Календарно – тематичне планування з «УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ » 2 клас з очікуваними результатами За Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1 - 2 клас

Про матеріал
Календарно – тематичне планування з «УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ » 2 клас з очікуваними результатами За Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1 - 2 клас ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22 За підручником Л. Варзацької, Т. Трохименко(частина 1) . Рекомендовано МОН від 28.03.2019 № 407 Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Мандруємо зі словом» О. Лабащук ,Т. Решетуха (4 / 3години на тиждень) Вчитель Жучкова Н.І. 2024-2025 н.р. 123 уроки на рік.( І с.- 56, ІІ с.- 67) . РЗМ -18 на рік (І с.- 8, ІІ с.- 10). Д.р.: на рік : 11 ( І с. -4, ІІ с. -7).
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування з «УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ »

2 клас з очікуваними результатами

За Типовою освітньою   програмою,  розроблена під керівництвом Савченко О. Я.  1 - 2 клас

ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22

За підручником Л. Варзацької, Т. Трохименко(частина 1) .

Рекомендовано МОН від 28.03.2019 № 407

Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Мандруємо зі словом»       О. Лабащук ,Т. Решетуха

(4 / 3години на тиждень)

Вчитель Жучкова Н.І. 2024-2025 н.р.      123 уроки на рік.( І с.- 56, ІІ с.- 67) . РЗМ -18 на рік (І с.- 8, ІІ с.- 10).

Д.р.: на рік : 11 ( І с. -4, ІІ с. -7).

 

56 годин

І семестр – 56 уроків. РЗМ -8

Тема уроку

Стор.

Очікувані  результати

Дата

Тема 1. Звуки і букви

1.

Розвиток зв’язного мовлення №1. «Хочеш знати- запитай!» Навчаємось будувати усну розповідь

Зошит РЗМ

3-4

-вміє правильно ставити запитання;

- відповідає на запитання за змістом  прослуханого і ставить запитання до усного повідомлення.

02.09

 

2

Повторення. Звуки мовлення. Букви.

 

 

4-5

-має уявлення про мовні звуки;

розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння

- має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви;

-позначає мовні звуки буквами на письмі

 

 

3.

Розрізнення звуків і букв. Алфавіт.

 

 

6-8

- позначає мовні звуки буквами на письмі;

- відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції)

- пояснює співвідношення між звуками і буквами у складі, слові.

- відтворює алфавітні назви букв.

 

 

4.

Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту.

 

 

8-10

-називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог;

- розташовує 5-6 слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру

користується алфавітом у роботі з навчальними словниками.

 

 

5.

Наголос.

 

 

10-11

-має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу;

-розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові;

-правильно наголошує загальновживані слова;

 

 

6.

Склад. Перенесення слів з рядка в рядок.

 

 

12-13

- ділить слова на склади;

переносить слова з рядка в рядок складами;

не відриває при переносі від слова склад, позначений однією буквою;

правильно переносить слова зі збігом приголосних, з літерами ь, й, буквосполученнями дж, дз, йо, ьо, апострофом.

 

 

7.

Голосні звуки. Позначення їх буквами. Навчальний діалог.

 

 

14-15

-розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння

- вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення;

користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами).

 

 

8.

Розвиток зв’язного мовлення  №2 «Гарна хатка у курчатка».Навчаємось  доповнювати розповідь.

Зошит РЗМ

5-6

-створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відому та цікаву тему;

- розташовує слова й віршові строфи в колонку;

- пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом

 

16.09

 

9.

Позначення буквами я, ю, є, ї звуків (одного або двох).

 

16-18

-аналізує звуко-буквений склад слова;

-дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок  у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців.

 

 

10.

Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів.

 

 

18-20

- аналізує звуко-буквений склад слова;

експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово;

- пояснює значення слів, які відрізняються лише наголосом.

 

 

11.

Приголосні звуки. Позначення їх буквами.

 

 

21-23

- аналізує звуко-буквений склад слова;

- правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим.

 

 

12.

Звук (ф), позначення його буквою Ф. Складання речень. Навчальний діалог.

 

23-25

аналізує звуко-буквений склад слова;

- правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим.

- вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення;

користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами).

 

 

13.

Звуки (дж), (дз), (дз’), позначення їх на письмі буквосполученням ДЖ, ДЗ.

 

25-27

аналізує звуко-буквений склад слова;

- правильно вимовляє слова з дзвінкими та глухими приголосними звуками.

 

 

14.

Звуки (г), (ґ). Позначення їх буквами г, ґ. Вимова і написання слів із цими звуками.

 

27-29

-аналізує звуко-буквений склад слова;

- дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок  у рядку

 

 

15.

 

Розвиток зв’язного мовлення. №3. « І в саду, і на городі».

Навчаємось складати речення за зразком.

Зошит РЗМ

7-8

-пояснює різні значення багатозначних слів (з допомогою вчителя);

-розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою

- доповнює кожну групу 2-3 словами

-доречно вживає слова різних лексичних груп у власному мовленні

30.09

 

16.

Буква Щ, та її звукове значення.с.29 – 30.

29-30

-аналізує звуко-буквений склад слова;

-експериментує зі словами;

 

 

 

17.

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із ними.

31-33

 -аналізує звуко-буквений склад слова;

експериментує зі словами: змінює, додає, в--вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово;

-правильно вимовляє слова з глухими та дзвінкими приголосними звуками.

 

 

 

18.

Діагностувальна робота № 1.Списування.

 

 

 

-пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом б

-дотримується свідомо гігієнічних правил письма;

-дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок  у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення

 

 

19.

Аналіз діагностувальної роботи .

Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими

приголосними звуками.

 

33-35

аналізує звуко-буквений склад слова;

експериментує зі словами: змінює, додає, в--вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово;

-правильно вимовляє слова з глухими та дзвінкими приголосними звуками

 

 

 

20.

 Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення на письмі

35-37

-розрізняє на слух тверді та м’які приголосні звуки;

-аналізує звуко-буквений склад слова.

 

 

21.

Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості. Вправляння у переносі слів.

 Звуко–буквений аналіз слів.

37-39

переносить слова з рядка в рядок складами;

не відриває при переносі від слова склад, позначений однією буквою;

правильно переносить слова зі збігом приголосних, з літерами ь, й.

 

 

22.

Розвиток зв’язного мовлення  №4«Осінні враження».

Навчаємось використовувати слова-ознаки при описі.

Зошит РЗМ

 

 

9-10

-відновлює деформований текст з 3-4 речень;

створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відому та цікаву тему;

- розташовує слова й віршові строфи в колонку.

 

14.10

 

23.

Буквосполучення ьо. Правила переносу слів з ь і ьо.

 

39-41

-правильно вимовляє й записує слова з буквосполученням ьо;

- правильно переносить слова зі збігом приголосних, з літерами ь, й, буквосполученнями дж, дз, йо, ьо,

 

 

24.

Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх двома однаковими буквами. Звукові моделі.

41-43

- ділить слова на склади;

-правильно читає та записує слова із подовженими приголосними звуками;

- вміє робити звукову модель слова.

 

 

25.

Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками.

43-44

-переносить слова з рядка в рядок складами,

-застосовує на практиці правило переносу слів з подовженими приголосними звуками (подвоєння приголосних)

 

 

 

26.

Діагностувальна робота № 2.Робота з мовними одиницями на тему «Звуки мовлення і букви»

 

 

 

-самостійно виконує завдання за короткою інструкцією вчителя;

-дотримується свідомо гігієнічних правил письма;

дотримується культури оформлення письмових робіт;

- робить акуратні виправлення

 

 

 

27.

Аналіз діагностувальної роботи .

Вживання апострофа. Вимова та написання слів, у яких ставиться апостроф.

45-46

-правильно вимовляє та записує слова з апострофом;

-оперує найпростішими правилами вживання апострофа.

 

 

28.

Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.с.46 – 48.

 

46-48

-правильно вимовляє й записує слова з апострофом;

-правильно наголошує загальновживані слова;

-аналізує звуко-буквений склад слова.

 

 

29.

Розвиток зв’язного мовлення  №5. «Казка про гномика та їжачка». Знайомимось із запрошенням.

Зошит РЗМ

 

11-12

- пояснює зміст вербальної і невербальної інформації в медіапродуктах;

висловлює свої думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих медіапродуктів;

- виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила (самостійно і з допомогою вчителя).

 

04.11

 

Тема 2. Слово

 

30.

 

Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів.с.49 – 51.

49-51

-правильно переносить  з рядка в рядок слова з апострофом;

- складає звукову модель слова.

 

 

31.

 

Слово. Лексичне значення слова.

52-54

розрізняє пряме й переносне значення слів;

пояснює різні значення багатозначних слів (з допомогою вчителя);

розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою доповнює кожну групу 2-3 словами

 

 

32.

Слова однакові за звучанням, але різні за значенням.

54-56

- доречно вживає слова різних лексичних груп у власному мовленні;

 

 

33.

Слова, близькі та протилежні за значенням.

57-59

-розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням

-розрізняє пряме й переносне значення слів;

- удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)

 

 

 

34.

Корінь слова. Спільнокореневі слова. Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.

 

59-61

-розпізнає і групує спільнокореневі слова на основі спорідненості слів;

-вміє знаходити і виділяти в слові корінь.

 

 

35.

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.

 

 

61-64

-розпізнає і групує спільнокореневі слова на основі спорідненості слів;

-вміє знаходити і виділяти в слові корінь

 

 

36.

Розвиток зв’язного мовлення  №6. «Подих осені».

Навчаємось складати речення з поданих слів.

Зошит РЗМ

13-14

-створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре

відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1;

-перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний

власний текст [2 МОВ 3.3];

-виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на

вивчені

правила (самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3];

-удосконалює текст із часто повторюваними

словами

 

18.11

 

37.

Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання.

64-66

-вміє добирати спільнокореневі слова до запропонованих;

розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою доповнює кожну групу 2-3 словами

 

 

38.

Слова – назви предметів..

 

 

67-68

- розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?

 

 

39.

Слова – назви ознак. Слова – назви чисел.

 

 

68-69

-впізнає слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? окремо та в реченнях, у тексті

- розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки?

 

 

40.

Слова, які називають дії предметів (дієслова). Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.

 

69-72

-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання

- добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки?

розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови)

 

 

 

41.

Діагностувальна робота №3.Диктант

 

 

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв [2 МОВ 3.1];

-дотримується свідомо гігієнічних правил письма [2 МОВ 3.1];

-дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно

заголовок у рядку, дотримується

поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення [2 МОВ 3.1];

 

 

42.

Аналіз діагностувальної роботи.

Спостереження за словами – назвами дій, протилежними за значенням.

 

72-74

- розпізнає слова, протилежні за значенням

- впізнає слова-назви дій, ставить до них питання

добирає влучно дієслова для висловлення власних думок

 

 

43.

Розвиток зв’язного мовлення  №7. «Сім братів».

Навчаємося складати розповідь.

Зошит РЗМ

 

 

15-16

 

-створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1;

-перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3];

-виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені

правила (самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3];

-удосконалює текст із часто повторюваними словами

шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без

уживання термінів)[2 МОВ 3.3]

 

02.12

 

44.

Спостереження за словами – назвами дій, близькими за значенням.

 

75-77

-розпізнає слова, близькі  за значенням

- впізнає слова-назви дій, ставить до них питання

добирає влучно дієслова для висловлення власних думок

 

 

45.

Розпізнавання слів – назв предметів за питаннями хто? що?

 

 

77-79

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?

- доречно вживає слова різних лексичних груп у власному мовленні

 

 

46.

 

Слова, які означають назви предметів (іменники).

 

80-82

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?

- дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок  у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення;

 

 

 

 

47.

Слова – назви предметів, протилежні за значенням.

 

 

82-84

-розпізнає слова назви-предметів, близькі і протилежні за значенням

- розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою доповнює кожну групу 2-3 словами

 

 

 

48.

 Діагностувальна робота №4. Робота з мовними одиницями на тему "Слово".

 

 

 

 

-самостійно виконує завдання по темі «Слово»

- добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки?

розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови).

 

 

49.

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Слова – назви предметів, близькі за значенням. Один предмет і багато предметів. Один – багато.

 

84-85

--розпізнає слова назви-предметів, близькі і протилежні за значенням

- розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою доповнює кожну групу 2-3 словами

 

 

 

50.

Розвиток зв’язного мовлення  №8. «У колі друзів».

Навчаємося зв’язно висловлювати свої думки.

Зошит РЗМ

 

17-18

-створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1;

-перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3];

-виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила (самостійно

і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3];

-удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх

синонімами та займенниками (без

уживання термінів)[2 МОВ 3.3]

16.12

 

 

 

51.

 

Відмінність слів близьких за значенням, від спільнокореневих.

86

-розрізняє слова, близькі за значенням і спільнокореневі слова;

-розділяє на групи і записує в таблицю спільнокореневі слова і слова, близькі за значенням.

 

 

 

 

52.

 

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей.

 

86-88

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?

-правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах;

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?

-правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах;

змінює іменники за числами (один – багато)

 

 

53.

Велика буква у кличках тварин.

 

89-90

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?

-правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах;

змінює іменники за числами (один – багато)

 

 

54.

Велика буква у назвах країн, міст, сіл, вулиць, річок.

 

 

91-92

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?

-правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах;

змінює іменники за числами (один – багато)

 

 

55.

 

Слова, які називають ознаки предметів (прикметники).

 

93-94

-впізнає слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? окремо та в реченнях, у тексті

-утворює словосполучення іменників з прикметниками

-добирає до відомого предмета відповідні ознаки

 

 

56.

Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників з іменниками за зразком «один – багато»

 

95

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?

-правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах;

змінює іменники за числами (один – багато)

-впізнає слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? окремо та в реченнях, у тексті

-утворює словосполучення іменників з прикметниками

-добирає до відомого предмета відповідні ознаки

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
11 липня
Переглядів
1619
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку