«Затверджую»
Директор школи
Індивідуальний
календарно-тематичний навчальний план
учня 8 класу (програма: ЗПР)
Складено вчителем:
Перевірено: заступником директора з НВР
Ознайомлено: _______________________
Календарний план обговорювався на засіданні
МО математично-природничого циклу (засідання №1 від)
н.р.
Хімія
Усього – 33 години
1 година на тиждень
(У відповідності до програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів 5-9(10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку). «Хімія. Основи здоров’я». Укладачі: Т.В.Сак, 2016.)
№ уро ку |
Тема уроку |
Вимоги до рівня |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
К-сть год |
Дата прове- дення |
Примітки |
І семестр Повторення основних питань курсу хімії 7 класу |
||||||
1. |
Повторення програмного матеріалу за 7 клас |
|
|
1 |
|
|
Тема 1. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами |
||||||
2. |
Кількість речовини. Моль — одиниця кількості речовини. Число Авогадро. |
Учень: називає одиницю вимірювання кількості речовини, молярний об’єм газів за нормальних умов, число Авогадро; пояснює сутність фізичної величини кількість речовини; |
Пізнавальна діяльність: вчити пояснювати сутність фізичної величини кількість речовини; розкривати взаємозв’язок між фізичними величинами (масою, молярною масою, об’ємом, кількістю речовини); коригувати самоконтроль (плануючий, поточний, кінцевий) під час виконання розрахункових задач. |
1 |
|
|
3. |
Молярний об’єм газів |
1 |
|
|||
4. |
Відносна густина газів. Розрахунки за хімічними формулами. Самостійна робота |
1 |
|
|||
Тема 2. Основні класи неорганічних сполук |
||||||
5. |
Оксиди, їх склад, назви |
Учень: називає оксиди, кислоти, основи, солі за сучасною науковою українською номенклатурою, деякі індикатори; |
Пізнавальна діяльність: вчити: аналізувати якісний склад неорганічних сполук; класифікувати неорганічні речовини;
розкривати причинно-наслідкові зв’язки (вплив речовин на навколишнє середовище і здоров’я людини); (плануючий, поточний, заключний) під час виконання розрахункових задач, складання хімічних формул та хімічних реакцій; корекція саморегуляції (складання плану експерименту, проведення, висновки та оцінка виконаного). |
1 |
|
|
6. |
Кислоти, їх склад, назви та класифікація |
1 |
|
|
||
7. |
Солі (середні), їх склад, назви |
1 |
|
|
||
8. |
Основи, їх склад, назви та класифікація |
1 |
|
|
||
9. |
Класифікація оксидів. Фізичні та хімічні властивості оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами іншими оксидами. Оксиди в природі. Використання оксидів |
1 |
|
|
||
10. |
Фізичні та хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами та основами, солями. Поняття про ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. Використання кислот |
1 |
|
|
||
11. |
Фізичні властивості основ. Класифікація основ. Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями. Реакція нейтралізації. Розкладання нерозчинних основ під час нагрівання. Заходи безпеки під час роботи з лугами. Використання основ |
1 |
|
|
||
12. |
Поняття про амфотерні гідроксиди. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
1 |
|
|
||
13. |
Тематичне оцінювання 1 |
1 |
|
|
||
14. |
Фізичні та хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями. Поширення солей у природі та їхнє практичне значення |
1 |
|
|
||
15. |
Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук. |
1 |
|
|
||
II семестр Тема 3. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва. Будова атома |
||||||
16. |
Історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів. Поняття про лужні, інертні елементи, галогени |
Учень: формулює визначення періодичного закону; описує структуру періодичної системи; усвідомлює значення та небезпеку радіонуклідів. |
Пізнавальна діяльність: вчити аналізувати структуру періодичної системи;
розкривати закономірності періодичної системи, залежність властивостей елементів та їхніх сполук від електронної структури атомів; робити висновки про значення періодичного закону;
коригувати самоконтроль під час виконання практичних завдань. |
1 |
|
|
17. |
Періодичний закон та періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва |
1 |
|
|
||
18. |
Будова атома: ядро і електронна оболонка. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число |
1 |
|
|
||
19. |
Сучасне формулювання періодичного закону Ізотопи (стабільні та радіоактивні) |
1 |
|
|
||
20. |
Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів. Поняття про радіус атома. Стан електронів у атомі |
1 |
|
|
||
21. |
Енергетичні рівні та підрівні. Структура періодичної системи |
1 |
|
|
||
22. |
Взаємозв’язок між розміщенням елементів у періодичній системі та властивостями хімічних елементів, простих речовин, сполук елементів з Гідрогеном та Оксигеном |
1 |
|
|
||
23. |
Характеристика хімічних елементів малих періодів за їх місцем у періодичній системі та будовою атома |
1 |
|
|
||
24. |
Значення періодичного закону. Життя і наукова діяльність Д. І. Менделєєва |
1 |
|
|
||
25. |
Тематичне оцінювання 2 |
1 |
|
|
||
Тема 4. Хімічний зв’язок і будова речовини |
||||||
26. |
Електронна природа хімічного зв’язку. Поняття про електронегативність елементів |
Учень: наводить приклади сполук із ковалентним та йонним хімічним зв’язком; |
Пізнавальна діяльність: вчити аналізувати поняття електронегативності та використовувати його при складанні хімічних формул; |
1 |
|
|
27. |
Ковалентний зв’язок, його види — полярний і неполярний |
1 |
|
|
||
28. |
Йонний зв’язок. Кристалічні ґратки |
1 |
|
|
||
29-30. |
Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення атома елемента за хімічною формулою сполуки |
2 |
|
|
||
31. |
Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення атомів елементів |
1 |
|
|
||
32. |
Тематичне оцінювання |
1 |
|
|
||
33. |
Підсумковий урок |
1 |
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|