(згідно оновленої програми з інформатики для 2-4 класів. Наказ МОН №948 від 05.08. 2016)
1 година на тиждень
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Інтернет (6 годин) |
|||
|
|
Первинний інструктаж з БЖ та ОП. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними. |
|
|
|
Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера. |
|
|
|
Поняття веб-сторінки, її адреси. |
|
|
|
Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки. |
|
|
|
Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів). |
|
|
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео. |
|
Тема 2. Людина та інформація (5 годин) |
|||
|
|
Роль інформації в житті людини. |
|
|
|
Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. |
|
|
|
Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією. |
|
|
|
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями. |
|
|
|
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню. |
|
Тема 3. Графіка (5 годин) |
|||
|
|
Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними. |
|
|
|
Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах. |
|
|
|
Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону. |
|
|
|
Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур. |
|
|
|
Доповнення малюнка підписом чи коментарем. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
Тема 4. Алгоритми і виконавці (6 годин) |
|||
|
|
Первинний інструктаж з БЖ та ОП. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців. |
|
|
|
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. |
|
|
|
Порядок виконання команд виконавцем. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. |
|
|
|
Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах. |
|
|
|
Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
|
|
|
Складання алгоритмів для виконавців у середовищі програмування для дітей. |
|
Тема 5. Текст (6 годин) |
|||
|
|
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. |
|
|
|
Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів. |
|
|
|
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
|
|
Доповнення текстів зображеннями. |
|
|
|
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. |
|
|
|
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). |
|
Тема 6. Презентації (7 годин) |
|||
|
|
Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. |
|
|
|
Середовище створення презентацій. |
|
|
|
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. |
|
|
|
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. |
|
|
|
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. |
|
|
|
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|