№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Очікувані результати
|
Примітка
|
Дії з багатоцифровими числами. Письмове додавання і віднімання
|
77
|
|
Письмове додавання багатоцифрових чисел
|
-
лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного
-
лічить тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч у межах мільйона
-
встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа
-
визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання
-
знаходить значення числового виразу
-
обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні
-
знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії
-
розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути
-
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
-
визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях,, графіках, на схемах, діаграмах
-
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою
|
|
78
|
|
Алгоритм письмового додавання чисел. Прямокутний паралелепіпед
|
-
уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення
-
знаходить значення числового виразу
-
розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом
-
розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути
-
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
-
визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках
-
- моделює геометричні фігури із підручного матеріалу
-
будує площинні фігури (трикутник, прямокутник, коло, круг) за заданими розмірами
-
створює різні конструкції, поєднуючи між собою площинні та об’ємні фігури
-
порівнює та класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками
-
визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів
-
виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу
-
перетворює одні одиниці величин інші
|
|
79
|
|
Письмове віднімання багатоцифрових чисел
|
-
встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа
-
визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення
-
знаходить значення числового виразу
-
знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії
-
використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості
-
перетворює одні одиниці величин інші
|
|
80
|
|
Розв’язування задач
|
-
розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом
-
добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби
-
аналізує проблемну ситуацію на достатність чи надлишковість наявних даних
-
розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути
-
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
-
визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях,, графіках, на схемах, діаграмах
-
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою
|
|
81
|
|
Перевірка додавання і віднімання чисел
|
-
встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа
-
визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення
-
знаходить значення числового виразу
-
читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку
-
перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами
|
|
82
|
|
Письмові обчислення. Одиниці часу.
|
-
встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа
-
визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення
-
знаходить значення числового виразу
-
порівнює та класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками
-
визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів
-
використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості
-
перетворює одні одиниці величин інші
-
виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу
|
|
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове
|
83
|
|
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Прямокутний паралелепіпед
|
-
розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
|
|
84
|
|
Обчислення добутків. Складання й розв’язування задач за схематичними рисунками
|
-
аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість вико- ристання відомих засобів добору даних
-
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
|
|
85
|
|
Письмове множення багатоцифрових круглих чисел на одноцифрове (Множення чисел виду
56 000 ∙ 4; 5608 ∙ 4).
|
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях.
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації.
|
|
86
|
|
Письмове множення
багатоцифрових чисел, які містять нуль у середині запису. Піраміда
|
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях.
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації.
|
|
Площа
|
87
|
|
Площа фігури. Квадратний сантиметр. Задачі на спільну роботу та обернені до них
|
-
порівнює багатоцифрові числа різними способами
-
встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами
-
розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути
-
визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації на предметах навколишнього середовища, на малюнках
|
|
88
|
|
Площа прямокутника. Формула площі прямокутника. Письмове множення багатоцифрових чисел
|
-
добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
обчислює периметр многокутника та площу прямокутника
-
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою
|
|
89
|
|
Задачі на знаходження площі та обернені до них: обчислення сторін прямокутника
|
-
знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими периметромта іншою стороною; за відомими площею та іншою стороною.
-
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
|
|
90
|
|
Одиниці площі: квадратний міліметр (сантиметр, дециметр, метр, кілометр). Ускладнені задачі на знаходження невідомого
доданка
|
-
порівнює іменовані числа.
-
обчислює периметр многокутника та площу прямо- кутника
-
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
-
створює різні конструкції, поєднуючи між собою площинні та об’ємні фігури
|
|
91
|
|
Задачі на обчислення площі прямокутника. Співвідношення між одиницями площі
(ознайомлення).
|
-
обчислює периметр многокутника та площу прямокутника
-
будує площинні фігури за заданими розмірами
|
|
92
|
|
Одиниці площі: ар (сотка), гектар.
Співвідношення між аром і гектаром. Задачі, пов’язані з площею прямокутника
|
-
добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність
-
обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні
дані
|
|
93
|
|
Задачі на обчислення площі. Обчислення значень виразів на сумісні дії
|
-
обчислює периметр многокутника та площу прямокутника
-
досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації, спираючись на
наявні дані
|
|
94
|
|
Палетка. Вимірювання площі палеткою. Розв’язування задач вивчених видів
|
-
добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
оперує грошима в ситуації купівлі-продажу
|
|
95
|
|
Письмове множення іменованих чисел на число. Задачі на пропорційний поділ
|
-
знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, виражених в одиницях довжини, маси, вартості і часу
|
|
96
|
|
Тематична діагностувальна робота
|
-
виконує додавання і віднімання іменованих чисел
-
виконує множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, виражених в одиницях довжини, маси, вартості і часу
|
|
97
|
|
Аналіз тематичної діагностувальної роботи
|
-
виконує додавання і віднімання іменованих чисел
-
виконує множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, виражених в одиницях довжини, маси, вартості і часу
|
|
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове
|
98
|
|
Алгоритм ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження суми двох добутків , на різницеве порівняння двох добутків
|
-
добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність
-
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
|
|
99-100
|
|
Письмове ділення іменованих чисел. Задачі на розкриття змісту множення і ділення. Циліндр
|
-
перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двохнайменувань
-
виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, виражених в одиницях довжини, маси, вартості і часу
-
відтворює і застосовує для складання математичних завдань ймовірні та фактичні результати лічби
-
розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути
-
визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації на пред- метах навколишнього середовища, на малюнках
|
|
101
|
|
Письмове ділення з остачею. Складання і розв’язування задач за схемою, які включають поняття руху. Конус
|
-
порівнює та класифікує об'єкти навколишнього світу за однією або кількома ознаками
-
визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації на пред- метах навколишнього середовища, на малюнках
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
|
|
102
|
|
Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, коли в записі частки є нулі. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями
|
-
застосовує співвідношення між одиницями величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів
|
|
103
|
|
Перевір себе. Повторення, узагальнення навчального матеріалу
|
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
обчислює вирази зі змінною (змінним) при заданому її (їх) числовому значенні
|
|
Швидкість
|
104
|
|
Швидкість об’єктів у прямолінійному рівномірному русі. Приклади швидкостей.
Задачі, пов’язані з продуктивністю праці
|
-
переміщується (реально і віртуально) визначеним маршрутом
-
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час розв’язування практично зорієнтованих задач
|
|
105
|
|
Одиниці швидкості. Обчислення швидкості. Задачі, пов’язані зі швидкістю. Куля
|
-
розпізнає кулі за її істотними ознаками.
-
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
упорядковує та узагальнює об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками
-
встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами
-
аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних
|
|
106
|
|
Розв’язування задач. Графіки. Складання і розв’язування задач за даними таблиці
|
-
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
|
|
107
|
|
Задачі, пов’язані зі швидкістю. Куля
|
-
переміщується (реально і віртуально) визначеним маршрутом
-
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом
|
|
108
|
|
Обчислення відстані (пройденого шляху) при прямолінійному рівномірному русі. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження пройденого шляху
|
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
встановлює взаємозв'язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення
-
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час
розв’язування практично зорієнтованих задач
|
|
109
|
|
Розв’язування задач. Прості та складені задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі
|
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
встановлює взаємозв'язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення
-
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час
розв’язування практично зорієнтованих задач
|
|
110
|
|
Обчислення часу при прямолінійному рівномірному русі.
|
-
переміщується (реально і віртуально) визначеним маршрутом
-
читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку
-
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час розв’язування практично зорієнтованих задач
|
|
111
|
|
Задачі на рівномірний прямолінійний рух двох тіл у різних напрямках
|
-
переміщується (реально і віртуально) визначеним маршрутом
-
читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час розв’язування практично зорієнтованих задач
|
|
112
|
|
Розв’язування задач. Прості та складені задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі
|
-
переміщується (реально і віртуально) визначеним маршрутом
-
читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку
-
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час розв’язування практично зорієнтованих задач
|
|
113
|
|
Перевір себе. Повторення, узагальнення навчального матеріалу
|
-
розпізнає кулі за її істотними ознаками.
-
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
упорядковує та узагальнює об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками
-
встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами
-
аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних
|
|
114
|
|
Тематична діагностувальна робота
|
-
розпізнає кулі за її істотними ознаками.
-
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
упорядковує та узагальнює об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками
-
встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами
аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних
|
|
115
|
|
Аналіз тематичної діагностувальної роботи
|
-
розпізнає кулі за її істотними ознаками.
-
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
упорядковує та узагальнює об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками
-
встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами
аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних
|
|
Письмове множення багатоцифрового числа на двоцифрове число
|
116
|
|
Обчислення значень виразів. Задачі з буквеними даними
|
-
добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
|
|
118
|
|
Письмове множення багатоцифрового числа на
розрядне число. Перевірка правильності розв’язання задачі
|
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
розв’язує різними способами проблемну ситуацію, використовуючи наявні дані
|
|
119
|
|
Письмове множення багатоцифрового числа на
двоцифрове. Задачі на пропорційне ділення
|
-
знаходить значення числового виразу
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації
|
|
120
|
|
Письмове множення багатоцифрового числа на
двоцифрове. Задачі на пропорційне ділення
|
-
знаходить значення числового виразу
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації
|
|
121
|
|
Розв’язування задач на знаходження швидкості, відстані, часу при рівномірному прямолінійному русі. Задачі на рух в протилежних напрямах
|
-
планує розв’язування проблемної ситуації
-
добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність
|
|
122
|
|
Письмове множення багатоцифрового числа на
двоцифрове (самостійна робота)
|
-
знаходить значення числового виразу
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
визначає і записує час у градусах Цельсія
|
|
123
|
|
Письмове множення чисел виду 305 ∙ 27.
Визначення часу за циферблатом годинника
|
-
знаходить значення числового виразу
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
визначає і записує час у градусах Цельсія
|
|
124
|
|
Письмове множення круглих багатоцифрових чисел. Задачі, пов’язані з рухом двох тіл
назустріч один одному
|
-
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою
-
планує розв’язування проблемної ситуації
-
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
|
|
125
|
|
Письмове множення багатоцифрових чисел
на двоцифрове число. Схематичні рисунки для
розв’язання задач на частини
|
-
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
|
|
126
|
|
Обчислення значень виразів. Розв`язування задач
|
-
знаходить значення числового виразу
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
|
|
127
|
|
Перевір себе. Повторення, узагальнення навчального матеріалу
|
-
знаходить значення числового виразу
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
|
|
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове число
|
128
|
|
Письмове ділення круглих багатоцифрових чисел (на кругле двоцифрове число). Задачі, пов’язані з рухом двох тіл назустріч
|
-
планує розв’язування проблемної ситуації
-
використовує різні стратегії (плани) розв’язування проблемної ситуації
|
|
129
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на розрядне
число з остачею.
|
-
порівнює багатоцифрові числа різними способами
-
застосовує співвідношення між одиницями величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
|
|
130
|
|
Алгоритм письмового ділення на двоцифрове
число. Задачі на знаходження невідомих за
двома різницями
|
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних
-
аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних
|
|
131
|
|
Письмове ділення багатоцифрового числа на
двоцифрове число. Розв’язування задач з
буквеними даними складанням виразу
|
-
знає алгоритм письмового ділення на двоцифрове число з використанням округлення та послідовного ділення;
-
порівнює іменованих числа, подані в одиницях швидкості, на прикладах змісту задач
-
добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
відкидає очевидно некоректні способи прогнозування
|
|
132
|
|
Письмове ділення багатоцифрового числа на
двоцифрове число. Розв’язування задач
|
-
знає алгоритм письмового ділення на двоцифрове число з використанням округлення та послідовного ділення;
-
порівнює іменованих числа, подані в одиницях швидкості, на прикладах змісту задач
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
обирає спосіб представ- лення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок)
|
|
133
|
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на
двоцифрове, коли в записі частки є нулі (письмове ділення чисел виду 304 500 : 75,
45 066 : 74)
|
-
знає алгоритм письмового ділення на двоцифрове число з використанням округлення та послідовного ділення;
-
порівнює іменованих числа, подані в одиницях швидкості, на прикладах змісту задач
-
перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань
-
визначає способи підтвердження або спростування прогнозу
|
|
134
|
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на
двоцифрове. Розвязування задач
|
-
знає алгоритм письмового ділення на двоцифрове число з використанням округлення та послідовного ділення;
-
порівнює іменованих числа, подані в одиницях швидкості, на прикладах змісту задач
-
обчислює вирази зі змінною (змінним) при заданому її (їх) числовому значенні
-
обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця)
|
|
135
|
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел.
Прогнозування кількості цифр у частці
|
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях.
-
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою
-
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
|
|
136
|
|
Обчислення значень виразів. Розв’язування
задач вивчених видів
|
-
знає алгоритм письмового ділення на двоцифрове число з використанням округлення та послідовного ділення;
-
порівнює іменованих числа, подані в одиницях швидкості, на прикладах змісту задач
-
обчислює вирази зі змінною (змінним) при заданому її (їх) числовому значенні
-
обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок)
-
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
|
|
137
|
|
Письмове множення і ділення багатоцифрових
чисел на двоцифрові числа.
|
-
знає алгоритм письмового ділення на двоцифрове число з використанням округлення та послідовного ділення;
-
порівнює іменованих числа, подані в одиницях швидкості, на прикладах змісту задач
-
обчислює вирази зі змінною (змінним) при заданому її (їх) числовому значенні
-
обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок)
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
|
|
138
|
|
Перевір себе. Повторення, узагальнення навчального матеріалу
|
-
знає алгоритм письмового ділення на двоцифрове число з використанням округлення та послідовного ділення;
-
порівнює іменованих числа, подані в одиницях швидкості, на прикладах змісту задач
-
обчислює вирази зі змінною (змінним) при заданому її (їх) числовому значенні
-
обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок)
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
|
|
139
|
|
Тематична діагностувальна робота
|
-
знає алгоритм письмового ділення на двоцифрове число з використанням округлення та послідовного ділення;
-
порівнює іменованих числа, подані в одиницях швидкості, на прикладах змісту задач
-
обчислює вирази зі змінною (змінним) при заданому її (їх) числовому значенні
-
обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок)
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
|
|
140
|
|
Аналіз тематичної діагностувальної роботи
|
-
знає алгоритм письмового ділення на двоцифрове число з використанням округлення та послідовного ділення;
-
порівнює іменованих числа, подані в одиницях швидкості, на прикладах змісту задач
-
обчислює вирази зі змінною (змінним) при заданому її (їх) числовому значенні
-
обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок)
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
|
|
Письмове множення та ділення на трицифрове число
|
141
|
|
Алгоритм письмового множення на трицифрове число. Задачі на рух
|
-
знає алгоритм письмового множення на трицифрове число
-
розв’язує задачі на обчислення суми добутків та обернених до них
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
|
|
142
|
|
Письмове множення чисел виду 208 ∙ 135.
Лінійна діаграма
|
-
знає алгоритм письмового множення на трицифрове число
-
розв’язує задачі на обчислення суми добутків та обернених до них
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
|
|
143
|
|
Письмове множення на трицифрове число у ви-
падку, коли другий множник містить нулі в
середині його запису(483 ∙ 306). Задачі
геометричного змісту
|
-
знає алгоритм письмового множення на трицифрове число
-
розв’язує задачі на обчислення суми добутків та обернених до них
-
знаходить значення числового виразу
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
|
|
144
|
|
Письмове множення на трицифрове число
Задачі геометричного змісту
|
-
знає алгоритм письмового множення на трицифрове число
-
розв’язує задачі на обчислення суми добутків та обернених до них
-
знаходить значення числового виразу
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
|
|
145
|
|
Розв’язування задач. Стовпчикова діаграма
|
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
|
|
146
|
|
Письмове ділення круглих багатоцифрових чисел (на круглі двоцифрове, трицифрове
числа).
|
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
|
|
147
|
|
Ділення багатоцифрових чисел, коли частка містить нулі (у випадку ділення круглих чисел).
|
-
пояснює письмове ділення чисел, коли частка містить нулі
-
знайомиться з різними формами запису письмового ділення чисел
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, пода- ну в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
-
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою
|
|
148
|
|
Обчислення часток. Задачі на 2 – 3 дії, пов’язаних з рівномірним прямолінійним
рухом. Кругова діаграма
|
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
пояснює письмове ділення чисел, коли частка містить нулі
-
знайомиться з різними формами запису письмового ділення чисел
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, пода- ну в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
-
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою
|
|
149
|
|
Повторення та узагальнення матеріалу з множення багатоцифрового числа на трицифрове та ділення круглих багатоцифрових чисел.
|
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
пояснює письмове ділення чисел, коли частка містить нулі
-
знайомиться з різними формами запису письмового ділення чисел
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, пода- ну в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою
|
|
150
|
|
Письмове ділення на трицифрове число
(ознайомлення). Розв’язування задач різними способами
|
-
знає алгоритм письмового множення на трицифрове число
-
розв’язує задачі на обчислення суми добутків та обернених до них
-
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою
-
класифікує та порівнює геометричні фігури
-
|
|
151
|
|
Алгоритм письмового ділення багатоцифрового числа на трицифрове. Дослідження змісту задач та їх розв’язання
|
-
знає алгоритм письмового множення на трицифрове число
-
розв’язує задачі на обчислення суми добутків та обернених до них
-
обчислює значення виразів
-
розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом
-
читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку
|
|
152
|
|
Обчислення значень числових виразів та виразів зі змінною.
|
-
знаходить значень виразів на сумісні дії
-
розрізнає способів обчислень на основі переставного закону множення
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях.
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
|
|
153
|
|
Повторення, систематизація
навчального матеріалу з розв’язування задач
|
-
знає алгоритм письмового множення на трицифрове число
-
розв’язує задачі на обчислення суми добутків та обернених до них
-
обчислює значення виразів
-
розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом
-
читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
|
|
154
|
|
Перевір себе.
|
-
знає алгоритм письмового множення на трицифрове число
-
розв’язує задачі на обчислення суми добутків та обернених до них
-
обчислює значення виразів
-
розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом
-
читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
|
|
155
|
|
Тематична діагностувальна робота
|
-
знає алгоритм письмового множення та ділення на трицифрове число
-
розв’язує задачі на обчислення суми добутків та обернених до них
-
обчислює значення виразів
-
розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом
-
читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
|
|
156
|
|
Аналіз тематичної діагностувальної роботи
|
-
знає алгоритм письмового множення та ділення на трицифрове число
-
розв’язує задачі на обчислення суми добутків та обернених до них
-
обчислює значення виразів
-
розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом
-
читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
|
|
Дроби
|
157
|
|
Частини. Утворення, порівняння частин (дро-
бів з чисельником 1). Прості і складені задачі,
які містять поняття частини
|
-
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою
-
тлумачить дріб як одну або кілька рівних частин цілого
-
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
-
розв’язує задачі на обчислення частини від числа та числа за значенням його частини
|
|
158
|
|
Звичайні дроби. Чисельник і знаменник
дробу. Читання та запис дробів
|
-
перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань.
-
визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів
-
пояснює суть понять «чисельник» і «знаменник»
-
читає і записує дроби
|
|
159
|
|
Порівняння дробів. Задачі на знаходження
дробу (частини) від числа та числа за
значенням його дробу (частини)
|
-
порівнює дроби з однаковими знаменниками
-
знаходить дріб від числа та число за величиною його дробу
-
аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних
|
|
160
|
|
Дроби, які дорівнюють одиниці. Складені
задачі на визначення відстані
|
-
пояснює суть понять «чисельник» і «знаменник»
-
читає і записує дроби
-
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою
-
розрізняє дроби, які дорівнюють одиниці
-
узагальнює про дріб, який дорівнює одиниці (ілюстрація, визначення, запис, читання).
|
|
161
|
|
Знаходження дробу від числа. Прості і складені
задачі на знаходження дробу від числа
|
-
застосовує співвідношення між одиницями величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
встановлює взаємозв'язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення
-
пояснює суть понять «чисельник» і «знаменник».
|
|
162
|
|
Знаходження дробу від числа. Прості і складені
задачі на знаходження дробу від числа
|
-
читає і записує дроби
-
ілюструє спосіб знаходження дробу від числа
-
застосовує правила знаходження дробу від числа під час розв’язування практично зорієнтованих завдань
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
|
|
163
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу.
Прості і складені задачі на знаходження дробу
від числа
|
-
читає і записує дроби
-
ілюструє спосіб знаходження дробу від числа
-
застосовує правила знаходження дробу від числа під час розв’язування практично зорієнтованих завдань
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
|
|
164
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу.
Прості і складені задачі на знаходження дробу
від числа
|
-
читає і записує дроби
-
ілюструє спосіб знаходження дробу від числа
-
застосовує правила знаходження дробу від числа під час розв’язування практично зорієнтованих завдань
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
|
|
165
|
|
Розв`язування задач
|
-
застосовує співвідношення між одиницями величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
встановлює взаємозв'язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення
|
|
166
|
|
Узагальнення і закріплення вивченого матеріалу
|
-
читає і записує дроби
-
ілюструє спосіб знаходження дробу від числа
-
застосовує правила знаходження дробу від числа під час розв’язування практично зорієнтованих завдань
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
застосовує співвідношення між одиницями величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
встановлює взаємозв'язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення
|
|
167
|
|
Тематична діагностувальна робота
|
-
читає і записує дроби
-
ілюструє спосіб знаходження дробу від числа
-
застосовує правила знаходження дробу від числа під час розв’язування практично зорієнтованих завдань
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
застосовує співвідношення між одиницями величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
встановлює взаємозв'язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення
|
|
168
|
|
Аналіз тематичної діагностувальної роботи
|
-
читає і записує дроби
-
ілюструє спосіб знаходження дробу від числа
-
застосовує правила знаходження дробу від числа під час розв’язування практично зорієнтованих завдань
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
застосовує співвідношення між одиницями величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач
встановлює взаємозв'язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення
|
|
169
|
|
Повторення і закріплення навчального матеріалу
|
-
уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях
-
встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення
-
знаходить значення числового виразу
-
розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом
-
розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути
-
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
-
визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках
-
- моделює геометричні фігури із підручного матеріалу
-
будує площинні фігури (трикутник, прямокутник, коло, круг) за заданими розмірами
-
створює різні конструкції, поєднуючи між собою площинні та об’ємні фігури
-
порівнює та класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками
-
визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів
-
виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу
перетворює одні одиниці величин інші
|
|
170
|
|
Повторення і закріплення навчального матеріалу
|
-
розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути
-
читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах
-
аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість вико- ристання відомих засобів добору даних
-
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
-
виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях.
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації.
|
|
171
|
|
Повторення і закріплення навчального матеріалу
|
-
порівнює багатоцифрові числа різними способами
-
встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами
-
розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути
-
добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
обчислює периметр многокутника та площу прямокутника
-
описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою
-
знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими периметромта іншою стороною; за відомими площею та іншою стороною.
-
обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації
-
порівнює іменовані числа
-
створює різні конструкції, поєднуючи між собою площинні та об’ємні фігури
|
|
172
|
|
Повторення і закріплення навчального матеріалу
|
-
перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двохнайменувань
-
виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, виражених в одиницях довжини, маси, вартості і часу
-
відтворює і застосовує для складання математичних завдань ймовірні та фактичні результати лічби
-
розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути
-
визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації на пред- метах навколишнього середовища, на малюнках
|
|
173
|
|
Повторення і закріплення навчального матеріалу
|
-
переміщується (реально і віртуально) визначеним маршрутом
-
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
розпізнає кулі за її істотними ознаками.
-
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
упорядковує та узагальнює об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками
-
встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами
-
аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних
|
|
174
|
|
Повторення і закріплення навчального матеріалу
|
-
знає алгоритм письмового ділення на двоцифрове число з використанням округлення та послідовного ділення;
-
порівнює іменованих числа, подані в одиницях швидкості, на прикладах змісту задач
-
обчислює вирази зі змінною (змінним) при заданому її (їх) числовому значенні
-
обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок)
-
розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи
|
|
175
|
|
Підведення підсумків за навчальний рік
|
-
читає і записує дроби
-
ілюструє спосіб знаходження дробу від числа
-
застосовує правила знаходження дробу від числа під час розв’язування практично зорієнтованих завдань
-
добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації
-
застосовує співвідношення між одиницями величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач
-
встановлює взаємозв'язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення
|
|