Календарно-тематичне планування з німецької мови 9 клас Сотникова "Deutsch"кал

Про матеріал
9 клас (5-тий рік навчання) Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. «Deutsch». Німецька мова. Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів, 2 години на тиждень ІІ семестр відно до програми
Перегляд файлу

9 клас (5-тий рік навчання)

 

Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. «Deutsch». Німецька мова. 

 

Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів, 2 години на тиждень

ІІ семестр

 

№ уро-ку

Дата

Підтема

Мета

Вправи

на розвиток лінгвістичних компетенцій

 

Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій

Домашнє

завдання

Фонетичний матеріал

Граматичний

матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудію-вання

Мовлення

Письмо

 

 

Lektion 4: Massenmedien (Тема 4: Засоби масової комунікації)

 

 

31.

 

 

Kommunika-tionsmittel

Засоби комунікації

 

Навчати  розпові-дати  про засоби масової комунікації, описувати сучасні прилади., формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення

 

 Впр. 1

(с. 80)

 

Вживання сполучника «damit» або інфінітивної групи «umzu + Infinitiv» в підрядних реченнях мети

(Впр. 5,с.82)

 

 

 

Das Gerät (-e), das Medium (Medien), der Drucker(-), das Smart-

phone (-s), sich (Dat.) vor/stellen (stellte sich vor, hat sich vorge-stellt), entwickeln (ent-wickelte, hat entwi-   сkelt), tippen (tippet, hat getippt), der Laptor (-s), der Scanner (-), das Tablet (-s)/ der Tablet-PC (-./s)

 

Впр. 4

(с. 81)

 

Впр. 1

(с. 80)

 

Впр. 2

(с. 80), 5,6,

 (с. 82)

 

 

 РЗ

 

 

Впр. 7

(с. 82)

 

32.

 

 

 Computer-technik

Комп'ютер-на техніка

 

Навчати розповід-ти про комп'ютерну техніку, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення

 

Впр. 1,

(с.83)

 

 Вживання дієслів з відокремлюва-ними префіксами

(Впр.4, с. 84)

  die Datei (-en), die Tastatur (-en), der USB-Stick (-s), die Maus (-“ – e), der Bildschirm (-e)/Moni-tor (-en), das Lauf-werk (-e), der Prozes-sor (-en), der WLAU-Router (-), an/schließen (schloss an, hat angeschlos-sen), speichern (spei-cherte, hat gespeichert)

 

Впр. 3 (с. 83)

 

Впр. 1 , (c/.83)

 

Впр. 2, (с. 83),

впр. 4, с.(84), впр. 5, ( с. 84), впр. 6, (с. 84)

 

РЗ

 

 

Впр. 7,

(с. 84)

 

33.

 

 Mobile Endgeräte Мобільні термінали

 

Навчати розпові-дати  про мобільні термінали, вислов-лювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення

Впр.1

(с.85)

Вживання  іменників у множинні.

Впр.  1, (с.85),

 das Endgerät (-e), gefolgt von…,im Alter von …,die Ausstattug

(-en)

Впр. 5

(с. 86)

Впр.1, (с. 85), впр.5б, (с.86)

Впр. 2,3

(с. 85), 4

(с. 85), впр. 6,

(с.86)

 

РЗ

 

 

Впр. 7     (с.86)

 

34.

 

Was kann ein Handy?

Що може мобільний телефон?

Навчати розповіда-ти про дії,,які можна виконувати за допо-могою мобільного телефону, формувати навички  аудіювання, письма й діалогічного мовлення

Впр.1

(с.87)

Вживання неозначеної форми дієслів із часткою zu, так і без неї.

Впр. 4, (с.88)

chatten (chattete,hat ge- chattet),googeln (goo-gelte. hat gegoogelt) , mailen (mailte, hat ge-mailt),posten  (,postete, hat gepostet),simsen (simste, hat gesimst), skypen (skypte, hat ge-skypt),twittern (twitterte, hat getwittert), die SMS (-), onlihe

 

Впр.1, (с. 87), впр.3, (с.87)

Впр. 2,

(с. 87), 4

(с. 88),

Впр. 5    (с.88)

Впр. 6    (с.88)

 

35

 

Im Netz kommuni-zieren

Спілкуван-ня у мережі

Навчати знаходити, розуміти та переда-вати необхідну інфор-мацію у мережі, формувати навички  аудіювання, письма й діалогічного мовлення

Впр.1

(с.89)

Підрядні речення мети

das Blog (-s), das Forum (Foren), herunter|laden (lud herunter, hat her-untergeladen), die Sofort

-nachricht (-en)

Впр.7

(с.90)

Впр.1, 4, (с. 89),

Впр.2,3, (с. 89),

впр. 5, 6, (с. 90)

Впр. 7 ,  (с.90)

Впр. 8    (с.90)

 

36

 

Soziale Netzwerke

Соціальні мережі

Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма 

Впр. 1, (с.91)

Порядок слів у німецькому реченні

das Mitglied (-er), das Netzwerk (-e), der Nutzer (-), das Selfie (-s)

 

Впр.3,

(с. 91),

Впр.2, 3, (с. 91), 4, 5, (с. 92)

 

Впр.6,

(с. 92),

 

37

 

Wiederholung

Повторення

Навчати працюва-ти над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення

 

 

 

 

 

Впр.1, 2, 4 ,  (с.93)

Впр. 3 ,  (с.93)

Заповни-ти таблицю самооці-нювання (с. 94)

 

Lektion 5: Schulleben (Тема 5: Шкільне життя )

 

38

 

 

 

Schulfächer

Шкільні предмети

Навчати називати та описувати шкільні предмети, складати розклад уроків про який мрієш, формувати навички  аудіювання, письма й усного мовлення

 

Впр. 2, (с.95)

 

Складносурядне речення

 

der Aufsatz (-“ –e ), das Ereignis (-se ), der Unterricht (nur Sg/)

 

Впр. 3, (с.95)

 

Впр. 5, (с.96)

 

Впр.1,2 (с.95),

впр.7, (с.96 )

 

Впр. 6, (с.96)

 

Впр. 8, (с.96)

39

 

Was ist dein Lieblings-fach?

Який твій улюблений предмет?

Навчати розповіда-ти про свої улюблені предмети в школі, проводити опитува-ння за темою серед своїх однокласників, коментувати результати, формувати навички  аудіювання, читання й усного мовлення

Впр. 1, (с.97)

Вживання неозначено-особового займенника «mаn»

die Kenntnis (-se ), leicht/fallen (fiel leicht, ist leichtgefal-len ), schwer/fallen (fiel schwer, ist schwergefallen ) die Wissenschaft (-en ), die Zukunft

Впр. 3, (с.98)

Впр. 1, (с. 97

Впр. 2, (с.97 ), впр. 3а, (с. 98), впр. 4, 5, (с.99)

РЗ

Впр. 6, 

( с. 99)

40

 

Schulfächer und Noten

Шкільні предмети і оцінки

Навчати порівнюва-ти систему оціню-вання в Німеччині і в Україні,формувати навички читання, аудіювання і усного мовлення

Впр. 1, (с. 100)

Вживання кількісних числівників

der Streber (-), die Eins/Zwei/Drei/Fünf/Sechs (-en), die Null (-en),hassen (haste, hat gehasst), nich aus noch ein wissen

Впр. 4, (с. 101)

Впр. 1, (с. 100)

Впр. 1б, 2, (с. 100)

впр. 3,

(с. 101),

впр. 5, (с.102)

РЗ

Впр. 6, (с.102)

41

 

Das ist unsere Klasse

Це наш клас

Навчати розповіда-ти про свій клас,

про свої хобі, формувати навички  аудіювання, читання й усного мовлення 

Впр. 1, (с. 103)

Складносурядні речення

die Klassenpartner-schaft (-en), Freund-schaft schließen mit

(Dat/)

Впр. 3, (с.103),

Впр. 1, (с. 103),

впр. 4,

(с.104)

Впр.2, (с.103),

впр. 5,

 (с.104)

РЗ

Впр.6, (с.104)

42

 

Meine Schul-freunde

Мої шкільні товариші

Навчати розповіда-ти про своїх шкіль-них товаришів, розповідати про риси характеру,

формувати навички-діалогічного мовлен-ня , читання.

Впр.1, (с. 105)

Підрядні речення часу із сполучниками «als» і « wenn»

sensible, verschlo-ssen, zielstrebig, tap-fer, geschwätzig, frech, humorlos, brav, witzig, entschlossen, ängstlich

Впр. 3, (с.105)

 

Впр. 1, 2, (с. 105), впр. 4. (с.106), впр. 5,

(с. 107)

Впр 5, (с.107) веб-сайт

Впр. 7, (с. 107)

43

 

Was hast du vor/?

Які у тебе наміри?

Навчати називати і описувати різні професії, розповіда-ти про професію своєї мрії, проводи-ти   опитування серед однокласників, формувати навички аудіювання, усного мовлення, читання

Впр. 1, (с.108)

Порядок слів у розповідному і питальному реченні

das Vorbild (-er), der Kaufmann (-leute\-‘

-er),der Feuerwehr-mann (-leute\-‘-er), die Zukunftsaussicht (-en), sich beschäfti-gen (beschäftigte sich, hat sich beschäftigt) mit (Dat/), vor/haben (hatte vor, hat vorge-habt)

Впр. 4 б, (с. 109)

Впр. 1, (с.108)

Впр. 2, 3, (с. 108), впр. 4а, (с. 109), впр. 5, 6, (с. 110)

РЗ

Впр. 7, (с.110)

44

 

Zukunfts-pläne

Плани на майбутнє

Навчати розповіда-ти про плани на майбутнє, підготу-вати іртерв'юпро вибір професії і хобі, формувати навички читання, аудіюван-ня, усного мовлення

Впр. 1, (с.111)

Порядок слів у розповідному і питальному реченні

der Bereich (-e), die Grundlage (-n), sich entwickeln (entwicke-lte sich, hat sich ent-wickelt), schaffen (schaffte, hat gescha-ffte), die Stärke (-n), die App (-s)

Впр. 3б, (с.111),

Впр. 1, (с.111), впр. 6, (с.113)

Впр. 2, 3а (с.111), впр. 3с,4, 5, (с.113)

РЗ

Впр. 7, (с.113)

45

 

Wiederholung

Повторення

Навчати працюва-ти над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення

 

 

 

Впр. 5, (с.115)

 

Впр. 1, 2, 3, (с.114),

Впр. 4, (с.114)

Заповни-ти таблицю самооці-нювання (с.116)

 

Lektion 6: Reisen (Тема 6: Подорожі)

46

 

Eine Reise planen

Планувати подорож

Навчати розповіда-ти про планування та цілі подорожі ,вживаючи геогра-фічні власні назви, формувати навички усного мовлення, аудіювання,

Впр. 1, (с.117)

 Географічні власні назви

das Reiseziel (-e), der Ländername (-n), die Kathedrale (-n), die Brücke (-n)

 

Впр. 3, (с.117), впр. 5б,с,

(с.120

Впр. 1, 2, (с.117), впр. 4.5а, (с.118-119),

впр. 6, (с.120)

РЗ

Впр. 8, (с.120)

47

 

Reisevorberei-tungen

Підготовка до подорожі

Навчати розповіда-ти про підготовку до подожі,про ро-зваги під час подо-рожі формувати навички усного мов-лення, аудіювання

Впр. 1, (с.121)

Словотвір: складні слова

der Koffer (-), die Handtasche (-n), das Flugticket (-s), das Zelt (-e), der Reise-führer (-), besorgen (besorgte, hat be-sorgt), auf der Reise, seine Siebensachen einpacken, Reisefie-ber haben, Kanu fahren

 

Впр. 1, (с.121)

Впр.2, 3, (с.121), впр.4а, 5, (с.122), впр. 6, (с.123)

 

Впр.8, (с.123)

48

 

Am Bahnhof

На  вокзалі

Навчати користу-ватися розкладом руху транспорту на вокзалі, формувати навички усного мов-лення, аудіювання

Впр. 2, (с.124)

Географічні власні назви

das Gleis (-e), die Ab-fahrt (-en), die An-kunft (-‘ – e), ab\fah-ren (fuhr ab, ist abge-fahren), an\kommen

(kam an, ist ange-kommen), der Schaff-ner (-), ein\steigen (stieg ein, ist einge-stiegen), aus\steigen (stieg aus, ist ausge-stiegen), um\steigen (stieg um, ist umge-stiegen), unterwegs

 

Впр. 2, (с.124). впр.3, (с.125), впр.5, (с.126)

Впр. 1, (с.124), впр. 3б,4, (с.125), впр.6, (с.126)

РЗ

Впр. 7, (с.126)

49

 

Reisen in Zahlen

 

Подорожі в числах

Навчати розуміти статистику про подорожі та розпо-відати про це, от-римувати інформа-цію з діаграм. фор-мувати навички аудіювання, усного мовлення, читання

Впр. 1,

(с.127)

Дробові числівники

der Urlauber (-), der Europäer (-), verrei-sen (verreiste, ist ver-reist), das Inland, das Ausland, die Hälfte

(-n)

Впр. 3, (с.127)

Впр. 1, (с.127), впр. 6, (с.130)

Впр. 2, (с.127), впр. 3б,с, 4, (с.128), впр.5, (с.129). впр.7, (с.130)

РЗ

Впр. 8, (с.130)

50

 

Verkehrsmittel

Транспортний засіб

Навчати розповіда-ти про види транс-порту, про подоро-жі, формувати на- вички аудіювання, усного мовлення, читання тексту

Впр.2, (с.131)

Вживання прикметників

das Motorrad (-‘ –er), der Luftballon (-s), das Paddelboot (-e), das Gespann (-e), die Reiseroute (-n)

Впр. 3б, (с.133)

Впр. 1, (с. 133),

Впр. 2, (с.131),

впр. 4,5, 6, (с.134)

РЗ

Впр. 7, (с.134)

51

 

Reiseprogramm

Програма подорожі

Навчати розуміти інформацію у про-грамі подорожі, порівнювати опис подорожі з програ-мою, знаходити  інформацію,форму-вати навички аудію-вання, усного мовле-ння, письма,читання

Впр.1, (с.135)

Словотвір: складні слова

bummeln (bummlte, ist gebummelt), die Frauenkirche (-n), die Jugendherberge (-n), der Stadtbummel (-), der Zwinger (-)

Впр. 4. (с.137), впр.3, (с.136)

Впр. 1, (с.135)

Впр. 2, (с.135), впр.5, (с.137)

Впр. 1, (с.135)

Впр. 6, (с.137)

52

 

Wiederholung

Повторення

Навчати працюва-ти над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення

 

 

 

Впр. 5, (с.139-140),

 

Впр. 1, (с. 138)

Впр. 1,

(с. 138)

Заповни-ти таблицю самооці-нювання (с.141)

 

Lektion 7: Deutschsprachige Länder (Тема 7: Німецькомовні країни )

53

 

Deutschland und seine Hauptstadt Німеччина і її столиця

Навчати розповіда-ти про Німеччину і її столицю, поглиби-ти інтерес до ні-мецької мови за допомогою країно-знавчого матеріалу, формувати навички аудіювання, читан-ня, усного мовлення

Впр. 1, (с.142)

Множина іменників та особлива форма відмінювання

das Wappen (-), das Wahrzeichen (-), die Mauer (-), das Welt-kulturerbe, das Wappentier (-e)

Впр. 3б, (с. 143-144),

Впр. 1, (с.142), впр. 5, (с.145)

Впр. 2,3а, (с.142), впр. 6, (с.145)

Впр. 4, (с. 144 -145)

Впр. 7, (с.145)

54

 

Hast du das früher schon gewusst?

Ти це раніше вже знав?

Навчати розповіда-ти про німецькомов-ні країни, викорис-товуючи подану ін.-формацію та цікаві факти,формувати навички усного мовлення, аудіюван-ня, письма, читання

Впр. 1, (с.146)

Підрядні з'ясу-вальні речення із сполучником «dass»

die Bevölkerungsdi-chte, die Gliederung (-en), die Hymne (-n), die Währung (-en), das Bundesland (-‘-er), die Gemeinde (-n)

der Kanton (-e)

Впр. 5, (с. 148),

Впр. 1а, 3б, (с.146 -147),

Впр. 2,3а, (с.146), впр. 5б, (с.148), впр.6, (с. 149)

Впр. 4, (с.147)

Впр. 7, (с.149)

55

 

Österreich

Австрія

Навчати розповіда-ти про Австрію,ви-користовуючи пода-ну інформацію, роз-в'я вікторину про країну, формувати навички аудіювання, читання, усного мовлення,письма

Впр. 2, (с.150)

Підрядні з'ясу-вальні речення із сполучником «ob»

die EU (Europäische Union), das Mitglied (-er), unter freiem Himmel

Впр.3, (с.150), впр.4, (с.151)

Впр. 1, (с.150)

Впр. 2, (с. 150),

впр.5, (с.152)

Впр. 3б, (с.151), завдання на веб-сайте

Впр. 6, (с. 152)

56

 

Die Schweiz

Швейцарія

Навчати розповіда-ти про Швейцарію,

використовуючи ін.-формацію про краї-ну, формувати навички аудіювання, читання, усного мовлення, письма

Впр. 1, (с.153)

Підрядні з'ясу-вальні речення

an\bauen (baute an, hat angebaut), der Anteil (-e), die Garde (-n), der Militär-dienst, das Staats-oberhaupt (-‘ –er)

Впр. 3, (с.153),

Впр. 5, (с.154)

Впр. 1, 2. (с.153), впр. 5с, (с. 154)

Впр. 4, (с.154)

Впр. 6, (с.154)

57

 

Liechtenstein

Ліхтенштейн

Навчати розповіда-ти про Ліхтен-штейн,використовуючи подані факти, формувати навички аудіювання, читан-ня, усного мовлення

Впр. 1, (с.155)

Словотвір: складні слова

das Fürstentum (-‘-er), der Niederschlag (-‘ –e), der Staats-aubau

Впр. 4, (с.156-157)

Впр. 1, 3, (с.155)

Впр. 2, (с.155),

впр. 5, (с.157),впр.6, (с.158)

 

Впр. 7, (с.158)

58

 

Luxemburg

Люксембург

Навчати розповіда-ти проЛюксембург, повідомляючи загальні відомості, формувати навички аудіювання, читан-ня, усного мовлення

Впр. 1, (с. 159)

Підрядні з'ясу-вальні речення із сполучником «dass»

der Gründer (-), das Herzogtum (-‘ -er), der Mindestlohn (-‘-), vielfältig

Впр.3б, (с.159)

Впр 1, 2, (с.159)

Впр.3а, (с.159), впр.4,

(с. 160)

 

Впр.5, (с.160)

59

 

Wiederholung

Повторення

Навчати працюва-ти над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення

 

Підрядні з'ясу-вальні речення

 

Впр. 1, (с.161)

 

Впр. 3, (с.161), впр. 4, (с.162-163)

Впр. 2, (с.161)

Заповни-ти таблицю самооці-нювання (с.164)

 

Lektion 8: Die Ukraine (Тема 8: Україна)

60

 

Meine Heimat und ich

Навчати розповіда-ти про свою Бать-ківщину, про місце проживання, фор-мувати навички аудіювання, читан-ня, усного мовлення, письмо

Впр. 1, (с.165)

Складносурядні речення зі сполучниками «deshalb», «darum»

fühlen (fühlte, hat gefühlt), der Mitbür-ger (-), riechen (roch, hat gerochen)

Впр. 5, (с.1660

Впр. !, (с.165)

Впр. 2, 3а. (с.165), впр. 6а, (с. 166). Впр. 7, (с.167)

Впр. 4б, (с.165). впр. 6б, (с. 167)

Впр. 8, (с. 167)

61

 

Die Ukraine – Land und Leute

Україна і люди

Навчати розповіда-ти про населення, національності,релі-гію та мови в Украї-ні,використовуючи статистичні дані, , формувати навички аудіювання, читан-ня, усного мовлення

Впр. 1, (с.168)

Вживання числівників

unabhängig, die Schriftsprache (-n), eine Sprache beherr-schen

Впр. 3, (с.169)

Впр. 1, (с.168), впр.3, (с.169)

Впр.2, (с.168), впр. 4, 5, (с.170)

 

Впр. 6, (с.170)

62

 

Ukrainische Städte

Українсьні міста

Навчати розповіда-ти про українські міста та їхні визна-чні місця,історичні пам'ятки, формува-ти навички аудіюва-ння, читання, усного мовлення

Впр. 1, (с.171)

Складнопідряд-ні речення

der Ballungsraum (-‘ –e), die Agglomera-tion (-en)

 

Впр. 1, (с.171),впр. 4, (172),

Впр. 2, 3, (с.171), впр. 5, 6, (с.172)

 

Впр. 7, (с.172)

63

 

Kyjiw

Киів

Навчати розповіда-ти про столицю України Київ, про його історичні па-м'ятки, цікаві місця, формувати навички аудіювання, читан-ня, усного мовлення, письма

Впр. 1, (с.173)

Словотвір: складні слова

das Kloster (-‘ -), das Höhlenkloster (-‘ -), die Kathedrale (-n), der Bau (-ter), der In-dustriezweig (-e), zer-stören (zerstörte, hat zerstört)

Впр. 3, (с.173),

Впр. 1, (с.173), впр. 5,

(с. 174)

Впр. 2, (с.173), впр. 4, (с.174)

Впр. 6, (с.175)

Впр. 7, (с.175)

64

 

Interessante Reiseziele in der Ukraine

Цікаві місця подорожі в Україні

Навчати розповіда-ти про цікаві місця для подорожі в Україні, формувати навички, читання, монологічного та діалогічного  мовле-ння, 

Впр.2, (с.176)

Словотвір: складні слова

blühen (blühte< hat geblüht), die Blüte (-n), die Gegend (-en), die Transkarpaten, der Wasserfall (-‘ –e)

Впр. 3,    ( с.177-178)

 

Впр.1, 2, (с.176), впр. 4, 5, (с.178)

 

Впр. 6, (с.178)

65

 

Wiederholung

Повторення

Навчати працюва-ти над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення

Впр. 6, (с.180)

Складносурядні і складносуряд-ні речення

 

 

 

Впр. 1, 2, 3, (с.179). впр. 6,

(с. 180),

Впр.4, 5, (с.180),

Заповни-ти таблицю самооці-нювання (с.181)

66

 

 Контроль читання

Формувати навички читання, письма

 

 

 

 

 

 

Тестова робота

 Повтори

ти ЛО

67

 

Контроль письма

Формувати навички читання, письма

 

Складносурядні і складносуряд-ні речення

 

 

 

 

Тестова робота

Повтори

ти ЛО

68

 

Контроль говоріння

 Формувати навички письма й монологіч-ного мовлення

 

Складносурядні і складносуряд-ні речення

 

 

 

 

 

Тестова робота

Заповнити таблицю самооці-нювання

69

 

  Контроль аудіювання

Формувати навички читання, письма

 

Словотвір: складні слова

 

 

 

 

 

 

 Повтори

ти ЛО

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Fat Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мішина Світлана Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 січня 2019
Переглядів
7479
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку