Календарно-тематичне планування
Українська мова
7 клас
(88 год, 2,5 год на тиждень)
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами)
Автори: Г.Т. Шелехова, М.І. Пентилюк, В.І. Новосьолова, Т.Д. Гнаткович, Н.Б. Коржова, К.В. Таранік-Ткачук / К.: Видавничий дім «Освіта», 2013.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми |
3 |
3 |
Письмо: |
|
|
переказ |
1 |
1 |
твір |
- |
1 |
Правопис: |
|
|
диктант |
1 |
1 |
Аудіювання |
- |
1 |
Читання мовчки |
1 |
- |
|
Усний твір, діалог |
усний переказ, читання вголос
|
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
1 |
|
Вступ.Літературна норма української мови |
|
2 |
|
РМ. № 1. Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту (практично). |
|
3 |
|
РМ. № 2. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Навчальне аудіювання тексту публіцистичного стилю. |
|
4 |
|
РМ. № 3. Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом) |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|||
5 |
|
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях |
|
6 |
|
РМ. № 4. Докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі. |
|
7 |
|
Частини мови. Вивчені групи орфограм в іменниках і прикметниках |
|
8 |
|
РМ. № 5.Створення й розігрування діалогів дискусійного характеру на тему: «Чи можуть електронні носії інформації (планшети, айпади, айфони) повністю витіснити друковану книжку?» |
|
9 |
|
Правопис та вживання числівників і займенників |
|
10 |
|
Контрольний диктант № 1. |
|
11 |
|
РМ. № 6. Написання есе в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами на тему: «Гармонія людини і природи як велика духовна цінність» |
|
Морфологія. Орфографія.Дієслово |
|||
12 |
|
Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
13 |
|
Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но, -то(загальне ознайомлення). |
|
14 |
|
Неозначена форма (інфінітив) та особові форми. |
|
15 |
|
Доконаний і недоконаний види дієслів |
|
16 |
|
РМ. № 7. Стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій. |
|
17 |
|
Часи дієслова. Теперішній час |
|
18 |
|
Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. |
|
19 |
|
Майбутній час дієслів |
|
20 |
|
Контрольна робота № 1«Дієслово» (тести). РМ. № 8. Контрольне читання мовчки тексту |
|
21 |
|
РМ. № 9. Складання допису в соцмережі про важливу подію зі шкільного життя з використанням дієслів різних способів |
|
22 |
|
Способи дієслів |
|
23 |
|
Творення і правопис дієслів наказового і умовного способу |
|
24 |
|
Безособові дієслова |
|
25 |
|
Способи творення дієслів |
|
26 |
|
Дієслова І і ІІ дієвідміни |
|
27 |
|
Дієвідмінювання дієслів теперішнього часу |
|
28 |
|
Букви е, и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідмін |
|
29 |
|
Правопис -ться, -шся в кінці дієслів |
|
30 |
|
Знак м’якшення у дієсловах наказового способу |
|
31 |
|
Не з дієсловами |
|
32 |
|
Контрольна робота № 2«Дієслово» (тести). Навчальне аудіювання художнього тексту монологічного характеру |
|
33 |
|
РМ № 10. Особливості будови опису зовнішності людини. |
|
34 |
|
РМ № 11. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом). |
|
Дієприкметник |
|||
35 |
|
Дієприкметник як особлива форма дієслова. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
36 |
|
Активні і пасивні дієприкметники. |
|
37 |
|
Творення активний і пасивних дієприкметників теперішнього і минулого часу |
|
38 |
|
Правопис відмінкових закінчень дієприкметників |
|
39 |
|
Обмеженість уживання форм активних дієприкметників теперішнього часу в сучасній українській мові, способи їх заміни. |
|
40 |
|
РМ № 12. Контрольний докладний переказ тексту розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини |
|
41 |
|
Безособові дієслівні форми на -но, -то |
|
42 |
|
Правопис суфіксів дієприкметників. Написання н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження |
|
43 |
|
Не з дієприкметниками |
|
44 |
|
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів |
|
45 |
|
Контрольна робота № 3 «Дієприкметник» (тести і завдання) |
|
46 |
|
РМ № 13. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника |
|
47 |
|
РМ № 14. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій з використанням у реченнях-репліках дієприкметникових зворотів |
|
|
|
Дієприслівник |
|
48 |
|
Дієприслівник як особлива форма дієслова. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
49 |
|
Вид і час дієприслівників |
|
50 |
|
РМ № 15. Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом) |
|
51 |
|
Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення |
|
52 |
|
Не з дієприслівниками |
|
53 |
|
РМ № 16.Контрольний твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі |
|
54 |
|
Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові |
|
55 |
|
Контрольна робота № 4 «Дієприслівник» (тести і завдання) |
|
56 |
|
РМ № 17. Портретний нарис у публіцистичному стилі |
|
Прислівник |
|||
57 |
|
Прислівник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
58 |
|
Розряди прислівників |
|
59 |
|
Творення прислівників |
|
60 |
|
Ступені порівняння прислівників |
|
61 |
|
Прислівники як засіб зв’язку речень у тексті. Морфологічний розбір прислівників |
|
62 |
|
Н та нну прислівниках |
|
63 |
|
И та і в кінці прислівників |
|
64 |
|
Не з прислівниками |
|
65 |
|
Ні з прислівниками |
|
66 |
|
Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників |
|
67 |
|
Написання прислівників разом і через дефіс |
|
68 |
|
Написання прислівникових словосполучень окремо |
|
69 |
|
Контрольна робота № 5«Прислівник» (тести і завдання). |
|
70 |
|
РМ № 18. Складання анотації на книжку з використанням прислівників |
|
|
|
Прийменник |
|
71 |
|
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв'язку у словосполученні |
|
72 |
|
РМ № 19.Складання відгуку про цікаву книжку |
|
73 |
|
Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс |
|
74 |
|
Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення |
|
75 |
|
РМ № 20.Контрольний переказ тексту |
|
|
|
Сполучник |
|
76 |
|
Сполучник як службова частина мови. Уживання сполучників у простому і складному реченнях. Сполучники сурядності і підрядності |
|
77 |
|
Сполучники підрядності. Розрізнення сполучників й однозвучних слів |
|
78 |
|
Правопис сполучників (написання разом і окремо) |
|
|
|
Частка |
|
79 |
|
Частка як службова частина мови |
|
80 |
|
Частки формотворчі та словотворчі |
|
81 |
|
Контрольний диктант № 2. Контрольне аудіювання тексту |
|
82 |
|
Правопис частокне і ні з різними частинами мови |
|
83 |
|
Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки |
|
|
|
Вигук |
|
84 |
|
Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням |
|
85 |
|
Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках |
|
86 |
|
Контрольна робота № 6 «Прийменник. Частка. Сполучник. Вигук»(тести і завдання). |
|
87 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
|
88 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
|