(інтегрований курс)
(За підручником Л. Масол, О. Гайдамаки, О. Колотило. Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти – К.: «Генеза»,2019)
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу «Яскраві спогади про літо» (акварель, гуаш) |
2. |
|
Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіннє чудо-дерево» (матеріали на вибір) |
3. |
|
Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) |
4. |
|
Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці» (гуаш) |
5. |
|
Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих. Слухання: Е. Морріконе «Плач, вітре». Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці)
|
І семестр – 16 год
6. |
|
Про що розповів натюрморт.. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль) (с, 26-27). |
7. |
|
Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту (пластилін, солоне тісто) (с. 27), |
8. |
|
Троїсті музики. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали (матеріали і техніки на вибір) |
|
|
|
9. |
|
Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери) |
10. |
|
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів! » (гуаш). |
11 |
|
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей) |
12. |
|
Для кожного звіра і птаха у казки, свої голоси. Засоби виразності: форма і колір. Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку) |
13. |
|
Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображення морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби)
|
14. |
|
Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки — янголятка |
15. |
|
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
16. |
|
Зимові етюди. Відтінки кольору. Створення композиції «Зимові етюди» із використанням різних відтінків кольорів (воскові олівці, акварельні фарби) |
ІІ семестр 19 год
№ п\п |
|
Тема уроку |
17 |
|
Зимові захоплення і спорт. Рельєф. Групова робота: створення настільної гри «До спортивних вершин» |
18 |
|
Карнавал тварин. Анімалістичні зображення. Зображення тварин: левеня, слоненя. |
19 |
|
Карнавал птахів. Композиція. Композиційний центр. Створення сторінок Червоної книги. Леп-бук. |
20 |
|
Подорож до далеких країн. Створення композиції «Підводний світ» |
21 |
|
Космічна подорож. Лінія горизонту. Техніки розбілу, затемнення та набризку. Створення космічного пейзажу. |
22 |
|
Завітаймо до театру. Декорації. Малювання чарівного будиночка для декорації (техніка за вибором) |
23 |
|
Малювання чарівного будиночка для декорації (техніка за вибором) |
24 |
|
Пори року зустрічаються. Створення одягу для Лясольки і Барвика . |
25 |
|
Пори року зустрічаються. Гра. «У магазині одягу». |
26 |
|
Виготовлення моделей для ляльок» |
27 |
|
Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Декоративне мистецтво. Створення композиції з елементами Петриківського розпису. |
28 |
|
Квіткові фантазії. Робота в парах: створення святкового віночка.( кольоровий папір, картон) |
29 |
|
Квіткові фантазії. Створення відбитками пальців композиції «Чарівні квіти» |
30 |
|
Ритми життя в мистецтві. Орнамент. Декоративно-ужиткове мистецтво. Створення орнаменту для оздоблення закладки для книжки. |
31 |
|
Ритми життя в мистецтві. Орнамент. Декоративно-ужиткове мистецтво. Колективна робота «Стрічка миру» |
32 |
|
Рекламуємо красиве і корисне. Створення реклами. |
33 |
|
Мистецька подорож до Європи. Створення транспортних засобів. |
34 |
|
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. |
35 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |