Календарно-тематичне планування з української літератури, 5 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з укораїнської літератури для 5-го класу складено відповідно до Модельної навчальної програми «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авторський колектив: Т. Яценко, В. Пахаренко, В. Кизилова, Т. Качак, О. Слижук, Л. Овдійчук, С. Дячок, І. Тригуб, В. Макаренко) (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). Підручник: ««Українська література» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (авторський колектив: Таміла Яценко, Василь Пахаренко, Олеся Слижук).
Перегляд файлу

Підручники Українська література 5 клас 2022 рік. НУШ

  УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

                        5 КЛАС

Календарно-тематичне планування для 5-го класу складено відповідно до Модельної навчальної програми «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авторський колектив:                 Т. Яценко, В. Пахаренко,  В. Кизилова, Т. Качак,                  О. Слижук, Л. Овдійчук, С. Дячок, І. Тригуб,                     В. Макаренко)

(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 795).

 

Підручник: ««Українська література» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти  (авторський колектив:  Таміла Яценко, Василь Пахаренко, Олеся Слижук)

 


Обов’язкові види робіт

 

Форми контролю

Кількість

І семестр

ІІ семестр

Рік

Усього годин

 

 

70

Контрольні роботи у формі:

Контрольного класного твору

-

1

1

 Виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

2

2

2

Усього контроль знань

2

3

3

Уроки розвитку мовлення (УРМ)

2 (у+п)

2 (у+п)

4

Уроки позакласного читання (ПЧ)

2

2

4

Уроки виразного читання (ВЧ)

2

2

4

Література рідного краю (ЛРК)

1

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (70 год, 2 год. на тиждень)

І семестр -  15 тижнів, 30 год.

 

з/п

Зміст програмового матеріалу

Клас/ Дата

Примітки

5-А

5-Б

ТЕМА 1. ВСТУП

1.

Роль книги в житті людини. Література як художнє відтворення життя, побуту, звичаїв, духовно-моральних цінностей людини. Значущість читання в житті особистості. Сучасний читач. Художні твори зі шкільного літературного курсу початкової освіти та самостійно прочитані

Теорія літератури (ТЛ): художня література, літературний твір

 

Мистецький контекст (МК): образотворче мистецтво — П’єр Огюст Ренуар «Портрет двох дітей», Франс Хальс «Хлопчик, що читає», Ірина Клиба «Дівчинка читає» (2018), «Дівчинка з котом та книгою» (2018); скульптура: Анатолій Консулов «Пам'ятник першодрукареві Іванові Федорову» (Львів), Анна Джонссон «Пам’ятник дівчинці, що читає» (Іспанія, Севілья) та інші пам’ятники книгам і читачам.

 

 

 

ТЕМА 2. МАЛІ ЖАНРИ ФОЛЬКЛОРУ ТА ЛІТЕРАТУРИ

2.

Прислів’я та приказки — перлини народної мудрості.

Художнє відтворення в прислів’ях і приказках життєвого досвіду багатьох поколінь українців, узагальнення суспільних поглядів на духовні цінності, норми моралі та етики

 

ТЛ: фольклор (народна творчість), прислів’я, приказка

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до українських народних прислів’їв і приказок (художники-ілюстратори — Олександр Міхнушов, Олександр Кошель).

 

 

 

3.

Народні загадки.

Первісне та сучасне значення народних загадок. Тематика загадок

ТЛ: загадка

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до українських народних загадок (художниця-ілюстраторка — Валентина Мельниченко).

 

 

 

4.

УРМ(п) Урок-проєкт. Складання діалогів з використанням прислів’я та приказки. Складання усного твору за прислів’ ям АБО Складання загадок

 

 

 

5.

Леонід Глібов. «Бачить — не бачить». Замальовка життєпису

 письменника.

Акровірші та авторські загадки у творчості Л. Глібова, їх загальна характеристика

 

ТЛ: акровірш (повторення)

 

 

 

6.

Леонід Глібов. «Котилася тарілочка», «Гоп-гоп, діти-молодята!» (одна-дві загадки за вибором учителя).

Фольклорні мотиви та жартівливий характер загадок дідуся Кенира

 

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до загадок

Л. Глібова (художниці-ілюстраторки — Ольга Артюшенко, Галина Сокиринська). Міжпредметні зв’язки (МЗ): зарубіжна література, літератури національних меншин, іноземні мови — малі жанри фольклору в зарубіжному фольклорі.

 

 

 

7.

ВЧ № 1. Підготовка до виразного читання і виразне читання байок Л. Глібова

 

 

 

8.

ПЧ № 1. Анатолій Качан. Загадки «Квітка Сонця», «Світов@ павутин@»

 

 

 

ТЕМА 3. НАРОДНІ ТА ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ

9.

Повторення та узагальнення: види народних казок — казки про тварин, героїко-фантастичні (чарівні), соціально-побутові — їх спільні й відмінні риси

 

 

 

10

Українська народна казка «Яйце-райце».

Фантастичне та реальне у творі

 

ТЛ: народна казка, поняття про фантастичне, творча фантазія, гіпербола

 

 

 

11.

Українська народна казка «Яйце-райце».

Символіка казки, відображення у ній світогляду, звичаїв та обрядів, морально-етичних принципів українців.

Особливості мови народної казки

 

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до української народної казки «Яйце-райце» (художниця-ілюстраторка — Катерина Штанко).

МЗ: зарубіжна література, літератури національних меншин, іноземні мови — народні казки в зарубіжному фольклорі.

 

 

 

12.

Літературні казки.

Іван Франко. «Фарбований Лис».

Замальовка життєпису письменника, його казкарська творчість. Особливості літературної казки, її відмінність від народної

ТЛ: літературна казка

 

 

 

13.

Іван Франко. «Фарбований Лис».

Роль діалогів у розкритті характеру головного героя

 

 

 

14.

Іван Франко. «Фарбований Лис».

Морально-етична проблематика твору

 

МК: анімація — мультфільм «Фарбований лис» (режисер-мультиплікатор Олександр Іванов); образотворче мистецтво — ілюстрації до казки «Фарбований Лис» (художники-ілюстратори — Сергій Артюшенко, Олег Кіналь).

МЗ: зарубіжна література — збірка індійських народних казок «Панчатантра».

 

 

 

15.

УРМ (у) Аналіз зовнішності (портрета) персонажа

 

 

 

 

16.

Леся Українка. «Лелія».

Короткі біографічні відомості про дитинство письменниці.

Чарівні перетворення, їх роль у казці

 

 

 

17.

Леся Українка. «Лелія».  Соціальні мотиви в казці

 

ТЛ: дійові особи (персонажі), портрет

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до казки Лесі Українки «Лелія» (художниця-ілюстраторка — Лариса Іванова); Крейн Уолтер «Лілії Мадонни в саду».

МЗ: зарубіжна література, літератури національних меншин, іноземні мови — літературні казки у зарубіжних літературах.

 

 

 

18.

ВЧ № 2. Підготовка до виразного читання і виразне читання уривка з казки «Лелія» Лесі Українки

 

 

 

19.

Валерій Шевчук. «Чотири сестри».

Замальовка життєпису письменника.

Тема зміни пір року, її художнє втілення

 

ТЛ: казка-притча, алегорія

 

 

 

20.

Валерій Шевчук. «Чотири сестри».

Значення мотиву сну та змалювання родинних взаємини між сестрами.

Осмислення символічного змісту казки-притчі

 

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до збірки В. Шевчука «Панна квітів. Казки моїх дочок» (художницяілюстраторка — Ольга Рубіна), Ольга Ковтун «Пробудження»; музичне мистецтво — «Чотири пори року» Антоніо Вівальді; архітектура, скульптура — барельєф скульптора Габріеля Красуцького на будинку «Пори року» (м. Львів).

 

 

 

21.

Діагностувальна робота№1 за темами (тестові завдання) «ВСТУП. МАЛІ ЖАНРИ ФОЛЬКЛОРУ ТА ЛІТЕРАТУРИ. НАРОДНІ ТА ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ»

 

 

ТЕМАТИЧНА

ТЕМА 4.

МИНУЛЕ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ:ЛЕГЕНДИ, ПЕРЕКАЗИ, ЛІТОПИСНІ ОПОВІДІ

22.

Робота над помилками, допущеними в тестових завданнях.

Спільне та відмінне в народних казках і легендах.

Ознаки фантастичного в легендах. Види народних легенд. Легенда «Берегиня» (за С. Плачиндою).Протистояння добра і зла. Символічні образи в легенді.

Утілення образу Берегині в різних видах народного мистецтва

 

ТЛ: легенда (поглиблення поняття)

МК: образотворче мистецтво — Олег Шупляк «Берегиня».

МЗ: зарубіжна література, літератури національних меншин, іноземні мови — легенди народів світу.

 

 

 

23.

Народні перекази як вияв історичної пам’яті українців (за збіркою «Савур-могила. Легенди та перекази Нижньої Наддніпрянщини», упорядник В. Чабаненко).

«Старі Кодаки й перші запорожці-козари».

Переказ про заснування перших козацьких поселень та козацьку старшину

 

ТЛ: народний переказ

МК: архітектура — історико-культурний комплекс «Запорозька Січ» Національного заповідника «Хортиця» (головний архітектор — В. Г. Стефанчук); образотворче мистецтво — Микола Пимоненко «У похід», Опанас Сластіон «Проводи на Січ», Сергій Васильківський «Козаки в степу».

МЗ: іноземні мови — легенди народу, мова якого вивчається.

 

 

 

24.

«Старі Кодаки й перші запорожці-козари».

Мотив національної пам’яті про запорожців — оборонців рідної землі

 

 

 

25.

ЛРК № 1. Легенди та перекази рідного краю, їхнє тематичне розмаїття

 

 

 

26.

Літописні оповіді.

«Повість минулих літ»: «Три брати — Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь» (у переказі В. Близнеця).

«Повість минулих літ» — перший історичний твір на землях Київської Русі, пам’ятка ХІІ ст., основа українського літописання

 

ТЛ: літопис

 

 

 

27.

«Повість минулих літ»: «Три брати — Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь» Змалювання вчинків літописних героїв.

Уславлення засновників Київської Русі.

Героїчний зміст літопису, його сюжети в різних видах мистецтва

 

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до «Повісті минулих літ» (художник-ілюстратор — Георгій Якутович); Артур Орльонов «Хрещення України-Русі»; скульптура — Василь Бородай, пам’ятний знак «Засновникам Києва» (м. Київ); скульптура — Фрідріх Согоян, пам’ятник Нестору-літописцю (м. Київ).

МЗ: історія України — доба Київської Русі.

 

 

 

28.

ПЧ № 2. Антін Лотоцький «Михайло-семиліток».

 

Зірка Мензатюк «Дочка Троянди».

 

 

 

29.

Діагностувальна робота № 2 за темою (тестові завдання, відповіді на запитання) «МИНУЛЕ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ: ЛЕГЕНДИ, ПЕРЕКАЗИ, ЛІТОПИСНІ ОПОВІДАННЯ»

 

 

ТЕМАТИЧНА

30.

Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж

І семестру й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр -  20 тижнів, 40 год.

 

з/п

Зміст програмового матеріалу

Клас/ Дата

Примітки

31.

Олександр Олесь. «Микита Кожум’яка».

Стисла розповідь про долю поета.

Жанрові ознаки драми-казки за народними мотивами «Микита Кожум’яка»

 

ТЛ: драматичний твір, драма-казка, віршована мова

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до драми-казки «Микита Кожум’яка» (художник — Петро Андрусів); анімація — мультфільм «Микита Кожум’яка» (режисер-мультиплікатор Ніна Василенко), мультфільм «Микита Кожум’яка» (режисер-мультиплікатор Манук Депоян).

 

 

32.

Олександр Олесь. «Микита Кожум’яка». Уславлення юного героя. Особливості мови твору

 

 

33.

Сергій Плачинда. «Богатирська застава». Стисла розповідь про письменника. Історична основа твору «Богатирська застава»

 

ТЛ: тема художнього твору, історичне оповідання (поглиблення поняття)

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до збірки С. Плачинди «Київські фрески» (художник-ілюстратор — О. Мезенцев).

 

 

34.

Сергій Плачинда. «Богатирська застава».

Образ Будимира — патріота рідної землі. Особливості мови історичного оповідання

 

ТЛ: тема художнього твору, історичне оповідання (поглиблення поняття)

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до збірки

С. Плачинди «Київські фрески» (художник-ілюстратор —

О. Мезенцев).

 

 

ТЕМА 5. УКРАЇНА І Я

35.

Тарас Шевченко. Розповідь про поета, його перебування на засланні. Поетичне відображення краси української природи у вірші «Зоре моя вечірняя». Роздуми ліричного героя

 

ТЛ: лірика, ліричний герой, мотив у ліричному творі

МК: образотворче мистецтво — Тарас Шевченко «Автопортрет» (1840), Надія Никифорова «Портрет

Т. Шевченка», Володимир Маковський «Український пейзаж з хатами»; музичне мистецтво — «Учітеся, брати мої» (слова — Тарас Шевченко, музика — Микола Лисенко), «Зоре моя вечірняя» (слова — Тарас Шевченко, музика — Яків Степовий).

МЗ: музичне мистецтво — пісні на слова Т. Шевченка

 

 

36.

Тарас Шевченко. Уривок «Учітесь, читайте...» як ліричне звертання до нащадків. Думки автора про роль патріотичної освіти в духовному становленні особистості й нації

 

Вивчити напам’ять

один вірш

(на вибір)

37.

Богдан Лепкий. «Шевченкова    верба».

Роль Тараса Шевченка в становленні особистості Богдана Лепкого, його поетична шевченкіана. Осмислення  образу українського генія Шевченка з позицій гуманізму у вірші «Шевченкова  верба». Біографічна основа поезії. Мотив туги за рідним краєм

 

ТЛ: рима, перехресне, суміжне й кільцеве римування

МК: образотворче мистецтво — Тарас Шевченко «Мангишлацький сад» (акварель), «В Корсуні» (рисунок).

 

Вивчити напам’ять

 

38.

ВЧ № 3. Підготовка до виразного читання і виразне читання напам’ять поезій Тараса Шевченка, Богдана Лепкого

 

 

39.

Галина Кирпа. «Мова моя». Біографічна довідка про письменницю,      її громадську діяльність.

Значення рідної мови в житті людини. Мотив важливості збереження мови для  історії, народу, людства загалом. Роль     художніх засобів у розкритті основної думки поезії

 

ТЛ: епітет, порівняння, метафора (поглиблення понять)

 

 

40.

Віктор Зубар. «Крила України». Тетяна Майданович. «О Україно! Божий  білий цвіт!», «Країна Українія».

Образ сучасної України  в поетичних творах. Патріотичні почуття ліричного героя, втілені у віршах

 

ТЛ: патріотична лірика

МК: образотворче мистецтво — Михайло Дмитренко «Мелодія», Олексій Куликов «Єдність», Олег Шупляк «До рідних гнізд»; ілюстрації до книги Т. Майданович «Країна Українія» (художниця-ілюстраторка — Іванна Хомчак).

МЗ: музичне мистецтво — пісні про Україну.

 

 

41.

УРМ (у) Усний твір-роздум про образ сучасної України в поетичних творах. «Патріотичні почуття ліричного героя у поезіях В. Зубара, Т. Майданович»

 

 

42.

Діагностувальна робота № 3 за темами: «МИНУЛЕ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ: ЛЕГЕНДИ, ПЕРЕКАЗИ, ЛІТОПИСНІ ОПОВІДАННЯ» «УКРАЇНА І Я».

Контрольний твір

 

ТЕМАТИЧНА

 

ТЕМА 6. РІДНА ПРИРОДА

 

 

43.

Олена Пчілка. «З ґринджолятами».

Розповідь про письменницю, сімейні традиції родини Косачів. Зображення    дитячих зимових розваг у вірші «З ґринджолятами». Оспівування              краси зимової природи. Відображення в ліричному творі настроїв та почуттів

 

ТЛ: пейзаж та його види, пейзаж у літературному творі

 

Вивчити напам’ять

 

44.

Павло Тичина. «Хор лісових  дзвіночків». Замальовка життєпису поета,    особливості його світосприймання. Поетичне втілення картин природи у віршах П. Тичини. Музичне (слухове),  зорове емоційне наповнення поезій. Авторські неологізми та їх художні  функції

 

ТЛ: пейзажна лірика, персоніфікація

МК: музичне мистецтво — «Ми дзвіночки» (слова — 

Павло Тичина, музика — Василь Верховинець), «Гаї шумлять» (слова — Павло Тичина, музика — Григорій Майборода), «Арфами, арфами» (слова — Павло Тичина, музика — Лесь Тельнюк); образотворче мистецтво — ілюстрації Едуарда Колесова до збірки «Гаї шумлять».

МЗ: зарубіжна література — пейзажна лірика зарубіжних поетів.

 

Вивчити напам’ять один вірш

(на вибір)

 

45.

ВЧ № 4. Підготовка до виразного читання й виразне читання поезій Олени Пчілки та Павла Тичини

 

 

46.

Оксана Іваненко. «Цвітарінь». Розповідь про письменницю. Художній світ пізнавальної казки

 

ТЛ: мова автора і мова дійових осіб,   прозова мова

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до збірки «Лісові казки» (художник-ілюстратор — Василь Євдокименко); музичне мистецтво — Поль Моріа «Жайворонок».

 

 

47.

Оксана Іваненко. «Цвітарінь». Тема екології у творі. Розвиток подій у творі, морально-етична проблематика

 

 

48.

Микола Вінграновський. «Гусенятко».

Біографічні відомості про письменника. Тема родинних цінностей у творі

 

ТЛ: тема та ідея літературного       твору

МК: образотворче мистецтво — Петро Нілус «Поле з гусьми», Киріак Костанді «Гуси»; ілюстрації до збірки «Гусенятко. Козак Петро Мамарига» (художник-ілюстратор — Костянтин Лавро).

 

 

49.

Микола Вінграновський. «Гусенятко». Художні функції часу і простору в  оповіданні

 

 

50.

Марія Морозенко. «Вірність  Хатіко».

Коротко про життя і творчість письменниці. Тема дружби людини й тварини. Засоби змалювання їхніх взаємин в оповіданні

 

ТЛ: оповідання про тварин (анімалістичне)

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до збірки «Найвірніші» (художниця-ілюстраторка — Ольга Воронкова); кіномистецтво — «Хатіко: Найвірніший друг» (режисер — Лассе Галльстрем).

МЗ: зарубіжна література — анімалістичні твори зарубіжних письменників.

 

 

51.

Марія Морозенко. «Вірність  Хатіко». Послідовність подій у творі. Ідея гуманістичних цінностей

 

 

52

Анатолій Качан. «Море грає». Біографічна довідка про письменника.   Мариністична лірика.              Образний              світ поезії «Море грає»

 

 

53.

ПЧ № 3 Анатолій Давидов «Таємниці старого дуба»/

Дмитро Чередниченко «Мандри жолудя»

 

 

54.

Діагностувальна робота № 4 за темою «РІДНА ПРИРОДА» (тестові завдання, відповіді на запитання)

 

ТЕМАТИЧНА

ТЕМА 7. СВІТ ДИТИНСТВА

55.

Іван Нечуй-Левицький.  «Вітрогон».

Замальовка життєпису письменника.   Композиція оповідання «Вітрогон», майстерність оповіді, мови.

 

ТЛ: загальне поняття про композицію і сюжет твору

МК: образотворче мистецтво — Микола Пимоненко «Вечоріє».

МЗ: зарубіжна література — світ дитинства у творах зарубіжних письменників.

 

 

56.

Іван Нечуй-Левицький.  «Вітрогон». Образ Василька. Внутрішній світ хлопчика, спрямованість його інтересів, формування характеру

 

 

57.

Борис Грінченко. «Украла». Розповідь про письменника,  його  педагогічну  діяльність.              «Украла» –   оповідання про життя сільської школи в  поневоленій Україні

 

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до оповідання «Украла» (художник-ілюстратор — Василь Євдокименко

 

 

58.

Борис Грінченко. «Украла». Динамічність оповіді. Психологія вчинку Олександри. Ідея розуміння людської душі, співчуття, прощення

 

 

59.

Оксана Сайко. «Гаманець». Біографічна довідка про письменницю.                    Драматизм сюжету оповідання

«Гаманець». Розвиток подій у творі. Проблема добра і зла, морального вибору людини

 

 

60.

УРМ(п) Образи Іванки й Ритки, спільне й відмінне у їхніх характерах і вихованні

 

Порівняльна характеристика образів

 

 

61.

Галина Кирпа. «Мій тато став зіркою».

Участь письменниці у подіях, що стали основою оповідання, їх переосмислення        в художньому творі. Зворушлива  оповідь маленької дівчинки, тато якої  загинув на Майдані. Особливості показу        світу очима дитини.

 

 

ТЕМА 8. У ПОШУКАХ ПРИГОД І ЧУДЕС

62.

Всеволод Нестайко. «Чарівні окуляри» (скорочено). Замальовка життєпису письменника. Повість-казка про фантастичні пригоди сучасних школярів

 

ТЛ: епічний твір, повість-казка (поглиблення поняття)

МК: образотворче мистецтво — ілюстрації до повісті «Чарівні окуляри» (художники-ілюстратори — Юлія Радіч-Демидьонок, Анатолій Василенко, Радна Сахалтуєва); кіномистецтво — документальний фільм «Всеволод Нестайко. Родом з дитинства» (режисер — Максим Погребняк), короткометражний художній фільм «Тореадори з Васюківки» (режисер — Самарій Зелікін), художній фільм «Одиниця з обманом» (режисер — Андрій Праченко).

 

 

63.

Всеволод Нестайко. «Чарівні окуляри». Реальні вчинки головних героїв на шляху дорослішання. Фантастичні пригоди, чарівні елементи, казкова символіка повісті

 

 

64.

Всеволод Нестайко. «Чарівні окуляри». Ідейний зміст повісті: відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети

 

 

65.

Зірка Мензатюк. «Таємниця      козацької шаблі» (скорочено).

Коротко про письменницю.  Пригодницька повість про мандрівку історичними місцями України.    Історичне минуле в житті сучасної людини. Образи козаків та символіка козацької шаблі у творі

 

ТЛ: пригодницька повість, детектив

МК: архітектура — Тараканівський форт, Дубенський замок, Підгорецький замок, Олеський замок, Кам’янець-Подільська фортеця, Хотинська фортеця; образотворче мистецтво — Юзеф Брандт «Вставайте, козаки», Олег Орльонов «Битва під Берестечком».

МЗ: історія України — доба козацтва, битва під Берестечком; музичне мистецтво — козацькі пісні; зарубіжна література — пригодницькі та фантастичні твори зарубіжних письменників.

 

 

66.

Зірка Мензатюк. «Таємниця      козацької шаблі». Фантастичне і реальне у пригодницькій повісті. Засоби змалювання характерів персонажів

 

 

67.

ЛРК № 2. Авторські казки Сашка Лірника (Олександра Власюка).

 

 

68.

Діагностувальна робота № 5 за темами: «СВІТ ДИТИНСТВА», «У ПОШУКАХ ПРИГОД І ЧУДЕС» (тестові завдання, відповіді на запитання)                           

 

ТЕМАТИЧНА

69.

ПЧ № 4. Галина Вдовиченко «36 і 6»

 

 

70.

Узагальнення та систематизація вивченого за ІІ семестр

Узагальнення за темами, що вивчалися упродовж семестру, їх систематизація

 

ТЛ: повторення вивчених протягом семестру теоретико-літературних понять.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Терещенко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Cherniuk Nataliia
Додано
24 вересня 2023
Переглядів
1788
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку