Календарно- тематичне планування з геометрії у 8 класі на 2020-2021 н.р. з урахуванням рекомендацій МОН щодо корегуючого навчання за період карантину у 7 класі
Геометрія
8 клас
(70 годин на рік, 2 години на тиждень)
Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2017.
Підручник. А.Г.Мерзляк,В.Б.Полонський,М.С.Якір Геометрія: Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Х.: гімназія, 2016.
Тематичний план
№ |
Тема |
Кількість годин |
|
за програмою |
за планом |
||
1 |
Повторення |
- |
6 |
2 |
Чотирикутники |
22 |
22 |
3 |
Подібність трикутників |
10 |
10 |
4 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
14 |
14 |
5 |
Многокутники. Площі многокутників |
12 |
12 |
6 |
Резерв |
12 |
|
7 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
- |
6 |
Усього |
70 |
70 |
|
Контрольні роботи |
6+вхідна |
6+вхідна |
Календарне планування геометрії в 8 класі
(2 години на тиждень)
І семестр -32 год., ІІ семестр -38 год.
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
проведення |
скоригована |
|||||
Повторення навчального матеріалу з геометрії 7 класу ( 6год.) |
||||||
1 |
Геометричні фігури та їх властивості. Взаємне розміщення прямих на площині. |
|
|
|
||
2 |
Трикутники. Ознаки рівності трикутників |
|
|
|
||
3 |
Коло. Круг. Дотична до кола, її властивості. |
|
|
|
||
4 |
Коло, вписане в трикутник. Коло, описане навколо трикутника. |
|
|
|
||
5 |
Основні задачі на побудову |
|
|
|
||
6 |
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
||
Тема 1. Чотирикутники (22год.) |
||||||
Тема 1.1. Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат. ( 11 год. ) |
||||||
7 |
Чотирикутник,його елементи. Сума кутів чотирикутника |
|
|
|
||
8 |
Паралелограм, його властивості |
|
|
|
||
9 |
Ознаки паралелограма |
|
|
|
||
10 |
Паралелограм, його властивості й ознаки. Самостійна робота |
|
|
|
||
11 |
Прямокутник і його властивості |
|
|
|
||
12 |
Ромб і його властивості |
|
|
|
||
13 |
Ромб і його властивості |
|
|
|
||
14 |
Квадрат і його властивості |
|
|
|
||
15 |
Розв'язування задач Самостійна робота |
|
|
|
||
16 |
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
||
17 |
Контрольна робота № 1 з теми «Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат» |
|
|
|
||
Тема 1.2. Трапеція. Середня лінія трикутника. Середня лінія трапеції. Вписані та описані чотирикутники (11 год.) |
||||||
18 |
Аналіз контрольної роботи. Середня лінія трикутника, її властивості |
|
|
|
||
19 |
Середня лінія трикутника, її властивості |
|
|
|
||
20 |
Трапеція. Середня лінія трапеції, , її властивості |
|
|
|
||
21 |
Трапеція. Середня лінія трапеції, , її властивості |
|
|
|
||
22 |
Трапеція. Середня лінія трапеції, , її властивості Самостійна робота |
|
|
|
||
23 |
Центральні та вписані кути |
|
|
|
||
24 |
Вписані чотирикутники |
|
|
|
||
25 |
Описані чотирикутники |
|
|
|
||
26 |
Вписані та описані чотирикутники |
|
|
|
||
27 |
Розв'язування задач Самостійна робота |
|
|
|
||
28 |
Контрольна робота № 2 з теми «Трапеція. Середня лінія трикутника. Середня лінія трапеції. Вписані та описані чотирикутники» |
|
|
|
||
Тема 2. Подібність трикутників ( 10 год.) |
||||||
29 |
Аналіз контрольної роботи . Теорема Фалеса. Узагальнена теорема Фалеса |
|
|
|
||
30 |
Властивість медіани трикутника |
|
|
|
||
31 |
Властивість бісектриси трикутника |
|
|
|
||
32 |
Подібні трикутники. |
|
|
|
||
33 |
Ознаки подібності трикутників |
|
|
|
||
34 |
Ознаки подібності трикутників Самостійна робота. |
|
|
|
||
35 |
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач |
|
|
|
||
36 |
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач Самостійна робота |
|
|
|
||
37 |
Розв’язування задач |
|
|
|
||
38 |
Контрольна робота № 3 з теми «Подібність трикутників» |
|
|
|
||
Тема 3. Розв’язування прямокутних трикутників (14 год.) |
||||||
39 |
Аналіз контрольної роботи Метричні співвідношення у прямокутному трикутнику |
|
|
|
||
40 |
Теорема Піфагора . Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
|
|
||
41 |
Теорема Піфагора |
|
|
|
||
42 |
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
|
|
||
43 |
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
|
|
||
44 |
Розв'язування задач . Самостійна робота |
|
|
|
||
45 |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
|
|
||
46 |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
|
|
||
47 |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
|
|
||
48 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
||
49 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
||
50 |
Розв’язування прямокутних трикутників. Самостійна робота |
|
|
|
||
51 |
Розв'язування задач . |
|
|
|
||
52 |
Контрольна робота № 4 з теми «Розв’язування прямокутних трикутників» |
|
|
|
||
Тема 4. Многокутники. Площі многокутників. ( 12 год.)
|
||||||
53 |
Аналіз контрольної роботи Многокутник та його елементи. |
|
|
|
||
54 |
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола. |
|
|
|
||
55 |
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. |
|
|
|
||
56 |
Площа паралелограма |
|
|
|
||
57 |
Площа трикутника. Самостійна робота. |
|
|
|
||
58 |
Площа ромба |
|
|
|
||
59 |
Площа трапеції |
|
|
|
||
60 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
||
61 |
Розв’язування задач |
|
|
|
||
62 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
||
63 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
64 |
Контрольна робота № 5 з теми «Многокутники. Площі многокутників.» |
|
|
|
||
Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 год.)
65 |
Аналіз контрольної роботи Чотирикутники |
|
|
|
66 |
Подібність трикутників |
|
|
|
67 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
68 |
Многокутники. Площі многокутників. |
|
|
|
69 |
Підсумкова контрольна робота №10 з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
|
|
|
70 |
Узагальнення вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|