Розроблено відповідно до "Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017. Підручник: Геометрія: підручник для 9-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. С. Істер.– Київ «Ґенеза» 2017р"
Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу
з геометрії
в 9 класі на І і II семестри 2017 /2018 н. р.
Учитель Журавка М. А.
Зведена таблиця розподілу навчального часу в класі програма, за якою складено календарно-тематичне планування, видавництво та рік її видання
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
32 |
2 |
3 |
2 |
II |
38 |
2 |
4 |
4 |
Усього |
70 |
2 |
7 |
6 |
Програма: Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017.
Підручник: Геометрія: підручник для 9-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. С. Істер.– Київ «Ґенеза» 2017р
Календарне планування вивчення геометрії в 9 класі
№ уроку |
Дата прове дення |
Тема уроку |
Примітка |
І семестр |
|||
1 |
|
Повторення навчального матеріалу за попередні класи |
|
2 |
|
Повторення навчального матеріалу за попередні класи |
|
3 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
Координати на площині (13 год) |
|||
4 |
|
Координатна площина |
|
5 |
|
Прямокутна система координат на площині |
|
6 |
|
Синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800 |
|
7 |
|
Тригонометричні тотожності sin(180°–α)= sinα; cos(180°–α)= –cosα. |
|
8 |
|
Координати середини відрізка |
|
9 |
|
Координати середини відрізка |
|
10 |
|
Відстань між двома точками із заданими координатами |
|
11 |
|
Відстань між двома точками із заданими координатами. Самостійна робота № 1 |
|
12 |
|
Рівняння фігури . Рівняння кола |
|
13 |
|
Рівняння кола |
|
14 |
|
Рівняння прямої |
|
15 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
16 |
|
Контрольна робота №2 «Координати на площині» |
|
Вектори на площині (13 год) |
|||
17 |
|
Аналіз контрольної роботи. Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів. |
|
18 |
|
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів. |
|
19 |
|
Координати вектора |
|
20 |
|
Додавання і віднімання векторів |
|
21 |
|
Додавання і віднімання векторів |
|
22 |
|
Побудова вектора, що дорівнює сумі (різниці) векторів |
|
23 |
|
Множення вектора на число |
|
24 |
|
Множення вектора на число. Самостійна робота № 2 |
|
25 |
|
Колінеарні вектори |
|
26 |
|
Скалярний добуток векторів |
|
27 |
|
Скалярний добуток векторів |
|
28 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
29 |
|
Контрольна робота №3 «Вектори на площині» |
|
Розв’язування трикутників (12 год) |
|||
30 |
|
Аналіз контрольної роботи . Теорема косинусів |
|
31 |
|
Наслідки з теореми косинусів |
|
32 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота № 3 |
|
ІІ семестр |
|||
33 |
|
Теорема синусів |
|
34 |
|
Зв’язок між пропорційними відношеннями теореми синусів і діаметром описаного кола |
|
35 |
|
Застосування розв’язування трикутників у задачах |
|
36 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота №4 |
|
37 |
|
Формули для знаходження площі трикутника |
|
38 |
|
Формула Герона. Формули радіусів вписаного й описаного кіл трикутника |
|
39 |
|
Розв’язування задач. |
|
40 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
41 |
|
Контрольна робота №4 «Розв’язування трикутників» |
|
Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга (11 год) |
|||
42 |
|
Аналіз контрольної роботи. Правильний многокутник, його види та властивості. |
|
43 |
|
Правильний многокутник, його види та властивості. |
|
44 |
|
Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників. |
|
45 |
|
Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників. |
|
46 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота № 5 |
|
47 |
|
Довжина кола. Довжина дуги кола. |
|
48 |
|
Довжина кола. Довжина дуги кола |
|
49 |
|
Площа круга та його частин |
|
50 |
|
Площа круга та його частин Самостійна робота № 6 |
|
51 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
52 |
|
Контрольна робота №5 «Правильні многокутники. Довжина кола. Площакруга» |
|
Геометричні перетворення (9 год) |
|||
53 |
|
Аналіз контрольної роботи. Переміщення (рух) та його властивості. |
|
54 |
|
Симетрія відносно точки |
|
55 |
|
Симетрія відносно прямої |
|
56 |
|
Поворот |
|
57 |
|
Паралельне перенесення. Самостійна робота № 7 |
|
58 |
|
Перетворення подібності та його властивості. Подібність фігур |
|
59 |
|
Площі подібних фігур |
|
60 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
61 |
|
Контрольна робота №6 «Геометричні перетворення» |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс основної школи (9 год) |
|||
62 |
|
Координати на площині |
|
63 |
|
Вектори на площині |
|
64 |
|
Розв'язування задач на знаходження площ реальних об’єктів, покриття площини правильними многокутниками. |
|
65 |
|
Теореми косинусів і синусів |
|
66 |
|
Розв’язування трикутників |
|
67 |
|
Правильні многокутники |
|
68 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
69 |
|
Контрольна робота №7 «Повторення» |
|
70 |
|
Підсумкове повторення та оцінювання навчальних досягнень |
|