Календарно-тематичне планування з румунської мови для 4 класу (35 год. на рік)

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» , створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич) Інформатична галузь 35 год на рік/1 год на тиждень І семестр - 16 год № п\п Дата Тема Сторінка у підручнику 1. Інструктаж з БЖД. Повторення навчального матеріалу 2 кл. 2. Чи є спілкування обміном інформацією 12 - 13 3. Як розпізнавати неправдиву інформацію 31 – 34 4. Як розпізнавати неправдиву інформацію (продовження). Дослідження 31 - 34 5. Як не заблукати у всесвітній мережі 43 – 46 6. Як не заблукати у всесвітній мережі (продовження) Практична робота. 43 - 46 7. Чому важливо бути відповідальним 64 - 65 Чому важливо бути відповідальним (продовження) Діагностична робота. Тест 64 - 65 8. Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу 9. Як відчути себе дослідником 77 - 78 10. Що таке інформаційний об’єкт. 86 - 87 11. У середовищі текстового редактора 109 - 112
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Ключові компетентості

І семестр

Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі

  1.                     

 

Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000

 

  1.                     

 

Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами

 

  1.                     

 

Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни компонента

 

  1.                     

 

Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання в межах 1000

 

  1.                     

 

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

 

  1.                     

 

Узагальнюємо прийоми усних множення і ділення в межах 1000

 

  1.                     

 

Множимо і ділимо числа різними способами

 

  1.                     

 

Досліджуємо задачі

 

  1.                     

 

Досліджуємо ділення з остачею

 

  1.                 

 

Досліджуємо задачі

 

  1.                 

 

Узагальнюємо знання про математичні вирази

 

  1.                 

 

Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності

 

  1.                 

 

Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною

 

  1.                 

 

Узагальнюємо знання про частини цілого

 

  1.                 

 

Досліджуємо задачі

 

  1.                 

 

Перевіряємо свої досягнення

 

  1.                 

 

Тематична діагностувальна робота

 

  1.                 

 

Навчальний проєкт «Математика в побуті»

 

Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення

  1.                 

 

Повторюємо арифметичні дії множення і ділення

 

  1.                 

 

Знайомимось із письмовим прийомом множення

 

  1.                 

 

Вивчаємо письмове множення на одноцифрове число

 

  1.                 

 

Знайомимось зі способом відношень у розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного

 

  1.                 

 

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень

 

  1.                 

 

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами

 

  1.                 

 

Знайомимось із письмовим діленням на одноцифрове число

 

  1.                 

 

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

 

  1.                 

 

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

 

  1.                 

 

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

 

  1.                 

 

Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

 

  1.                 

 

Знайомимось з алгоритмом письмового ділення

 

  1.                 

 

Знайомимось із письмовими множенням і діленням на кругле число

 

  1.                 

 

Виконуємо письмові множення і ділення на кругле число

 

  1.                 

 

Знайомимось із письмовим множенням на двоцифрове число

 

  1.                 

 

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на подвійне зведення до одиниці

 

  1.                 

 

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

 

  1.                 

 

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

 

  1.                 

 

Досліджуємо задачі

 

  1.                 

 

Знайомимось із письмовим діленням на двоцифрове число

 

  1.                 

 

Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число

 

  1.                 

 

Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число

 

  1.                 

 

Досліджуємо задачі

 

  1.                 

 

Ділимо на двоцифрове число

 

  1.                 

 

Задачі з буквеними даними

 

  1.                 

 

Виконуємо ділення з остачею

 

  1.                 

 

Перевіряємо свої досягнення

 

  1.                 

 

Тематична діагностувальна робота

 

  1.                 

 

Навчальний проєкт «Математичні рекорди в царстві рослин»

 

Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел

  1.                 

 

Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел

 

  1.                 

 

Лічимо тисячами

 

  1.                 

 

Лічимо в межах багатоцифрових чисел

 

  1.                 

 

Розв’язуємо задачі

 

  1.                 

 

Читаємо і записуємо багатоцифрові числа

 

  1.                 

 

Утворюємо багатоцифрові числа різними способами

 

  1.                 

 

Розв’язуємо задачі

 

  1.                 

 

Порівнюємо багатоцифрові числа

 

  1.                 

 

Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу числа

 

  1.                 

 

Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел

 

  1.                 

 

Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду

 

  1.                 

 

Виконуємо арифметичні дії з круглими числами

 

  1.                 

 

Досліджуємо задачі на спільну роботу

 

  1.                 

 

Досліджуємо задачі на спільну роботу

 

  1.                 

 

Виконуємо дії з іменованими числами

 

  1.                 

 

Множимо і ділимо круглі числа

 

  1.                 

 

Перевіряємо свої досягнення

 

  1.                 

 

Тематична діагностувальна робота

 

  1.                 

 

Навчальний проєкт «Вік пам’яток твого краю»

 

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

  1.                 

 

Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання

 

  1.                 

 

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

 

  1.                 

 

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа письмово

 

  1.                 

 

Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою за сумами двох доданків

 

  1.                 

 

Додаємо і віднімаємо іменовані числа

 

  1.                 

 

Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

 

  1.                 

 

Розв’язуємо задачі

 

  1.                 

 

Повторюємо взаємопов’язані величини

 

  1.                 

 

Знайомимось зі швидкістю руху

 

  1.                 

 

Знайомимось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху

 

  1.                 

 

Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

 

  1.                 

 

Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

 

  1.                 

 

Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення.

 

  1.                 

 

Тематична діагностувальна робота

 

ІІ семестр

  1.                 

 

Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху

 

  1.                 

 

Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

 

  1.                 

 

Навчальний проєкт «Як математика допомагає відрізняти фейки»

 

  1.                 

 

Вивчаємо геометричні фігури на площині

 

  1.                 

 

Вивчаємо геометричні фігури на площині

 

  1.                 

 

Вивчаємо геометричні фігури в просторі

 

Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове

  1.                 

 

Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення

 

  1.                 

 

Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово

 

  1.                 

 

Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом

 

  1.                 

 

Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом

 

  1.                 

 

Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами

 

  1.                 

 

Знайомимось із задачами на пропорційне ділення

 

  1.                 

 

Досліджуємо задачі на пропорційне ділення

 

  1.                 

 

Множимо кругле число на одноцифрове

 

  1.                 

 

Досліджуємо задачі на пропорційне ділення

 

  1.                 

 

Розв’язуємо задачі на пропорційне ділення

 

  1.                 

 

Узагальнюємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на пропорційне ділення

 

  1.                 

 

Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями

 

  1.                 

 

Розв’язуємо задачі

 

  1.             

 

Знайомимось із задачами на знаходження невідомих за двома різницями

 

  1.             

 

Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

 

  1.             

 

Розв’язуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

 

  1.             

 

Множимо і ділимо іменовані числа

 

  1.             

 

Ділимо з остачею

 

  1.             

 

Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

 

  1.             

 

Узагальнюємо задачі на пропорційне ділення; на знаходження невідомих за двома різницями

 

  1.             

 

Узагальнюємо задачі, які містять однакову величину

 

  1.             

 

Повторюємо вивчене

 

  1.             

 

Перевіряємо свої досягнення

 

  1.             

 

Тематична діагностувальна робота

 

  1.             

 

Навчальний проєкт «Цікаві способи обчислень»

 

Вивчаємо письмові множення і ділення

на двоцифрове і трицифрове числа

  1.             

 

Повторюємо множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове

 

  1.             

 

Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне число

 

  1.             

 

Множимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом

 

  1.             

 

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове, використовуючи письмовий прийом

 

  1.             

 

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом

 

  1.             

 

Ділимо числа, які закінчуються нулями

 

  1.             

 

Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках

 

  1.             

 

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове

 

  1.             

 

Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках

 

  1.             

 

Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань

 

  1.             

 

Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху

 

  1.             

 

Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань двома способами 

 

  1.             

 

Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху двома способами

 

  1.             

 

Знайомимось із задачами на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо час руху

 

  1.             

 

Зіставляємо задачі на рух і на спільну роботу

 

  1.             

 

Множимо і ділимо іменовані числа

 

  1.             

 

Виконуємо ділення з остачею

 

  1.             

 

Узагальнюємо задачі на процеси

 

  1.             

 

Розв’язуємо задачі на процеси

 

  1.             

 

Повторюємо вивчене

 

  1.             

 

Досліджуємо задачі на процеси

 

  1.             

 

Перевіряємо свої досягнення

 

  1.             

 

Тематична діагностувальна робота

 

  1.             

 

Навчальний проєкт «Книга математичних рекордів»

 

Знаходимо площі фігур. вивчаємо дроби

  1.             

 

Узагальнюємо знання про геометричні фігури

 

  1.             

 

Знайомимось із площею фігури

 

  1.             

 

Дізнаємось про одиницю вимірювання площі — 1 см2

 

  1.             

 

Дізнаємось про формулу площі прямокутника

 

  1.             

 

Розв’язуємо задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них

 

  1.             

 

Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 дм2, 1 мм2, 1 м2, 1 км2

 

  1.             

 

Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 а, 1 га

 

  1.             

 

Узагальнюємо знання про частини цілого

 

  1.             

 

Знайомимось із поняттям дробу

 

  1.             

 

Вивчаємо дроби

 

  1.             

 

Порівнюємо дроби

 

  1.             

 

Порівнюємо дроби

 

  1.             

 

Розв’язуємо задачі

 

  1.             

 

Знаходимо дріб від числа

 

  1.             

 

Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа

 

  1.             

 

Знаходимо число за величиною його дробу

 

  1.             

 

Розв’язуємо задачі на знаходження числа за величиною його дробу

 

  1.             

 

Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа

 

  1.             

 

Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа

 

  1.             

 

Розв’язуємо складені задачі на знаходження числа за величиною його дробу

 

  1.             

 

Розв’язуємо задачі

 

  1.             

 

Розв’язуємо задачі

 

  1.             

 

Розв’язуємо задачі

 

  1.             

 

Перевіряємо свої досягнення

 

  1.             

 

Тематична діагностувальна робота

 

  1.             

 

Навчальний проєкт «Як допомагають у житті знання з геометрії»

 

Вимірюємо час. узагальнюємо вивчене в 4 класі

  1.             

 

Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу

 

  1.             

 

Розв’язуємо задачі на час

 

  1.             

 

Розв’язуємо задачі на час

 

  1.             

 

Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії

 

  1.             

 

Узагальнюємо вивчене про типові задачі

 

  1.             

 

Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності

 

  1.             

 

Узагальнюємо вивчене про геометричні фігури.

 

  1.             

 

Узагальнюємо вивчене про дроби.

 

  1.             

 

Перевіряємо свої досягнення.

 

  1.             

 

Діагностувальна робота.

 

  1.             

 

Навчальний проєкт «Знання з математики на варті здоров’я».

 

  1.             

 

Узагальнення та систематизація знань.

 

  1.             

 

Узагальнення та систематизація знань.

 

  1.             

 

Резерв часу

 

 

 

Вчитель  ______________ _________________

 

doc
Додано
11 жовтня 2022
Переглядів
454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку