Календарно-тематичне планування з інформатики у 3 класі

Про матеріал
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків інформатики у початковій школі згідно оновленої програми з інформатики для 2-4 класів. Наказ МОН №948 від 05.08. 2016., розраховано 1 година на тиждень.
Перегляд файлу

(згідно оновленої програми з інформатики для 2-4 класів. Наказ МОН №948 від 05.08. 2016)

1 година на тиждень

 

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 1. Інтернет (6 годин)

  1.                     

 

Первинний інструктаж з БЖ та ОП.

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.

Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.

 

  1.                     

 

Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.

 

  1.                     

 

Поняття веб-сторінки, її адреси.

 

  1.                     

 

Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.

 

  1.                     

 

Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).

 

  1.                     

 

Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.

 

Тема 2. Людина та інформація (5 годин)

  1.                     

 

Роль інформації в житті людини.

 

  1.                     

 

Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.

 

  1.                     

 

Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.

 

  1.                

 

Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.

 

  1.                

 

Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.

 

Тема 3. Графіка (5 годин)

  1.                

 

Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.

 

  1.                

 

Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.

 

  1.                

 

Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.

 

  1.                

 

Створення та змінювання простих зображень.

Створення зображень з геометричних фігур.

 

  1.                

 

Доповнення малюнка підписом чи коментарем. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

 

Тема 4. Алгоритми і виконавці (6 годин)

  1.                

 

Первинний інструктаж з БЖ та ОП. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

 

  1.                

 

Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.

 

  1.                

 

Порядок виконання команд виконавцем.

Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.

 

  1.                

 

Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.

 

  1.                

 

Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».

 

  1.                

 

Складання алгоритмів для виконавців у середовищі програмування для дітей.

 

Тема 5. Текст (6 годин)

  1.                

 

Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

 

  1.                

 

Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту.  Змінювання  та вдосконалення текстів.

 

  1.                

 

Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.

 

  1.                

 

Доповнення текстів зображеннями.

 

  1.                

 

Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.

 

  1.                

 

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).

 

Тема 6. Презентації (7 годин)

  1.                

 

Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.

 

  1.                

 

Середовище створення презентацій.

 

  1.                

 

Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.

 

  1.                

 

Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.

 

  1.                

 

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.

 

  1.                

 

Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

 

  1.                

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

 

 

doc
Додано
3 вересня 2019
Переглядів
1493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку