9 клас (5-тий рік навчання)
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. «Deutsch». Німецька мова.
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів, 2 години на тиждень
ІІ семестр
№ уро-ку |
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій
|
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання |
|||||||||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудію-вання |
Мовлення |
Письмо |
|
||||||||||
Lektion 4: Massenmedien (Тема 4: Засоби масової комунікації)
|
|||||||||||||||||
31. |
|
Kommunika-tionsmittel Засоби комунікації |
Навчати розпові-дати про засоби масової комунікації, описувати сучасні прилади., формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 80) |
Вживання сполучника «damit» або інфінітивної групи «um…zu + Infinitiv» в підрядних реченнях мети (Впр. 5,с.82)
|
Das Gerät (-e), das Medium (Medien), der Drucker(-), das Smart- phone (-s), sich (Dat.) vor/stellen (stellte sich vor, hat sich vorge-stellt), entwickeln (ent-wickelte, hat entwi- сkelt), tippen (tippet, hat getippt), der Laptor (-s), der Scanner (-), das Tablet (-s)/ der Tablet-PC (-./s) |
Впр. 4 (с. 81) |
Впр. 1 (с. 80) |
Впр. 2 (с. 80), 5,6, (с. 82) |
РЗ |
Впр. 7 (с. 82) |
||||||
32. |
|
Computer-technik Комп'ютер-на техніка |
Навчати розповід-ти про комп'ютерну техніку, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1, (с.83) |
Вживання дієслів з відокремлюва-ними префіксами (Впр.4, с. 84) |
die Datei (-en), die Tastatur (-en), der USB-Stick (-s), die Maus (-“ – e), der Bildschirm (-e)/Moni-tor (-en), das Lauf-werk (-e), der Prozes-sor (-en), der WLAU-Router (-), an/schließen (schloss an, hat angeschlos-sen), speichern (spei-cherte, hat gespeichert) |
Впр. 3 (с. 83) |
Впр. 1 , (c/.83)
|
Впр. 2, (с. 83), впр. 4, с.(84), впр. 5, ( с. 84), впр. 6, (с. 84) |
РЗ
|
Впр. 7, (с. 84) |
||||||
33. |
|
Mobile Endgeräte Мобільні термінали
|
Навчати розпові-дати про мобільні термінали, вислов-лювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1 (с.85) |
Вживання іменників у множинні. Впр. 1, (с.85), |
das Endgerät (-e), gefolgt von…,im Alter von …,die Ausstattug (-en) |
Впр. 5 (с. 86) |
Впр.1, (с. 85), впр.5б, (с.86) |
Впр. 2,3 (с. 85), 4 (с. 85), впр. 6, (с.86) |
РЗ
|
Впр. 7 (с.86) |
||||||
34. |
|
Was kann ein Handy? Що може мобільний телефон? |
Навчати розповіда-ти про дії,,які можна виконувати за допо-могою мобільного телефону, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1 (с.87) |
Вживання неозначеної форми дієслів із часткою zu, так і без неї. Впр. 4, (с.88) |
chatten (chattete,hat ge- chattet),googeln (goo-gelte. hat gegoogelt) , mailen (mailte, hat ge-mailt),posten (,postete, hat gepostet),simsen (simste, hat gesimst), skypen (skypte, hat ge-skypt),twittern (twitterte, hat getwittert), die SMS (-), onlihe |
|
Впр.1, (с. 87), впр.3, (с.87) |
Впр. 2, (с. 87), 4 (с. 88), |
Впр. 5 (с.88) |
Впр. 6 (с.88) |
||||||
35 |
|
Im Netz kommuni-zieren Спілкуван-ня у мережі |
Навчати знаходити, розуміти та переда-вати необхідну інфор-мацію у мережі, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1 (с.89) |
Підрядні речення мети |
das Blog (-s), das Forum (Foren), herunter|laden (lud herunter, hat her-untergeladen), die Sofort -nachricht (-en) |
Впр.7 (с.90) |
Впр.1, 4, (с. 89), |
Впр.2,3, (с. 89), впр. 5, 6, (с. 90) |
Впр. 7 , (с.90) |
Впр. 8 (с.90) |
||||||
36 |
|
Soziale Netzwerke Соціальні мережі |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр. 1, (с.91) |
Порядок слів у німецькому реченні |
das Mitglied (-er), das Netzwerk (-e), der Nutzer (-), das Selfie (-s) |
|
Впр.3, (с. 91), |
Впр.2, 3, (с. 91), 4, 5, (с. 92) |
|
Впр.6, (с. 92), |
||||||
37 |
|
Wiederholung Повторення |
Навчати працюва-ти над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
|
|
|
Впр.1, 2, 4 , (с.93) |
Впр. 3 , (с.93) |
Заповни-ти таблицю самооці-нювання (с. 94) |
||||||
Lektion 5: Schulleben (Тема 5: Шкільне життя ) |
|||||||||||||||||
38
|
|
Schulfächer Шкільні предмети |
Навчати називати та описувати шкільні предмети, складати розклад уроків про який мрієш, формувати навички аудіювання, письма й усного мовлення |
Впр. 2, (с.95) |
Складносурядне речення |
der Aufsatz (-“ –e ), das Ereignis (-se ), der Unterricht (nur Sg/) |
Впр. 3, (с.95) |
Впр. 5, (с.96) |
Впр.1,2 (с.95), впр.7, (с.96 ) |
Впр. 6, (с.96) |
Впр. 8, (с.96) |
||||||
39 |
|
Was ist dein Lieblings-fach? Який твій улюблений предмет? |
Навчати розповіда-ти про свої улюблені предмети в школі, проводити опитува-ння за темою серед своїх однокласників, коментувати результати, формувати навички аудіювання, читання й усного мовлення |
Впр. 1, (с.97) |
Вживання неозначено-особового займенника «mаn» |
die Kenntnis (-se ), leicht/fallen (fiel leicht, ist leichtgefal-len ), schwer/fallen (fiel schwer, ist schwergefallen ) die Wissenschaft (-en ), die Zukunft |
Впр. 3, (с.98) |
Впр. 1, (с. 97 |
Впр. 2, (с.97 ), впр. 3а, (с. 98), впр. 4, 5, (с.99) |
РЗ |
Впр. 6, ( с. 99) |
||||||
40 |
|
Schulfächer und Noten Шкільні предмети і оцінки |
Навчати порівнюва-ти систему оціню-вання в Німеччині і в Україні,формувати навички читання, аудіювання і усного мовлення |
Впр. 1, (с. 100) |
Вживання кількісних числівників |
der Streber (-), die Eins/Zwei/Drei/Fünf/Sechs (-en), die Null (-en),hassen (haste, hat gehasst), nich aus noch ein wissen |
Впр. 4, (с. 101) |
Впр. 1, (с. 100) |
Впр. 1б, 2, (с. 100) впр. 3, (с. 101), впр. 5, (с.102) |
РЗ |
Впр. 6, (с.102) |
||||||
41 |
|
Das ist unsere Klasse Це наш клас |
Навчати розповіда-ти про свій клас, про свої хобі, формувати навички аудіювання, читання й усного мовлення |
Впр. 1, (с. 103) |
Складносурядні речення |
die Klassenpartner-schaft (-en), Freund-schaft schließen mit (Dat/) |
Впр. 3, (с.103), |
Впр. 1, (с. 103), впр. 4, (с.104) |
Впр.2, (с.103), впр. 5, (с.104) |
РЗ |
Впр.6, (с.104) |
||||||
42 |
|
Meine Schul-freunde Мої шкільні товариші |
Навчати розповіда-ти про своїх шкіль-них товаришів, розповідати про риси характеру, формувати навички-діалогічного мовлен-ня , читання. |
Впр.1, (с. 105) |
Підрядні речення часу із сполучниками «als» і « wenn» |
sensible, verschlo-ssen, zielstrebig, tap-fer, geschwätzig, frech, humorlos, brav, witzig, entschlossen, ängstlich |
Впр. 3, (с.105) |
|
Впр. 1, 2, (с. 105), впр. 4. (с.106), впр. 5, (с. 107) |
Впр 5, (с.107) веб-сайт |
Впр. 7, (с. 107) |
||||||
43 |
|
Was hast du vor/? Які у тебе наміри? |
Навчати називати і описувати різні професії, розповіда-ти про професію своєї мрії, проводи-ти опитування серед однокласників, формувати навички аудіювання, усного мовлення, читання |
Впр. 1, (с.108) |
Порядок слів у розповідному і питальному реченні |
das Vorbild (-er), der Kaufmann (-leute\-‘ -er),der Feuerwehr-mann (-leute\-‘-er), die Zukunftsaussicht (-en), sich beschäfti-gen (beschäftigte sich, hat sich beschäftigt) mit (Dat/), vor/haben (hatte vor, hat vorge-habt) |
Впр. 4 б, (с. 109) |
Впр. 1, (с.108) |
Впр. 2, 3, (с. 108), впр. 4а, (с. 109), впр. 5, 6, (с. 110) |
РЗ |
Впр. 7, (с.110) |
||||||
44 |
|
Zukunfts-pläne Плани на майбутнє |
Навчати розповіда-ти про плани на майбутнє, підготу-вати іртерв'юпро вибір професії і хобі, формувати навички читання, аудіюван-ня, усного мовлення |
Впр. 1, (с.111) |
Порядок слів у розповідному і питальному реченні |
der Bereich (-e), die Grundlage (-n), sich entwickeln (entwicke-lte sich, hat sich ent-wickelt), schaffen (schaffte, hat gescha-ffte), die Stärke (-n), die App (-s) |
Впр. 3б, (с.111), |
Впр. 1, (с.111), впр. 6, (с.113) |
Впр. 2, 3а (с.111), впр. 3с,4, 5, (с.113) |
РЗ |
Впр. 7, (с.113) |
||||||
45 |
|
Wiederholung Повторення |
Навчати працюва-ти над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
|
Впр. 5, (с.115) |
|
Впр. 1, 2, 3, (с.114), |
Впр. 4, (с.114) |
Заповни-ти таблицю самооці-нювання (с.116) |
||||||
Lektion 6: Reisen (Тема 6: Подорожі) |
|||||||||||||||||
46 |
|
Eine Reise planen Планувати подорож |
Навчати розповіда-ти про планування та цілі подорожі ,вживаючи геогра-фічні власні назви, формувати навички усного мовлення, аудіювання, |
Впр. 1, (с.117) |
Географічні власні назви |
das Reiseziel (-e), der Ländername (-n), die Kathedrale (-n), die Brücke (-n) |
|
Впр. 3, (с.117), впр. 5б,с, (с.120 |
Впр. 1, 2, (с.117), впр. 4.5а, (с.118-119), впр. 6, (с.120) |
РЗ |
Впр. 8, (с.120) |
||||||
47 |
|
Reisevorberei-tungen Підготовка до подорожі |
Навчати розповіда-ти про підготовку до подожі,про ро-зваги під час подо-рожі формувати навички усного мов-лення, аудіювання |
Впр. 1, (с.121) |
Словотвір: складні слова |
der Koffer (-), die Handtasche (-n), das Flugticket (-s), das Zelt (-e), der Reise-führer (-), besorgen (besorgte, hat be-sorgt), auf der Reise, seine Siebensachen einpacken, Reisefie-ber haben, Kanu fahren |
|
Впр. 1, (с.121) |
Впр.2, 3, (с.121), впр.4а, 5, (с.122), впр. 6, (с.123) |
|
Впр.8, (с.123) |
||||||
48 |
|
Am Bahnhof На вокзалі |
Навчати користу-ватися розкладом руху транспорту на вокзалі, формувати навички усного мов-лення, аудіювання |
Впр. 2, (с.124) |
Географічні власні назви |
das Gleis (-e), die Ab-fahrt (-en), die An-kunft (-‘ – e), ab\fah-ren (fuhr ab, ist abge-fahren), an\kommen (kam an, ist ange-kommen), der Schaff-ner (-), ein\steigen (stieg ein, ist einge-stiegen), aus\steigen (stieg aus, ist ausge-stiegen), um\steigen (stieg um, ist umge-stiegen), unterwegs |
|
Впр. 2, (с.124). впр.3, (с.125), впр.5, (с.126) |
Впр. 1, (с.124), впр. 3б,4, (с.125), впр.6, (с.126) |
РЗ |
Впр. 7, (с.126) |
||||||
49 |
|
Reisen in Zahlen
Подорожі в числах |
Навчати розуміти статистику про подорожі та розпо-відати про це, от-римувати інформа-цію з діаграм. фор-мувати навички аудіювання, усного мовлення, читання |
Впр. 1, (с.127) |
Дробові числівники |
der Urlauber (-), der Europäer (-), verrei-sen (verreiste, ist ver-reist), das Inland, das Ausland, die Hälfte (-n) |
Впр. 3, (с.127) |
Впр. 1, (с.127), впр. 6, (с.130) |
Впр. 2, (с.127), впр. 3б,с, 4, (с.128), впр.5, (с.129). впр.7, (с.130) |
РЗ |
Впр. 8, (с.130) |
||||||
50 |
|
Verkehrsmittel Транспортний засіб |
Навчати розповіда-ти про види транс-порту, про подоро-жі, формувати на- вички аудіювання, усного мовлення, читання тексту |
Впр.2, (с.131) |
Вживання прикметників |
das Motorrad (-‘ –er), der Luftballon (-s), das Paddelboot (-e), das Gespann (-e), die Reiseroute (-n) |
Впр. 3б, (с.133) |
Впр. 1, (с. 133), |
Впр. 2, (с.131), впр. 4,5, 6, (с.134) |
РЗ |
Впр. 7, (с.134) |
||||||
51 |
|
Reiseprogramm Програма подорожі |
Навчати розуміти інформацію у про-грамі подорожі, порівнювати опис подорожі з програ-мою, знаходити інформацію,форму-вати навички аудію-вання, усного мовле-ння, письма,читання |
Впр.1, (с.135) |
Словотвір: складні слова |
bummeln (bummlte, ist gebummelt), die Frauenkirche (-n), die Jugendherberge (-n), der Stadtbummel (-), der Zwinger (-) |
Впр. 4. (с.137), впр.3, (с.136) |
Впр. 1, (с.135) |
Впр. 2, (с.135), впр.5, (с.137) |
Впр. 1, (с.135) |
Впр. 6, (с.137) |
||||||
52 |
|
Wiederholung Повторення |
Навчати працюва-ти над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
|
Впр. 5, (с.139-140), |
|
Впр. 1, (с. 138) |
Впр. 1, (с. 138) |
Заповни-ти таблицю самооці-нювання (с.141) |
||||||
Lektion 7: Deutschsprachige Länder (Тема 7: Німецькомовні країни ) |
|||||||||||||||||
53 |
|
Deutschland und seine Hauptstadt Німеччина і її столиця |
Навчати розповіда-ти про Німеччину і її столицю, поглиби-ти інтерес до ні-мецької мови за допомогою країно-знавчого матеріалу, формувати навички аудіювання, читан-ня, усного мовлення |
Впр. 1, (с.142) |
Множина іменників та особлива форма відмінювання |
das Wappen (-), das Wahrzeichen (-), die Mauer (-), das Welt-kulturerbe, das Wappentier (-e) |
Впр. 3б, (с. 143-144), |
Впр. 1, (с.142), впр. 5, (с.145) |
Впр. 2,3а, (с.142), впр. 6, (с.145) |
Впр. 4, (с. 144 -145) |
Впр. 7, (с.145) |
||||||
54 |
|
Hast du das früher schon gewusst? Ти це раніше вже знав? |
Навчати розповіда-ти про німецькомов-ні країни, викорис-товуючи подану ін.-формацію та цікаві факти,формувати навички усного мовлення, аудіюван-ня, письма, читання |
Впр. 1, (с.146) |
Підрядні з'ясу-вальні речення із сполучником «dass» |
die Bevölkerungsdi-chte, die Gliederung (-en), die Hymne (-n), die Währung (-en), das Bundesland (-‘-er), die Gemeinde (-n) der Kanton (-e) |
Впр. 5, (с. 148), |
Впр. 1а, 3б, (с.146 -147), |
Впр. 2,3а, (с.146), впр. 5б, (с.148), впр.6, (с. 149) |
Впр. 4, (с.147) |
Впр. 7, (с.149) |
||||||
55 |
|
Österreich Австрія |
Навчати розповіда-ти про Австрію,ви-користовуючи пода-ну інформацію, роз-в'я вікторину про країну, формувати навички аудіювання, читання, усного мовлення,письма |
Впр. 2, (с.150) |
Підрядні з'ясу-вальні речення із сполучником «ob» |
die EU (Europäische Union), das Mitglied (-er), unter freiem Himmel |
Впр.3, (с.150), впр.4, (с.151) |
Впр. 1, (с.150) |
Впр. 2, (с. 150), впр.5, (с.152) |
Впр. 3б, (с.151), завдання на веб-сайте |
Впр. 6, (с. 152) |
||||||
56 |
|
Die Schweiz Швейцарія |
Навчати розповіда-ти про Швейцарію, використовуючи ін.-формацію про краї-ну, формувати навички аудіювання, читання, усного мовлення, письма |
Впр. 1, (с.153) |
Підрядні з'ясу-вальні речення |
an\bauen (baute an, hat angebaut), der Anteil (-e), die Garde (-n), der Militär-dienst, das Staats-oberhaupt (-‘ –er) |
Впр. 3, (с.153), |
Впр. 5, (с.154) |
Впр. 1, 2. (с.153), впр. 5с, (с. 154) |
Впр. 4, (с.154) |
Впр. 6, (с.154) |
||||||
57 |
|
Liechtenstein Ліхтенштейн |
Навчати розповіда-ти про Ліхтен-штейн,використовуючи подані факти, формувати навички аудіювання, читан-ня, усного мовлення |
Впр. 1, (с.155) |
Словотвір: складні слова |
das Fürstentum (-‘-er), der Niederschlag (-‘ –e), der Staats-aubau |
Впр. 4, (с.156-157) |
Впр. 1, 3, (с.155) |
Впр. 2, (с.155), впр. 5, (с.157),впр.6, (с.158) |
|
Впр. 7, (с.158) |
||||||
58 |
|
Luxemburg Люксембург |
Навчати розповіда-ти проЛюксембург, повідомляючи загальні відомості, формувати навички аудіювання, читан-ня, усного мовлення |
Впр. 1, (с. 159) |
Підрядні з'ясу-вальні речення із сполучником «dass» |
der Gründer (-), das Herzogtum (-‘ -er), der Mindestlohn (-‘-), vielfältig |
Впр.3б, (с.159) |
Впр 1, 2, (с.159) |
Впр.3а, (с.159), впр.4, (с. 160) |
|
Впр.5, (с.160) |
||||||
59 |
|
Wiederholung Повторення |
Навчати працюва-ти над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
Підрядні з'ясу-вальні речення |
|
Впр. 1, (с.161) |
|
Впр. 3, (с.161), впр. 4, (с.162-163) |
Впр. 2, (с.161) |
Заповни-ти таблицю самооці-нювання (с.164) |
||||||
Lektion 8: Die Ukraine (Тема 8: Україна) |
|||||||||||||||||
60 |
|
Meine Heimat und ich |
Навчати розповіда-ти про свою Бать-ківщину, про місце проживання, фор-мувати навички аудіювання, читан-ня, усного мовлення, письмо |
Впр. 1, (с.165) |
Складносурядні речення зі сполучниками «deshalb», «darum» |
fühlen (fühlte, hat gefühlt), der Mitbür-ger (-), riechen (roch, hat gerochen) |
Впр. 5, (с.1660 |
Впр. !, (с.165) |
Впр. 2, 3а. (с.165), впр. 6а, (с. 166). Впр. 7, (с.167) |
Впр. 4б, (с.165). впр. 6б, (с. 167) |
Впр. 8, (с. 167) |
||||||
61 |
|
Die Ukraine – Land und Leute Україна і люди |
Навчати розповіда-ти про населення, національності,релі-гію та мови в Украї-ні,використовуючи статистичні дані, , формувати навички аудіювання, читан-ня, усного мовлення |
Впр. 1, (с.168) |
Вживання числівників |
unabhängig, die Schriftsprache (-n), eine Sprache beherr-schen |
Впр. 3, (с.169) |
Впр. 1, (с.168), впр.3, (с.169) |
Впр.2, (с.168), впр. 4, 5, (с.170) |
|
Впр. 6, (с.170) |
||||||
62 |
|
Ukrainische Städte Українсьні міста |
Навчати розповіда-ти про українські міста та їхні визна-чні місця,історичні пам'ятки, формува-ти навички аудіюва-ння, читання, усного мовлення |
Впр. 1, (с.171) |
Складнопідряд-ні речення |
der Ballungsraum (-‘ –e), die Agglomera-tion (-en) |
|
Впр. 1, (с.171),впр. 4, (172), |
Впр. 2, 3, (с.171), впр. 5, 6, (с.172) |
|
Впр. 7, (с.172) |
||||||
63 |
|
Kyjiw Киів |
Навчати розповіда-ти про столицю України Київ, про його історичні па-м'ятки, цікаві місця, формувати навички аудіювання, читан-ня, усного мовлення, письма |
Впр. 1, (с.173) |
Словотвір: складні слова |
das Kloster (-‘ -), das Höhlenkloster (-‘ -), die Kathedrale (-n), der Bau (-ter), der In-dustriezweig (-e), zer-stören (zerstörte, hat zerstört) |
Впр. 3, (с.173), |
Впр. 1, (с.173), впр. 5, (с. 174) |
Впр. 2, (с.173), впр. 4, (с.174) |
Впр. 6, (с.175) |
Впр. 7, (с.175) |
||||||
64 |
|
Interessante Reiseziele in der Ukraine Цікаві місця подорожі в Україні |
Навчати розповіда-ти про цікаві місця для подорожі в Україні, формувати навички, читання, монологічного та діалогічного мовле-ння, |
Впр.2, (с.176) |
Словотвір: складні слова |
blühen (blühte< hat geblüht), die Blüte (-n), die Gegend (-en), die Transkarpaten, der Wasserfall (-‘ –e) |
Впр. 3, ( с.177-178) |
|
Впр.1, 2, (с.176), впр. 4, 5, (с.178) |
|
Впр. 6, (с.178) |
||||||
65 |
|
Wiederholung Повторення |
Навчати працюва-ти над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
Впр. 6, (с.180) |
Складносурядні і складносуряд-ні речення |
|
|
|
Впр. 1, 2, 3, (с.179). впр. 6, (с. 180), |
Впр.4, 5, (с.180), |
Заповни-ти таблицю самооці-нювання (с.181) |
||||||
66 |
|
Контроль читання |
Формувати навички читання, письма |
|
|
|
|
|
|
Тестова робота |
Повтори ти ЛО |
||||||
67 |
|
Контроль письма |
Формувати навички читання, письма |
|
Складносурядні і складносуряд-ні речення |
|
|
|
|
Тестова робота |
Повтори ти ЛО |
||||||
68 |
|
Контроль говоріння |
Формувати навички письма й монологіч-ного мовлення |
|
Складносурядні і складносуряд-ні речення |
|
|
|
|
Тестова робота |
Заповнити таблицю самооці-нювання |
||||||
69 |
|
Контроль аудіювання |
Формувати навички читання, письма |
|
Словотвір: складні слова |
|
|
|
|
|
Повтори ти ЛО |
||||||