Конспект уроку з фізичної культури 2 клас

Про матеріал

2 клас. Конспект уроку з фізичної культури на тему: "Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по похилій лаві та драбині. Підтягування. Стрибки. Гра "Рукавичка" Мій ютуб-канал "School day" https://www.youtube.com/channel/UCLqNMfxae2CatPa0lpwCZaw

Перегляд файлу

                  Конспект уроку з фізичної культури

Завдання уроку: 1.Удосконалення техніки лазіння по похилій лаві та драбині.

                               2.Розвивати швидкість та спритність у грі

                               3. Навчати танцювальних вправ

                               4. Ви­ховувати дисциплінованість, товариськість, уявлення.

Місце проведення: спортивний зал

Обладнання та інвентар:  гімнастичні лави; набивні м'ячі;  міні перекладини;

                                                      гімнастичні мати; програвач, свисток, дитячі іграшки.

 

План уроку

Зміст і хід уроку

Дозува

ння

Методичні вказівки

Команди

І. Підготовча частина уроку.

Шикування

 

 

Шикую дітей в колону по одному і строєм веду у спортивну кімнату. Під час переходу вимагаю дотримання дисципліни.

15хв.

 

- Клас в колону по 1-му шикуйсь!

- В спортивну кімнату кроком руш!

Направляючий на місці!

- Клас стій!

- Налі-во!

- Черговому здати рапорт!

- Клас-вільно!

 Привітання та повідомлення

завдання

уроку

- Діти, дорий день!

- Сьогодні в нас буде незвичайний і дуже цікавий урок, адже ми вирушаємо в подорож! І ця подорож спрямована до «Лісової школи». Скажіть, будь ласка, хто живе  в лісі? (звірята)

- Що звірята роблять в лісі вони можуть робити? (лазити по деревах, стрибати)

- але це вже великі звірі можуть робити, а маленькі лише вчаться

- Тож сьогодні разом із звірятами ми також будемо удосконалювати техніку лазіння по гімнастичній лаві та драбині, розвивати швидкість у естафеті та пограємо у ігри.

- А директором цієї школи є мудра сова, вона буде спостерігати за вами, а в кінці уроку скаже, хто самий сильний і спритний. Тож заплющіть очі і уявіть собі що ми йдемо лісовою стежкою!

2хв.

 

 

Ходьба на місці

- І от зараз ми з вами будемо йти на місці в ногу з оплеском в долоні на рахунок 3

1 хв

Добиватися щоб оплеск діти робили разом. Ногами сильно не стукали по підлозі.

- На місці кроком руш!

- Клас стій!

 Повороти на місці

- А щоб в лісі не заблукати ми зараз згадаємо де права сторона а Де ліва. І виконаємо повороти (за моїми командами діти виконують повороти)

2 хв

Повороти виконувати способом переступання. Слідкую щоб діти не розмахували руками.

- Налі-во!

- Напра-во!

- Кру-гом!

 Різновиди ходьби та бігу

а) ходьба на носках

- Діти, давайте подивимось, чи все у нашому лісі в порядку, витягнемось і подивимось навколо.

Спину рівно ми тримаєм

І в дорогу вирушаєм.

Ми маленькі, мов мурашки

Ми, мов справжні чебурашки.

б) Ходьба на п'ятах

в) Ходьба на зовнішній стороні стопи

Ми йдемо, мов медвежа та, Чепурненькі, волохаті,

Спинки всі рівненькі в нас,

Хоча ніжки косолапі

г) Біг змійкою

1 хв

- тримати спинку рівно, не нахилятися

 

 

 

 

 

- вперед не нахилятися, тримати осанку.

Біг виконувати на носках, 2-3 кроки вдих, на наступний - видих!

Підтримувати рівняння в колоні, дихати через ніс

- Руки на пояс-став!

- На носках - руш!

- Руки за голову - став!

- На п'ятках - руш!

- Руки за спину - став!

- На зовнішній стороні стопи - руш! -Бігом-руш!

- Швидким кроком - руш!

- Звичайним кроком - руш!

Вправи в русі

І Вправа

1-руки в сторони вгору

2-опустити

 

II Вправа

В.п. руки в сторони

1 - руки до плечей

2 - В.п.

 

 

III Вправа

В.п. руки до плечей

1,2,3,4-кругові оберти вперед 5,6,7,8-кругові оберти назад

1 хв

- Виконувати чітко всі рухи,  вправу виконувати на кожний крок.

- Руками не плескати при опусканні

- Вправу за мною починай!

- І 1 закінчили!

- Руки в сторони - став!

- Вправу починай!

- Руки до плечей - став!

- Вправу за мною починай!

- І 1,2,3,4,5,6,7-закінчили!

Комплекс ЗРВ

- Щоб у лісі різні перешкоди легко долати, нам силу і спритність треба мати.

- Тож будьте уважні і вправи за мною починайте.

 

 

 

 

1  Впр.

В.п.-о.с.

1 - руки вперед

2 - руки вгору

3 - руки в сторони

4 - В.п.

 

2 Впр.

В.п.-о.с.

1 - руки до плечей

2 - руки вгору

3 - руки до плечей

4 - В.п.

 

3 Впр.

В.п. - ноги на ширині плечей, руки за голову

1 - поворот ліворуч

2 - В.п.

3 - поворот праворуч

4 - В.п.

 

4 Впр.

В.п. - ноги нарузно, руки на пояс

1 - нахил тулуба ліворуч

2 - В.п.

3 - нахил тулуба праворуч

4 - В.п.

 

5 Впр.

В.п. -руки на пояс

1 - крок лівою ногою ліворуч

2 - нахил тулуба вперед

3 - випрямились

4- В.п.

5-8 теж саме праворуч

6 Впр.

В.п. -руки в сторони

1 - зігнути ліву ногу в коліні, притиснути до грудей

2- В.п.

3- зігнути праву ногу в коліні, притиснути до грудей

4- В.п.

7 Впр.

В.п. -руки на поясі

1- крок лівою ногою ліворуч

2- нахил тулуба назад

3 -випрямились

4- В.п.

5-8 теж саме праворуч

8 Впр.

В.п.-о.с.

1 -2-руки вгору, в сторони

3-4-присісти

9 Впр.

Ходьба на місці з високим підніманням колін.

 

- Руками не хлопати, а вільно опускати в ліктях не згинати

- слідкувати за осанкою

- Ноги від підлоги не відривати, лікті відвести якомога далі, назад, голову не нахиляти вперед.

- Нахили робити в боковій площині, голову і тулуб не нахиляти вперед.

Дотримуватися правильного дихання, ноги в колінах не згинати, тулуб не нахиляти вперед

Тулуб не нахиляти вперед, опорну ногу не згинати в коліні, руки не опускати

При нахилі тулуба назад  відвести голову назад і якомога дужче прогнутися.

Тримати спину рівно, коліна розводити в сторони.

Дотримуватися ходьби в ногу.

- Вправу почи-най!

- і 1,2,3-стій!

- Вправу почи-най!

- і 1,2,3-стій!

- В.п. прийняти!

- Вправу в ліву сторону почи-най!

- і 1,2,3-стій!

- В.п. прийняти!

- Вправу в ліву сторону починай!

 - і 1,2,3-стій!

- В.п. прийняти!

- Вправу з лівої ноги почи-най!

- і 1,2,3-стій!

- В.п. прийняти!

- Вправу з лівої ноги почи-най!

- і 1,2,3-стій!

- В.п. прийняти!

- Вправу з лівої ноги почи-най!

- і 1,2,3,4,5,6,7-стій!

- Вправу почи-най!

- і 1,2,3-стій!

-На місці з високим підніманням колін кроком -руш!

- Клас-стій! 1,2

II. Основна частина уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Діти, от і прийшли ми до нашої «Лісової школи». І зараз ми почнемо навчатись із звірятами.

- А мудра сова слідкуватиме за вашим виконанням і визначати найстаранніших учнів, яких потім забере до себе в «Лісову школу»

 

1.Підтягування на гімнастичній лаві в положенні лежачи на животі.

Потрібно лягти на лавку (руки прямі). Згинаючи руки в ліктьових суглобах підтягніть тіло до місця захвату руками, потім знову випряміть руки і далі повторити те саме.

 

2. Лазіння по гімнастичній лаві одноіменним способом в положенні стоячи на колінах.

Прийняти вихідне положення-лицем до гімнастичної стінки, правою і лівою рукою взятися за перекладину, яка знаходиться трохи вище голови; -праву ногу підняти злегка вгору і поставити на нижню перекладину, потім поставити до неї ліву.

 

3. Ходьба по драбині та лазіння по драбині.

Підійдіть до драбини, зробіть переступ правої ноги і захват лівої руки чередується з руками лівої ноги і правої ноги.

4. Стрибки через набивні м'ячі на двох ногах.

 

5. Ходьба на колінах, руки за головою.

 

 

6. Підлізання під міні перекладиною.

15хв

 

 

Врпави виконуються під музику лісових звуків.

 

 

Звертаємо увагу на правильне захоплення руками за кінець лавки (великий палець зверху, усі останні - знизу)

 

Слід слідкувати щоб діти через мірно не напружувались, не потрібно робити різкі і широкі рухи руками при перехваті перекладин, не вихиляти і наближувати тулуб до стінки, несогласовані рухи руками і ногами.

Слідкую за правильним виконанням, попереджую травматизм

 

 

 

 

Стрибки виконувати легко, на передній частині стопи, з мяким приземленням на обидві ноги.

 

Слідкувати за поставою, тулуб не нахиляти. Лікті відвести якомога далі назад.

 

Не торкатися перекладини

спиною.

 

Гра «Рукавичка»

 

-Діти, хто такий лісовик?

-  це людина яка слідкує за порядком у лісі. І от коли лісник загубив рукавичку і просить допомогти йому.

- Хто може сказати в якій казці ми зустрічалися з рукавичкою.

- Хто нагадає зміст казки?

- Зараз ми з вами пограємо в гру яка називається «Рукавичка»

- Он за нашою рукавичкою лежать іграшки.

-Ділимось на дві команди. Перші гравці біжать до рукавички, беруть одну іграшку і повертаються. - Торкаються гравця а самі стають в кінець команди.

 

 

 

План проведення гри

1.Оголошую назву гри 2.Перешиковую у В.п. до гри 3.Пояснюю хід и правила гри 4.Проводжу пробний варіант гри 5.Виправляю помилки

 

6. Проводжу заліковий варіант гри

 

 

III.Заключна частина

 

-Шикую в одну шеренгу. Діти, лісові звірята і мудра

сова вами дуже задоволені. І вони запрошують вас до

себе в гості. Але зараз нам вже час повертатися. Тож

вирушаємо все дружно назад (повертаю клас

направо)

- Вправа на відновлення дихання

1 -2-крок-руки в сторону вгору

3-4-руки через сторони вниз

(зупиняю клас і повертаю наліво)

Оголошую домашнє завдання і проводжу організований вихід з майданчика

 

5хв

 

 

-Шикуйсь!

 -Рівняйсь!

-Струнко!

– Напра-во!

- Наліво в обхід кроком -руш!

- Вправу за мною починай!

-і 1,2,3-закінчили!

-Направляючий на місці!

 

doc
Додано
18 липня 2020
Переглядів
6031
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку