Календарно-тематичне планування 6 клас (1 год/тиж.)
Модельна навчальна програма «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
№ з\п |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
|
|
ПІЗНАЄМО ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ У ПРИРОДІ |
|
1 |
|
Взаємозв’язки організмів з неживою природою. Середовище існування. Водне і наземно-повітряне середовище. |
34-36 |
2 |
|
Пристосування тварин до життя у ґрунті. Організм як середовище. |
37,38 |
3 |
|
Як організми співіснують у середовищі. Паразити і хижаки. Партнери, нахлібники, квартиранти. |
39,40 |
4 |
|
Ланцюги живлення. Мистецтво виживання. |
41,42 |
5 |
|
Природні та штучні угрупування. Взаємозв’язки організмів у прісній водоймі, морі чи океані. |
43,44 |
6 |
|
Відмінність лісу і парку. Взаємини організмів між собою та неживою природою на луках і городах. взаємозв’язки організмів у ґрунті. |
45-47 |
7 |
|
Як організми виживають у пустелях. Які рослини і тварини живуть серед людей. Біологічні ритми організмів |
48-50 |
8 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
РОЗДІЛ 3. ПІЗНАЄМО СОНЯЧНУ СИСТЕМУ |
|
9 |
|
Астрономічні інструменти та спостереження |
25,26 |
10 |
|
Сонячна система |
27-30 |
11 |
|
Всесвіт. Дослідження Сонячної системи. |
30,31 |
12 |
|
Геоцентрична та геліоцентрична моделі Всесвіту. Сучасні уявлення про Всесвіт |
32,33 |
|
|
ПІЗНАЄМО СЕБЕ І СВІТ |
|
13 |
|
Пізнай свої здібності. Здібності та можливості людини. |
51 |
14 |
|
Мистецтво виживання. Підкорення полюсів Землі. |
52,53 |
15 |
|
Вплив діяльності людини на взаємозв’язки в природі. |
54,55 |
16 |
|
Підсумковий урок |
|
17 |
|
Повторення і узагальнення вивченого за рік |
|
18 |
|
Повторення і узагальнення вивченого за рік |
|