Українська мова
(4 години на тиждень)
I семестр
/Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти: у 2 ч. Ч.1. Л.О.Варзацька, Т.О.Трохименко. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан,2019/
№ п/п |
Тема |
Дата |
Прим. |
Прим. |
Прим. |
Прим. |
1. |
Тема: Звуки і букви Повторення. Звуки мовлення. Букви. впр.1-6 |
|
|
|
|
|
2. |
Розрізнення звуків і букв. Алфавіт. впр.7-13 |
|
|
|
|
|
3. |
Звуки та букви. Абетка. Каліграфічн написання великих і малих букв алфавіту.впр.14-19 |
|
|
|
|
|
4. |
Наголос. впр.20-25 |
|
|
|
|
|
5. |
Склад. Перенесення слів з рядка в рядок.впр.26-32 |
|
|
|
|
|
6. |
Голосні звуки. Позначення їх буквами.впр.33-39 |
|
|
|
|
|
7. |
Позначення буквами я, ю, є, ї звуків (одного абодвох). впр.40-46 |
|
|
|
|
|
8. |
*РЗМ. Користуюся словами ввічливості. |
|
|
|
|
|
9. |
Наголошені та ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів. впр.47-52 |
|
|
|
|
|
10. |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами.впр.53-59 |
|
|
|
|
|
11. |
Звук [ф], позначення його буквою ф. Складання речень. впр.60-66 |
|
|
|
|
|
12. |
Звуки [дж], [дз], [дз’], позначення їх на письмі. впр.67-73 |
|
|
|
|
|
13. |
Звуки [г], [г]. Вимова та написання слів із цими звуками.впр.74-79 |
|
|
|
|
|
14. |
Буква щ та її звукове значення. впр.80-84 |
|
|
|
|
|
15. |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання сліві з ними. впр.85-92 |
|
|
|
|
|
16. |
*РЗМ. Спостерігаю за ролю наголосу. |
|
|
|
|
|
17. |
Вимова та написання сліві з дзвін-кими та глухими приголосними. впр.93-97 |
|
|
|
|
|
18. |
Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення м’якост і приголосних звуків знаком м’якшення. впр.98-103 |
|
|
|
|
|
19. |
Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначен-ня їхньої м’якості. Вправляння у переносі слів. Звуко – буквений аналіз слів. впр.104-109 |
|
|
|
|
|
20. |
Буквосполучення ьо. Правила переносу слів з ь і ьо. впр.110-114 |
|
|
|
|
|
21. |
Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх двома однаковими буквами. Звукові моделі слів. впр.115-120 |
|
|
|
|
|
22. |
Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками.впр.121-124 |
|
|
|
|
|
23. |
Вимова та написання слів, у яких ставиться апостроф.впр.125-131 |
|
|
|
|
|
24. |
*РЗМ.Користуюся орфографічним словником. |
|
|
|
|
|
25. |
Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко – буквений аналіз слів. впр.132-135 |
|
|
|
|
|
26. |
Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів. впр.136-144 |
|
|
|
|
|
27. |
Повторення вивченого матеріалу за темою «Звуки і букви».с.51 |
|
|
|
|
|
28. |
*Діагностична робота. Перевірка мовних знань і умінь за темою «Звуки і букви. Склад. Наголос». |
|
|
|
|
|
29. |
*Діагностична робота. Диктант
|
|
|
|
|
|
30. |
Аналіз діагностичних робіт. |
|
|
|
|
|
31. |
Тема: Слово Слово. Лексичне значення слова. впр.142-148 |
|
|
|
|
|
32. |
*РЗМ.Навчаюся розповідати казки. |
|
|
|
|
|
33. |
Слова, однакові за звучанням, але різні за значенням. впр.149-154 |
|
|
|
|
|
34. |
Слова, близькі та протилежні значенням. впр.155-160 |
|
|
|
|
|
35. |
Уявлення про спільнокореневі слова та корінь слова.впр.161-166 |
|
|
|
|
|
36. |
Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини - кореня. впр.167-173 |
|
|
|
|
|
37. |
Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання. впр.174-179 |
|
|
|
|
|
38. |
Слова – назви дій. Слова – назви предметів. Слова – назви ознак. Слова – назви чисел.впр.180-186 |
|
|
|
|
|
39. |
Слова, які називають дії предметів (дієслова).впр.187-194 |
|
|
|
|
|
40. |
*РЗМ.Навчаюся будувати діалог. |
|
|
|
|
|
41. |
Спостереження за словами – назвами дій, близькими за значенням. впр.195-200 |
|
|
|
|
|
42. |
Спостереження за словами – назвами дій, протилежними за значенням. впр.201-207 |
|
|
|
|
|
43. |
Слова, які означають назви предме-тів (іменники).впр.208-214 |
|
|
|
|
|
44. |
Слова – назви предметів, протилежні за значенням. впр.215-221 |
|
|
|
|
|
45. |
Слова – назви предметів, протилежні за значенням. Один - багато. впр.222-226 |
|
|
|
|
|
46. |
Відмінність слів, близьких за значенням, від спільнокореневих. впр.227-233 |
|
|
|
|
|
47. |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах. впр.234-240 |
|
|
|
|
|
48. |
*РЗМ.Навчаюся писати запрошення на день народження. |
|
|
|
|
|
49. |
Велика буква у кличках тварин. впр.241-247 |
|
|
|
|
|
50. |
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. впр.248-254 |
|
|
|
|
|
51. |
Слова, які називають ознаки предметів (прикметники). *Діагностична робота. Списування впр.255-261 |
|
|
|
|
|
52. |
Аналіз діагностичної роботи. Слова – назви ознак, протилежні за значенням. впр.262-269 |
|
|
|
|
|
53. |
Слова – назви ознак, близькі за значенням. Спостереження за ролю цих слів у текстах – описах. впр.270-275 |
|
|
|
|
|
54. |
*Діагностична робота. Диктант
|
|
|
|
|
|
55. |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
|
|
|
|
56. |
*РЗМ. Навчаюся складати розповідь. |
|
|
|
|
|
57. |
Слова – назви чисел.впр.276-284 |
|
|
|
|
|
58. |
Повторення вивченого матеріалу за темою «Слово». *Діагностична робота. Перевірка мовних знань і умінь за темою «Слово». |
|
|
|
|
|
59. |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
|
|
|
|
60. |
Підсумковий урок за I семестр. |
|
|
|
|
|