Літературне читання
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
|
Тема. Цікава книга природи |
||||
1 |
|
Йде осінь по землі – царівна |
|
|
2 |
|
Листки тендітні та сумні летять, кружляючи крилато |
|
|
3 |
|
Осінь, ось вона, осінь! |
|
|
4 |
|
Де лісова гілка – там і білка |
|
|
5 |
|
Ми всі – природи рідної частинка. |
|
|
6 |
|
ПЧ. У золото вбралася земля |
|
|
7-8 |
|
Як же гарно, чудово, привітно, ніби в казці, в осінньому лісі. |
|
|
9 |
|
Прощальний листопад. Підсумковий урок за темою |
|
|
Тема. Від слова - до книги |
||||
10-11 |
|
Мови нема без народу, і народу без мови нема. |
|
|
12 |
|
Кожну літеру цінуй! |
|
|
13 |
|
ПЧ. Бібліотечний урок |
|
|
14 |
|
Мова барвиста, мова багата |
|
|
15 |
|
Привчайтеся працювати зі словниками |
|
|
16 |
|
Знайомі незнайомці |
|
|
17 |
|
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури»
|
|
|
18 |
|
Контрольна робота. Аудіювання |
|
|
19 |
|
Як з'явилася книга |
|
|
20 |
|
Книги у Київській Русі |
|
|
21 |
|
Перший український майстер книгодрукування |
|
|
22 |
|
ПЧ. Книга – морська глибина. |
|
|
23 |
|
Сонце-джерело світла, а книга-знань |
|
|
24 |
|
Книга не пряник, а дітей до себе манить. |
|
|
25 |
|
Книжкова родина |
|
|
26 |
|
Місто твоїх друзів. Підсумковий урок з теми |
|
|
Тема. З чистого джерела народної мудрості |
||||
27-28 |
|
Прославляння героїзму в народних казках |
|
|
29-30 |
|
За добро добром платять |
|
|
31 |
|
ПЧ. До джерела народної мудрості. |
|
|
32 |
|
Жартівлива народна пісня |
|
|
33 |
|
Жниварські пісні |
|
|
34 |
|
Пісні рідні з дитинства |
|
|
35-36 |
|
Золоті зернятка народної мудрості. Підсумковий урок з теми |
|
|
37 |
|
ПЧ. Роде наш красний |
|
|
38 |
|
Контрольна робота. Навички читання мовчки |
|
|
Тема. Літературні казки й п'єса-казка |
||||
39-40 |
|
Раз добром налите серце-ввік не прохолоне |
|
|
41-42 |
|
Залізо іржа роз'їдає,заздрісний від заздрощів погибає |
|
|
43 |
|
ПЧ. Літературні казки |
|
|
44-45 |
|
В нашій дружбі – наша сила. Контрольна робота. Усний переказ прочитаного. |
|
|
46-47 |
|
Право бути іншим |
|
|
48 |
|
ПЧ. Зима. Колядування. Щедрування. Віншування |
|
|
49-50 |
|
Не гостри зубів на чуже |
|
|
51 |
|
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури»
Контрольна робота. Навички читання вголос |
|
|
52 |
|
Ми в театрі. Підсумковий урок по темі |
|
|
Тема. Байки |
||||
53 |
|
Здається, байка просто бреше, а справді-ясну правду чеше. |
|
|
54 |
|
Як дбаєш, так і маєш. |
|
|
55 |
|
Не смійся з другого, щоб тобі не було того |
|
|
56 |
|
ПЧ. У світі цікавого. |
|
|
57
|
|
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури»
|
|
|
58 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
Тема. Світ дитинства у поезії і прозі |
||||
59 |
|
Вчитаймося в Лесине слово іскристе |
|
|
60 |
|
Леся Українка-дітям |
|
|
61 |
|
Світ, як дивна казка, у творах Олександра Олеся |
|
|
62 |
|
Серед краси |
|
|
63 |
|
ПЧ. На шлях я вийшла ранньою весною |
|
|
64 |
|
Дмитро Павличко - дітям |
|
|
65 |
|
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури»
|
|
|
66 |
|
Сила уяви |
|
|
67 |
|
Грицько Бойко – майстер веселого цеху |
|
|
68 |
|
Особливий і неповторний світ віршів Анатолія Качана |
|
|
69 |
|
Чарівний персонаж вірша Анатолія Качана |
|
|
70 |
|
ПЧ. Письменники рідного краю. Марійка Підгі -рянка |
|
|
71-72 |
|
Жива і тепла мова творів Степана Жупаніна Контрольна робота. Аудіювання |
|
|
|
||||
Тема. Прозові твори |
||||
73 |
|
Людина красна не словами, а добрими ділами |
|
|
74 |
|
Дружба-як скло: розіб'єш-не склеїш |
|
|
75-76 |
|
Все так цікаво навкруги |
|
|
77 |
|
ПЧ. За творчістю Михайла Стельмаха
|
|
|
78-79 |
|
Життєвий і творчий шлях Ярослава Стельмаха |
|
|
80 |
|
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури»
|
|
|
81 |
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
Тема. Тарас Григорович Шевченко: сторінки життя і творчості |
||||
82-83 |
|
Тарас Шевченко – України син |
|
|
84 |
|
ПЧ. Письменники рідного краю. Тарас Шевченко |
|
|
85 |
|
Тяжко-важко в світі жити сироті без роду |
|
|
86 |
|
Вчитайся, вслухайся у Шевченкове слово! |
|
|
87 |
|
Золоті зернята поезії Т.Г.Шевченка. Музика Шевченкового слова |
|
|
88 |
|
Контрольна робота. Навички читання мовчки |
|
|
Тема. Із скарбниці казкарів світу |
||||
89-90 |
|
Чудові казки братів Грім |
|
|
91 |
|
ПЧ. Зі скарбниці казкарів світу. |
|
|
92-93 |
|
Весела дерев'яна лялька, яку знає весь світ |
|
|
94-95 |
|
Найкращій у світі літун, машиніст і моторист – Карлсон, що живе на даху |
|
|
Тема. Прийди, весно, з радістю! |
||||
97 |
|
Благослови, мати, весну зустрічати! |
|
|
98 |
|
Березнева казка природи |
|
|
99 |
|
ПЧ. Сторінками улюблених книг |
|
|
100 |
|
Як сонце ключами землю відмикає |
|
|
101 |
|
Квітне в квітні все довкола |
|
|
102 |
|
Музика природи |
|
|
103 |
|
Блакитний травень |
|
|
104 |
|
Травневий дощ хліба на ноги піднімає |
|
|
105 |
|
Як співає соловейко? |
|
|
106 |
|
ПЧ. Візьму перо і спробую |
|
|
106 |
|
Контрольна робота. Робота з літературним твором |
|
|
Тема. Візьму перо і спробую |
||||
107 |
|
Жаль, що є вже для всього давно імена |
|
|
108 |
|
Мабуть, буде він поетом?! |
|
|
109 |
|
Чи легко стати поетом? Контрольна робота. Навички читання вголос |
|
|
110 |
|
Умій у звичайному побачити незвичайне! Контрольна робота. Навички читання вголос |
|
|
111 |
|
Веселий вірш Тамари Коломієць. |
|
|
112 |
|
Вчимося римувати. |
|
|
113 |
|
Диво-квітка |
|
|
114 |
|
Вірте у казку! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|