3 квітня о 18:00Вебінар: Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання

Урок математики на тему "Читання і запис шестицифрових чисел у межах 200000. Мільйон"

Про матеріал

Конспект уроку математики, під час якого учні не лише вчаться лічити сотнями тисяч, знайомляться з новою лічильною одиницею - мільйоном, а й, виконуючи різноманітні завдання, дізнаються про те, що вперше слово "мільйоні" сказав у 1500 році італійський купець Марко Поло про незліченні багатства Індії та Китаю, що в перекладі означало "велика тисяча", тобто "тисяча тисяч".

Перегляд файлу

 

КОНСПЕКТ

уроку математики

в 4класі на тему

«Читання і запис шестицифрових чисел у межах 200 000. Мільйон. Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу.»

 

Тема. Читання і запис шестицифрових чисел у межах  200 000. Мільйон. Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу.

Мета. Вчити учнів лічити сотнями тисяч до 10 сотень тисяч; ознайомити їх з новою лічильної одиницею — мільйоном; повторити усні прийоми обчислень множення і ділення; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета. 

Хід уроку

І. Організаційний момент.


– Урок сьогодні особливий: у нас гості, привітайтеся до них. Будемо працювати під девізом:

Діяти - активно,

Думати - оперативно,

Сперечатись доказово

Для усіх обов’язково!

ІІ. Повідомлення теми, визначення завдань.

Тема уроку - із секретом, відгадаєте ребус, зможете прочитати її повністю.

 

 

 

 

http://i82.beon.ru/65/70/467065/62/18103462/Butterfly_a95.jpeg

 

 

 

 

 

       http://252fwww.moi-kotenok.ru/iz_gizni/smell-of-the-urine/1.jpg

Визначмо завдання:

- читати шестицифрові числа;

- записувати шестицифрові числа;

- визначати загальну кількість одиниць кожного розряду;

- мільйон;  

- задача;

- приклади.

- За кожне виконане завдання будете отримувати підказку - склад, за допомогою якої дізнаєтесь ім’я людини, яка вперше, за легендою, вимовила слово «мільйон».

       ІІІ. Усні обчислення.

1. Робота в парах "Учитель - учень".

Учень

48 370     48 307     

32 020     32 200     

37 480     37 408  

23 010      23 100

4040        400 040 

70 080      70 008 

Учитель

>

<

>

<

<

>

2. Індивідуальна робота на картках.

3. Гра "Влучний стрілець".

 350 • 2                         400 • 2                          

150 • 4 + 200                4 • 100 + 300

540 : 60 • 50                 200 • 4 + 100 

        150 • 3 + 450                810 : 90 • 50 

ІV. Актуалізація опорних знань (№257).

1. Утворення числа 200000.

2. Читання чисел, визначення найбільшого, найменшого (200000, 59605).

3. Визначення кількості тисяч у кожному із чисел "ланцюжком".

4. Читання чисел: 100 000, ...1 000 000.

V. Вивчення нового матеріалу.

  1. Пояснення вчителя.

– Мільйон - це тисяча тисяч. Мільйонами рахують населення країн, великих міст, роки утворення планети Земля, відстані у космосі. Це - найменше семицифрове число, перше число третього класу чисел.

  1. Каліграфічна хвилинка: 1 000 000.
  2. Фізхвилинка.

4.  Робота над задачею 262.

– Прочитайте задачу мовчки, про що в ній розповідається? (Про крупи.)

– Прочитайте задачу вголос, визначте головні слова.

– Поясніть кожне число в задачі.

– Складіть скорочений запис.

Рис - ?кг, 1/3 від 354кг

                                               354кг                  

Решта - ?кг

 

Пшоно - ?кг, 1/4 від решти

– Зачитайте за скороченим записом умову задачі, питання.

– Проаналізуйте задачу.

– Складіть план розв’язання задачі.

– Запишіть дії з поясненням, складіть вираз.

1) 354 : 3 = 118 (кг) — рис.

2) 354 – 118 = 236 (кг) — решта.

3) 236 : 4 = 59 (кг)

– Попрацюйте творчо над задачею. Про що треба запитати в задачі, щоб четвертою була дія віднімання? (На скільки кілограмів було більше рису, ніж пшона?) 

5. Самостійна робота (№261):

І варіант:

500 : 10 =                720 : 9 • 2 =

280 : 4 • 10 =           972 : 36 =

ІІ варіант:

500 : 2 =                60 • 3 + 7 =

620 + 80 : 8 =       288 : 36 =

VІ. Підсумок уроку, домашнє завдання.

  • Домашнє завдання - №263 – розв’язати задачу діями (ІІ група), виразом (І група), №260(1) – вставити пропущені числа.
  • Сьогодні на уроці я навчився…
  • Сьогодні мені сподобалося… (Відгадувати ребуси.)

   За легендою, вперше слово "мільйоні" сказав в 1500 році італійський купець Марко Поло про незліченні багатства  Індії та Китаю, що означало "велика тисяча", тобто "тисяча тисяч".

docx
Додано
15 серпня 2018
Переглядів
930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку