Конспект уроку "Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить нулі"

Про матеріал

Урок спрямований на актуалізацію знань учнів нумерації багатоцифрових чисел, удосконалення вмінь розв'язувати приклади, задачі на вивчені випадки множення і ділення, розвиток логічного мислення.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                              Підготувала:

                                                                           вчитель ІІ категорії

                                                                            д/б «Малятко»

                                                                      м. Києва

                                                                             Константінова А.М.

 

 Мета: Актуалізувати знання учнів із нумерації багатоцифрових чисел, вчити учнів виконувати ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові, коли частка містить всередині нулі, удосконалювати вміння розв’язувати приклади і задачі на вивчені випадки множення і ділення; розвивати логічне мислення, пам'ять учнів; виховувати бережливе ставлення до птахів.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

Самостійна робота

image156

Обчислення за картками.

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics4/mathematics4.files/image160.jpg

Розв’язати задачу.

Відстань від міста до села, що становить 150 км, автобус проїхав туди і назад за 6 годин. З якою швидкістю рухався автобус? 

ІІ.. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Гра «Мікрофон».

-          Як звуться числа при діленні?

-          Як звуться числа при множенні?

-          Що означає знайти суму чисел?

-          Як знайти швидкість, час, відстань?

-          Як знайти периметр трикутника?

-          Як знайти периметр прямокутника?

-          Як знайти площу прямокутника?

  1. Каліграфічна хвилинка.

1, 2, 3, 4, 5, 6.

- З цих цифр утворити і записати шестицифрові числа;

- Підкреслити в кожному числі клас тисяч.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Пояснення матеріалу вчителем

282024  6

24           47004

  42

  42

         24

         24

            0

Перше неповне  ділене 28 десятків тисяч. У частці буде 5 цифр. 28 десятків тисяч поділити на 6, буде 4 десятки тисяч і 4 десятки тисяч в остачі. Друге неповне ділене 42 тисячі при діленні на 6 дасть 7 тисяч. Остачі немає. Третє неповне ділене 0 сотень. Запишемо у частці на місці сотень 0. четверте неповне ділене 2 десятки на 6 не діляться так, щоб у частці були десятки. Запишемо на місці десятків у частці 0. П’яте неповне ділене 24 одиниці. 24 поділити на 6, буде 4. Остачі немає. Частка 47004.

  1. Закріплення вивченого матеріалу

а)  Виконати коментовано № 571.

ІV. Розвиток математичних знань.

  1. Розв’язування задач № 572.
  2. Геометричний матеріал

Побудуй два різних прямокутники, але такі, щоб площа кожного дорівнювала 12 см

V. Підсумок уроку.

VІ. Домашнє завдання № 575, 576.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Любас Ірина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
6948
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку