Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за Типовою програмою НУШ – 2, розробленою під керівництвом Шияна Р. Б. до підручника О.В. Тагліна.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за Типовою програмою НУШ – 2, розробленою під керівництвом Шияна Р. Б. до підручника О.В. Тагліна на ІІ семестр. Враховано компетентнісний та діяльнісний підходи.Схвалено згідно Типової освітньої програми ЗЗСО 1 ступеня ( наказ МОН від 08.10.2019 № 1272 ) - 1 -2 класи.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за Типовою програмою НУШ – 2, розробленою під керівництвом Шияна Р. Б. до підручника О.В. Тагліна.

2 семестр

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Дата

 

Тема тижня

Примітки

Очікувані результати

1

 

СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ

  1. Що мені подобається?

 

Передбачає, якого результату досліджень він / вона

очікує;

- висловлює здогад про ймовірний результат;

- добирає найпростіші матеріали та прилади, які можна

застосувати;

- провадить (самостійно або в групі) прості спостереження

/ досліди;

- дотримується інструкцій і правил техніки безпеки при

проведенні дослідів;

- розпізнає емоції співрозмовника і пояснює власну

реакцію на них;

- уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і

несловесні засоби (жести, міміка тощо);

- пояснює, чому кожен може мати свої вподобання;

- залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього

/ неї, до спілкування, гри, навчання;

- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом

самостійно чи із допомогою дорослих із використанням

паперу, картону, трубочок, скотча;

- організовує безпечне робоче місце з допомогою

дорослих.

 

  1. Який світ захоплень моєї родини?

 

 

 

  1. Як знайти для себе нове захоплення?

 

 

  1. Чи завжди захоплення приносять нам користь?

 

 

  1. Що я люблю?

 

 

 

  1. Я спостерігаю і помічаю.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.6

 

 

  1. Чим захоплюються мої однокласники?

 

2

 

Я – МАНДРІВНИК

 

8.Хто такий мандрівник?

 

 Уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і

несловесні засоби (жести, міміка тощо);

- поповнює власний словниковий запас;

- підтримує й ініціює діалог на тему «Хто такий

 

Підручник:

- бесіда за сюжетним

мандрівник?»

- пояснює, чому може (або не може) назвати себе

мандрівником;

- розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого

та побаченого;

- лічить за правилами лічби об'єкти навколишнього світу

(розташовані хаотично);

- пояснює, яка діяльність приносить і радість, і користь;

- розмірковує, якими рисами характеру має володіти

людина і чому.

 

 

9.Мандруємо Україною.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.66

 

      10.Подорож на південний континент.

 

 

  1. Які пам’ятки культури рідного краю ти знаєш?

 

 

12.Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?

 

 

 

 

13.Чи можу я назвати себе мандрівником?

 

 

 

 

14.Пошуки зимових скарбів.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.4

3

 

МИ – ДОСЛІДНИКИ. МИ – ВИНАХІДНИКИ

15.Хто такий дослідник ? Мій скелет – захисник і опора організму.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.12

Розпізнає ключові слова і фрази в усному висловлюванні;

- підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають

зацікавлення;

- уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і

несловесні засоби (жести, міміка тощо);

- досліджує і представляє (на прикладі однолітків і родини)

неповторність кожної людини, беручи до уваги

зовнішність, поведінку, характер, уподобання тощо;

- пояснює, чому кожен може мати свої вподобання;

- висловлює власні міркування щодо того, чому люди

придумують винаходи;

- фантазує на тему «Мій винахід»;

- описує деякі найважливіші винаходи людства.

 

 

16. Мої органи чуття і мої емоції.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.26

 

17.Як людина досліджує світ?  Двигун для крові – моє серце.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.8, с.20

 

 

18.Чи можна бути винахідником у наш час? М’язи – головні «силачі» мого тіла.

 

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.14

 

19.Чи все вже на світі винайдено до нас? Я вивчаю свій організм.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.10

 

 

20.Як розвивати в собі вміння дослідника? Моя шкіра – мій захисник.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.16

 

 

21.Як люди придумують винаходи?Мій орган дихання – легені.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.18

4

 

СПОРТ

22.Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?

 

- Розповідає про свої зацікавлення, пояснює, як йому / їй

подобається проводити дозвілля;

- описує, які книжки / фільми / ігри він / вона любить і

чому?;

- підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають

зацікавлення;

- надає допомогу тим, хто її' потребує, і висловлює

вдячність за підтримку;

- уживає в мовленні порядкові числівники при

встановленні порядкового номера об'єкта відносно

іншого.

 

23.Які риси характеру розвиває спорт?

 

 

24.Які є види спорту?

 

 

25.Чому Олімпійські ігри – особливі змагання?

 

 

26.Як грати за правилами чесної гри?

 

 

 

27.Якими видами спорту займаються мої друзі,рідні, знайомі?

 

 

 

28.Я і спорт.

 

5

 

МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИЖКИ

 

29.Чому варто читати книжки?

 

Поповнює власний словниковий запас;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші,

народні і літературні казки, оповідання, графічні та

інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за

змістом прочитаного;

- лічить за правилами лічби об'єкти навколишнього світу

(розташовані послідовно);

- уживає в мовленні порядкові числівники при

встановленні порядкового номера об'єкта відносно

іншого;

- розповідає про свої зацікавлення, пояснює, як йому / їй

подобається проводити дозвілля;

- описує, які книжки він / вона любить і чому?;

- надає допомогу тим, хто її' потребує, і висловлює

вдячність за підтримку;

- створює прості візуальні медіапродукти (книжечка) з

допомогою вчителя / вчительки, зважає на мету й

аудиторію;

- самостійно чи з допомогою дорослих демонструє

результати власної діяльності;

- визначає, що дає природа людині.

 

 

30.Як народилася книжка?

 

 

 

31.Як продовжити життя книжки?

 

 

32.Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книжок?

 

 

 

33.Яка моя улюблена книжка?

 

 

 

 

34.Для чого потрібна книжкова майстерня?

 

 

 

 

35.Які бувають книги?

 

6

 

ТРАНСПОРТ

36.Які є види транспорту?

 

Висловлює власні думки і почуття з приводу прочитаних

простих медіатекстів (комікс);

- читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або

інформаційні знаки й табло в місцях перебування;

- обирає свої дії як учасник дорожнього руху з найменшим

ризиком;

- розрізняє основні знаки та символи дорожнього руху;

- розпізнає вияви неповаги та приниження;

- уникає виявів неповаги та приниження у власній

поведінці;

- дотримується встановлених в освоєному громадському

просторі (у школі, парку, на дитячому майданчику тощо)

правил;

- пояснює, чому потрібно дотримуватися встановлених

правил.

 

37.Транспорт моєї місцевості.

 

 

38.Як бути гарним пасажиром?

 

 

39.Для чого потрібні правила дорожнього руху?

 

 

40.Чи впливає транспорт на довкілля?

 

 

 

41.Правила дорожнього руху для школярів.

 

 

 

42.Увага! Пішохідних перехід.

 

 

7

 

 

ПРОФЕСІЇ

43.Які бувають професії?

 

- Знає і називає професії своїх батьків та рідних;

- розрізняє професії за знаряддям праці та спецодягом;

 

- уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і

несловесні засоби (жести, міміка тощо);

- поповнює власний словниковий запас;

- розповідає про свої зацікавлення, пояснює, як йому / їй

подобається проводити дозвілля;

- обґрунтовує свої вподобання;

- зголошується до виконання різних ролей у грі, навчанні,

спільних проектах;

- аналізує свою поведінку, уподобання, виділяючи риси,

якими вирізняється з-посеред інших і які надають йому /

їй неповторності;

- ініціює спільні справи, ігри, розваги.

 

44.Ким працюють мої батьки?

 

 

45.Як різнять професії за знаряддям праці, спецодягом?

 

 

46.Які професії найбільш популярні в Україні?

 

 

47.Ким стати? Яку професію обрати?

 

 

 

48.Вчитель – це професія?

 

 

 

49.Яка професія найважливіша?

 

8

 

ЧАС

50.Чим вимірюють час?

 

Називає пристрої, якими люди вимірюють час (годинник,

 

календар)

- визначає час із точністю до 1 год;

- використовує календар для опису і розв'язання

повсякденних проблем;

- розв’язує повсякденні проблеми математичного змісту;

- позначає на письмі звук [ч] буквою «Ч»;

- вирізняє істотну інформацію про природу;

- на основі власного досвіду знаходить підтвердження

правдивості відомостей про природу, висловлює свою

думку про це.

 

51.Якими бувають годинники?

 

 

52.Навіщо нам потрібно бути пунктуальними?

 

 

 

     53.Як керувати часом?

 

 

54.Що таке календар?

 

 

 

55.Мій розпорядок дня по годинах.

 

 

 

56.Як правильно користуватися годинником?

 

9

 

ВЕСНЯНА МОЗАЇКА

57.Як приходить весна? Природа рідного краю.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.75

- Спостерігає за сезонними змінами у природі;

- розповідає про власні емоції, які виникають під час

спостереження;

- використовує інформацію з відомих та запропонованих

іншими джерел (книги, фільми тощо);

- запитує, щоб довідатися більше про природу;

- перепитує співрозмовника для уточнення почутої

інформації;

- визначає послідовність кроків для виконання

навчального, ігрового чи дослідного завдання;

- використовує календар для опису і розв'язання

повсякденних проблем.

 

58.Як прокидаються рослини? Дивосвіт рослин.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.76

 

59.Що роблять тварини навесні? Дай лапу, друже!

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.94

 

60.Як пташки знаходять дорогу додому та будують гнізда?

 

 

61.Як треба поводитися серед природи навесні?

 

 

 

62.Весняна мандрівка в природу.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.58

 

 

63.Пошуки весняних скарбів.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.54

10

 

ВЕСНЯНІ СВЯТА. ВЕЛИКДЕНЬ

64. Як святкують прихід весни?

 

 Переконує у важливості поваги до інших, спираючись

на власний досвід і доступні джерела (почуте,

прочитане);

- долучається до підтримання родинних і шкільних

традицій, бере участь у громадських урочистостях

тощо; пояснює їхнє значення для себе;

- знає і називає найважливіші атрибути Великодня, які

кладуть у великодній кошик;

- пояснює, чому треба ставитися з повагою до інших осіб,

їхнього походження;

- висловлює власні думки і почуття з приводу прочитаних

простих медіатекстів (комікс);

- позначає на письмі звук [ш] буквою «Ш»;

- оперує грошима, здійснюючи покупки у крамницях

(справжніх та уявних), продаж і покупки на шкільних

ярмарках та ін.;

- здійснює вимірювання величин, маючи доступ до

необхідних вимірювальних приладів та різного роду

нестандартних мірок / підручних засобів.

 

65.Які традиції святкування Великодня в Україні?

 

 

66.Які традиції Великодня у моїй родині?

 

 

67.Про що розповідає писанка?

 

 

68.Що кладемо у великодній кошик?

 

 

 

69.Великдень у моїй сім’ї.

 

 

 

70.Що таке писанка?

 

 

 

 

 

 

11

 

НАВІЩО ТРЕБА  ЇСТИ

 

     71.Навіщо ми їмо?

 

 

 

Читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші,

народні і літературні казки, оповідання, графічні та

інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- відповідає на запитання за даними таблиці, схеми;

- пояснює важливість впливу питної води на організм;

- пояснює, як харчування впливає на здоров'я людини;

- розрізняє корисні і шкідливі продукти харчування;

- визначає, що дає природа людині;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші,

народні і літературні казки, оповідання, графічні та

інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом

самостійно чи із допомогою дорослих із використанням

паперу, картону, ниток, нетканих чи природних

матеріалів.

 

72.Як визначити корисну і шкідливу їжу?

 

 

73.Де живуть вітаміни?

 

 

74.Які традиційні страви українців?

 

 

75.Як поводитись за столом під час споживання їжі?

 

 

 

76.«Мандрівка бутерброда»

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.22

 

 

 

77.Що я можу? Що я знаю?

 

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.30

12

 

СВІТ РОСЛИН

 

78.Чи є рослини живими? Дивосвіт рослин.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.76

 Визначає (з допомогою вчителя/ вчительки) спільні

ознаки всіх рослин (будова);

- впізнає органи рослини (корінь, квітка, стебло, листки,

плоди);

- визначає послідовність подій у художньому тексті;

- читає за ролями фрагменти літературного твору;

- моделює ситуації / грає рольові ігри, у яких підтримує та

підбадьорює інших;

- обчислює суму (додає), різницю (віднімає) зручним для

себе способом у межах 100, зокрема й користуючись

предметами або засобами, які їх замінюють;

- розв'язує проблемні ситуації з опорою на прості

 

 

 

79.Що спільного між усіма рослинами?

 

 

 

80.Які рослини називають культурними та дикорослими?

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.84

 

 

81.Як виростити нову рослину?Диво на підвіконні.

 

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.88

 

82.Чому людина не може жити без рослин? Органи рослин.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.86

 

 

83.Дерева, кущі, трав’янисті рослини.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.80

 

 

84.Хвойні та листяні рослини.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.82

 

 

 

13

 

СВІТ ТВАРИН

 

85.Хто такі тварини? Дивосвіт тварин.

 

- впізнає деяких тварин рідного краю за їх описом та

зображенням; Знає та називає тварин

- використовує інформацію з відомих та запропонованих

іншими джерел (книги, фільми тощо);

- розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб,

жаб, птахів і звірів;

- знаходить схожі і відмінні властивості об’єктів;

- групує об’єкти, дає назву групі;

- підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів,

наголошений та ненаголошені склади, голосні та

приголосні звуки);

- знає, що звук [дж] позначається на письмі

буквосполученням «дж»;

- правильно вимовляє приголосний звук [дж];

- провадить (самостійно або в групі) прості спостереження

/ досліди;

- конструює знайомі площинні та об’ємні фігури з

підручного матеріалу (пластиліну, глини, соломки,

конструктора тощо).

 

 

86.Як розрізняють тварин?

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.90

 

 

87.Дай лапу, друже!Як живуть свійські тварини?

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.94

 

 

 

88.Хутряне диво. Як живуть дикі тварини?

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.106

 

 

89.Диво у воді. Риби.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.102

 

 

 

90.Диво-комаха – медоносна бджола.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.98

 

 

 

91.Диво-будівельник.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.108

 

14

 

ВЕСЕЛКА

 

92.Які є явища природи?

 

  - змінює описує свої почуття в різних ситуаціях;

- описує зміни власних емоцій, почуттів (настрою);

- об'єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри

- встановлює послідовність із запропонованих дій для

виконання роботи у групі;

- виконує різні ролі у групі;

- аналізує зображення схем технологічної послідовності за

допомогою дорослих та дотримується їх у процесі роботи

(використання технологічних карт, графічних зображень,

малюнків);

- організовує безпечне робоче місце з допомогою

дорослих;

- порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та

явища довкілля.

Які кольори має веселка? - Розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім

світом та раніше прочитаними текстами;

- провадить (самостійно або в групі) прості спостереження

/ досліди;

- застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади,

зокрема лінійку, лупу, терези, термометр;

- розрізняє об'єкти, які випромінюють

 

 

93.Як з’являється веселка?

 

 

94.Чому веселка різнокольорова?

 

 

95.Як зробити веселку на шкільному подвір’ї?

 

 

96.Чи є твори про веселку?

 

 

 

97.Космічне свято.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.60

 

 

 

 

98.Що я знаю? Що я можу?

 

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.74

15

 

МОЯ РОДИНА

 

99.Моє сімейне коло.

 

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.42

 формулює запитання до батьків, інших родичів про

історію родини і передає в різних формах цю інформацію

- розрізняє родинні зв’язки, дружні, ділові стосунки;

- пояснює, чому треба ставитися з повагою до інших осіб,

їхнього походження;

- зіставляє та розрізняє вироби, виготовлені традиційними

та сучасними ремеслами (гончарство, ткацтво, витинанка,

різьблення та інше);

- пояснює важливість відродження та збереження

традиційних ремесел;

- виготовляє та оздоблює виріб із допомогою дорослих чи

самостійно, застосовуючи елементи традиційних та

сучасних ремесел (використання різних технік для

виготовлення та оздоблення виробів: витинанка, вишивка

та інше).

 

100.Моє родинне дерево.

 

 

101.Хто і за що відповідає у моїй родині?

 

 

102.Як сім´ї проводять вихідні дні?

 

 

 

103.Коли святкують День Матері в Україні?

 

 

 

104.У чому сила родини?

 

 

 

105.Які я маю обов’язки у моїй родині?

 

16

 

МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІ

 

106.Українці – хто ми?

 

Представляє загальні відомості про Україну;

- розпитує дорослих (родичів) про сучасне громадське

життя та минуле України;

- розпізнає державні символи України, шанобливо

ставиться до них;

- ставить запитання, які допомагають більше дізнатися про

важливу для України подію чи особу;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші,

народні і літературні казки, оповідання, графічні та

інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало;

переповідає події із власного життя, правильно

вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова;

- поповнює власний словниковий запас;

- ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого

розуміння;

 

 

107.Коли відзначається День Європи?

 

 

108.Київ – столиця України.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.68

 

109.Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?

 

 

110.Що закодовано в українській вишиванці?

 

 

 

111.Символи моєї диво-країни – України.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.64

 

 

112.Карта України. Моя вулиця. Моя адреса.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.70

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

ЛІТНЯ МОЗАЇКА

 

113.Як розпізнати літо?

 

 

 

 

 

Спостерігає за сезонними змінами у природі;

- описує поведінку тварин улітку;

- вирізняє істотну інформацію про природу;

- об'єднується з іншими дітьми у групу для навчання та

гри;

- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює

свій погляд, шануючи гідність інших;

- перепитує співрозмовника для уточнення почутої

інформації.

розрізняє підозрілі предмети ( забуті речі, зброя та її

елементи тощо) та пояснює, куди і як звернутися з

повідомленням про знахідку;

- пояснює, яку просту першу допомогу можна надати;

- словесно моделює власну поведінку на прикладі вчинків

персонажів;

- складає правила безпечної поведінки влітку;

- пояснює, чому потрібно дотримуватися встановлених

правил.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Представляє загальні відомості про Україну;

- розпитує дорослих (родичів) про сучасне громадське

життя та минуле України;

- розпізнає державні символи України, шанобливо

ставиться до них;

- ставить запитання, які допомагають більше дізнатися про

важливу для України подію чи особу;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірш)

 

114.Як живуть рослини  влітку?

 

 

115.Як живуть тварини  влітку?

 

 

116.Чим діти займаються влітку?

 

 

117.Де я хочу відпочити на літніх канікулах?

 

 

 

118.За, що я люблю літо?

 

 

 

119.Як безпечно провести канікули?Я в безпеці вдома сам (сама).

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.51

18

 

Дивосвіт природи рідного краю

 

120.Я шукаю відповіді на запитання.

 

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.56

 

 

121.Гра «Екскурсія на ферму»

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.72

 

 

122.Що я знаю? Що я зможу?

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.74

 

 

 

 

123.Природа рідного краю.

 

 

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.75

 

 

124.Пошуки літніх скарбів.

 

 

 

 

125.Якщо я загублюся, то не розгублюся!Коли не варто купатися.

 

 

 

 

126.Водойми рідного краю.

Підручник О.В.Тагліна, Г.Ж. Іванова «Я досліджую світ». Ч.2, с.46

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
10 січня 2023
Переглядів
1287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку