2 клас. Конспект уроку з фізичної культури на тему: "Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по похилій лаві та драбині. Підтягування. Стрибки. Гра "Рукавичка" Мій ютуб-канал "School day" https://www.youtube.com/channel/UCLqNMfxae2CatPa0lpwCZaw
Конспект уроку з фізичної культури
Завдання уроку: 1.Удосконалення техніки лазіння по похилій лаві та драбині.
2.Розвивати швидкість та спритність у грі
3. Навчати танцювальних вправ
4. Виховувати дисциплінованість, товариськість, уявлення.
Місце проведення: спортивний зал
Обладнання та інвентар: гімнастичні лави; набивні м'ячі; міні перекладини;
гімнастичні мати; програвач, свисток, дитячі іграшки.
План уроку |
Зміст і хід уроку |
Методичні вказівки |
Команди |
|
І. Підготовча частина уроку. Шикування |
Шикую дітей в колону по одному і строєм веду у спортивну кімнату. Під час переходу вимагаю дотримання дисципліни. |
15хв. |
|
- Клас в колону по 1-му шикуйсь! - В спортивну кімнату кроком руш! Направляючий на місці! - Клас стій! - Налі-во! - Черговому здати рапорт! - Клас-вільно! |
Привітання та повідомлення завдання уроку |
- Діти, дорий день! - Сьогодні в нас буде незвичайний і дуже цікавий урок, адже ми вирушаємо в подорож! І ця подорож спрямована до «Лісової школи». Скажіть, будь ласка, хто живе в лісі? (звірята) - Що звірята роблять в лісі вони можуть робити? (лазити по деревах, стрибати) - але це вже великі звірі можуть робити, а маленькі лише вчаться - Тож сьогодні разом із звірятами ми також будемо удосконалювати техніку лазіння по гімнастичній лаві та драбині, розвивати швидкість у естафеті та пограємо у ігри. - А директором цієї школи є мудра сова, вона буде спостерігати за вами, а в кінці уроку скаже, хто самий сильний і спритний. Тож заплющіть очі і уявіть собі що ми йдемо лісовою стежкою! |
2хв. |
|
|
Ходьба на місці |
- І от зараз ми з вами будемо йти на місці в ногу з оплеском в долоні на рахунок 3 |
1 хв |
Добиватися щоб оплеск діти робили разом. Ногами сильно не стукали по підлозі. |
- На місці кроком руш! - Клас стій! |
Повороти на місці |
- А щоб в лісі не заблукати ми зараз згадаємо де права сторона а Де ліва. І виконаємо повороти (за моїми командами діти виконують повороти) |
2 хв |
Повороти виконувати способом переступання. Слідкую щоб діти не розмахували руками. |
- Налі-во! - Напра-во! - Кру-гом! |
Різновиди ходьби та бігу |
а) ходьба на носках - Діти, давайте подивимось, чи все у нашому лісі в порядку, витягнемось і подивимось навколо. Спину рівно ми тримаєм І в дорогу вирушаєм. Ми маленькі, мов мурашки Ми, мов справжні чебурашки. б) Ходьба на п'ятах в) Ходьба на зовнішній стороні стопи Ми йдемо, мов медвежа та, Чепурненькі, волохаті, Спинки всі рівненькі в нас, Хоча ніжки косолапі г) Біг змійкою |
1 хв |
- тримати спинку рівно, не нахилятися
- вперед не нахилятися, тримати осанку. Біг виконувати на носках, 2-3 кроки вдих, на наступний - видих! Підтримувати рівняння в колоні, дихати через ніс |
- Руки на пояс-став! - На носках - руш! - Руки за голову - став! - На п'ятках - руш! - Руки за спину - став! - На зовнішній стороні стопи - руш! -Бігом-руш! - Швидким кроком - руш! - Звичайним кроком - руш! |
Вправи в русі |
І Вправа 1-руки в сторони вгору 2-опустити
II Вправа В.п. руки в сторони 1 - руки до плечей 2 - В.п.
III Вправа В.п. руки до плечей 1,2,3,4-кругові оберти вперед 5,6,7,8-кругові оберти назад |
1 хв |
- Виконувати чітко всі рухи, вправу виконувати на кожний крок. - Руками не плескати при опусканні |
- Вправу за мною починай! - І 1 закінчили! - Руки в сторони - став! - Вправу починай! - Руки до плечей - став! - Вправу за мною починай! - І 1,2,3,4,5,6,7-закінчили! |
Комплекс ЗРВ |
- Щоб у лісі різні перешкоди легко долати, нам силу і спритність треба мати. - Тож будьте уважні і вправи за мною починайте. |
|
|
|
|
1 Впр. В.п.-о.с. 1 - руки вперед 2 - руки вгору 3 - руки в сторони 4 - В.п.
2 Впр. В.п.-о.с. 1 - руки до плечей 2 - руки вгору 3 - руки до плечей 4 - В.п.
3 Впр. В.п. - ноги на ширині плечей, руки за голову 1 - поворот ліворуч 2 - В.п. 3 - поворот праворуч 4 - В.п.
4 Впр. В.п. - ноги нарузно, руки на пояс 1 - нахил тулуба ліворуч 2 - В.п. 3 - нахил тулуба праворуч 4 - В.п.
5 Впр. В.п. -руки на пояс 1 - крок лівою ногою ліворуч 2 - нахил тулуба вперед 3 - випрямились 4- В.п. 5-8 теж саме праворуч 6 Впр. В.п. -руки в сторони 1 - зігнути ліву ногу в коліні, притиснути до грудей 2- В.п. 3- зігнути праву ногу в коліні, притиснути до грудей 4- В.п. 7 Впр. В.п. -руки на поясі 1- крок лівою ногою ліворуч 2- нахил тулуба назад 3 -випрямились 4- В.п. 5-8 теж саме праворуч 8 Впр. В.п.-о.с. 1 -2-руки вгору, в сторони 3-4-присісти 9 Впр. Ходьба на місці з високим підніманням колін. |
|
- Руками не хлопати, а вільно опускати в ліктях не згинати - слідкувати за осанкою - Ноги від підлоги не відривати, лікті відвести якомога далі, назад, голову не нахиляти вперед. - Нахили робити в боковій площині, голову і тулуб не нахиляти вперед. Дотримуватися правильного дихання, ноги в колінах не згинати, тулуб не нахиляти вперед Тулуб не нахиляти вперед, опорну ногу не згинати в коліні, руки не опускати При нахилі тулуба назад відвести голову назад і якомога дужче прогнутися. Тримати спину рівно, коліна розводити в сторони. Дотримуватися ходьби в ногу. |
- Вправу почи-най! - і 1,2,3-стій! - Вправу почи-най! - і 1,2,3-стій! - В.п. прийняти! - Вправу в ліву сторону почи-най! - і 1,2,3-стій! - В.п. прийняти! - Вправу в ліву сторону починай! - і 1,2,3-стій! - В.п. прийняти! - Вправу з лівої ноги почи-най! - і 1,2,3-стій! - В.п. прийняти! - Вправу з лівої ноги почи-най! - і 1,2,3-стій! - В.п. прийняти! - Вправу з лівої ноги почи-най! - і 1,2,3,4,5,6,7-стій! - Вправу почи-най! - і 1,2,3-стій! -На місці з високим підніманням колін кроком -руш! - Клас-стій! 1,2 |
II. Основна частина уроку
|
- Діти, от і прийшли ми до нашої «Лісової школи». І зараз ми почнемо навчатись із звірятами. - А мудра сова слідкуватиме за вашим виконанням і визначати найстаранніших учнів, яких потім забере до себе в «Лісову школу»
1.Підтягування на гімнастичній лаві в положенні лежачи на животі. Потрібно лягти на лавку (руки прямі). Згинаючи руки в ліктьових суглобах підтягніть тіло до місця захвату руками, потім знову випряміть руки і далі повторити те саме.
2. Лазіння по гімнастичній лаві одноіменним способом в положенні стоячи на колінах. Прийняти вихідне положення-лицем до гімнастичної стінки, правою і лівою рукою взятися за перекладину, яка знаходиться трохи вище голови; -праву ногу підняти злегка вгору і поставити на нижню перекладину, потім поставити до неї ліву.
3. Ходьба по драбині та лазіння по драбині. Підійдіть до драбини, зробіть переступ правої ноги і захват лівої руки чередується з руками лівої ноги і правої ноги. 4. Стрибки через набивні м'ячі на двох ногах.
5. Ходьба на колінах, руки за головою.
6. Підлізання під міні перекладиною. |
15хв |
Врпави виконуються під музику лісових звуків.
Звертаємо увагу на правильне захоплення руками за кінець лавки (великий палець зверху, усі останні - знизу)
Слід слідкувати щоб діти через мірно не напружувались, не потрібно робити різкі і широкі рухи руками при перехваті перекладин, не вихиляти і наближувати тулуб до стінки, несогласовані рухи руками і ногами. Слідкую за правильним виконанням, попереджую травматизм
Стрибки виконувати легко, на передній частині стопи, з м’яким приземленням на обидві ноги.
Слідкувати за поставою, тулуб не нахиляти. Лікті відвести якомога далі назад.
Не торкатися перекладини спиною. |
|
Гра «Рукавичка»
|
-Діти, хто такий лісовик? - це людина яка слідкує за порядком у лісі. І от коли лісник загубив рукавичку і просить допомогти йому. - Хто може сказати в якій казці ми зустрічалися з рукавичкою. - Хто нагадає зміст казки? - Зараз ми з вами пограємо в гру яка називається «Рукавичка» - Он за нашою рукавичкою лежать іграшки.
-Ділимось на дві команди. Перші гравці біжать до рукавички, беруть одну іграшку і повертаються. - Торкаються гравця а самі стають в кінець команди.
|
|
План проведення гри 1.Оголошую назву гри 2.Перешиковую у В.п. до гри 3.Пояснюю хід и правила гри 4.Проводжу пробний варіант гри 5.Виправляю помилки
6. Проводжу заліковий варіант гри |
|
III.Заключна частина |
-Шикую в одну шеренгу. Діти, лісові звірята і мудра сова вами дуже задоволені. І вони запрошують вас до себе в гості. Але зараз нам вже час повертатися. Тож вирушаємо все дружно назад (повертаю клас направо) - Вправа на відновлення дихання 1 -2-крок-руки в сторону вгору 3-4-руки через сторони вниз (зупиняю клас і повертаю наліво) Оголошую домашнє завдання і проводжу організований вихід з майданчика |
5хв |
|
-Шикуйсь! -Рівняйсь! -Струнко! – Напра-во! - Наліво в обхід кроком -руш! - Вправу за мною починай! -і 1,2,3-закінчили! -Направляючий на місці! |