Календарно-тематичне планування з математики для 4 класу (за підручником М.В.Богданович, Г.П.Лишенко).
Календарно-тематичне планування укладено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 №948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Видавничий дім «Освіта», Київ, 2016р.
Підручник. Математика: підр. для 4 кл загальноосвітн. навч. закл. / М.В.Богданович, Г.П.Лишенко . – К.: Генеза, 2016. – 176с. : іл.
136 годин (4 години на тиждень)
Програма.
Календарно-тематичне планування укладено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 №948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Видавничий дім «Освіта», Київ, 2016р.
Підручник. Математика: підр. для 4 кл загальноосвітн. навч. закл. / М.В.Богданович, Г.П.Лишенко . – К.: Генеза, 2016. – 176с. : іл.
Математика
Зведений перелік тематичних перевірних робіт,
які проводять в 4 класі з математики
Вид перевірки |
4 клас |
|
І сем. |
ІІ сем. |
|
Тематична контрольна робота |
4 |
3 |
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
|
1 |
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація |
– |
1 |
Загальна кількість перевірок за семестр |
4 |
5 |
Підсумкова тематична перевірка здійснюється у формі тематичної контрольної роботи в кінці вивчення теми/тем (2-4 кл.) і в кінці навчального року (1 кл., 4 кл.). Протягом навчального року проводять 8 тематичних контрольних робіт, одна з яких з перевірки сформованості навичок усних обчислень.
Тематична контрольна робота може бути: комбінованою, що складається з завдань на обчислення, розв’язання задачі, рівняння, завдань з іменованими числами та геометричного матеріалу; тестовою, що складається із тестових завдань закритого і відкритого типів.
Залежно від теми, контингенту класу вчитель може обирати або комбіновану або тестову контрольну роботу. Загальна кількість перевірок за семестр від вибору кількості комбінованих та тестових робіт не змінюється. При цьому протягом навчального року комбінованих робіт має бути не менше Усі письмові обчислення до завдань мають виконуватись у зошиті.
Календарне планування
№ з/п |
Дата
|
Тема уроку |
№№ в підручнику |
Примітка |
Домашнє завдання |
||||||||||
Повторення матеріалу 3-го класу. Вивчення письмового множення та ділення в межах 1000 |
|||||||||||||||
1 |
|
Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення. |
1-10 |
|
|
||||||||||
2 |
|
Нумерація трицифрових чисел Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. |
11-21 |
|
|
||||||||||
3 |
|
Додавання і віднімання трицифрових чисел. Складання й обчислення виразів. Складання і розв’язування задач за коротким записом. |
22-31 |
|
|
||||||||||
4 |
|
Множення і ділення з числами 1 і 0. Множення і ділення суми на число та ділення числа на добуток. Розв’язування задачі двома способами. |
32-41 |
|
|
||||||||||
5 |
|
Письмове множення на одноцифрове число. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. |
42-51 |
|
|
||||||||||
6 |
|
Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Дії з іменованими числами. Задачі на зведення до одиниці. |
52-61 |
|
|
||||||||||
7 |
|
Письмове ділення на одноцифрове число. Знаходження частини числа. Задачі на знаходження частини числа . |
62-70 |
|
|
||||||||||
8 |
|
Знаходження числа за його частиною. Перевірка письмового ділення множенням. |
71-81 |
|
|
||||||||||
9 |
|
Множення й ділення на 10, 100. Задачі, що містять знаходження частини числа або числа за його частиною . |
82-91 |
|
|
||||||||||
10 |
|
Множення числа на добуток. Письмове множення на двоцифрове число. Складання і розв’язування задач. |
92-101 |
|
|
||||||||||
11 |
|
Письмове множення на двоцифрове число. Вправи з нерівностями. Розв’язування задач складанням виразу. |
102-111 |
|
|
||||||||||
12 |
|
Письмове множення на двоцифрове число. Ділення з остачею. Розв’язування задач. |
112-119 |
|
|
||||||||||
13 |
|
Ділення числа на добуток. Письмове ділення на двоцифрове число. Розв’язування рівнянь і задач. |
120-129 |
|
|
||||||||||
14 |
|
Письмове ділення на двоцифрове число. Складені задачі з різницевим і кратним порівнянням чисел. |
130-138 |
|
|
||||||||||
15 |
|
Ділення на одноцифрове і двоцифрове число. Складені задачі, що містять знаходження частини числа. |
139-145 |
|
|
||||||||||
16 |
|
Письмове ділення на одноцифрове число з остачею. Розв'язування рівнянь і задач. Многокутник, прямокутник, квадрат. |
146-154 |
|
|
||||||||||
17 |
|
Контрольна робота № 1 . Тем.бал |
С.2-3 |
|
|
||||||||||
Нумерація багатоцифрових чисел Чотирицифрові числа |
|||||||||||||||
18 |
|
Аналіз контрольної роботи. Утворення, читання і запис чотирицифрових чисел в межах 2000. Розв'язування задач . |
155-166 |
|
|
||||||||||
19 |
|
Читання і записування чотирицифрових чисел у межах 2000. Лічба тисячами до 10000. Розв’язування задач |
167-175 |
|
|
||||||||||
20 |
|
Утворення і читання чотирицифрових чисел. Розкладання чисел на розрядні доданки. Кут |
176-184 |
|
|
||||||||||
21 |
|
Читання і записування чотирицифрових чисел. Утворення чотирицифрових чисел із розрядних доданків. Розв’язування задач двома способами. |
185-193 |
|
|
||||||||||
22 |
|
Визначення кількості десятків, сотень, тисяч у числах. Круг і коло. Побудова кола. Задачі з буквеними даними. |
194-205 |
|
|
||||||||||
П’ятицифрові числа |
|||||||||||||||
23 |
|
Читання і записування п'ятицифрових чисел у межах 20 000. Письмове додавання трицифрових чисел. Нерівності. Складання і розв’язування задач. |
206-216 |
|
|
||||||||||
24 |
|
Читання і записування чисел у межах 20000. Утворення числа 20000. Лічба десятками тисяч до 100000. Письмове віднімання трицифрових чисел. Обчислення периметра трикутника. |
217-225 |
|
|
||||||||||
25 |
|
Читання і записування п’ятицифрових чисел. Розкладання чисел на розрядні доданки. Письмове додавання і віднімання трьох компонентів. |
226-235 |
|
|
||||||||||
26 |
|
Порівняння багатоцифрових чисел. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач. |
236-245 |
|
|
||||||||||
27 |
|
Контрольна робота № 2 . Тем.бал |
С.6-7 |
|
|
||||||||||
Шестицифрові числа |
|||||||||||||||
28 |
|
Аналіз контрольної роботи. Нумерація шестицифрових чисел у межах 200000. Повторення письмового ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач. |
246-256 |
|
|
||||||||||
29 |
|
Читання і записування чисел у межах 200 000. Лічба сотнями тисяч. Мільйон. Перетворення іменованих чисел. |
257-266 |
|
|
||||||||||
30 |
|
Нумерація шестицифрових чисел. Розкладання чисел на розрядні доданки. Визначення числа тисяч у числі. Порівняння багатоцифрових чисел. |
267-274 |
|
|
||||||||||
31 |
|
Клас. Таблиці розрядів і класів. Склад числа за розрядами і за класами. Лічба розрядними одиницями. Розв’язування задач. |
275-282 |
|
|
||||||||||
32 |
|
Читання і записування шестицифрових чисел. Множення і ділення на 10,100, 1000. Розв’язування складених задач. |
283-293 |
|
|
||||||||||
33 |
|
Читання і записування багатоцифрових чисел. Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі. Задачі, що розв’язуються за допомогою відношення. |
294-304 |
|
|
||||||||||
34 |
|
Десяткова система числення. Збільшення (зменшення) числа у 10,100,1000 разів. Розв’язування рівнянь і задач. |
305-314 |
|
|
||||||||||
Одиниці вимірювання величини |
|||||||||||||||
35 |
|
Одиниці вимірювання довжини. Перетворення одиниць вимірювання довжини. Визначення відстаней на карті. |
315-326 |
|
|
||||||||||
36 |
|
Одиниці вимірювання маси. Перетворення одиниць вимірювання маси. Задачі, що розв’язуються за допомогою відношення |
327-337 |
|
|
||||||||||
37 |
|
Заміна одних одиниць вимірювання величин іншими. Розв’язування задач на дві дії та складання обернених задач. |
338-349 |
|
|
||||||||||
38 |
|
Одиниці вимірювання часу. Перетворення одиниць вимірювання часу. Задачі, що розв’язуються за допомогою відношення. |
350-361 |
|
|
||||||||||
39 |
|
Табель-календар. Визначення тривалості подій за календарем. Перетворення одиниць вимірювання часу. Розв’язування задач на час. |
362-373 |
|
|
||||||||||
40 |
|
Контрольна робота №3 Тем.бал |
С.10-12 |
|
|
||||||||||
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел |
|||||||||||||||
41 |
|
Аналіз контрольної роботи.Дія додавання. Закони додавання. Табличне й поза табличне додавання. |
374-381 |
|
|
||||||||||
42 |
|
Дія віднімання. Властивості дії віднімання та їх використання для обчислень |
382-389 |
|
|
||||||||||
43 |
|
Додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел: 56 789 + 1, 56 789 – 1, 50 000 + 400 + 50 + 9, 6789 – 6000, 6789 – 700, 6789– 80, 6789 – 9, 6789 – 789. Розв’язування задач |
390-396 |
|
|
||||||||||
44 |
|
Перевірка додавання відніманням. Складені задачі на знаходження невідомого доданка |
397-404 |
|
|
||||||||||
45 |
|
Перевірка додавання відніманням. Розв’язування рівнянь. Розширені задачі на знаходження третього доданка. |
405-411 |
|
|
||||||||||
46 |
|
Знаходження різниці, якщо зменшуване містить кілька нулів. Додавання кількох доданків. Задачі на обчислення периметра трикутника |
412-420 |
|
|
||||||||||
47 |
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії першого ступеня. Задачі з буквеними даними |
421-430 |
|
|
||||||||||
48 |
|
Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях вимірювання довжини і маси. Задачі на зведення до одиниці |
431-438 |
|
|
||||||||||
49 |
|
Круглі числа. Периметр прямокутної ділянки. Складання виразів за задачами з буквеними даними |
439-447 |
|
|
||||||||||
50 |
|
Додавання і віднімання іменованих чисел. Розв’язування задач |
448-454 |
|
|
||||||||||
51 |
|
Дії з іменованими числами. Розв’язування задач на визначення тривалості подій |
455-462 |
|
|
||||||||||
52 |
|
Дії з іменованими числами. Розв’язування задач на визначення часу. Розв'язування рівнянь |
463-472 |
|
|
||||||||||
53 |
|
Спосіб округлення чисел при додаванні й відніманні. Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число: 50 000 : 5, 8000 : 4, 3600 : 3, 64 000 : 4. Читання і запис числових виразів. Контрольна робота: усні обчислення (математичний диктант). Побудова кола, поділ його на частини. |
473-481 |
|
|
||||||||||
54 |
|
Ділення на двоцифрове число 6400 : 16. Ділення круглого числа на кругле 8000 : 400, 8400 : 400. Співвідношення між величинами. Діаграма. Побудова лінійної або стовпчастої діаграми. Розв'язування задач. |
482-489 |
|
|
||||||||||
55 |
|
Контрольна робота №4 Тем.бал |
С.14-16 |
|
|
||||||||||
Швидкість |
|||||||||||||||
56 |
|
Аналіз контрольної роботи. Швидкість. Одиниці швидкості. Задачі на знаходження швидкості руху. |
490-499 |
|
|
||||||||||
57 |
|
Задачі на знаходження відстані за даними швидкістю і часом. Ускладнені задачі на зведення до одиниці |
500-509 |
|
|
||||||||||
58 |
|
Задачі на знаходження часу за відомими відстанню і швидкістю. Дії з іменованими числами |
510-519 |
|
|
||||||||||
59 |
|
Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куб, куля. Прості і складені задачі на визначення швидкості, часу і відстані. Дії з іменованими числами. |
520-530 |
|
|
||||||||||
60 |
|
Дія множення. Закони множення та їх застосування. Розв’язування задач на рух |
531-540 |
|
|
||||||||||
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
№№ в підручнику |
Примітка |
Домашнє завдання |
||||||||||
61 |
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв'язування задач . |
541-549 |
|
|
||||||||||
62 |
|
Множення у випадку кількох нулів у першому множнику. Письмове множення чисел, які містять нуль у середині запису (5608 · 4, 56 008 · 4). Розв'язування задач із двома буквеними даними. |
550-557 |
|
|
||||||||||
63 |
|
Множення багатоцифрових чисел, які закінчуються нулями (67000 ·7). Задачі на спільну роботу. |
558-566 |
|
|
||||||||||
64 |
|
Множення одноцифрового числа на багатоцифрове. Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня . Задачі на спільну роботу. Cеместрова |
567-575 |
|
|
||||||||||
Площа фігури. Одиниці вимірювання площі. |
|||||||||||||||
65 |
|
Площа фігури. Квадратний сантиметр. Задачі на спільну роботу. |
576-582 |
|
|
||||||||||
66 |
|
Правило обчислення площі прямокутника та його застосування. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі, аналогічні до задач на спільну роботу. |
583-592 |
|
|
||||||||||
67 |
|
Обчислення площі прямокутника. Розв’язування задач, пов’язаних із площею прямокутника. |
593-601 |
|
|
||||||||||
68 |
|
Одиниці вимірювання площі. Задачі, які включають дії над величинами, вираженими одиницями площі. |
602-608 |
|
|
||||||||||
69 |
|
Обчислення площі прямокутних ділянок за планом. Розв’язування задач. |
609-616 |
|
|
||||||||||
70 |
|
Знаходження довжини сторони прямокут-ника за даною площею та відомою стороною. Дії з іменованими числами. |
617-624 |
|
|
||||||||||
71 |
|
Обчислення площі фігур за допомогою палетки. Задачі, пов'язані з площею прямокутника. Складання й обчислення виразів. |
625-633 |
|
|
||||||||||
Ділення на одноцифрове число |
|||||||||||||||
72 |
|
Дія ділення. Властивості частки. Задачі,що розв’язуються дією ділення |
634-644 |
|
|
||||||||||
73 |
|
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові числа (загальний випадок) . Ускладнені задачі на зведення до одиниці |
645-654 |
|
|
||||||||||
74 |
|
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Дії з іменованими числами. Задачі на зведення до одиниці |
655-662 |
|
|
||||||||||
75 |
|
Перевірка ділення множенням. Розв’язування рівнянь. Ускладнені задачі на зведення до одиниці |
663-671 |
|
|
||||||||||
76 |
|
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, якщо частка містить всередині нуль. Розв’язування задач. |
681-687 |
|
|
||||||||||
77 |
|
Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями, на одноцифрове число. Розв’язування задач. |
688-696 |
|
|
||||||||||
78 |
|
Ділення складених іменованих чисел на одноцифрові. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. |
697-705 |
|
|
||||||||||
79 |
|
Ділення складеного іменованого числа на просте іменоване число. Розв’язування задач. |
706-714 |
|
|
||||||||||
80 |
|
Повторення порядку виконання арифметичних дій. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на зустрічний рух. |
715-722 |
|
|
||||||||||
81 |
|
Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на одноцифрові. Задачі на рух. |
723-731 |
|
|
||||||||||
82 |
|
Обчислення значень виразів на сумісні дії. Обчислення значень виразів із буквою. Задачі на зустрічний рух. |
732-740 |
|
|
||||||||||
83 |
|
Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1000 з остачею. Задачі на спільну роботу. |
741-750 |
|
|
||||||||||
85 |
|
Контрольна робота № 5 Тем.бал |
22-23 |
|
|
||||||||||
Дроби |
|||||||||||||||
86 |
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про частини. Задачі на знаходження частини числа і числа за його частиною. Порівняння частин. |
751-759 |
|
|
||||||||||
87 |
|
Поняття «дріб». Чисельник і знаменник дробу. Складені задачі, які включають знаходження частини числа. |
760-769 |
|
|
||||||||||
88 |
|
Читання і запис дробу. Знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від числа. |
770-776 |
|
|
||||||||||
89 |
|
Дроби, які дорівнюють одиниці. Побудова відрізків. Задачі на знаходження дробу від числа. |
788-796 |
|
|
||||||||||
90 |
|
Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеню. |
797-805 |
|
|
||||||||||
Множення на розрядні числа |
|||||||||||||||
91 |
|
Повторення переставного та сполучного законів множення. Зображення круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є число 10, 100, 1000. |
806-813 |
|
|
||||||||||
92 |
|
Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування задач. |
814-822 |
|
|
||||||||||
93 |
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування рівнянь. Підготовка до розв’язування задач на пропорційне ділення. |
823-830 |
|
|
||||||||||
94 |
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення |
831-838 |
|
|
||||||||||
95 |
|
Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Множення на круглі числа: 1290 · 70. Задачі на пропорційне ділення |
839-848 |
|
|
||||||||||
96 |
|
Складання і розв’язування задач на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь та нерівностей |
849-857 |
|
|
||||||||||
Ділення на розрядні числа |
|||||||||||||||
97 |
|
Повторення ділення з остачею. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. |
858-866 |
|
|
||||||||||
98 |
|
Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Розв’язування рівнянь і задач |
867-875 |
|
|
||||||||||
99 |
|
Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею. Задачі на пропорційне ділення. |
876-884 |
|
|
||||||||||
100 |
|
Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею. Задачі на пропорційне ділення. |
885-892 |
|
|
||||||||||
101 |
|
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух |
893-901 |
|
|
||||||||||
102 |
|
Ділення багатоцифрових чисел на розрядні (у частці нулі всередині і вкінці). Розв’язування рівнянь. Задачі з буквеними даними. |
902-910 |
|
|
||||||||||
103 |
|
Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення багатоцифрових чисел на круглі числа 8000 : 400, 8400:400. Ділення іменованих чисел. Розв'язування задач |
911-920 |
|
|
||||||||||
104 |
|
Контрольна робота №6 Тем.бал. |
С.26-28 |
|
|
||||||||||
Множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число Множення на двоцифрове число |
|||||||||||||||
105 |
|
Аналіз контрольної роботи. Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями |
921-927 |
|
|
||||||||||
106 |
|
Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями. |
928-934 |
|
|
||||||||||
107 |
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями |
935-941 |
|
|
||||||||||
108 |
|
Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв’язування і порівняння задач |
942-949 |
|
|
||||||||||
109 |
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа за двома різницями |
950-958 |
|
|
||||||||||
110 |
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розв’язування задач на зустрічний рух |
959-967 |
|
|
||||||||||
111 |
|
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на рух і на знаходження площі |
968-976 |
|
|
||||||||||
Ділення на двоцифрове число |
|||||||||||||||
112 |
|
Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові без остачі та з остачею. Задачі на знаходження середнього арифметичного |
977-986 |
|
|
||||||||||
113 |
|
Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові, якщо часта двоцифрова. Задачі на знаходження середнього арифметичного. |
987-995 |
|
|
||||||||||
114 |
|
Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження середнього арифметичного |
996-1003 |
|
|
||||||||||
115 |
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження середнього арифметичного |
1004-1012 |
|
|
||||||||||
116 |
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування задач |
1013-1019 |
|
|
||||||||||
117 |
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Обчислення значень виразів із буквою. Задачі на знаходження середнього арифметичного |
1020-1027 |
|
|
||||||||||
118 |
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі (45066:74). Задачі на зведення до одиниці |
1028-1035 |
|
|
||||||||||
119 |
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові ,якщо частка містить нулі в кінці (304500:75). Задачі з буквеними даними |
1036-1042 |
|
|
||||||||||
120 |
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею, якщо частка містить нуль одиниць. Задачі на спільну роботу |
1043-1050 |
|
|
||||||||||
121 |
|
Ділення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Розв’язування задач. |
1051-1058 |
|
|
||||||||||
122 |
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв’язування рівнянь . Задачі на спільну роботу. |
1059-1066 |
|
|
||||||||||
123 |
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих чисел. Розширені задачі на зведення до одиниці. |
1067-1075 |
|
|
||||||||||
124 |
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування рівнянь. |
1076-1084 |
|
|
||||||||||
125 |
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на трицифрові числа (ознайомлення). Задачі на зустрічний рух |
1085-1092 |
|
|
||||||||||
126 |
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на трицифрові числа. Складання і розв’язування задач. |
1093-1100 |
|
|
||||||||||
127 |
|
Контрольна робота №7 Тем.бал |
С.30-32 |
|
|
||||||||||
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||||||||||
128 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів |
1104-1114 |
|
|
||||||||||
129 |
|
Натуральний ряд чисел. Будова натурального числа в десятковій системі числення. Порівняння чисел. |
С. 172 |
|
|
||||||||||
130 |
|
Величини. Метрична система мір |
С. 172-174 |
|
|
||||||||||
131 |
|
Контрольна робота ДПА |
|
|
|
||||||||||
132 |
|
Аналіз контрольної роботи .Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці. |
С. 174-175 |
|
|
||||||||||
133 |
|
Множення. Закони множення |
С. 175 |
|
|
||||||||||
134 |
|
Ділення. Властивості частки |
С. 176 |
|
|
||||||||||
135 |
|
Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань учнів |
|
|
|
||||||||||
136 |
|
Підсумковий урок за рік Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань учнів. Тем.бал. Семестрова. Річна |
|
|
|
||||||||||