Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Ключові компетентості |
І семестр |
|||
Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі |
|||
|
|
Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 |
|
|
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами |
|
|
|
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни компонента |
|
|
|
Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання в межах 1000 |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
|
|
|
Узагальнюємо прийоми усних множення і ділення в межах 1000 |
|
|
|
Множимо і ділимо числа різними способами |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Досліджуємо ділення з остачею |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Узагальнюємо знання про математичні вирази |
|
|
|
Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності |
|
|
|
Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною |
|
|
|
Узагальнюємо знання про частини цілого |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
|
Навчальний проєкт «Математика в побуті» |
|
Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення |
|||
|
|
Повторюємо арифметичні дії множення і ділення |
|
|
|
Знайомимось із письмовим прийомом множення |
|
|
|
Вивчаємо письмове множення на одноцифрове число |
|
|
|
Знайомимось зі способом відношень у розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами |
|
|
|
Знайомимось із письмовим діленням на одноцифрове число |
|
|
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
|
|
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
|
|
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
|
|
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
|
|
|
Знайомимось з алгоритмом письмового ділення |
|
|
|
Знайомимось із письмовими множенням і діленням на кругле число |
|
|
|
Виконуємо письмові множення і ділення на кругле число |
|
|
|
Знайомимось із письмовим множенням на двоцифрове число |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на подвійне зведення до одиниці |
|
|
|
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
|
|
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Знайомимось із письмовим діленням на двоцифрове число |
|
|
|
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число |
|
|
|
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Ділимо на двоцифрове число |
|
|
|
Задачі з буквеними даними |
|
|
|
Виконуємо ділення з остачею |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
|
Навчальний проєкт «Математичні рекорди в царстві рослин» |
|
Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел |
|||
|
|
Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел |
|
|
|
Лічимо тисячами |
|
|
|
Лічимо в межах багатоцифрових чисел |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Читаємо і записуємо багатоцифрові числа |
|
|
|
Утворюємо багатоцифрові числа різними способами |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Порівнюємо багатоцифрові числа |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу числа |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел |
|
|
|
Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду |
|
|
|
Виконуємо арифметичні дії з круглими числами |
|
|
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
|
|
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
|
|
|
Виконуємо дії з іменованими числами |
|
|
|
Множимо і ділимо круглі числа |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
|
Навчальний проєкт «Вік пам’яток твого краю» |
|
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа |
|||
|
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа письмово |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою за сумами двох доданків |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо іменовані числа |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Повторюємо взаємопов’язані величини |
|
|
|
Знайомимось зі швидкістю руху |
|
|
|
Знайомимось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху |
|
|
|
Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху |
|
|
|
Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху |
|
|
|
Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення. |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
ІІ семестр |
|||
|
|
Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху |
|
|
|
Навчальний проєкт «Як математика допомагає відрізняти фейки» |
|
|
|
Вивчаємо геометричні фігури на площині |
|
|
|
Вивчаємо геометричні фігури на площині |
|
|
|
Вивчаємо геометричні фігури в просторі |
|
Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове |
|||
|
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення |
|
|
|
Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово |
|
|
|
Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом |
|
|
|
Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами |
|
|
|
Знайомимось із задачами на пропорційне ділення |
|
|
|
Досліджуємо задачі на пропорційне ділення |
|
|
|
Множимо кругле число на одноцифрове |
|
|
|
Досліджуємо задачі на пропорційне ділення |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на пропорційне ділення |
|
|
|
Узагальнюємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на пропорційне ділення |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Знайомимось із задачами на знаходження невідомих за двома різницями |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
|
|
|
Множимо і ділимо іменовані числа |
|
|
|
Ділимо з остачею |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
|
|
|
Узагальнюємо задачі на пропорційне ділення; на знаходження невідомих за двома різницями |
|
|
|
Узагальнюємо задачі, які містять однакову величину |
|
|
|
Повторюємо вивчене |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
|
Навчальний проєкт «Цікаві способи обчислень» |
|
Вивчаємо письмові множення і ділення на двоцифрове і трицифрове числа |
|||
|
|
Повторюємо множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове |
|
|
|
Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне число |
|
|
|
Множимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом |
|
|
|
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове, використовуючи письмовий прийом |
|
|
|
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом |
|
|
|
Ділимо числа, які закінчуються нулями |
|
|
|
Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках |
|
|
|
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове |
|
|
|
Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках |
|
|
|
Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань |
|
|
|
Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань двома способами |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху двома способами |
|
|
|
Знайомимось із задачами на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо час руху |
|
|
|
Зіставляємо задачі на рух і на спільну роботу |
|
|
|
Множимо і ділимо іменовані числа |
|
|
|
Виконуємо ділення з остачею |
|
|
|
Узагальнюємо задачі на процеси |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на процеси |
|
|
|
Повторюємо вивчене |
|
|
|
Досліджуємо задачі на процеси |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
|
Навчальний проєкт «Книга математичних рекордів» |
|
Знаходимо площі фігур. вивчаємо дроби |
|||
|
|
Узагальнюємо знання про геометричні фігури |
|
|
|
Знайомимось із площею фігури |
|
|
|
Дізнаємось про одиницю вимірювання площі — 1 см2 |
|
|
|
Дізнаємось про формулу площі прямокутника |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них |
|
|
|
Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 дм2, 1 мм2, 1 м2, 1 км2 |
|
|
|
Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 а, 1 га |
|
|
|
Узагальнюємо знання про частини цілого |
|
|
|
Знайомимось із поняттям дробу |
|
|
|
Вивчаємо дроби |
|
|
|
Порівнюємо дроби |
|
|
|
Порівнюємо дроби |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Знаходимо дріб від числа |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа |
|
|
|
Знаходимо число за величиною його дробу |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження числа за величиною його дробу |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження числа за величиною його дробу |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
|
Навчальний проєкт «Як допомагають у житті знання з геометрії» |
|
Вимірюємо час. узагальнюємо вивчене в 4 класі |
|||
|
|
Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на час |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на час |
|
|
|
Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії |
|
|
|
Узагальнюємо вивчене про типові задачі |
|
|
|
Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності |
|
|
|
Узагальнюємо вивчене про геометричні фігури. |
|
|
|
Узагальнюємо вивчене про дроби. |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. |
|
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
Навчальний проєкт «Знання з математики на варті здоров’я». |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
|
Резерв часу |
|
Вчитель ______________ _________________