Календарно-тематичне планування з української мови 5 клас НУШ

Про матеріал
Календарно - тематичне планування на І семестр з української мови в 5 класі (НУШ) за модельною навчальною програмою «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т.Д.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) 4 години на тиждень (140 годин на рік)
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування

Українська  мова

                                                            5 клас  (НУШ)

4 години на тиждень (140 годин на рік)

 

Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти

(автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т.Д.)

 «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ

 

Об'єкти і форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Критерії оцінювання 

Фронтальні види контрольних робіт

Перевірка мовної теми

4

4

-

Письмо:

переказ

 

1

 

1

100-150 слів;

обсяг творч.завд. – 0,3-0,5 ст.

твір

-

1

0,5-1,0 сторінки

Правопис:

диктант

 

1

 

1

 

90-100 слів

Індивідуальні види контрольних робіт

Говоріння:

діалог

 

1

 

-

 

6-7 реплік

переказ

1

-

3-5 хвилин

твір

-

1

-

Читання вголос

-

1

80-120 слів за хвилину

 

 

 

 

І СЕМЕСТР

 

Дата

Зміст програмного матеріалу

 

Види діяльності

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Компетентності/наскрізні лінії

Примітки

ВСТУП

Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова — державна мова України

(5 год)

 

1

 

Мова як основний засіб спілкування. Інші функції мови. Мовні й немовні засоби спілкування.

 

Міркування та відповіді на запитання за змістом висловлень відомих людей про значення мови в житті людини й суспільства (усно).

 

   Розуміє та відтворює зміст почутого повідомлення, толерантно реагує, використовуючи формули мовного етикету, етично висловлює власне ставлення до почутого

Вільне володіння державною мовою

НЛ-1,2

 

2

 

Значення української мови як державної в житті Української держави та її громадян. Зміст статті 10 Конституції України

Пояснення функцій мови та змісту статті 10 Конституції України

   Доброзичливо висловлює своє ставлення до думок інших осіб, зважаючи на неповноту або уперечливість почутої інформації

Вільне володіння державною мовою

НЛ-2

 

3

 

РМ. Мовлення і спілкування. Загальне уявлення про мовлення як діяльність. Види  мовленнєвої діяльності. Різновиди мовленнєвого спілкування. Мета спілкування та адресат мовлення

Записування речень, висловлень

   Обґрунтовує значення інформації, здобутої в прочитаному тексті

Загальнокультурна грамотність

НЛ-2

 

4

 

РМ. Складання та розігрування діалогів, зокрема: - в онлайн-середовищі відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів із використанням етикетних формул; - телефонних розмов, що передбачають уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам; - за ілюстрацією (або коміксом).

Формулювання правил спілкування на основі прочитаних крилатих висловів.

 

   Складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними мовними нормами взаємодіє з іншими особами в цифровому середовищі, дбаючи про безпеку дотримується норм етикету під час онлайн-спілкування

Вільне володіння державною мовою

НЛ-1,3

 

5

 

РМ. Читання мовчки тексту, аналіз прочитаного, відповіді на запитання

за змістом прочитаного,

виконання тестових завдань

Обмін думками на теми, пов’язані із ціннісними орієнтирами.

   Читає тексти різних функціональних стилів і мовленнєвих жанрів у різний спосіб (оглядово, вибірково тощо) відповідно до мети читання

Екологічна компетентність

НЛ-1,2

 

ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Текст. Речення. Слово  (7 год)

6

 

РМ. Текст. Змістова й

композиційна єдність, зв’язність

тексту. Тема, основна думка тексту, мікротема, тематичне  речення. Простий план тексту. Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка).

 Добирання заголовка тексту

 Формулювання теми й основної думки тексту.

  Визначення мікротем і тематичних речень

   Колективне складання простого плану прослуханого або прочитаного тексту.   

   Визначення ключових слів у тексті.

   Аналіз будови тексту, виділення зачину, основної частини та кінцівки

   Визначає головну і другорядну інформацію у прочитаному тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті);

   формулює тему та основну думку тексту;  

   виокремлює в тексті мікротеми;

     розрізняє тексти різних стилів і типів

Загальнокультурна грамотність

НЛ-2

 

7

 

Текст. Поділ тексту на речення

Спілкування державною мовою

НЛ-1,3

 

8

 

Слово як компонент речення. Лексичне значення слова.

    Робота зі словниками та довідковими джерелами. Обмін враженнями щодо здобутої в них інформації.

   Тлумачення лексичного значення  слова.

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-2

 

9

 

Слово як частина мови. Граматичні форми слів різних частин мови (практично)

   Розв’язання ситуаційних завдань,пов’язаних із неправильним уживанням слів

Загальнокультурна грамотність

НЛ-2

 

10

 

РМ. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум

   Аналіз та оцінювання прочитаного чи прослуханого тексту.

   Складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними лексичними, граматичними,орфографічними  нормами

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-1,4

 

11

 

РМ. Особливості будови опису предмета. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним простим планом. Редагування переказу.

   Колективне складання простого плану прослуханого або прочитаного тексту.

   Визначення ключових слів у тексті.

    Вибірково переказує зміст почутого повідомлення;

    складає простий план почутого;

    переказує зміст тексту в різний спосіб відповідно до завдання

Інформаційно-цифрова компетентність

НЛ-4

 

12

 

Навчальний диктант

 Обмін думками на теми, пов’язані із ціннісними орієнтирами.

     Урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

Загальнокультурна грамотність

НЛ-2

 

ЛЕКСИКОЛОГІЯ

Групи слів за значенням (15 год )

13

 

Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). Тлумачний словник

Тлумачення лексичного значення слова. Зіставлення лексичного та граматичного значення слова.

    Дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів;

    читає тексти різних функціональних стилів і мовленнєвих жанрів у різний спосіб (оглядово, вибірково тощо) відповідно до мети читання

Загальнокультурна грамотність

НЛ-2

 

14

 

Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення). Роль слів у переносному значенні в художньому стилі мовлення

Тлумачення лексичних значень багатозначних слів, омонімів і паронімів з урахуванням контексту.

Інформаційно-цифрова компетентність

НЛ-4

 

15

 

Тренувальні вправи.

РМ. Особливості будови опису тварини

   Порівнювання текстів щодо наявності в них багатозначних слів, синонімії, антонімії.    Редагування речень і текстів (зокрема оголошень), у яких допущено лексичні помилки, з коментуванням

Вільне володіння державною мовою

НЛ-2

 

16

 

РМ. Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом)

    Аудіювання і читання тексту, у якому використано слова, ужиті в переносному значенні.

   Аналіз, оцінювання,інтерпретація тексту.

  Відповіді на запитання за змістом прочитаного чи почутого.

    Самостійно складає простий план почутого

Спілкування державною мовою

НЛ-2

 

17

 

Синоніми (повторення і поглиблення). Синонімічний ряд. Роль синонімів у мовленні. Словник синонімів

Добирання синонімів, антонімів.

Доповнення речень словами з урахуванням контексту.

   Розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них;

   використовує для розв’язання завдань актуальні та достовірні текстові/медіатекстові джерела інформації

Інформаційно-цифрова компетентність

НЛ-4

 

18

 

Антоніми (повторення і поглиблення). Роль антонімів у мовленні. Антоніми в прислів’ях і приказках. Словник антонімів

Загальнокультурна грамотність

НЛ-2

 

19

 

РМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить  синоніми  та  антоніми  (за  самостійно  складеним простим планом)

    Аудіювання і читання тексту, у якому використано слова, ужиті в переносному значенні.

   Аналіз, оцінювання,інтерпретація тексту.

   Відповіді на запитання за змістом прочитаного чи почутого.

   Знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень;

    пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил

Компетентності в галузі природничих наук і технологій

НЛ-2

 

20

 

РМ. Аналіз письмового переказу

Відповіді на запитання за змістом прочитаного чи почутого.

Інформаційно-цифрова компетентність

НЛ-4

 

21

 

Омоніми (повторення і поглиблення). Розрізнення омонімів і багатозначних слів. Словник омонімів

Тлумачення лексичних значень багатозначних слів, омонімів і паронімів з урахуванням контексту.

     Виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (слова, речення, тексти);

   вирізняє лексичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

Інформаційно-цифрова компетентність

НЛ-4

 

22

 

Пароніми. Словник паронімів

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-3

 

23

 

Урок культури мовлення. Вживання 

слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, розрізнення паронімів, точність у використанні синонімів

Розв’язання ситуаційних завдань, пов’язаних із неправильним уживанням слів.

    Виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (слова, речення, тексти);

   вирізняє лексичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть;

   творчо використовує лексичні засоби, обираючи доречні нестандартні рішення

 

Культурна компетентність

НЛ-1,4

 

24

 

Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо)

 Ігри зі словами (вікторини; наприклад, відгадування за лексичним значенням, добирання синонімів, антонімів тощо).

Інноваційність

НЛ-1,2

 

25

 

Узагальнення вивченого з розділу «Лексикологія». Тренувальні вправи.

 Редагування речень і текстів (зокрема оголошень), у яких допущено лексичні помилки, з коментуванням

Вільне володіння  державною мовою

НЛ-1,2

 

26

 

Контрольна робота. Лексикологія (тестові завдання)

Лінгвістичне мінідослідження.

   Урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

  

Математична компетентність

НЛ-4

 

27

 

Навчальний диктант

Аналіз, оцінювання, інтерпретація тексту.

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,4

 

БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ (17 год)

 

28

 

Основа слова й закінчення. Змінні  й незмінні слова (повторення і поглиблення)

 Виділення у слові значущих частин.

   Порівнює тексти щодо наявності в них спільнокореневих слів

Інформаційно-цифрова компетентність

НЛ-4

 

29-30

 

РМ. Контрольна робота. Письмовий докладний переказ розповідного тексту художнього стилю

  Аналізування, оцінювання, інтерпретація тексту. 

   Порівнювання текстів щодо наявності в них спільнокореневих слів.

   Знаходить у тексті відому і нову інформацію;

    розпізнає основні виражальні засоби;

    використовує окремі з них обґрунтовує значення інформації, здобутої в прочитаному тексті

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-3

 

31

 

РМ. Аналіз письмового переказу

 Обмін думками на теми, пов’язані із ціннісними орієнтирами

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,4

 

32

 

Корінь  слова. Спільнокореневі слова та форми слова (повторення і поглиблення). Спільнокореневі слова як засіб зв’язку речень у тексті

 Добирання спільнокореневих слів, слів з певними префіксами та суфіксами, слів за схемами.

  Вирізняє окремі мовні явища(спільнокореневі слова тощо) у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

Спілкування іноземними мовами

НЛ-4

 

33

 

Урок культури мовлення.

Невиправдане вживання спільнокореневих слів.

  Визначення в слові орфограм, обґрунтування написання значущих частин слова, записування правильно слів з вивченими орфограмами.

   Знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

Спілкування державною мовою

НЛ-1,2

 

34

 

Префікс (повторення і поглиблення). Префікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності

Висловлення міркувань щодо проблемних питань, пов’язаних з мовними явищами

   Пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (частини слова, слова, форми слова)

Підприємливість та фінансова грамотність

НЛ-4

 

35

 

Суфікс (повторення і поглиблення). Суфікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності

Складання мікротексту зі словами, що мають суфікси та префікси, які надають їм емоційного забарвлення і виразності .

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,2

 

36

 

РМ. Особливості твору-опису тварини. Письмовий твір-опис тварини з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають  тексту  емоційного  забарвлення  і  виразності  художньому стилі)

Створення розповіді про відвідування зоопарку з використанням незмінних слів (назв тварин.

   Створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід

Екологічна  компетентність

НЛ-4

 

37

 

РМ. Аналіз письмового твору-опису

Редагування речень і текстів, що містять спільнокореневі слова й форми одного слова (з коментуванням) .

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,2

 

38

 

Розбір слова за будовою

Виділення у слові значущих частин.

   Пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил;

     виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (частини слова, слова, форми слова)

Спілкування державною мовою

НЛ-1,2

 

39

 

Правопис значущих частин слова (повторення). Орфограма. Орфографічний словник

Обмін думками на теми, пов’язані із ціннісними орієнтирами.

Спілкування державною мовою

НЛ-1,2

 

40

 

Написання префіксів пре-, при-, прі-

Складання речень - компліментів з використанням слів із префіксом пре - (наприклад, для привітання з днем народження).

Спілкування іноземними мовами

НЛ-4

 

41

 

Тренувальні вправи

Складання «хмари слів» до теми «Правопис префіксів».

    Знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

Загальнокультурна грамотність

       НЛ-1,2

 

42

 

РМ. Особливості твору-опису предмета. Письмовий твір-опис предмета з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення і виразності художньому стилі)

Складання мікротексту зі словами, що мають суфікси та префікси, які надають їм емоційного забарвлення і виразності .

   Складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними словотвірними, орфографічними, стилістичними нормами

Спілкування державною мовою

       НЛ-1,2

 

43

 

Узагальнення вивченого з

розділу «Будова слова. Орфографія». Тренувальні вправи

Підготовка відеопам’ятки (постер, слайди, відеоролик) про написання префіксів.

   Урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

Підприємливість

        НЛ-4

 

44

 

Контрольна робота. Будова слова. Орфографія (тестові завдання)

Усне повідомлення на лінгвістичну тему (наприклад, «Префікси-антоніми»)

Математична компетентність

НЛ-4

 

ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ

Звуки мови і звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі.

Склад. Наголос  (20 год)

45

 

Звуки мови і звуки мовлення. Відмінність їх від інших звуків, які створює людина. Звуки голосні та приголосні. Фонетична транскрипція

Записування слова фонетичною транскрипцією.

   Виявляє і відтворює прихований зміст повідомлення, розрізняючи невербальні засоби (інтонацію, силу голосу, логічні наголоси, темп, паузи, міміку, жести, пози), використані для передачі прихованого змісту

Спілкування державною мовою

НЛ-1,2

 

46

 

Приголосні тверді й м’які, шиплячі (повторення). Напівпом’якшені (пом’якшені) приголосні

Визначення належності звуків до певної групи: голосних і приголосних, твердих і м’яких, дзвінких і глухих, шиплячих

   Виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (звуки, склади слова, слова);

   порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками;

    вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-4

 

47

 

Приголосні дзвінкі й глухі (повторення). Вимова звуків, які позначаємо буквами ґ і г

Визначення належності звуків до певної групи: голосних і приголосних, твердих і м’яких, дзвінких і глухих, шиплячих

   Дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

Математична компетентність

НЛ-4

 

48

 

РМ. Особливості будови розповіді. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі (за планом)

Складання усного висловлення, пов’язаного з конкретною життєвою ситуацією.

   Записує власні міркування або інформацію з інших джерел;

   створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід

Спілкування державною мовою

НЛ-1,2

 

49

 

РМ. Аналіз письмового твору-розповіді

Складання речень і мікротекстів, що містять слова, у вимові яких трапляються помилки.

Інформаційно-цифрова компетентність

НЛ-1,4

 

50

 

Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї

та щ (повторення)

Упорядкування за алфавітом прізвищ письменників (співаків, імен героїв улюблених мультфільмів та ін.)

   Виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (звуки, склади слова, слова);

    порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками;

    вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть;

   урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,3

 

51

 

Фонетичний розбір слова

Фонетичний розбір слова.

Інформаційно-цифрова компетентність

НЛ-1,4

 

52

 

Склад. Основні правила переносу

Визначення складів у слові. Перенесення слів із рядка в рядок

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-4

 

 

53

 

Контрольна робота. Диктант

Висловлення міркувань щодо проблемних питань, пов’язаних з мовними явищами.

Спілкування державною мовою

НЛ-1,2

 

54

 

Аналіз контрольного диктанту

Обмін думками на теми, пов’язані із ціннісними орієнтирами.

Математична компетентність

НЛ-4

 

55

 

Наголос. Словник наголосів. Логічний наголос для виділення слів зі смисловим навантаженням

  Мовленнєвий експеримент (наприклад, зсув наголосу в слові).

   Визначення наголосу в слові.

   Використання логічного наголосу для виділення слів зі смисловим навантаженням.

Спілкування державною мовою

НЛ-1,2

 

56

 

Орфоепічний словник і словник наголосів.

Робота з орфоепічним словником і словником наголосів

 

Інформаційно-цифрова компетентність

НЛ-1,4

 

57

 

Орфоепічна помилка (практично).

Виправлення орфоепічних

помилок.

   Знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

Громадянські та соціальні компетентності

НЛ-1,3

 

58

 

Урок творчості. Створення 

малюнків, колажів, коміксів, аудіозаписів тощо про нормативне наголошування слів

Складання електронної мапи (малюнка) звуків української мови

   Урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

Інформаційно-цифрова компетентність

НЛ-1,4

 

59

 

Узагальнення вивченого з теми «Звуки мови й звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос». Тренувальні вправи.

Складання речень і мікротекстів, що містять слова, у вимові яких трапляються помилки.

   Знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,3

 

60

 

Контрольна робота. Звуки мови і  звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос (тестові завдання)

Обмін думками на теми, пов’язані із ціннісними орієнтирами.

   Визначає основну мету почутого аргументовано зіставляє почуте із життєвим досвідом;

    дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

Математична компетентність

НЛ-4

 

61

 

Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо)

Ігри зі словами (вікторини).Складання тексту, у якому всі слова починаються однаковою буквою.

   Висловлює власні почуття, враження, викликані прочитаним, своє ставлення до зображених у тексті людей, подій, ситуацій, явищ тощо;       

   записує власні міркування або інформацію з інших джерел створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід;

   знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

Цифрова грамотність

НЛ-2

 

62

 

Урок культури мовлення. Виразне читання текстів. Вимова звуків, наголошування слів, антисуржик

Виразне читання текстів з дотриманням правил орфоепії.

Загальнокультурна грамотність

НЛ-2

 

63

 

Тренувальні вправи. Ігри зі словами (вікторини)

 Ігри зі словами (вікторини).

Спілкування державною мовою

НЛ-1,3

 

64

 

Колективне укладання переліку часто вживаних слів, у наголошуванні яких трапляються помилки. Проговорювання скоромовок, виконання артикуляційних вправ.

Орфоепічний тренінг (удосконалення вимови звуків відповідно до правил орфоепії).

Уміння вчитися впродовж життя   НЛ-2,4

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 20
Оцінки та відгуки
  1. Лапацька Галина Тимофіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мугінова Валерія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. ольшанська Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ніколаєнко Ганна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. ГАВРОШ ІВАННА
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Зош Вишковецька
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Мовчан Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Мпатвійчук Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Святогорова Надія Станіславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Настін Юлія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Коваленко Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Яновець Оксана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Підлужна Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Пилинь Лілія Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Дуванова Ганна
    Дякую Вам, Тетяно Миколаївно
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Федь Світлана Володимирівна
    Величезна подяка!!! Натхнення й успіхів Вам!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Педченко алина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Ковтун Валентина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Кілєва Оксана Анатоліївна
    Дякую. Дуже вчасно. Дуже змістовно.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. Охорзіна Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 17 відгуків
docx
Додано
9 липня 2022
Переглядів
83514
Оцінка розробки
5.0 (20 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку