Календарно-тематичне планування з мистецтва для 5 класу (інтегрований курс)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з мистецтва для 5 класу (інтегрований курс)
Перегляд файлу

МИСТЕЦТВО

(інтегрований курс)

 (За підручником Л. Масол, О. Гайдамаки, О. Колотило. Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти – К.: «Генеза»,2019)

Дата

Тема уроку

1

 

Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Жи­вопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пей­зажу «Яскраві спогади про літо» (акварель, гуаш)

2.

 

Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання компози­ції «Осіннє чудо-дерево» (матеріали на вибір)

3.

 

Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш)

4.

 

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій карти­ни. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці» (гуаш)

5.

 

Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих. Слу­хання: Е. Морріконе «Плач, вітре». Малювання гриба під до­щем у вітряний день (кольорові олівці)

 

 

 

І семестр – 16 год

6.

 

Про що розповів натюрморт.. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з каву­на та фруктів (акварель, сіль) (с, 26-27).

7.

 

Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту (плас­тилін, солоне тісто) (с. 27),

8.

 

Троїсті музики. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали (матеріали і техні­ки на вибір)

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніж­ної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери)

10.

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть пта­хів! » (гуаш).

11

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей)

12.

 

Для кожного звіра і птаха у казки, свої голоси. Засоби вираз­ності: форма і колір. Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку)

13.

 

Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображення морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби)

 

14.

 

Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки — янголятка

15.

 

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясо­льки та Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів.

16.

 

Зимові етюди. Відтінки кольору. Створення композиції «Зи­мові етюди» із використанням різних відтінків кольорів (вос­кові олівці, акварельні фарби)

 

ІІ семестр 19 год

№ п\п

 

Тема уроку

17

 

Зимові захоплення і спорт. Рельєф. Групова робота: створення настільної гри «До спортивних вершин»

18

 

Карнавал тварин. Анімалістичні зображення. Зображення тварин: левеня, слоненя.

19

 

Карнавал птахів. Композиція. Композиційний центр. Створення сторінок Червоної книги. Леп-бук.

20

 

Подорож до далеких країн. Створення композиції «Підводний світ»

21

 

Космічна подорож. Лінія горизонту. Техніки розбілу, затемнення та набризку. Створення космічного пейзажу.

22

 

Завітаймо до театру. Декорації. Малювання чарівного будиночка для декорації (техніка за вибором)

23

 

Малювання чарівного будиночка для декорації (техніка за вибором)

24

 

Пори року зустрічаються. Створення одягу для Лясольки і Барвика .

25

 

Пори року зустрічаються. Гра. «У магазині одягу».

26

 

Виготовлення моделей для ляльок»

27

 

Наша рідна Україна, мов веснянка соловїна. Декоративне мистецтво. Створення композиції з елементами Петриківського розпису. 

28

 

Квіткові фантазії. Робота в парах: створення святкового віночка.( кольоровий папір, картон)

29

 

Квіткові фантазії. Створення відбитками пальців композиції «Чарівні квіти»

30

 

Ритми життя в мистецтві. Орнамент. Декоративно-ужиткове мистецтво. Створення орнаменту для оздоблення закладки для книжки.

31

 

Ритми життя в мистецтві. Орнамент. Декоративно-ужиткове мистецтво. Колективна робота «Стрічка миру»

32

 

Рекламуємо красиве і корисне. Створення реклами.

33

 

Мистецька подорож до Європи. Створення транспортних засобів.

34

 

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясо­льки та Барвика.

35

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 5 клас (Масол Л.М.)
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
1109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку