Календарно-тематичне планування з української мови. 2 клас. І семестр Чипурко В.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови. 2 клас. І семестр Чипурко В.
Перегляд файлу

Українська мова

(4  години  на  тиждень)

 I  семестр

/Українська мова  та  читання: підручник  для 2 класу закладів загальної середньої освіти: у 2 ч. Ч.1. Л.О.Варзацька, Т.О.Трохименко.  -  Тернопіль: Навчальна  книга  - Богдан,2019/

п/п

Тема

Дата

Прим.

Прим.

Прим.

Прим.

1.

Тема: Звуки і  букви

Повторення. Звуки  мовлення. Букви. 

                                                     впр.1-6

 

 

 

 

 

2.

Розрізнення звуків  і букв. Ал­фавіт.

впр.7-13

 

 

 

 

 

3.

Звуки  та  букви. Абетка. Каліграфічн написання  вели­ких  і  малих  букв  алфавіту.впр.14-19

 

 

 

 

 

4.

Наголос.  впр.20-25

 

 

 

 

 

5.

Склад. Перенесення слів  з  рядка  в  рядок.впр.26-32

 

 

 

 

 

6.

Голосні звуки. Позначення їх  буквами.впр.33-39

 

 

 

 

 

7.

Позначення  буквами  я, ю, є, ї   звуків  (одного  абодвох).  впр.40-46

 

 

 

 

 

8.

*РЗМ.  Користуюся  словами  ввічливості.

 

 

 

 

 

9.

Наголошені  та  ненаголошені  звуки. Звуковий аналіз слів.  впр.47-52

 

 

 

 

 

10.

Приголосні  звуки. Позначення їх  буквами.впр.53-59

 

 

 

 

 

11.

Звук  [ф], позначення його  бук­вою ф. Складання речень.  впр.60-66

 

 

 

 

 

12.

Звуки  [дж], [дз], [дз’], позна­чення їх  на  письмі. впр.67-73

 

 

 

 

 

13.

Звуки  [г], [г]. Вимова  та  напи­сання слів із цими  звуками.впр.74-79

 

 

 

 

 

14.

Буква щ  та  її звукове зна­чення. 

впр.80-84

 

 

 

 

 

15.

Дзвінкі  та  глухі приголосні звуки. Вимова  та  написання сліві з  ними.

                                                 впр.85-92

 

 

 

 

 

16.

*РЗМ.  Спостерігаю  за   ролю наголосу.

 

 

 

 

 

17.

Вимова  та  написання сліві з дзвін-кими  та  глухими  приголосними. 

                                                  впр.93-97

 

 

 

 

 

18.

Тверді  та  м’які приголосні  звуки. Позначення м’якост і приголосних звуків  знаком  м’якшення. впр.98-103

 

 

 

 

 

19.

Вправи  на  закріплення знань  про  м’які приголосні  звуки  та  позначен-ня їхньої м’якості. Вправляння  у  переносі слів. Звуко – буквений аналіз слів.  впр.104-109

 

 

 

 

 

20.

Буквосполучення ьо. Правила  переносу  слів  з  ь  і  ьо. впр.110-114

 

 

 

 

 

21.

Подовжені м’які приголосні  звуки. Позначення їх двома однаковими  буквами. Звукові моделі слів. 

впр.115-120

 

 

 

 

 

22.

Поділ  на  склади  та  перенос  слів з  подовженими м’якими приголосними  звуками.впр.121-124

 

 

 

 

 

23.

Вимова  та  написання слів, у  яких  ставиться  апостроф.впр.125-131

 

 

 

 

 

24.

*РЗМ.Користуюся орфографічним  словником.

 

 

 

 

 

25.

Вправляння  у  розпізнаванні слів  з  апострофом. Звуко – буквений аналіз слів.  впр.132-135

 

 

 

 

 

26.

Правила  переносу  слів  з  апострофом. Звукові моделі слів.

впр.136-144

 

 

 

 

 

27.

Повторення вивченого матеріалу  за  темою  «Звуки  і  букви».с.51

 

 

 

 

 

28.

*Діагностична  робота. Перевірка мовних знань  і  умінь  за  темою  «Звуки  і  букви. Склад. Наголос».

 

 

 

 

 

29.

*Діагностична  робота. Диктант

 

 

 

 

 

 

30.

Аналіз діагностичних робіт.

 

 

 

 

 

31.

Тема: Слово

Слово. Лексичне значення  слова. 

впр.142-148

 

 

 

 

 

32.

*РЗМ.Навчаюся розповідати казки.

 

 

 

 

 

33.

Слова, однакові  за  звучанням, але  різні  за  значенням.  впр.149-154

 

 

 

 

 

34.

Слова, близькі  та  протилежні значенням.  впр.155-160

 

 

 

 

 

35.

Уявлення  про  спільнокореневі  слова  та  корінь  слова.впр.161-166

 

 

 

 

 

36.

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення   в  них  спільної частини  -  кореня.  впр.167-173

 

 

 

 

 

37.

Добір спільнокореневих слів, які відповідають  на  різні запитання. 

впр.174-179

 

 

 

 

 

38.

Слова – назви дій. Слова – назви предметів. Слова – назви ознак.  Слова – назви  чисел.впр.180-186

 

 

 

 

 

39.

Слова, які називають дії предметів  (дієслова).впр.187-194

 

 

 

 

 

40.

*РЗМ.Навчаюся будувати діалог.

 

 

 

 

 

41.

Спостереження  за  словами – назвами дій, близькими  за  значенням. 

впр.195-200

 

 

 

 

 

42.

Спостереження  за  словами – назвами дій, протилежними  за  значенням.  впр.201-207

 

 

 

 

 

43.

Слова, які означають назви предме-тів  (іменники).впр.208-214

 

 

 

 

 

44.

Слова – назви предметів, протилежні  за  значенням.  впр.215-221

 

 

 

 

 

45.

Слова – назви предметів, протилежні  за  значенням. Один  -  багато.

впр.222-226

 

 

 

 

 

46.

Відмінність слів, близьких  за  значенням, від спільнокореневих. 

впр.227-233

 

 

 

 

 

47.

Велика  буква  в іменах, по  батькові  та  прізвищах.  впр.234-240

 

 

 

 

 

48.

*РЗМ.Навчаюся писати запрошення  на  день  народження.

 

 

 

 

 

49.

Велика  буква  у  кличках  тварин. 

впр.241-247

 

 

 

 

 

50.

Велика  буква  у  назвах міст, сіл, вулиць, річок.  впр.248-254

 

 

 

 

 

51.

Слова, які називають ознаки предметів  (прикметники).  *Діагностична  робота. Списування

                                              впр.255-261

 

 

 

 

 

52.

Аналіз діагностичної роботи. Слова – назви ознак, протилежні  за  значенням.  впр.262-269

 

 

 

 

 

53.

Слова – назви ознак, близькі  за  значенням. Спостереження  за  ролю цих слів у  текстах – описах.

впр.270-275

 

 

 

 

 

54.

*Діагностична  робота. Диктант

 

 

 

 

 

 

55.

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

 

 

 

56.

*РЗМ. Навчаюся складати розповідь.

 

 

 

 

 

57.

Слова – назви  чисел.впр.276-284

 

 

 

 

 

58.

Повторення вивченого матеріалу  за  темою «Слово».  *Діагностична  робота. Перевірка мовних знань  і  умінь  за  темою  «Слово».

 

 

 

 

 

59.

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

 

 

 

60.

Підсумковий  урок  за  I семестр.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
2068
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку