№ з/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітка |
|
І СЕМЕСТР
|
||||
1 |
|
1. Знайомство зі школою. Що роблять у школі [6–7; 4] |
|
|
2
|
|
2. Як поводитись у школі. Що покласти в ранець [ 8–9; 6] |
|
|
3 |
|
3. Який я? Яка я? [10; 8] |
|
|
4 |
|
4. Веселий олівець. Робота з папером: різання, аплікація. Техніка безпечної праці з ножицями [11; 1–2] |
|
|
5 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
6 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
7 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
8 |
|
1. Що таке довкілля. Природа – нежива і жива – та рукотворний світ [12–13; 10] |
|
|
9 |
|
2. Як людина пізнає світ: органи чуття та прилади для дослідження [ 14–15; 12] |
|
|
10 |
|
3. Як людина вивчає минуле. Чим особлива людина [16–17, 18; 14] |
|
|
11 |
|
4. Гарбуз. Аплікація з природних матеріалів. Техніка безпечної праці з клеєм [19; 3–4] |
|
|
12 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
13 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
14 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
15 |
|
1. Як люди проводять вільний час. Навіщо людині хобі [20–21; 15] |
|
|
16 |
|
2. Хто ж не любить мультфільмів! [22–23] |
|
|
17 |
|
3. Навіщо люди ходять у кіно, театр, музеї. Як поводитися в кіно, театрі [23–25; 17] |
|
|
18 |
|
4. Гра «Зростайко». Робота з папером: різання, розмічання, склеювання. Організація робочого місця для роботи з папером і картоном [27; 5–6, 44] |
|
|
19 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
20 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
21 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
22 |
|
1. Безпека на вулиці. Як переходити дорогу [28–29; 19] |
|
|
23 |
|
2. Завжди допоможуть [30–31; 21] |
|
|
24 |
|
3. Ти – пасажир. Якщо загубишся на вулиці [32; 22] |
|
|
25 |
|
4. Колективний проект «Світлофор». Робота з папером: різання, розмічання, склеювання [33; 7] |
|
|
26 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
27 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
28 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
29 |
|
1. Барви і звуки осені. Як одягатися восени. Навіщо нам прогноз погоди [34–35; 23] |
|
|
30 |
|
2. Осінь у селі [36–37; 25] |
|
|
31 |
|
3. Будова рослин [38; 27] |
|
|
32 |
|
4. Осінь. Аплікація з природних матеріалів [39; 9] |
|
|
|
||||
33 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
34 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
35 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
36 |
|
1. Сім’я. Кола спілкування. Слухання й інсценізація оповідання «Погана новина» [40, 44; 31] |
|
|
37 |
|
2. Професії членів родини. Створення родинного дерева [41; 32] |
|
|
38 |
|
3. Обов’язки в сім’ї. Як піклуються про здоров’я у родині [43; 33] |
|
|
39 |
|
4. Сім’я равликів. Ліплення [45; 10] |
|
|
40 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
41 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
42 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
43 |
|
1. Для чого людині і тварині дім. Слухання і обговорення оповідання «Яким має бути дім» [46–47, 50; 35] |
|
|
44 |
|
2. Домівки тварин [48–49; 36] |
|
|
45 |
|
3. Житло людини колись і тепер. Безпека в домі [50–52; 37] |
|
|
46 |
|
4. Будиночок із паперового стаканчика [53; 8] |
|
|
47 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
48 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
49 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
50 |
|
1. Хто може бути домашнім улюбленцем [54–55; 39] |
|
|
51 |
|
2. Тварини не іграшки: як доглядати за домашньою твариною. Правила безпечного спілкування з тваринами [56–57; 40] |
|
|
52 |
|
3. Тварини дикі і свійські [58; 42] |
|
|
53 |
|
4. Ручна тваринка. Оригамі, аплікація [59; 13] |
|
|
54 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
55 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
56 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
57 |
|
1. Групи продуктів. Звідки їжа приходить на наш стіл [60–61; 43] |
|
|
58 |
|
2. Яка їжа корисна, а яка – шкідлива. Шлях їжі [61–63; 44] |
|
|
59 |
|
3. Варіант 1. Колективний проект «Створюємо рекламу здорової їжі» (роботу можна завершити на уроці мистецтва) Варіант 2. Як готувати за інструкцією/рецептом [65, 66] |
|
|
60 |
|
4. Вітрильник із серветки. Оригамі [67; 14]. Як поводитися за столом. Як сервірувати стіл [64] |
|
|
61 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
62 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
63 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
64 |
|
1. Що означає бути здоровим. Зважаємо на настрій [68–69, 71; 45] |
|
|
65 |
|
2. Чистота – запорука здоров’я. Як розпізнати хворобу [70–71; 46] |
|
|
66 |
|
3. Слухання й інсценізація казки «Умій почекати» [72] |
|
|
67 |
|
4. Раз, овечка. Ліплення [73; 8] |
|
|
68 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
69 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
70 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
71 |
|
1. Як дерева готуються до зими. Дерева листяні і хвойні [70–71; 47] |
|
|
72 |
|
2. Птахи осілі й перелітні [76–77; 48] |
|
|
73 |
|
3. Як тварини готуються до зими [78; 49] |
|
|
74 |
|
4. Колективний проект «Сніжинка». Витинанка [79; 15] |
|
|
75 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
76 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
77 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
78 |
|
1. Вода: для рослин, тварин і людей [80–81; 50] |
|
|
79 |
|
2. Властивості води. Як вода взаємодіє з іншими речовинами та предметами [82; 51] |
|
|
80 |
|
3. Три стани води. Колообіг води в природі [83–84; 52] |
|
|
81 |
|
4. Колообіг води в природі. Аплікація (елемент лепбука) [85; 17] |
|
|
82 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
83 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
84 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
85 |
|
1. Як ми дізнаємось, що прийшла зима. Барви і звуки зими [86–87; 54] |
|
|
86 |
|
2. Як не захворіти взимку [89; 56] |
|
|
87 |
|
3. Тварини взимку [88, 90; 57] |
|
|
88 |
|
4. Годівниця для птахів. Робота з природними матеріалами [92; 18] |
|
|
89 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
90 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
91 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
92 |
|
1. У які ігри грають взимку [92–93; 58] |
|
|
93 |
|
2. Зимові види спорту. Як безпечно гратися і відпочивати взимку [94–95; 59] |
|
|
94 |
|
3. Слухання й інсценізація казки «Ведмідь, якому ніхто не вірив» [96] |
|
|
95 |
|
4. Сніговики. Ліплення [97; 20] |
|
|
96 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
97 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
98 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
99 |
|
1. Зимові свята. Приготування до свята [98–99; 60] |
|
|
100 |
|
2. Чи можливий новий рік без ялинки. Правила безпечної поведінки під час зимових свят [100; 61] |
|
|
101 |
|
3. Головне – святковий настрій [101–102] |
|
|
102 |
|
4. Гірлянда з листівок [103; 19] |
|
|
103 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
104 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
105 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
№ з/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітка |
|
106 |
|
1. Пори року. Навіщо нам годинник (ч. 1, с. 104–105; зошит ЯДС, ч. 2, с. 4) |
|
|
107 |
|
2. Чому бувають день і ніч та змінюються пори року (с. 106–107; с. 5) |
|
|
108 |
|
3. Що роблять люди протягом дня. Навіщо потрібні розклади і розпорядки (с. 108; с. 7) |
|
|
109 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ Слухняний годинник (ч. 1, с. 11; с. 22) |
|
|
110 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
111 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
112 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
113 |
|
1. Сонце – джерело світла (с. 4–5; с. 8) |
|
|
114 |
|
2. Як утворюється тінь. Влаштовуємо театр тіней (с. 6–7; с. 10) |
|
|
115 |
|
3. Сонце – джерело тепла (с. 8) |
|
|
116 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ Промінчик (с. 9; с. 28) |
|
|
117 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
118 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
119 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
120 |
|
1. Чому Землю називають спільним домом (с. 10–11; с. 12) |
|
|
121 |
|
2. Чим ділиться з нами Земля. Що загрожує Землі (с. 12; с. 14) |
|
|
122 |
|
3. Мова, зрозуміла всім (с. 14; с. 16 ) |
|
|
123 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ Веселка (с. 15; с. 21) |
|
|
124 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
125 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
126 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
127 |
|
1. Державні символи України. Україна та її сусіди (с.16–17; с. 17 ) |
|
|
128 |
|
2. Моя культура (с. 18–19; с. 19) |
|
|
129 |
|
3. Древній Київ – столиця України |
|
|
130 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ Моя Україна (лепбук) ( с. 23) |
|
|
131 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
132 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
133 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
134 |
|
1. Як можна подорожувати Україною. Чому Україну можна назвати різноманітною |
|
|
135 |
|
2. Рекорди України (с. 24–25) |
|
|
136 |
|
3. Улюблені місця дітей (с. 26; с. 23) |
|
|
137 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ Подорожуємо Україною (аплікація) (27; 24) |
|
|
138 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
139 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
140 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
141 |
|
1. Рослини – символи України (с. 28–29; |
|
|
142 |
|
2. Тварини України. Чому тварини і рослини потрапляють до Червоної книги (с. 30–31, 33; с. 26) |
|
|
143 |
|
3. Про дзьоби і лапи. Розповідаємо про тварин (с. 32–33, с.34; с.28) |
|
|
144 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ Диво природи (с. 35; с. 27) |
|
|
145 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
146 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
147 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
148 |
|
1. Чому повітря важливе. Чим корисний вітер (с. 36–37; с. 29) |
|
|
149 |
|
2. Як люди навчилися літати (с. 38–39; с. 31) |
|
|
150 |
|
3. Досліджуємо: як відшукати повітря (с. 40) |
|
|
151 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ Вітровказівник (с. 41; с. 29) |
|
|
152 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
153 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
154 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
155 |
|
1. Які права має кожна дитина (с. 42–43; с. 32) |
|
|
156 |
|
2. Хто такий добрий громадянин (с. 44–45; с. 33) |
|
|
157 |
|
3. Як безпечно спілкуватися телефоном (с. 46) |
|
|
158 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ
Телефон зі стаканчиків |
|
|
159 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
160 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
161 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
162 |
|
1. Як ми дізнаємося, що прийшла весна. Що загрожує первоцвітам (с. 48–49; с. 35) |
|
|
163 |
|
2. Весняний день рік годує (с. 50–51; с. 37) |
|
|
164 |
|
3. Як з’являється на світ курча. Чому яйце – символ Великодня (с. 52; с. 39 ) |
|
|
165 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ Зустрічаймо Великдень (с. 53; |
|
|
166 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
167 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
168 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
169 |
|
1. Співаємо абетку. Створюємо красиву абетку (с. 54–55) |
|
|
170 |
|
2. Рухлива абетка |
|
|
171 |
|
3. Створюємо абетку природи (58 ) |
|
|
172 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ Закладка (аплікація) (с. 59; с. 33) |
|
|
173 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
174 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
175 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
176 |
|
1. Що потрібно для життя рослині, тварині, людині. Ранні овочі – на добре здоров’я (с. 60; с. 63; с. 40) |
|
|
177 |
|
2. З чого складається ґрунт (с. 61–62) |
|
|
178 |
|
3. Природі потрібні всі (ч. 64; ч. 41) |
|
|
179 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ Травничок-боровичок (с. 65; с. 34) |
|
|
180 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
181 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
182 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
183 |
|
1. Як ми отримуємо і передаємо інформацію. Правила безпечної поведінки в інтернеті (с. 66–67; |
|
|
184 |
|
2. Як шукати відповіді на запитання |
|
|
185 |
|
3. Як поводитися в бібліотеці. Як ставитися до книжки (с. 69–70 ) |
|
|
186 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ Виготовлення кишенькової книжечки (с. 71; с. 35) |
|
|
187 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
188 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
189 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
190 |
|
1. Що і де можна купити. Потреби і бажання (с. 72–73; |
|
|
191 |
|
2. Товари і послуги. Що можна купити за гроші (с. 74–75; с. 47 ) |
|
|
192 |
|
3. Ціна грошам. Доходи і витрати (с. 76–78; с. 48) |
|
|
193 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ Гаманець-нотатник |
|
|
194 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
195 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
196 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
197 |
|
1. Природні і штучні матеріали та об’єкти. Чи шкодять штучні матеріали довкіллю (с. 80–81; 50) |
|
|
198 |
|
|
|
|
199 |
|
3. Експериментуємо і досліджуємо (с. 84–86 ) |
|
|
200 |
|
|
|
|
201 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
202 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
203 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
204 |
|
1. Винаходи і відкриття. Що потрібно, щоб стати винахідником (с.88–89; с. 52) |
|
|
205 |
|
|
|
|
206 |
|
3. Як людина вчиться у природи (с. 92–93; с. 55) |
|
|
207 |
|
4. Ти – винахідник. ТЕХНОЛОГІЇ Вітрячок (с. 94–95; С. 39) |
|
|
208 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
209 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
210 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
211 |
|
|
|
|
212 |
|
2. Тварини влітку. Як поводитися в лісі влітку (с. 98–99) |
|
|
213 |
|
3. Що росте на луках. Досліджуємо рослини (100, 102; 58) |
|
|
214 |
|
4. Непростий лопух. ТЕХНОЛОГІЇ
Дядечко Реп’ях |
|
|
215 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
216 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
217 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
218 |
|
|
|
|
219 |
|
2. Правила безпеки під час літніх канікул. Які гриби і рослини небезпечні для життя (с. 106–107; с. 62) |
|
|
220 |
|
3. Хто найкраще плаває (с. 108–109; |
|
|
221 |
|
4. ТЕХНОЛОГІЇ Літо (пазл-аплікація) (с. 110–111; с. 41) |
|
|
222 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з математики (в контексті ЯДС) |
|
|
223 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
224 |
|
Повторення вивченого протягом тижня з української мови (в контексті ЯДС) |
|
|
* Підручник. Іщенко О.Л. Я досліджую світ: підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х частинах): Ч. 1 / О.Л.Іщенко, О.М.Ващенко, Л.В.Романенко, О.М.Кліщ – Київ: Літера ЛТД, 2018. - 112 с.
Ч. 2 / О.Л.Іщенко, О.М.Ващенко, Л.В.Романенко, О.М.Кліщ – Київ: Літера ЛТД, 2018. - 112 с.
* Посібник. Ващенко О.Л. Зошит дослідника. 1 клас (у двох частинах) до підручника з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (О.Л.Іщенко, О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, О.М.Кліщ) : Ч.1/ О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, К. А. Романенко. - Київ: Літера ЛТД, 2022. - 64 с.
Ч.2/ О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, К. А. Романенко. - Київ: Літера ЛТД, 2022. - 64 с.