Контрольна робота з української мови. Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія (5 клас)

Про матеріал

Пропонована контрольна робота з української мови для 5 класу має на меті перевірку теоретичних знань та практичних навичок, які учні мали отримати в результаті вивчення розділів «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія» відповідно до чинної програми. Зазначені матеріали стануть в нагоді учителям української мови.

Перегляд файлу

Українська мова                                                                                                                  5 клас

Тема. Контрольна робота №4. Фонетика, орфоепія, графіка, орфографія

Мета: перевiрити рiвень засвоєння знань, сформованостi умiнь i навичок із вивчених тем; формувати вмiння практично застосовувати здобутi знання;

розвивати логічне мислення, пам'ять;

виховувати стараннiсть, наполегливiсть, вiдповiдальнiсть, прагнення виконати роботу якнайкраще.

Тип уроку: урок контролю і корекції знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. Ознайомлення учнiв з темою, метою i завданнями уроку.

ІІ. Інструктаж щодо порядку виконання контрольної роботи.

ІІІ. Самостiйна робота учнiв.

  І рівень Тестові завдання  ( 6 балів)

  1. Укажіть рядок, у якому наголос в усіх словах падає на другий склад.

А олень, кропива, шофер, новий

Б кроїти, решето, одинадцять, нести

В вітчим, скінчити, завдання, квартал

Г беремо, коромисло, приятель, подруга

  1. Укажіть рядок, у якому наголос в усіх словах падає на третій склад.

А начинка, випадок, спина, вишиванка

Б одинадцять, громадянин, жалюзі, каталог

В середина, навчання, хутро, живопис

Г терези, горошина, літопис, граблі

  1. Визначте рядок, у якому в усіх словах від зміни наголосу змінюється значення слова.

А замок, помилка, обруч, колесо

Б тріска, алфавіт, обід, простий

В колос, черговий, виносити, забігати

Г мука, дорога, лапки, атлас

  1. Укажіть рядок, у якому на місці крапок у кожному слові потрібно писати літеру е.

А ег..жина, тер..н, чов..н, вет..ран

Б бр..ніти, см..тана, ег..зидія, д..ригент

В вет..ринар, кр..шталевий, в..рбичка, лід..р

Г вел..тень, справ..дливий, кр..ниця, тол..рантний

5. Укажіть рядок, у якому в коренях дієслів потрібно писати літеру и.

А бл..щати, зв..личувати, покр..вати, про-т..рла

Б зав..сати, упл..сти, защ..міло, прор..ваєш

В прост..ляв, в..рушати, приб..ру, ви-м..тала

Г розл..ватися, завм..раю, вид..рати, пе­рет..нати

  1. Знайдіть рядок, у якому написання ненаголошених е, и в усіх словах переві­ряється наголосом.

А стежина, шептати, гребінець, дешевий

Б серпневий, лотерея, очерет, кривавник

В депутат, писати, прем’єра, експеримент

Г скрипіти, березень, вечеря, пиріг

  1. Позначте рядок, у якому всі слова правильно поділені для переносу:

А мі-сто, міс-то, ліс-ок, пар-та;

Б хо-джу, пі-джак, від-дзвеніти, за-світло;

В о-рел, кри-латий, до-звілля, ви-хід;

Г буль-йон, ку-ку-руд-за, міль-йон, оа-зис.

  1. Позначте рядок, у якому під час перенесення слів допущено помилки:

А зас-віт-ло, прек-рас-ний, ход-жу, сид-жу;

Б ви-вчи-ти, ща-стя, брат-ство, тво-ри-ти;

В іс-то-рич-ний, під-за-лис-тий, пів-яблука, мав-пя-чий;

Г пів-пор-ції, тьмяний, в’я-за-ти, швид-кіс-ний.

 

 9. Установіть відповідність. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою:

1 дзьоб; А У слові на два звуки більше, ніж букв.

2 ящик; Б У слові на один звук менше, ніж букв.

3 рояль; В  У слові на два звуки менше, ніж букв.

4 галька. Г У слові однакова кількість букв і звуків.                     

 

ІІ рівень. Виконати завдання               ( 3 бали)

 

  1. Записати слова. Поставити наголос.

Здалека, навчання, завдання, одинадцять, чотирнадцять, кілометр, сантиметр, олень.

  1. Поділити слова на склади. Позначити відкриті і закриті склади.

Ходжу, підживляти, мільйон, низько, олівець, літера.

  1. Виписати слова, у яких вимова ненаголошених [е], [и], [о] нечітка й наближається до [и], [е], [у].

Солдат, кожух, полонина, земля, розумний, двері, карусель, директор, весна, день, минулий.

 

ІІІ рівень.  (3 бали)

 

Списати текст, дотримуючись правил переносу. Підкреслити букви я, ю, є, які позначають два звуки

Наша Вітчизна, наша Батьківщина – мати-Україна. Вітчизною ми називаємо Україну тому, що ми народжені в ній, у ній розмовляють рідною мовою і все в ній для нас рідне.

Батьківщиною ми називаємо Україну тому, що в ній жили наші батьки і діди, а матір’ю – тому, що вона годує нас своїм хлібом, зігріває сонцем, чарує красою природи.

 

ІV. Підсумок уроку

  Інтерактивна вправа Мікрофон

  - Найскладнішим завданням для мене було…

doc
Додано
20 січня 2019
Переглядів
5214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку