Календарно-тематичне планування з української мови 4 клас до підручника «Українська мова та читання» частина 1
4 клас
(авторів Л.О. Варзацької, Г.Є. Зроль, Л.М. Шильцової)
ІІ семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
58. |
Вимова та правопис закінчень -ій у прикметниках жіночого роду в давальному і місцевому відмінках однини. (Вправи 195-199). |
|
59. |
Відмінювання прикметників у множині. (Вправи 200-203). |
|
60. |
Завдання і запитання для повторення. ( с. 95) |
|
61. |
Діагностувальна робота. Мовна тема. «Прикметник». |
|
62. |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
Числівник |
||
63. |
Числівник як частина мови. (Вправи 204-208). |
|
64. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
65. |
Вимова і правопис числівників. (Вправи 209-214). |
|
66. |
Спостереження за функціональною роллю числівників у реченні. (Вправи 215-219). |
|
Займенник |
||
67. |
Займенник як частина мови. (Вправи 220-223). |
|
68. |
Особові займенники. (Вправи 224-228). |
|
69. |
Займенники першої особи однини і множини. Написання займенників із прийменниками. (Вправи 229-233). |
|
70. |
Займенники другої особи однини і множини. (Вправи 234-238). |
|
71. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
72. |
Займенники третьої особи однини і множини. (Вправи 239-243). |
|
73. |
Роль займенників у текстах. (Вправи 244–247). |
|
74. |
Діагностувальна робота. Мовна тема. «Числівник. Займенник». |
|
75. |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
Дієслово |
||
76. |
Повторення вивченого про дієслово як частину мови. Роль дієслова в реченні.(Вправи 248-252). |
|
77. |
Зв’язок дієслова з іншими частинами мови. Змінювання дієслів за числами. (Вправи 253-254). |
|
78. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
79. |
Змінювання дієслів за часами. (Вправи 257-261). |
|
80. |
Правопис не з дієсловами. (Вправи 262-265). |
|
81. |
Неозначена форма дієслова. (Вправи 266-270). |
|
82. |
Змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами. (Вправи 271-275). |
|
83. |
Змінювання дієслів майбутнього часу за особами і числами. (Вправи 276-280). |
|
84. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
85. |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
86. |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
87. |
Особові закінчення дієслів. (Вправи 281-285). |
|
88. |
Особові закінчення дієслів 1-ї особи теперішнього і майбутнього часу. (Вправи 286-289). |
|
89. |
Закінчення дієслів 2-ої особи теперішнього і майбутнього часу. (Вправи 290-294). |
|
90. |
Закінчення дієслів 3-ої особи теперішнього і майбутнього часу. (Вправи 295-299). |
|
91. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
92. |
Діагностувальна робота. Письмовий твір. |
|
93. |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
94. |
Правопис ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу. (Вправи 300-304). |
|
95. |
Змінювання дієслів минулого часу за родами і числами. (Вправи 305-3089). |
|
96. |
Вимова і правопис дієслів на -ся (-сь). (Вправи 309-314). |
|
97. |
Завдання і запитання для повторення. ( с. 148). |
|
98. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
99. |
Діагностувальна робота. Мовна тема. «Дієслово». |
|
100. |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
Прислівник |
||
101. |
Аналіз тестового контролю. Поняття про прислівник як частину мови. (Вправи 315-319). |
|
102. |
Порівняння прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників. (Вправи 320-324). |
|
103. |
Практичне ознайомлення з формами ступенів порівняння при- слівників (без уживання термінів). (Вправи 325-329). |
|
104. |
Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. (Вправи 330-334). |
|
105. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
106. |
Діагностувальна робота. Списування. |
|
107 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
Повторення вивченого у 1-4 класах |
||
108. |
Речення. Види речень за метою висловлювання. Звуко-буквений аналіз слів. (Вправи 1-5). |
|
109. |
Речення з однорідними членами. Головні і другорядні члени речення. Правопис особових закінчень дієслів. (Вправи 6-10.) |
|
110. |
Частини мови. Дієслово. Часові форми дієслів. (Вправи 11-15). |
|
111. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
112. |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
113. |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
114. |
Частини мови. Зв’язок прикметників з іменниками. Споріднені слова, що належать до різних частин мови. (Вправи 16-18). |
|
115. |
Державна підсумкова атестація. |
|
116. |
Урок-гра «Територія рідної мови». |
|
117. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
118. |
Підсумковий урок за рік. |
|