Календарно-тематичне планування уроків “Українська мова”
для учнів 4 класу за типовою освітньою програмою,
розробленою під керівництвом О. Я.Савченко
Підручник “Українська мова та читання”
Автор: Мар'яна Захарійчук (2021)
71 год (4 години на тиждень)
ІІ семестр
№ |
Тема |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
65 |
Числівник |
Числівник як частина мови |
|
|
66 |
Числівник |
Відмінкові форми окремих числівників |
|
|
67 |
Числівник |
Розвиток мовлення 9. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створюю зв’язну розповідь про ситуацію із життя. |
|
|
68 |
Числівник |
Словесні формули на позначення часу протягом доби. |
|
|
69 |
Числівник |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
|
70 |
Займенник |
Займенник як частина мови. Роль займенників у тексі. |
|
|
71 |
Займенник |
Особові займенники |
|
|
72 |
Займенник |
Відмінювання особових займенників 1-ї та 2-ї особи однини і множини. |
|
|
73 |
Займенник |
Відмінювання особових займенників 3-ї особи однини і множини. |
|
|
74 |
Займенник |
Розвиток мовлення 10. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Навчальний переказ з елементами міркування про прочитаний текст. |
|
|
75 |
Займенник |
Відмінювання особових займенників. |
|
|
76 |
Займенник |
Вживання займенників із прийменниками. |
|
|
77 |
Займенник |
Вживання займенників у власному мовленні. |
|
|
78 |
Займенник |
Розвиток мовлення 11. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створюю текст-розповідь за ілюстраціями й опорними словами. |
|
|
79 |
Займенник |
Мої навчальні досягнення. Займенник. |
|
|
80 |
Займенник |
Діагностична робота «Займенник». Робота з мовними одиницями. |
|
|
81 |
Дієслово |
Дієслово як частина мови. |
|
|
82 |
Дієслово |
Дієслова-синоніми, діслова-антоніми. Багатозначні дієслова. Пряме й переносне значення дієслів. |
|
|
83 |
Дієслово |
Змінювання дієслів за числами. |
|
|
84 |
Дієслово |
Часи дієслова. Змінювання дієслів за числами. |
|
|
85 |
Дієслово |
Змінювання дієслів минулого часу за числами й родами (в однині). |
|
|
86 |
Дієслово |
Розвиток мовлення 12. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створюю докладний навчальний переказ тексту розповідного змісту, використовуюи серію сюжетних малюнків, слова та словосполучення. |
|
|
87 |
Дієслово |
Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами. |
|
|
88 |
Дієслово |
Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами. |
|
|
89 |
Дієслово |
Правопис особових закінчень дієслів теперішнього й майбутнього часу в однині. |
|
|
90 |
Дієслово |
Правопис особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу в множині. |
|
|
91 |
Дієслово |
Правопис особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу в множині (продовження). |
|
|
92 |
Дієслово |
Розвиток мовлення 13. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створюю навчальний переказ з елементами міркування про прочитаний текст, використовуючи серію малюнків. |
|
|
93 |
Дієслово |
Побудова речень із дієсловами теперішнього й майбутнього часу. |
|
|
94 |
Дієслово |
Дієслова на –ся. |
|
|
95 |
Дієслово |
Дієслова на –ся (продовження). |
|
|
96 |
Діслово |
Мої навчальні досягнення. Діагностична робота «Дієслово». Робота з мовними одиницями. |
|
|
97 |
Прислівник |
Прислівник як частина мови |
|
|
98 |
Прислівник |
Розвиток мовлення 14. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створюю текст-розповідь з елементами міркування, використовуючи серію малюнків. |
|
|
99 |
Прислівник |
Прислівник як частина мови (продовження) |
|
|
100 |
Прислівник |
Прислівники, протилежні за значенням. |
|
|
101 |
Прислівник |
Прислівники, близькі за заначенням. |
|
|
102 |
Прислівник |
Прислівники, близькі за заначенням (продовження). |
|
|
103 |
Прислівник |
Поширення речень прислівниками. |
|
|
104 |
Прислівник |
Розвиток мовлення 15. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створюю афішу. |
|
|
105 |
Прислівник |
Мої навчальні досягнення. Карта пам’яті: від тесту – до мене. Прислівник. |
|
|
106 |
Прислівник |
Діагностувальна робота. Написання есе «Дружба». |
|
|
107 |
Речення |
Речення за метою висловлювання. Повторення вивченого. |
|
|
108 |
Речення |
Головні та другорядні члени речення. |
|
|
109 |
Речення |
Головні та другорядні члени речення (продовження). |
|
|
110 |
Речення |
Зв’язок слів у реченні. Поширення речень словами та словосполученнями. |
|
|
111 |
Речення |
Однорідні члени речення. Головні та другорядні члени речення. |
|
|
112 |
Речення |
Розвиток мовлення 15. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створюю листівку до Дня матері. |
|
|
113 |
Речення |
Інтонація та розділові знаки при однорідних членах речення, їхнє поєднання. |
|
|
114 |
Речення |
Інтонація та розділові знаки при однорідних членах речення, їхнє поєднання (продовження). |
|
|
115 |
Речення |
Складання речень, різних за структурою та метою висловлювання. |
|
|
116 |
Речення |
Розвиток мовлення 16. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створюю запрошення, оголошення, фотоколаж. |
|
|
117 |
Речення |
Діагностувальна робота. Списування. |
|
|
118 |
Речення |
Мої навчальні досягнення. Карта пам’яті: від тесту – до мене. Речення. |
|
|
119 |
Текст |
Текст та його ознаки. |
|
|
120 |
Текст |
Поділ тексту на частини. План тексту. |
|
|
121 |
Текст |
Засоби зв’язку речень у тексті. |
|
|
122 |
Текст |
Текст-розповідь. Художній та науково-популярний тексти-описи. Тема і мета. |
|
|
123 |
Текст |
Текст-міркування: твердження, докази та висновки. Тема і мета. |
|
|
124 |
Текст |
Текст-есе. |
|
|
125 |
Текст |
Розвиток мовлення 17. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створюю есе. |
|
|
126 |
Текст |
Художній, науково-популярний та діловий тексти. |
|
|
127 |
Текст |
Діагностувальна робота «Текст». Диктант. |
|
|
128 |
Я вже знаю і вмію |
Підготовка до ДПА. Мова і мовлення. |
|
|
129 |
Я вже знаю і вмію |
Підготовка до ДПА. Звуки та букви. |
|
|
130 |
Я вже знаю і вмію |
Підготовка до ДПА. Слово. Значення слова. |
|
|
131 |
Я вже знаю і вмію |
Підготовка до ДПА. Мої навчальні досягнення. Слово. Будова слова. Речення. |
|
|
132 |
Я вже знаю і вмію |
Підготовка до ДПА. Іменник. Прикметник. |
|
|
133 |
Я вже знаю і вмію |
Підготовка до ДПА. Числівник. Займенник. |
|
|
134 |
Я вже знаю і вмію |
Підготовка до ДПА. Дієслово. Прислівник. |
|
|
135 |
Я вже знаю і вмію |
Підготовка до ДПА. Мої навчальні досягнення. Частини мови. |
|
|
136 |
Я вже знаю і вмію |
Підсумковий урок за рік. |
|
|