||||||||
5. |
Прямокутник і його властивості |
1 |
|
||||||||
6. |
Ромб, квадрат і їх властивості |
1 |
|
||||||||
7. |
Контрольна робота № 1 |
1 |
|
||||||||
8. |
Теорема Фалеса |
1 |
|
||||||||
9. |
Середня лінія трикутника, її властивості |
1 |
|
||||||||
10. |
Трапеція. Середня лінія трапеції |
1 |
|
||||||||
11. |
Центральні й вписані кути. Вписаний чотирикутник |
1 |
|
||||||||
12. |
Описаниий чотирикутник |
1 |
|
||||||||
13. |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
||||||||
|
|
|
|
||||||||
Тема 2. Подібність трикутників |
|||||||||||
14. |
Узагальнена теорема Фалеса. |
Учень: має уявлення про подібність геометричних фігур; |
Сенсомоторний розвиток: будує подібні фігури; будує подібні трикутники за ознаками подібності за допомогою креслярських інструментів. Пізнавальна діяльність: ознайомлюється з поняттям перетворення подібності в геометрії, його видами та властивостями; навчається застосовувати ознаки подібності трикутників до розв’язування задач. |
1 |
|
|
|||||
15. |
Подібні трикутники. Ознаки подібності трикутників |
1 |
|
|
|||||||
|
II семестр |
||||||||||
16. |
Застосування подібності трикутників: – середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику |
знає ознаки подібності трикутників; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач. |
Мовленнєвий розвиток: розпізнає і усно описує подібні трикутники; формулює означення і властивості подібності трикутників; доводить ознаки подібності трикутників, теореми про середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику. |
1 |
|
|
|||||
17. |
Застосування подібності трикутників: – властивість бісектриси трикутника |
1 |
|
|
|||||||
18. |
Самостійна робота |
1 |
|
|
|||||||
Тема 3. Многокутники. Площі многокутників |
|
|
|
|
08.02.17 |
||||||
19. |
Многокутник і його елементи. Опуклі й неопуклі многокутники. Сума кутів опуклого многокутника |
Учень: має уявлення про многокутники; знає означення правильного многокутника, теорему подібності правильних опуклих многокутників; будує правильний чотирикутник, трикутник, шестикутник; пояснює, що таке площа многокутника; формулює теореми передбачені змістом даної теми; розв’язує задачі застосовуючи вивчені формули. |
Сенсомоторний розвиток: будує у зошиті правильний чотирикутник, трикутник, шестикутник; розпізнає многокутники на малюнках. Пізнавальна діяльність: систематизує і розширює знання про многокутники; навчається зображувати та знаходити на малюнках многокутник і його елементи, многокутник вписаний в коло, і многокутник, описаний навколо кола; оволодіває вміннями розв’язувати задачі на знаходження площі многокутників, спираючись на засвоєні властивості і формули; використовує вивчені означення і властивості під час розв’язування задач. Мовленнєвий розвиток: описує многокутник і його елементи; називає основні властивості площ опуклих і неопуклих многокутників; формулює означення і теореми передбачені програмовим матеріалом; доводить теореми про площі паралелограма, трикутника, трапеції, суми кутів опуклого многокутника; називає вивчені формули; під час усного доведення теорем використовує засвоєні математичні терміни. Формування математичного мислення: розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, планувати та контролювати власні дії; розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, діяти за аналогією. |
1 |
|
|
|||||
20. |
Правильні многокутники. Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників |
1 |
|
|
|||||||
21. |
Поняття площі многокутника. Основні властивості площ. |
1 |
|
|
|||||||
22. |
Площа прямокутника, паралелограма |
1 |
|
|
|||||||
23. |
Площа трикутника |
1 |
|
|
|||||||
24. |
Площа трапеції |
1 |
|
|
|||||||
25. |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
|||||||
26. |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|||||||
Тема 4. Розв’язування прямокутних трикутників |
|||||||||||
27. |
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
Учень: має уявлення про синус, косинус, тангенс госторого кута прямокутного трикутника; знає доведення теореми Піфагора; усвідомлює алгоритм розв’язування прямокутних трикутників; розв’язує прямокутні трикутники; застосовує відомий алгоритм розв’язування до нових задач. |
Сенсомоторний розвиток: будує в зошиті геометричні фігури за допомогою креслярських інструментів; будує прямокутний трикутник, перпендикуляр і похилу; виконує всі необхідні рухи для розв’язання завдань. Мовленнєвий розвиток: описує похилу; формулює властивості перпендикуляра і похилої; називає означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута прямокутного трикутника; обгрунтовує доведення теореми Піфагора; використовує нові терміни під час відповідей; обгрунтовує розв’язування задач. Формування математичного мислення: розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, планувати та контролювати власні дії; розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, діяти за аналогією. |
1 |
|
|
|||||
28. |
Теорема Піфагора |
1 |
|
|
|||||||
29. |
Перпендикуляр і похила. Нерівність трикутника |
1 |
|
|
|||||||
30. |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
1 |
|
|
|||||||
31. |
Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів |
1 |
|
|
|||||||
32. |
Розв’язування прямокутних трикутників. Самостійна робота |
1 |
|
|
|||||||
33. |
Підсумкове повторення й оцінювання за рік |
1 |
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||