9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Календарно-тематичне планування з курсу "Українська мова в інтегрованого курсі"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з курсу "Українська мова в інтегрованого курсі" 1 клас (1 година на тиждень) ІІ семестр
Перегляд файлу

 

 

 

 

1.

 

 

 

Чим  захоплюються  мої однокласники?

 

  •       Розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова;
  • уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо);
  • пояснює, чому кожен може мати свої вподобання;
  • слухає розповіді однокласників про власні захоплення, формулює і задає  запитання для уточнення інформації;
  • залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання;

 

 

 

Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для 1  кл. закл. загал. серед. освіти

(у 2-х част.) /

О.В.Волощенко,О.П.Козак,

Сайт https://svitdovkola.org/1/17  - бесіда за сюжетним малюнком «Світ

захоплень».

2.

 

Хто такий мандрівник? Чи можу я себе назвати мандрівником/мандрівницею?

  • Уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо);
  • поповнює власний словниковий запас;

підтримує й ініціює діалог на тему «Хто такий мандрівник?»

пояснює, чому може (або не може) назвати себе мандрівником;

розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; лічить за правилами лічби об'єкти навколишнього світу

(розташовані хаотично);

пояснює, яка діяльність приносить і радість, і користь; розмірковує, якими рисами характеру має володіти людина і чому.

Підручник:  Сайт:

https://svitdovkola.org/1/18 

- бесіда за сюжетним малюнком

3.

 

Як  люди  придумують винаходи?

  • Розпізнає ключові слова і фрази в усному висловлюванні;
  • підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення; уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо);
    - досліджує і представляє (на прикладі однолітків і родини) неповторність кожної людини, беручи до уваги ,зовнішність, поведінку, характер, уподобання тощо;
    -пояснює, чому кожен може мати свої вподобання;
  • висловлює власні міркування щодо того, чому люди придумують винаходи;
  • фантазує на тему «Мій винахід»;

Підручник:

Сайт:

у несподіваний спосіб)

4.

 

Чому Олімпійські ігри – особливі змагання?

Має уявлення про Олімпійські ігри;

використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні; підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення;

розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;

порівнює натуральні числа в межах 20, позначає

результат порівнювання за допомогою знаків >, <, =;

конструює знайомі площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу ( конструктора); залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього

/ неї, до спілкування, гри, навчання;

  • конструює виріб з деталей конструктора, користуючись графічним зображенням схем, за власним задумом самостійно чи з допомогою дорослих.

 

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
758
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку