Хімія, 9 клас
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. (2 год в тиждень), 68 год.
Підручник за програмою «Хімія 9 клас» для загальноосвітніх навчальних закладів. Видавництво Київ ВЦ «Академія» 2008 рік за редакцією П. П. Попель, Л. С. Крикля
1 семестр
№ з\п |
Дата |
Тема уроку |
Практичні і лабораторні роботи, проєкти |
Прим. |
|||
|
|
||||||
|
|
|
Повторення |
|
|
||
1 |
|
|
Склад і властивості основних класів неорганічних сполук |
|
|
||
2 |
|
|
Склад і властивості основних класів неорганічних сполук |
|
|
||
3 |
|
|
Хімічний зв'язок і будова речовини
|
|
|
||
4 |
|
|
Хімічний зв'язок і будова речовини. Кристалічні гратки.
|
|
|
||
|
|
|
Тема1 Розчини (15 год.)
|
|
|
||
5 |
|
|
Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі |
Домашній експеримент №1. Виготовлення колоїдних розчинів (желе, кисіль..) |
|
||
6
|
|
|
Будова молекули води, поняття про водневий зв'язок. Розчинність речовин, її залежність від різних чинників |
|
|
||
7 |
|
|
Насичені й ненасичені , концентровані й розведені розчини. Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин. Розчинення як фізико – хімічний процес |
|
|
||
8 |
|
|
Поняття про кристалогідрати |
|
|
||
9 |
|
|
Електролітична дисоціація. Електроліти й неелектроліти Електролітична дисоціація кислот, основ у водних розчинах |
Навчальний проект№1: Електроліти в сучасних акумуляторах.
|
|
||
10 |
|
|
Електролітична дисоціація солей у водних розчинах
|
|
|
||
11 |
|
|
Ступінь електролітичної дисоціації. Сильні і слабкі електроліти
|
|
|
||
12 |
|
|
Поняття про рН розчину (без математичних розрахунків). Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища
|
Л/д № 1 . Установлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів за допомогою універсального індикатора . Л/д№ 2 . Дослідження рН харчової і косметичної продукції
|
|
||
|
Тематичне оцінювання №1 |
||||||
13. |
|
|
Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу |
|
|
||
14 |
|
|
Йонно – молекулярні рівняння хімічних реакцій |
|
|
||
15 |
|
|
Йонно – молекулярні рівняння хімічних реакцій |
|
|
||
16 |
|
|
Практична робота №1. |
. Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах
|
|
||
17 |
|
|
Виявлення в розчині гідроксид – іонів та йонів Гідрогену.
|
|
|
||
18
|
|
|
Якісні реакції на деякі йони. |
. Навчальний проект №2: 1.Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги. 2.Дослідження впливу кислотності й лужності грунтів на розвиток рослин.
|
|
||
19 |
|
|
Практична робота №2. |
Розв»язування експериментальних задач |
|
||
|
Тематичне оцінювання №2 |
|
|||||
|
Тема 2. Хімічні реакції (12год.) |
|
|||||
20 |
|
|
Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій: реакції сполучення, розкладу. |
|
|
||
21 |
|
|
класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій: реакції заміщення і обміну. |
|
|
||
22 |
|
|
Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки. |
|
|
||
23 |
|
|
Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів |
|
|
||
24 |
|
|
Окисно – відновні реакції
|
|
|
||
25 |
|
|
Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники |
|
|
||
26 |
|
|
Складання рівнянь окисно – відновних реакцій |
|
|
||
27 |
|
|
Складання рівнянь окисно – відновних реакцій. Значення окисно – відновних процесів у житті людини, природі й техніці |
|
|
||
28 |
|
|
Екзотермічні й ендотермічні реакції. Термохімічне рівняння |
|
|
||
29 |
|
|
Оборотні й необоротні реакції. Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних чинників
|
|
|
||
30 |
|
|
Практична робота №3. |
Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій. |
|
||
31 |
|
|
Контрольна робота №1. |
|
|
||
|
|
|
Тематичне оцінювання №3 |
|
|
||