24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Урок № 2 на тему "Означення синуса, косинуса, тангенса кута"

Про матеріал

Продовжуємо вивчати тему на другому уроці. Для актуалізації задіяне відео "Знайди помилку". Діти залучені до активної самостійної діяльності в групах.

Перегляд файлу

Лисенко Олена Євгенівна

Урок № 2

Тема: Синус, косинус, тангенс кута від 00 до 1800

Мета: навчальна: закріпити означення синуса, косинуса, тангенса кута від 00 до 1800, опрацювати тотожності, удосконалювати навички самостійної дослідницької діяльності учнів на уроці; підготовка до ДПА

розвивальна: розвивати вміння  аналізувати, порівнювати, критично мислити, обґрунтовувати свій вибір, інформаційно-комунікативні навички;

виховна: формування таких якостей особистості, як відповідальність, уважність, організованість, вміння працювати в групі

Тип уроку: комбінований

Обладнання: проектор, комп’ютер, відео «Знайди помилку», розміщене на Yotube, листок самоконтролю

Хід уроку

 

Чого б ти не навчався,

ти навчаєшся для себе

Петроній

 

І. Організаційний момент   

   Сьогодні ми з вами продовжуємо працювати над темою «Синус, косинус, тангенс кута від 00 до 1800» і відкривати для себе нове. 

ІІ. Актуалізація опорних знань

   Розпочинаємо нашу роботу із вправи «Знайди помилку».

   Перегляньте уважно відео, знайдіть помилки, якщо вони є, виправте їх і запишіть до зошита.

Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=AvlO1liq2uw

 

 

 

У кінці перегляду відео робимо перевірку.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

  • У якому із завдань домашньої роботи числові значення 1 і -1? (№ 1.18)
  • Назвіть завдання, у якому значення 3?  (№ 1.5(1))
  • У якому із виразів № 1.9 зявляється знак «-»?  (cos1500, tg1500)

 

І V. Основна тригонометрична тотожність

Продовжуємо зміцнювати вивчене:

  • Спробуйте дати означення               по-іншому, використовуючи свої знання.

 

 

  • Чи працює відома нам основна тотожність

       для тупого кута ?

  • Попрацюйте в групах і дослідіть це питання.
  • Розвяжіть завдання: № 1.11(2,4), 1.13, 1.26 (вправа на повторення).

Кожна група звітується про виконання завдань. № 1.13 обговорюємо всі разом, закріплюючи вивчений матеріал.

Групи заповнюють листок самоконтролю

 

Знав

Дізнався

Хочу дізнатися

 

 

 

 

 

V. Підсумок

C:\Users\Yagotin\Desktop\Урок 1 Означення синуса - копия.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцініть свою роботу на уроці у відсотках!

 

VІІ. Домашнє завдання:

 § 1, п.1, стор. 5-7 – вивчити, розв’язати - № 1.12, 1.20.

Мерзляк А. Г. Геометрія: підручник для 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів / А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. – Харків: Гімназія, 2017. – 240 с. : іл.

 

 

docx
Додано
17 липня 2018
Переглядів
705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку