Календарно-тематичне планування з української літератури в 5 класі на ІІ семестр 2017-2018 н.р. ( складено за підручником Л.Т. Коваленко відповідно до діючої програми)
Календарне планування складено відповідно до програми з української літератури для 5 кл. – «Українська література» 5-9 кл.». Укладачі: Р.В.Мовчан (керівник для 5 кл. – «Українська література» 5-9 кл.». Укладачі: Р.В.Мовчан (керівник групи), К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий, Н.В.Михайлова (Наказ МОНУ від 06.06.2012 р. № 664 зі змінами, затвердженими наказом Міністерства від 29.05.2015 № 585); програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Підручник: Українська література. 5 клас: підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл./Л. Т.Коваленко – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
Форми контролю з літератури
назва |
За програмою |
заплановано |
|
|
І семестр |
ІІ семестр |
|
тем |
5 |
2 |
3 |
Контрольних робіт у формі: контрольного класного твору |
1 |
- |
1 |
Виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо) |
4 |
2 |
2 |
Уроки розвитку мовлення |
4 |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
Позакласне читання |
4 |
2 |
2 |
Література рідного краю |
4 |
2 |
2 |
Виразне читання |
2 |
1 |
1 |
Лист зауважень
№ з/п |
дата |
зауваження |
Відмітка про виконання |
підпис |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 3 ( 12 годин )
ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ НАШОГО
НАРОДУ
№ з/п |
Дата |
К |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
32
|
|
|
Літописні оповіді (подавати на
«Повість минулих літ» – |
Чит. стор. 161-162; створити вміти описати |
33 |
|
|
«Володимир вибирає |
Читати на стор. 167-168; створити літературний проект |
34 |
|
|
Олександр Олесь (Кандиба) (1878-1944). Поезії з книги «Княжа Україна», їх зв’язок із літописами. «Україна в старовину» |
Читати на стор.170-171; |
35 |
|
|
«Ярослав Мудрий» Поезії з книги «Княжа Україна», їх |
Читати на стор. 172-173; виконати завдання 4. |
36 |
|
|
Олександр Олесь «Микита Кожум’яка» Драматичний твір на тему народної казки |
Читати на стор.177-181 |
37 |
|
|
Олександр Олесь «Микита Кожум’яка» Драматичний твір на тему народної казки |
Дочитати до кінця; скласти власну драму-казку на І дію про Микиту та його |
38 |
|
|
Зірка Мензатюк (1954) «Таємниця козацької шаблі». Пригодницька повість сучасної письменниці про мандрівку історичними місцями сучасної України. |
Прочитати повість «таємниця козацької шаблі» |
39 |
|
|
Зірка Мензатюк «Таємниця козацької шаблі». Історичне минуле нашого народу в житті сучасної людини. «Таємниця козацької шаблі». Фантастичне і реальне у творі
|
створити |
40 |
|
|
Образи козаків та символіка козацької шаблі у творі. Екзотика старовинних українських замків.
|
Створити ілюстрації до повісті. Прочитати твір О. Сенатович «Малий Віз» |
41 |
|
|
Позакласне читання № 3. Оксана Сенатович «Малий Віз» |
|
42 |
|
|
РМ (у) 3. Підготовка до написання контрольного твору |
Написати твір на чернетці |
43 |
|
|
Контрольна робота № 3 з теми «Історичне минуле нашого народу». Твір № 1 |
|
Тема № 4 ( 10 годин ) РІДНА УКРАЇНА. СВІТ ПРИРОДИ Творчість Т. Шевченка, П. Тичини, М. Рильського |
||||
44 |
|
|
Т.Г.Шевченко (1814-1861) Україна часів Т. Шевченка. Розповідь про поета, його дитинство (на основі повісті С. Васильченка «В бур’янах») |
Прочитати н стор. 194-207 |
45 |
|
|
Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Картини довколишнього світу, природи в поезії Т. Шевченка — художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. ТЛ: персоніфікація, ліричний твір |
Вивчити вірш напам’ять |
46 |
|
|
Тарас Шевченко «Садок вишневий коло хати...» — перлина пейзажної лірики |
Вивчити вірш напам’ять |
47 |
|
|
Виразне читання №2 віршів Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе…», «Садок вишневий коло хати…» |
|
48 |
|
|
Павло ТИЧИНА. Коротко про поета і край, де він народився. «Не бував ти у |
Читати на стор. 214-215 |
49 |
|
|
«Гаї шумлять…», |
Вивчити вірш напам’ять на вибір |
50 |
|
|
Максим РИЛЬСЬКИЙ. «Дощ» |
Читати на стор.233; створити |
51 |
|
|
«Осінь-маляр із палітрою |
знайти репродукції |
52 |
|
|
Література рідного краю № 3. Поезія рідного краю |
|
53 |
|
|
Контрольна робота № 4 з теми «Рідна Україна. Світ природи. Творчість Т. Шевченка, П. Тичини, М. Рильського». (тестові завдання) |
|
Тема № 5 ( 13 годин ) РІДНА УКРАЇНА. СВІТ ПРИРОДИ Творчість Є. Гуцала, Г. Тютюнника, М. Вінграновського |
||||
54 |
|
|
Євген ГУЦАЛО. Основні відомості про письменника.
«Лось». Вічне протистояння добра і зла - наскрізна тема світового мистецтва.
|
Читати на стор. 220-225 |
55 |
|
|
Євген ГУЦАЛО «Лось» Порушення цієї теми в оповіданні ТЛ: оповідання. |
Читати на стор. 225-228 |
56 |
|
|
Григір ТЮТЮННИК.Коротко про письменника. «Дивак». Ідея |
Читати на стор.238-243 |
57 |
|
|
Григір ТЮТЮННИК. «Дивак» Паралельність і єдність двох світів – |
Читати стор. 244-246; знайти інформацію |
58 |
|
|
РМ (п) 4. Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості. План характеристики образу. |
|
59 |
|
|
Микола ВІНГРАНОВСЬКИЙ. |
Читати на стор. 249—250; 254-261 |
60 |
|
|
Микола ВІНГРАНОВСЬКИЙ. |
Читати на стор. 262-269; вивчити уривок на стор. 265 «…Біда прийшла з неба» до слів «…куди - невідомо» |
61 |
|
|
Микола ВІНГРАНОВСЬКИЙ. |
Читати на стор. 270-275 |
62 |
|
|
Микола ВІНГРАНОВСЬКИЙ. |
Прочитати вірші |
63 |
|
|
Позакласне читання № 4. Вірші Є.Гуцала та М. Вінграновського |
Підготуватись до контрольної роботи |
64 |
|
|
Контрольна робота № 5 з теми «Рідна Україна. Світ природи. Творчість Є. Гуцала, Г. Тютюнника, М. Вінграновського». (тестові завдання) |
Підготуватись до уроку |
65 |
|
|
Література рідного краю № 4. Поезія рідного краю |
|
66 |
|
|
УРОК-ПІДСУМОК |
Література, що буде вивчатися у 6 класі |