Діагностувальна робота з теми "Повторюю знання про звуки і букви"

Про матеріал
Діагностувальна робота з теми " Повторюю знання про звуки та букви" у 4 класі.
Перегляд файлу

І варіант ____________________________-

  1. Яку  букву треба вставити : Е чи И? Впиши.

Ж…ве, в…сокий, в…снянка, ст…повий, в…селка, гл…бина, оз…ро, з…рно, шв…денько, кл…новий, в…шневий, ч…ргувати, п…ріг.

  1. Розташувати в алфавітному порядку.

Директор, апельсин, велосипед, дисципліна, інженер, абрикос, електрика,кишеня,дециметр, ввечері, виразно,гардероб, велосипед.

  1. Знайдіть та виправте помилки в записі.

 Вирбовий, зимля, крело, блискучий, виселий, виснянка, замитіль.

З одним із слів  складіть речення.

___________________________________________________________________________________________________________________

  1.  Утвори слова з подовженими приголосними.

уміти — _____________

читати — _____________

знати —     _____________ 

жити  — _________________

шити —    _________________

малювати - _________________

  1. Прочитай слова. Подумай, як їх можна поділити для переносу.

Гілля, розуміти, труд, радіє, польовий, синичка.

________________________________________________________

________________________________________________________

________________________________________________________

 

 

 

 

 


ІІ варіант ____________________________-

1.Яку  букву треба вставити : Е чи И? Впиши.

Ж…ве, в…сокий, в…снянка, ст…повий, в…селка, гл…бина, оз…ро, з…рно, шв…денько, кл…новий, в…шневий, ч…ргувати, п…ріг.

2.Розташувати в алфавітному порядку.

 Апельсин , велосипед, дисципліна, виразно,гардероб, велосипед, інженер, абрикос, директор. електрика,кишеня,дециметр, ввечері.

3.Знайдіть та виправте помилки в записі.

 Лесточки, зимля, типло, блискучий, весоке, виснянка, замитіль.

З одним із слів  складіть речення.

___________________________________________________________________________________________________________________

4. Утвори слова з подовженими приголосними.

уміти — _____________

читати — _____________

терпіти —     _____________ 

жити  — _________________

корінь —    _________________

дихати - _________________

5.Прочитай слова. Подумай, як їх можна поділити для переносу.

Багаття, здоровий, син, черв’як ,кіготь, волошка.

_________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Рибакіна Анастасія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 вересня 2021
Переглядів
8889
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку