Календарно-тематичне планування уроків української мови для 5 класу на 2018/2019 н.р.

Про матеріал

Календарно – тематичне планування складено за програмою

Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання / Автори Шелехова Г. Т., Пентилюк М. Я., Новосьолова В. І., Гнаткович Т.Д., Тараннік-Ткачук К. В., Коржова Н. Б. − К.: Видавничий дім „Освіта“, 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804)

Українська мова: 5 клас, підручник для закладів загальної середньої освіти / С.Я.Єрмоленко, В.Т.Сичова. – К: „Грамота“ , 2018. – 255 с.

Перегляд файлу

 

 

                                                                                                               Погоджено

Заступник директора із навчально –

виховної роботи

___ вересня 2018 року

 _______________ (ПІП)

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування

уроків  української мови   

у    5  класі

на 2018/2019 навчальний рік

учителя Скворцової О.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування складено за програмою

Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання / Автори Шелехова Г. Т.,               Пентилюк М. Я., Новосьолова В. І., Гнаткович Т.Д., Тараннік-Ткачук К. В., Коржова Н. Б. − К.: Видавничий дім „Освіта“, 2013 (зі змінами, затвердженими наказом  МОН України від 07.06.2017 №804)

 

Українська мова: 5 клас, підручник для закладів загальної середньої освіти / С.Я.Єрмоленко, В.Т.Сичова. – К: „Грамота“ , 2018. – 255 с.

 

         Мовленнєва змістова лінія – 24 години

Мовна змістова лінія – 88 години

 

 

 

Фронтальні види контрольних робіт:

 

Форми контролю

 

5

І

ІІ

Перевірка мовної теми

4

4

Письмо:

переказ

 

1

 

1

Твір

1

Правопис:

диктант

1

1

 

 

Індивідуальні форми контролю

Усний переказ

1

-

Діалог

1

-

Усний твір

-

1

Читання вголос

-

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Зміст програмового матеріалу

К-сть

годин

Дата

Примітка

 

 

Вступ

1

 

 

1

Значення мови в житті суспільства. Поняття державної мови. Українська мова – державна мова України.

1

 

 

2

Розвиток мовлення (1) Загальне уявлення про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Вимоги до мовлення. (у)

1

 

 

3

Розвиток мовлення (2) Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з життєвим досвідом учнів (у)

1

 

 

4

Розвиток мовлення(3). Продовження висловлення за поданим початком (у).

1

 

 

 

Повторення вивченого в початкових класах

2

 

 

5

Усні й письмові висловлення, текст.

Зміст, заголовок тексту. План тексту.

Інтонація речень, різних за метою висловлення. Розділові знаки в кінці речення.

1

 

 

6

Розвиток мовлення(4).  Текст. Тема, основна думка тексту, мікротема. Будова тексту. (у)

1

 

 

7

Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови.

1

 

 

8

Розвиток мовлення(5).  Типи мовлення: розповідь, опис, роздум, оцінка предмета (явища). Особливості будови опису предмета (тварин). (у)

1

 

 

9

Розвиток мовлення(6).  Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом.

1

 

 

 

Лексикологія

8+1

 

 

10

Лексичне значення слова.

1

 

 

11

Однозначні й багатозначні слова.

1

 

 

12

Використання  багатозначних слів у прямому й переносному значеннях

1

 

 

13

Лексична помилка та її умовне позначення. Тлумачний словник.

Контрольний діалог. (індивідуально)

1

 

 

14

Групи слів за значенням: синоніми.

1

 

 

15

Групи слів за значенням: антоніми.

1

 

 

16

Розвиток мовлення(7).  Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом).

1

 

 

17

Розвиток мовлення(8).  Докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (тварини), що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом).

1

 

 

18

Групи слів за значенням: омоніми.

1

 

 

19

Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми.

1

 

 

20

Пароніми. Ознайомлення зі словниками антонімів, синонімів, паронімів.

1

 

 

21

Однозначні й багатозначні слова. Тренувальні вправи.

Контрольна робота №1. Вступ. Повторення вивченого в початкових класах. Лексикологія (Тест).

1

 

 

22

Розвиток мовлення(9).  Аудіювання й читання тексту, у якому використано слова, вжиті в переносному значенні.

Аналіз письмового переказу.

1

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

Будова слова. Орфографія

9+1

 

 

23

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова.

1

 

 

24

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова.

1

 

 

25

Спільнокореневі слова й форми слова.

1

 

 

26

Спільнокореневі слова й форми слова.

1

 

 

27

Незмінні й змінні слова.

1

 

 

28

Незмінні й змінні слова.

1

 

 

29

Розвиток мовлення(10).  Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі).

1

 

 

30

Правопис значущих частин слова.

Контрольний диктант.(1)

1

 

 

31

Написання префіксів пре-, при-, прі-.

1

 

 

32

Написання префіксів пре-, при-, прі-.

1

 

 

33

Значущі частини слова. Морфемний розбір слова.

1

 

 

34

Написання префіксів пре-, при-, прі-. Тренувальні вправи.

Контрольна робота №2. Будова слова. Орфографія.  (Тест).

1

 

 

35

Розвиток мовлення(11).  Аналіз письмового твору-опису предмета (тварини).

Створення казки, тексту які містять слова, що надають слову значення збільшеності та згрубілості. (у)

1

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

30+2

 

 

36

Звуки мови й звуки мовлення. Голосні та  приголосні звуки.

1

 

 

37

Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі.

1

 

 

38

Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі.

Контрольний усний переказ. (індивідуально)

1

 

 

39

Розвиток мовлення(12).  Особливості будови розповіді та елементарного роздуму.

Виразне читання текстів з дотриманням правил орфоепії. (у)

1

 

 

40

Вимова звуків, що позначаються літерами ґ і г.

1

 

 

41

Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука). Співвідношення звуків і букв.

1

 

 

42

Звукове значення букв я,ю,є,ї. та щ.

1

 

 

43

Контрольний переказ тексту (письмово)

1

 

 

44

Звуки мови й звуки мовлення. Тренувальні вправи. Контрольна робота №3. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (Тест).

1

 

 

 

Тематична

 

 

 

45

Склад. Основні правила переносу.

1

 

 

46

Основні правила переносу.

1

 

 

47

Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка (практично).

1

 

 

48

Наголос. Орфоепічна помилка (практично).

1

 

 

49

Вимова наголошених і ненаголошених голосних.

1

 

 

50

Розвиток мовлення(13).  Складання й розігрування діалогів з використанням  слів, у вимові яких часто трапляються помилки. (у).

1

 

 

51

Ненаголошені голосні  [е], [и], [о] в коренях слів.

1

 

 

52

Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом.

1

 

 

53

Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Тренувальні вправи.

Контрольна робота №4. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (Тест).

1

 

 

54

Позначення на письмі ненаголошених голосних  [е], [и], [о] перед складом із наголошеним [у] в коренях слів.

1

 

 

55

Орфографічний словник. Орфограма (практично). Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення.

1

 

 

56

Вимова приголосних звуків.

1

 

 

 

Тематична

 

 

 

57

Уподібнення приголосних звуків.

1

 

 

58

Вимова й написання префіксів  роз-, без-.

1

 

 

59

Спрощення в  групах приголосних.

1

 

 

60

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків.

1

 

 

61

Чергування приголосних звуків.

Контрольний усний твір. (індивідуально)

1

 

 

62

Чергування [о] – [а], [е] – [і], [е] – [и]; [о], [е] з [і]; [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів.

1

 

 

63

Чергування  [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′].

1

 

 

64

Розвиток мовлення(14).  Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

1

 

 

65

Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі (правила милозвучності).

1

 

 

66

Розвиток мовлення(15).  Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: „Чому людина має бути чемною“, „Чому потрібно захищати слабших“, „Чому потрібно  вивчати іноземну мову“).

1

 

 

67

Вимова і правопис префіксів з- (зі-, с-), роз (розі-).

1

 

 

68

Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я.

1

 

 

69

Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я.

1

 

 

70

Розвиток мовлення(16).  Аналіз письмового твору.

Колективне укладання переліку часто вживаних слів, у наголошуванні яких трапляються помилки. (п)

1

 

 

71

Розвиток мовлення(17).  Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови. (у)

1

 

 

72

Правила вживання знака м’якшення (повторення й поглиблення).

1

 

 

73

Правила вживання апострофа.

1

 

 

74

Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків. Тренувальні вправи.

Контрольна робота №5. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (Тест).

1

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

Відомості  з синтаксису й пунктуації

6+1

 

 

75

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення.

1

 

 

76

Головне й залежне слово в словосполученні.

1

 

 

77

Головне й залежне слово в словосполученні.

1

 

 

78

Розвиток мовлення(18).  Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі („Чому необхідно знати історію свого народу“, „Чому потрібно знати звичаї свого народу“, „Чого не можна купити за гроші“, „Чому потрібно берегти природу“).

1

 

 

79

Речення, його граматична основа. Речення з одним головним членом.

1

 

 

80

Види речень за метою висловлювання. Окличні й неокличні речення.

Контрольне читання тексту вголос (індивідуально)

1

 

 

81

Розділові знаки в кінці речень. Пунктуаційна помилка та її умовне позначення.

1

 

 

82

Розділові знаки в кінці речень.

Контрольний диктант.(2)

1

 

 

83

Розвиток мовлення(19).  Аналіз письмового твору.

Складання висловлення з використанням опорних словосполучень. (у)

1

 

 

 

Другорядні члени речення

5

 

 

84

Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина

1

 

 

85

Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина

1

 

 

86

Способи вираження означення й додатка різними частинами мови.

1

 

 

87

Контрольний переказ тексту (письмово)

1

 

 

88

Способи вираження обставин різними частинами мови.

1

 

 

89

Способи вираження означення й додатка й обставини різними частинами мови.

1

 

 

90

Узагальнення вивченого про словосполучення й речення, другорядні члени речення.

Контрольна робота №6. Відомості з синтаксису й пунктуації. Другорядні члени речення. (Тест).

1

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

Речення з однорідними членами

10

 

 

91

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами речення.

1

 

 

92

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами речення.

1

 

 

93

Узагальнювальні слова при однорідних членах речення. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

1

 

 

94

Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

1

 

 

95

Розвиток мовлення(20).  Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

1

 

 

96

Звертання. Розділові знаки при звертанні. Непоширені й поширені звертання.

1

 

 

97

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними слова й сполученнями слів.

1

 

 

98

Виділення вставних слів на письмі комами.

1

 

 

99

Розвиток мовлення(21). Аналіз письмового переказу. Аудіювання уривка з твору сучасної дитячої літератури, що містить однорідні члени речення. (п)

1

 

 

100

Розвиток мовлення(22). Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів. (п)

1

 

 

101

Складні речення з сполучниковим і безсполучниковим зв’язком.

1

 

 

102

Контрольний твір (письмовий)

1

 

 

103

Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим зв’язком.

1

 

 

104

Кома між частинами складного речення, з’єднаними сполучниковим зв’язком.

1

 

 

105

Кома між частинами складного речення, з’єднаними сполучниковим і безсполучниковим зв’язком.

1

 

 

106

Узагальнення вивченого про однорідні члени речення, звертання, вставні слова. Тренувальні вправи.

Контрольна робота №7. Відомості з синтаксису й пунктуації. (Тест).

1

 

 

 

Тематична

 

 

 

107

Розвиток мовлення(23). Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці).

1

 

 

 

Пряма мова. Діалог

6

 

 

108

Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

1

 

 

109

Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

1

 

 

110

Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. Тренувальні вправи.

1

 

 

 

111

Розвиток мовлення(24). Складання розповіді «Мудрі батькові поради» («Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій тренер») з використанням речень, що містять пряму мову. (у)

1

 

 

112

Діалог. Тире при діалозі.

1

 

 

113

Діалог. Тире при діалозі.

1

 

 

114

Діалог. Інсценування байки, текст якої містить діалог.

1

 

 

115

Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. Тренувальні вправи.

Контрольна робота №8. Пряма мова. Діалог.  (Тест).

1

 

 

 

Повторення й узагальнення вивченого

6

 

 

116

Лексикологія.

1

 

 

117

Будова слова і орфографія.

1

 

 

118

Фонетика й графіка.

1

 

 

119

Орфоепія й орфографія.

1

 

 

120

Синтаксис і пунктуація.

1

 

 

121

Урок-змагання.

1

 

 

122

Підсумковий урок.

1

 

 

 

Тематична

 

 

 

                                                                                                                                                                               

doc
Додано
20 січня 2019
Переглядів
4844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку