Календарне планування за підручником Н.Листопад
Математика
№ |
Тема уроку |
Дата |
Дата |
|
Додавання і віднімання у межах 1000 Усне додавання і віднімання |
|
|
75 |
Повторення нумерації трицифрових чисел. Сума розрядних доданків трицифрових чисел. Додавання і віднімання сотень. Визначення вартості покупки. Повторення одиниць довжини. (1-11) |
11.01 |
|
76 |
Визначення загальної кількості десятків у трицифровому числі. Додавання та віднімання виду 50+70, 120-70. Поняття «обернена задача». Складання обернених задач (12-24) |
12.01 |
|
77 |
Повторення переставної властивості додавання. Додавання круглих чисел виду 630+240, 630+200, 630+20. Перетворення іменованих чисел (міри довжини) (25-36) |
13.01 |
|
78 |
Різні способи обчислення суми 630+120. Складання та розв’язування обернених задач (міри вартості)(37-46) |
14.01 |
|
79 |
Закріплення різних способів усного додавання типу 630+120. Робота над оберненими задачами. Перетворення іменованих чисел |
15.01 |
|
80 |
Віднімання круглих чисел виду 960-420, 960-400, 960-40. Розв`язування рівнянь. Складання та розв’язування задач за блок-схемами. Перетворення іменованих чисел (міри довжини) (47-58) |
18.01 |
|
81 |
Різні способи обчислення різниці970-230.Перевірка розв’язання рівнянь. Робота над задачами за поданими блок-схемами (59-66) |
19.01 |
|
82 |
Перевірка додавання відніманням. Додавання виду 450+50. Виконання дій з іменованими числами. Складання і розв’язування задач (67-78) |
20.01 |
|
83 |
Віднімання виду 400-80. Порівняння виразу і числа, двох виразів. Дії з іменованими числами. Робота над задачами на знаходження невідомого доданка суми трьох доданків(79-89) |
21.01 |
|
84 |
Закріплення різних видів віднімання без переходу через розряд. Розв`язування задач та виразів з іменованими числами, виразів зі змінною
|
22.01 |
|
85 |
Додавання трицифрових круглих чисел з переходом через розряд (260+370). Різні способи знаходження суми чисел 260+370. Порівняння іменованих чисел. Ознайомлення із задачею на знаходження трьох чисел за трьома сумами (90-101) |
25.01 |
|
86 |
Різні способи обчислення різниці чисел виду 540-90. Розв`язування рівнянь. Ознайомлення з двома способами розв’язання задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами (102-110) |
26.01 |
|
87 |
Різні способи обчислення різниці чисел виду 730-290. Ознайомлення з поняттями «радіус кола», «діаметр кола». Робота над задачами (111-121) |
27.01 |
|
88 |
Закріплення різних способів віднімання круглих чисел у межах 1000. Визначення радіуса кола. Обчислення значення діаметра кола. Творча робота над задачами |
28.01 |
|
89 |
Ознайомлення зі способом визначення правильності обчислень складанням порівняння. Робота над задачами. Креслення кола із заданим радіусом. Обчислення діаметра кола (122-130) |
29.01 |
|
90 |
Закріплення вивчених способів усних обчислень. Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задач зі змінною. Перевірка правильності розв’язання рівнянь. Геометричні завдання (131-141) |
01.02 |
|
91 |
Закріплення. Розв`язування задач. Креслення кола. Визначення радіуса та діаметра кола |
02.02 |
|
92 |
Діагностична робота «Усне додавання і віднімання в межах 1000» |
03.02 |
|
93 |
Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань |
04.02 |
|
|
Письмове додавання і віднімання |
|
|
94 |
Робота з розрядною таблицею. Ознайомлення з письмовим додаванням трицифрових чисел без переходу через розряд. Робота над задачами е непрямим збільшенням числа. Розв`язування рівнянь (142-152) |
05.02 |
|
95 |
Робота з розрядною таблицею. Ознайомлення з письмовим відніманням трицифрових чисел без переходу через розряд. Повторення усних способів обчислення суми та різниці трицифрових і круглих чисел. Робота над задачею (153-162)
|
08.02 |
|
96 |
Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Два способи перевірки результату віднімання: додавання та віднімання. Складання рівняння за твердженням. Розв`язування задач на знаходження трьох чисел за трьома сумами (163-172) |
09.02 |
|
97 |
Ознайомлення з письмовим додаванням трицифрових чисел з переходом через розряд. Робота над задачами (173-182) |
10.02 |
|
98 |
Обчислення суми трьох доданків письмовим способом. Розв`язування задач (183-191) |
11.02 |
|
99 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (ускладнене). Арифметичні дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником. Визначення тривалості робочого дня (192-202) |
12.02 |
|
100 |
Робота над рівняннями та нерівностями зі змінною. Розв`язування нерівностей способом добору. Робота над задачами. Задачі на визначення часу (203-212) |
15.02 |
|
101 |
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (ускладнене). Перевірка додавання відніманням. Розв`язування задач. Обчислення значень рівнянь (213-222) |
16.02 |
|
102 |
Закріплення письмового додавання та віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Робота над задачами різних типів. Розв`язування на визначення тривалості події (223-231) |
17.02 |
|
103 |
Письмове віднімання від круглого числа або виду 705-238. Складання виразів та обчислення їх значення. Розв`язування задач (232-240) |
18.02 |
|
104 |
Закріплення письмового додавання та віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання виразів за твердженням. Обчислення значення виразу зі змінною. Робота з таблицею відстаней між містами України. Розв`язування задач (241-250) |
19.02 |
|
105 |
Закріплення письмового додавання та віднімання трицифрових чисел. Обчислення значення виразу зі змінною та нерівності зі змінною. Розв`язування задач різних типів |
22.02 |
|
106 |
Діагностична робота «Письмове додавання і віднімання в межах 1000» |
23.02 |
|
107 |
Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань |
24.02 |
|
|
Множення і ділення в межах 1000 |
|
|
108 |
Повторення множення на 10 та 100. Обчислення сум та різниць письмовим способом. Розв`язування задач (251-262) |
25.02 |
|
109 |
Складання виразів за таблицею, обчислення їх значення. Правило множення на 10 та 100. Правило ділення числа на 10 та 100. Співвідношення мір довжини. Розв`язування рівнянь та задач (263-276) |
26.02 |
|
110 |
Ділення виду 50:5, 500:5. Обчислення значень виразів. Ділення іменованих чисел. Розв`язування задач (277-285) |
01.03 |
|
111 |
Множення виду 20*3, 200*3. Різні способи обчислення значення добутку чисел 2*50. Дослідження таблиці множення одноцифрових чисел на круглі. Робота над задачами із зайвими даними (286-297) |
02.03 |
|
112 |
Ділення виду 60:3, 60:3. Обчислення значень виразів. Повторення про порядок дій у виразах різного ступеня. Робота над задачами (298-309) |
03.03 |
|
113 |
Повторення про взаємозалежність множення та ділення. Ділення виду 60:30, 600:300. Запис виразів та обчислення їх значення. Порівняння та розв’язування задач (310-318) |
04.03 |
|
114 |
Правило ділення числа на добуток. Обчислення частки способом послідовного ділення. Творча робота над задачами (319-329) |
05.03 |
|
115 |
Два способи обчислення частки 800:200 (спосіб послідовного ділення, спосіб добору).Творча робота над задачею. Розв’язування обернених задач (330-339) |
09.03 |
|
116 |
Правило множення суми на число. Складання задач за таблицями. Розв`язування обернених задач. Робота з діаграмами. Складання діаграм (340-351) |
10.03 |
|
117 |
Повторення двох способів знаходження добутків. Множення виду 15*3. Розв`язування рівнянь та задач. Робота з діаграмами (352-362) |
11.03 |
|
118 |
Складання виразів на знаходження суми за таблицею. Правило множення числа на суму. Обчислення значень виразу зі змінною. Порядок дій у виразах. Розв`язування задач (363-372)
|
12.03 |
|
119 |
Складання виразів на знаходження різниці за таблицею. Множення виду 4*16. Перевірка рівнянь. Обчислення значень виразів із двома змінними. Складання обернених задач за таблицею з відношеннями «ціна, кількість, вартість» (373-383) |
15.03 |
|
120 |
Складання виразів на знаходження добутку за таблицею. Порівняння виразів. Порядок дій у виразах з арифметичними діями різного ступеня. Розв`язування задач з відношеннями «ціна, кількість, вартість». Ознайомлення з задачею на пропорційне ділення.(384-392) |
16.03 |
|
121 |
Розв`язування задач з відношеннями «ціна, кількість, вартість» |
17.03 |
|
122 |
Діагностична робота «Множення і ділення в межах тисячі» |
18.03 |
|
123 |
Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань |
19.03 |
|
124 |
Повторення та закріплення вивченого. Логічні задачі |
29.03 |
|
125 |
Обчислення значень виразів. Робота над задачами. Складання виразів для розв’язання задачі 393-400 |
30.03 |
|
126 |
Два способи розв’язування задачі складанням виразу. Правило ділення суми на число (розподільний закон). Відновлення рівностей. Обчислення значень виразів, застосовуючи правила порядку дій (401-409) |
31.03 |
|
127 |
Ділення виду 36:3. Розв`язування задач двома способами. Складання задач за схемами (410-419) |
01.04 |
|
128 |
Складання виразів на знаходження частки за таблицею. Визначення двох способів ділення суми на число. Робота над задачами. Тривалість місяців: «правило кісточок». Робота з календарем (420-431) |
02.04 |
|
129 |
Ділення виду 42:3. Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задач (432-443) |
05.04 |
|
130 |
Закріплення вивчених видів ділення. Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного. Творча робота над задачею (444-453) |
06.04 |
|
131 |
Два способи обчислення виду 64:4. Розв`язування рівнянь. Робота над задачею на знаходження четвертого пропорційного. Робота з календарем (454-463)
|
07.04 |
|
132 |
Складання виразів на знаходження частки за таблицею. Обчислення частки способом послідовного ділення та способом дробу. Перевірка ділення множенням. Робота над задачею на знаходження четвертого пропорційного (ускладнена) (464-473) |
08.04 |
|
133 |
Ділення виду 36:12 способом послідовного ділення або способом добору. Розв`язування рівнянь та задач. Розв`язування нерівностей зі змінною способом добору (474-483) |
09.04 |
|
134 |
Закріплення розв’язування нерівностей зі змінною способом добору. Робота над задачами на знаходження четвертого пропорційного |
12.04 |
|
135 |
Ділення дво- і трицифрових чисел способом добору. Розв`язування рівнянь. Робота над задачами (484-494) |
13.04 |
|
136 |
Ділення з остачею. Розв`язування задач. Робота з таблицями (495-504) |
14.04 |
|
137 |
Ділення з остачею. Алгоритм виконання ділення з остачею. Розв`язування задач. Робота з таблицями (505-514) |
15.04 |
|
138 |
Закріплення ділення з остачею. Розв’язування задач |
16.04 |
|
139 |
Парні числа. Перевірка ділення з остачею. Розв`язування задач. Робота з таблицями (515-523) |
19.04 |
|
140 |
Перевірка ділення з остачею (закріплення). Розв`язування задач. |
20.04 |
|
141 |
Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Робота з нерівностями зі змінною. Робот з діаграмами (524-533) |
21.04 |
|
142 |
Ділення з остачею. Повторення способів ділення трицифрових чисел на двоцифрове. Творча робота над задачами. Складання діаграм |
22.04 |
|
143 |
Діагностична робота «Множення і ділення в межах 1000» |
23.04 |
|
|
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням |
|
|
144 |
Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання та віднімання трицифрових чисел на основі розрядного складу чисел (534-542) |
26.04 |
|
145 |
Письмове віднімання трицифрового числа від круглого. Розв`язування задач. Робота над задачею з буквеними даними (543-552)
|
27.04 |
|
146 |
Письмове віднімання трицифрового числа від круглого. Розв’язування задач. Робота над задачею з буквеними даними (553-559) |
28.04 |
|
147 |
Ознайомлення з письмовим способом множення чисел. Алгоритм письмового множення з переходом через розряд. Запис та обчислення виразів. Повторення мір часу (560-573) |
29.04 |
|
148 |
Закріплення письмового множення дво- та трицифрових чисел на одноцифрове. Робота над задачами. Обчислення значень виразів |
30.04 |
|
149 |
Письмове множення на число з нулем в розряді десятків (102*7). Розв`язування рівнянь. Робота над задачами з буквеними даними (574-585) |
05.05 |
|
150 |
Письмове множення на розрядне число. Робота з нерівностями зі змінною. Розв`язування задач (586-596) |
06.05 |
|
151 |
Ділення з остачею. Задачі ділення з остачею. Визначення часу за годинником. Задачі на час. Перетворення мір часу (597-609) |
07.05 |
|
152 |
Ознайомлення з письмовим способом ділення. Письмове ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Поняття «неповне ділене». Розв’язування рівнянь та задач (610-619) |
11.05 |
|
153 |
Загальна кількість сотень, десятків, одиниць. Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове. Розв`язування рівнянь та задач (620-630) |
12.05 |
|
154 |
Закріплення письмового ділення трицифрового числа на одноцифрове. Перевірка ділення множенням. Розв’язування рівнянь та задач |
13.05 |
|
155 |
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове, коли у частці отримуємо двоцифрове число. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (631-641) |
14.05 |
|
156 |
Закріплення ділення трицифрового число на одноцифрове з часткою – двоцифровим числом. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач |
17.05 |
|
157 |
Повторення письмового способу додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь та задач. Робота з мірами часу. Визначення тривалості подій (642-650)
|
18.05 |
|
158 |
Розв’язування та порівняння задач. Визначення істинності нерівностей. Запис та обчислення значень виразів (651-658) |
19.05 |
|
159 |
Множення та ділення іменованих чисел. Розв’язування задач з використанням таблиць. Визначення істинності нерівностей зі змінною (659-667) |
20.05 |
|
160 |
Повторення письмового способу додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач різних типів. Робота з календарем (668-675) |
21.05 |
|
161 |
Повторення усних та письмових способів виконання арифметичних дій у межах 1000. Розв’язування задач різних типів |
24.05 |
|
162 |
Діагностична робота |
25.05 |
|
163 |
Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань |
26.05 |
|
164 |
повторення |
27.05 |
|
165 |
Підсумковий урок за рік |
28.05 |
|