Календарно-тематичне планування з української мови для 3 класу, 1 семестр (за підручником Катерини Пономарьової)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 3 класу, 1 семестр (за підручником Катерини Пономарьової)
Перегляд файлу

Українська мова

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 3-4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України          від 12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК. «Українська мова та читання. Частина 1, 3 клас», К. І.    Пономарьова

    4 години на тиждень

I семестр

п/п

Тема уроку

Дата

Примітки

Пригадую знання про звуки і букви

  1.  

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови, підручником з української мови та умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну

 

С. 1-3

  1.  

Повторення знань про голосні і приголосні звуки. Пригадування правила оформлення речень на письмі. Проведення інтерв’ю на основі спогадів з власного життя. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями

 

С. 4-5

  1.  

Розпізнавання м’яких приголосних звуків та позначення їх м’якості на письмі. Побудова звукових схем слів. Проведення інтерв’ю на основі змісту прочитаного тексту. Написання тексту на задану тему

 

С. 6-7

  1.  

Написання слів з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз′]. Знаходження інформації на етикетці за поданими запитаннями. Написання тексту за запитаннями

 

С. 8-9

  1.  

Вправляння у вимовлянні дзвінких приголосних звуків у кінці слова і складу. Робота з таблицею парних та непарних дзвінких і глухих приголосних звуків. Колективне обговорення меню. Написання тексту за запитаннями

 

С. 10-11

  1.  

Написання слів з сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему

 

С. 12-13

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок»

 

 

  1.  

Розпізнавання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Проведення інтерв’ю за запитаннями на основі змісту прочитаного тексту. Побудова розповіді на задану тему

 

С. 14-15

  1.  

Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Добір перевірних слів шляхом змінювання форми слова. Відтворення діалогу в ролях. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання

 

С. 16-17

 

Повторення і застосування правил переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання

 

С. 18-19

  1.  

Пригадування і застосування алфавіту. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки

 

С. 19-21

  1.  

Ознайомлення з тлумачним і орфографічним словниками. Вправляння у користуванні орфографічним словником для перевірки написання слів. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки

 

С. 21-22

12

Діагностувальна робота. Списування

 

 

13

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку

 

 

14

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою»

 

 

15

Узагальнення і систематизація знань та вмінь. Підсумок за розділом

 

 

Cпостерігаю за значенням слів

16

Вживання слів у прямому й переносному значеннях. Написання розповіді на задану тему за опорними словами

 

С. 23-24

17

Розпізнавання синонімів. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

 

С. 25-26

18

Вправляння у доборі синонімів. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

 

С. 27-28

19

Розпізнавання і добір антонімів. Складання розповіді на задану тему

 

С. 28-30

20

Розпізнавання слів, які мають кілька значень, і пояснення цих значень. Написання тексту за опорними словами

 

С. 30-32

21

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік»

 

 

22

Діагностувальна робота. Усний переказ

 

 

23

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

 

24

Спостереження за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання. Підсумок за розділом

 

С. 32-33

Досліджую будову слова

25

Визначення кореня в словах. Формування уявлення про спільнокореневі слова. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

 

С. 34-35

26

Розпізнавання і добір спільнокореневих слів, виділення у них кореня. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

 

С. 36-37

27

Спостереження за чергуванням голосних звуків у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки

 

С. 37-39

28

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня»

 

 

29

Спостереження за чергуванням приголосних звуків у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями

 

С. 39-41

30

Розрізнення коренів з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною

 

С. 41-43

31

Визначення закінчень у словах. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

 

С. 43-45

32

Спостереження за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. Відновлення деформованих речень. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями

 

С. 45-47

33

Визначення основи слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями

 

С. 47-48

34

Розрізнення спільнокореневих слів і різних форм одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

 

С. 49-50

35

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода»

 

 

36

Визначення префікса в словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

 

С. 51-52

37

Утворення слів за допомогою префіксів. Пошук інформації на рекламному щиті. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

 

С. 53-54

38

Розрізнення префіксів і службових слів. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання

 

С. 54-56

39

Спостереження за написанням слів з префіксами роз-, без-. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання тексту за власними спостереженнями

 

С. 56-57

40

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

 

 

41

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

 

42

Дослідження написання слів з префіксами з-, с-. Прогнозування змісту тексту за його заголовком. Написання тексту про своє вподобання

 

С. 58-59

43

Спостереження за вживанням апострофа після префіксів. Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень

 

С. 60-61

44

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці»

 

 

45

Перенос слів з апострофом після префіксів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту

 

С. 61-63

46

Визначення суфікса у словах. Пошук інформації на квитку до музею. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

 

С. 63-65

47

Утворення слів за допомогою суфіксів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки

 

С. 65-67

48

Визначення будови слова. Написання тексту про свої вподобання

 

С. 67-68

49

Вправляння у розборі слів за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання

 

С. 69-70

50

Формування уявлення про орфограму. Розпізнавання слів з орфограмами. Добір слів з певною орфограмою. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями

 

С. 71-72

51

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла»

 

 

52

Діагностувальна робота. Діалог

 

 

53

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

 

54

Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються добором спільнокореневих слів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Пошук інформації на рекламному плакаті. Написання розгорнутої відповіді на запитання

 

С. 72-74

55

Написання записки й смс-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях

 

С. 74-76

56

Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником. Складання і записування тексту за поданим початком

 

С. 76-77

57

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

58

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

 

59

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи»

 

 

60

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтовних завдань з теми «Будова слова»

 

 

61

Узагальнення і систематизація знань та вмінь з теми

 

 

62

 Підсумковий урок урок за 1 семестр

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвинова Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
30 серпня 2023
Переглядів
2006
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку