Урок спрямований на актуалізацію знань учнів нумерації багатоцифрових чисел, удосконалення вмінь розв'язувати приклади, задачі на вивчені випадки множення і ділення, розвиток логічного мислення.
Підготувала:
вчитель ІІ категорії
д/б «Малятко»
м. Києва
Константінова А.М.
Мета: Актуалізувати знання учнів із нумерації багатоцифрових чисел, вчити учнів виконувати ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові, коли частка містить всередині нулі, удосконалювати вміння розв’язувати приклади і задачі на вивчені випадки множення і ділення; розвивати логічне мислення, пам'ять учнів; виховувати бережливе ставлення до птахів.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Усні обчислення
• Самостійна робота
• Обчислення за картками.
• Розв’язати задачу.
Відстань від міста до села, що становить 150 км, автобус проїхав туди і назад за 6 годин. З якою швидкістю рухався автобус?
ІІ.. Мотивація навчальної діяльності.
- Як звуться числа при діленні?
- Як звуться числа при множенні?
- Що означає знайти суму чисел?
- Як знайти швидкість, час, відстань?
- Як знайти периметр трикутника?
- Як знайти периметр прямокутника?
- Як знайти площу прямокутника?
1, 2, 3, 4, 5, 6.
- З цих цифр утворити і записати шестицифрові числа;
- Підкреслити в кожному числі клас тисяч.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
282024 6
24 47004
42
42
24
24
0
Перше неповне ділене 28 десятків тисяч. У частці буде 5 цифр. 28 десятків тисяч поділити на 6, буде 4 десятки тисяч і 4 десятки тисяч в остачі. Друге неповне ділене 42 тисячі при діленні на 6 дасть 7 тисяч. Остачі немає. Третє неповне ділене 0 сотень. Запишемо у частці на місці сотень 0. четверте неповне ділене 2 десятки на 6 не діляться так, щоб у частці були десятки. Запишемо на місці десятків у частці 0. П’яте неповне ділене 24 одиниці. 24 поділити на 6, буде 4. Остачі немає. Частка 47004.
а) Виконати коментовано № 571.
ІV. Розвиток математичних знань.
Побудуй два різних прямокутники, але такі, щоб площа кожного дорівнювала 12 см
V. Підсумок уроку.
VІ. Домашнє завдання № 575, 576.