1.
|
|
Чим захоплюються мої однокласники?
|
|
Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х част.) / О. В. Волощенко,О. П. Козак, Сайт https://svitdovkola.org/1/17 - бесіда за сюжетним малюнком «Світ захоплень». |
|||
2. |
|
Хто такий мандрівник? Чи можу я себе назвати мандрівником/мандрівницею? |
підтримує й ініціює діалог на тему «Хто такий мандрівник?» пояснює, чому може (або не може) назвати себе мандрівником; розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; лічить за правилами лічби об'єкти навколишнього світу (розташовані хаотично); пояснює, яка діяльність приносить і радість, і користь; розмірковує, якими рисами характеру має володіти людина і чому. |
Підручник: Сайт: - бесіда за сюжетним малюнком |
|||
3. |
|
Як люди придумують винаходи? |
|
Підручник: Сайт:
|
|||
4. |
|
Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? |
Має уявлення про Олімпійські ігри; використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні; підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення; розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; порівнює натуральні числа в межах 20, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, =; конструює знайомі площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу ( конструктора); залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання;
|
|
|||