Календарно-тематичне планування з курсу "Я досліджую світ" 1 клас, І семестр, ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з курсу "Я досліджую світ" 1 клас, І семестр, ІІ семестр, складено відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом Р. Шияна до підручника О.Л.Іщенко, О.М.Ващенко, Л.В.Романенко, О.М.Кліщ
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

                                           C:\Users\Користувач\Pictures\arhiv.png      C:\Users\Користувач\Pictures\yco6RpeKi.png 

з/п

 

Дата

 

 

Тема уроку

 

Примітка

 

І СЕМЕСТР

 

1

 

1. Знайомство зі школою. Що роблять у школі [6–7; 4]

 

2

 

 

2. Як поводитись у школі. Що покласти в ранець [ 8–9; 6]

 

3

 

3. Який я? Яка я? [10; 8]

 

4

 

4. Веселий олівець. Робота з папером: різання, аплікація. Техніка безпечної праці з ножицями [11; 1–2]

 

5

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

6

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

7

 

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

8

 

1. Що таке довкілля. Природа – нежива і жива – та рукотворний світ [12–13; 10]

 

9

 

2. Як людина пізнає світ: органи чуття та прилади для дослідження [ 14–15; 12]

 

10

 

3. Як людина вивчає минуле.  Чим особлива людина [16–17, 18; 14]

 

11

 

4. Гарбуз. Аплікація з природних матеріалів. Техніка безпечної праці з клеєм [19; 3–4]

 

12

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

13

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

14

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

15

 

 

1. Як люди проводять вільний час. Навіщо людині хобі [20–21; 15] 

 

16

 

2. Хто ж не любить мультфільмів! [22–23] 

 

17

 

3. Навіщо люди ходять у кіно, театр, музеї. Як поводитися в кіно, театрі [23–25; 17]

 

18

 

4. Гра «Зростайко». Робота з папером: різання, розмічання,

склеювання. Організація робочого місця для роботи з папером і картоном [27; 5–6, 44]

 

19

 

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

20

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

21

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

22

 

1. Безпека на вулиці. Як переходити дорогу [28–29; 19]

 

23

 

2. Завжди допоможуть [30–31; 21]

 

24

 

3. Ти – пасажир. Якщо загубишся на вулиці [32; 22]

 

25

 

4. Колективний проект «Світлофор». Робота з папером: різання, розмічання, склеювання [33; 7]

 

26

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

27

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

28

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

29

 

1. Барви і звуки осені. Як одягатися восени. Навіщо нам прогноз погоди [34–35; 23]

 

30

 

2. Осінь у селі [36–37; 25]

 

31

 

3. Будова рослин [38; 27]

 

32

 

4. Осінь. Аплікація з природних матеріалів [39; 9]

 

 

33

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

34

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

35

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

36

 

1. Сім’я. Кола спілкування. Слухання й інсценізація оповідання «Погана новина» [40, 44; 31]

 

37

 

2. Професії членів родини. Створення родинного дерева [41; 32]

 

38

 

3. Обов’язки в сім’ї. Як піклуються про здоров’я у родині [43; 33]

 

39

 

4. Сім’я равликів. Ліплення [45; 10]

 

40

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

41

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

42

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

43

 

1. Для чого людині і тварині дім.  Слухання і обговорення оповідання «Яким має бути дім» [46–47, 50; 35]

 

44

 

2. Домівки тварин [48–49; 36]

 

45

 

3. Житло людини колись і тепер. Безпека в домі [50–52; 37]

 

46

 

4. Будиночок із паперового стаканчика [53; 8]

 

47

 

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

48

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

49

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

50

 

1. Хто може бути домашнім улюбленцем [54–55; 39]

 

51

 

2. Тварини не іграшки: як доглядати за домашньою твариною. Правила безпечного спілкування з тваринами [56–57; 40]

 

52

 

3. Тварини дикі і свійські [58; 42]

 

53

 

4. Ручна тваринка. Оригамі, аплікація [59; 13]

 

54

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

55

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

56

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

57

 

1. Групи продуктів. Звідки їжа приходить на наш стіл [60–61; 43]

 

58

 

2. Яка їжа корисна, а яка – шкідлива. Шлях їжі [61–63; 44]

 

59

 

3. Варіант 1. Колективний проект «Створюємо рекламу здорової їжі» (роботу можна завершити на уроці мистецтва) Варіант 2. Як готувати за інструкцією/рецептом [65, 66]

 

60

 

4. Вітрильник із серветки. Оригамі [67; 14]. Як поводитися за столом. Як сервірувати стіл [64]

 

61

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

62

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

63

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

64

 

1. Що означає бути здоровим. Зважаємо на настрій [68–69, 71; 45]

 

65

 

2. Чистота – запорука здоров’я. Як розпізнати хворобу [70–71; 46]

 

66

 

3. Слухання й інсценізація казки «Умій почекати» [72]

 

67

 

 

4. Раз, овечка. Ліплення [73; 8]

 

68

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

69

 

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

70

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

71

 

 

1. Як дерева готуються до зими. Дерева листяні і хвойні [70–71; 47]

 

72

 

2. Птахи осілі й перелітні [76–77; 48]

 

73

 

3. Як тварини готуються до зими [78; 49]

 

74

 

4. Колективний проект «Сніжинка». Витинанка [79; 15]

 

75

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

76

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

77

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

78

 

1. Вода: для рослин, тварин і людей [80–81; 50]

 

79

 

 

2. Властивості води. Як вода взаємодіє з іншими речовинами та предметами [82; 51]

 

80

 

3. Три стани води. Колообіг води в природі [83–84; 52]

 

81

 

 

4. Колообіг води в природі. Аплікація (елемент лепбука) [85; 17]

 

82

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

83

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

84

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

85

 

 

1. Як ми дізнаємось, що прийшла зима. Барви і звуки зими [86–87; 54]

 

86

 

2. Як не захворіти взимку [89; 56]

 

87

 

 

3. Тварини взимку [88, 90; 57]

 

88

 

4. Годівниця для птахів. Робота з природними матеріалами [92; 18]

 

89

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

90

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

91

 

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

92

 

1. У які ігри грають взимку [92–93; 58]

 

93

 

 

2. Зимові види спорту. Як безпечно гратися і відпочивати взимку [94–95; 59]

 

94

 

3. Слухання й інсценізація казки «Ведмідь, якому ніхто не вірив» [96]

 

95

 

 

4. Сніговики. Ліплення [97; 20]

 

96

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

97

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

98

 

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

99

 

1. Зимові свята. Приготування до свята [98–99; 60]

 

100

 

2. Чи можливий новий рік без ялинки. Правила безпечної поведінки під час зимових свят [100; 61]

 

101

 

 

3. Головне – святковий настрій [101–102]

 

102

 

4. Гірлянда з листівок [103; 19]

 

103

 

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

104

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

105

 

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

 

з/п

 

Дата

 

 

Тема уроку

 

Примітка

106

 

 

1. Пори року. Навіщо нам годинник (ч. 1, с. 104–105; зошит ЯДС, ч. 2, с. 4)

 

107

 

2. Чому бувають день і ніч та змінюються пори року (с. 106–107; с. 5)

 

108

 

3. Що роблять люди протягом дня. Навіщо потрібні розклади і розпорядки (с. 108; с. 7)

 

109

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ

Слухняний годинник (ч. 1, с. 11; с. 22)

 

110

 

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

111

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

112

 

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

113

 

1. Сонце – джерело світла (с. 4–5; с. 8)

 

114

 

 

2. Як утворюється тінь. Влаштовуємо театр тіней (с. 6–7; с. 10)

 

115

 

3. Сонце – джерело тепла (с. 8)

 

116

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ

Промінчик (с. 9; с. 28)

 

117

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

118

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

119

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

120

 

1. Чому Землю називають спільним домом (с. 10–11; с. 12)

 

121

 

2. Чим ділиться з нами Земля. Що загрожує Землі (с. 12; с. 14)

 

122

 

3. Мова, зрозуміла всім (с. 14; с. 16 )

 

123

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ

Веселка (с. 15; с. 21)

 

124

 

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

 

125

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

126

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

127

 

1. Державні символи України. Україна та її сусіди (с.16–17; с. 17 )

 

128

 

2. Моя культура (с. 18–19; с. 19)

 

129

 

3. Древній Київ – столиця України
(с. 20; с. 20)

 

130

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ

Моя Україна (лепбук) ( с. 23)

 

131

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

132

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

133

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

134

 

1. Як можна подорожувати Україною. Чому Україну можна назвати різноманітною
(с. 22–23; с. 21)

 

135

 

2. Рекорди України (с. 24–25)

 

136

 

3. Улюблені місця дітей (с. 26; с. 23)

 

137

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ

Подорожуємо Україною (аплікація) (27; 24)

 

138

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

139

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

140

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

141

 

1. Рослини – символи України (с. 28–29;
с. 24)

 

142

 

2. Тварини України. Чому тварини і рослини потрапляють до Червоної книги  (с. 30–31, 33; с. 26)

 

143

 

3. Про дзьоби і лапи. Розповідаємо про тварин (с. 32–33, с.34; с.28)

 

144

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ

Диво природи (с. 35; с. 27)

 

145

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

146

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

147

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

148

 

1. Чому повітря важливе. Чим корисний вітер (с. 36–37; с. 29)

 

149

 

2. Як люди навчилися літати (с. 38–39; с. 31)

 

150

 

3. Досліджуємо: як відшукати повітря (с. 40)

 

151

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ

Вітровказівник (с. 41; с. 29)

 

152

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

153

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

154

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

155

 

1. Які права має кожна дитина (с. 42–43; с. 32)

 

156

 

2. Хто такий добрий громадянин (с. 44–45; с. 33)

 

157

 

3. Як безпечно спілкуватися телефоном (с. 46)

 

158

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ

Телефон зі стаканчиків
(с. 47; с. 30)

 

159

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

160

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

161

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

162

 

1. Як ми дізнаємося, що прийшла весна. Що загрожує первоцвітам (с. 48–49; с. 35)

 

163

 

2. Весняний день рік годує (с. 50–51; с. 37)

 

164

 

3. Як з’являється на світ курча. Чому яйце – символ Великодня (с. 52; с. 39 )

 

165

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ Зустрічаймо Великдень (с. 53;
с. 31 )

 

166

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

167

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

168

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

169

 

1. Співаємо абетку. Створюємо красиву абетку (с. 54–55)

 

170

 

2. Рухлива абетка
(с. 56–57)

 

171

 

3. Створюємо абетку природи (58 )

 

172

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ Закладка (аплікація) (с. 59; с. 33)

 

173

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

174

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

175

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

176

 

1. Що потрібно для життя рослині, тварині, людині. Ранні овочі – на добре здоров’я (с. 60; с. 63; с. 40)

 

177

 

2. З чого складається ґрунт (с. 61–62)

 

178

 

3. Природі потрібні всі (ч. 64; ч. 41)

 

179

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ Травничок-боровичок (с. 65; с. 34)

 

180

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

181

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

182

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

183

 

1. Як ми отримуємо і передаємо інформацію. Правила безпечної поведінки в інтернеті (с. 66–67;
с. 42)

 

184

 

2. Як шукати відповіді на запитання
(с. 68; с. 44)

 

185

 

3. Як поводитися в бібліотеці. Як ставитися до книжки (с. 69–70 )

 

186

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ Виготовлення кишенькової книжечки (с. 71; с. 35)

 

187

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

188

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

189

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

190

 

1. Що і де можна купити. Потреби і бажання (с. 72–73;
с. 45 )

 

191

 

2. Товари і послуги. Що можна купити за гроші (с. 74–75; с. 47 )

 

192

 

3. Ціна грошам. Доходи і витрати (с. 76–78; с. 48)

 

193

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ Гаманець-нотатник
(с. 79; с. 37)

 

194

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

195

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

196

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

197

 

1. Природні і штучні матеріали та об’єкти. Чи шкодять штучні матеріали довкіллю (с. 80–81; 50)

 

198

 

  1. 2. Навіщо людині машини й інструменти. Прості механізми (82–83; 52)

 

199

 

3. Експериментуємо і досліджуємо (с. 84–86 )

 

200

 

  1. 4. ТЕХНОЛОГІЇ Капітошка (с.87; с. 38)

 

201

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

202

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

203

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

204

 

1. Винаходи і відкриття. Що потрібно, щоб стати винахідником (с.88–89; с. 52)

 

205

 

  1. 2. Найголовніші винаходи людства
    (с. 90–91)

 

206

 

3. Як людина вчиться у природи (с. 92–93; с. 55)

 

207

 

4. Ти – винахідник. ТЕХНОЛОГІЇ

Вітрячок (с. 94–95; С. 39)

 

208

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

209

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

210

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

211

 

  1. 1. Як дізнаємося, що прийшло літо. Комахи (с. 96–97; с. 56)

 

212

 

2. Тварини влітку. Як поводитися в лісі влітку (с. 98–99)

 

213

 

3. Що росте на луках. Досліджуємо рослини (100, 102; 58)

 

214

 

4. Непростий лопух. ТЕХНОЛОГІЇ

Дядечко Реп’ях
(с. 101, с. 103; с. 40)

 

215

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

216

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

217

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

218

 

  1. 1. Як можна відпочивати влітку. Що потрібно для подорожі (с. 104–105; с. 60)

 

219

 

2. Правила безпеки під час літніх канікул. Які гриби і рослини небезпечні для життя (с. 106–107; с. 62)

 

220

 

3. Хто найкраще плаває (с. 108–109;
с. 63)

 

221

 

4. ТЕХНОЛОГІЇ

Літо (пазл-аплікація) (с. 110–111; с. 41)

 

222

 

Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС)

 

223

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

224

 

Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС)

 

 

 

 

* Підручник. Іщенко О.Л. Я досліджую світ: підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти  (у 2-х частинах):                  Ч. 1 / О.Л.Іщенко, О.М.Ващенко, Л.В.Романенко, О.М.Кліщ – Київ: Літера ЛТД, 2018. -  112 с.

Ч. 2 / О.Л.Іщенко, О.М.Ващенко, Л.В.Романенко, О.М.Кліщ – Київ: Літера ЛТД, 2018. -  112 с.

 

 

 

* Посібник. Ващенко О.Л. Зошит дослідника. 1 клас (у двох частинах) до підручника з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (О.Л.Іщенко, О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, О.М.Кліщ) : Ч.1/ О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, К. А. Романенко. - Київ: Літера ЛТД, 2022. -  64 с.

Ч.2/ О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, К. А. Романенко. - Київ: Літера ЛТД, 2022. -  64 с.

 

C:\Users\Користувач\Pictures\AdobeStock_55345596-1030x773.jpeg

 

 

 

 


 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку