Календарно-тематичне планування з української мови в 9 класі на 2017-2018 навчальний рік ( зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804)
№№ |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Соціокультурна лінія |
Повто-рення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
І семестр |
||||
Вступ – 1 год + 2год РЗМ |
||||
1 |
|
Вступ (1 год.) Розвиток української мови. |
Значення ЗМІ (Інтернету) для розвитку та популяри зації українсь кої мови |
Мова – засіб пізнання |
2 |
|
РЗМ № 1 Повторення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Критичне аудіювання. Переглядове читання мовчки. Жанри мовлення. |
Символіка української держави. Аналіз прослуханих і прочитаних текстів (уривків). |
Різновиди аудіюваннячитання. Стилі, типи мовлення |
3 |
|
РЗМ № 2 Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам
|
Умови успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку. |
Діалог |
Повторення вивченого у 8 класі – 2 год + 1 год РЗМ |
||||
4
|
|
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення. |
Мова і мислення. |
|
5 |
|
Розділові знаки у простому ускладненому реченні. |
Україна – від часів Київської Русі до сучасності. |
|
6 |
|
РЗМ № 3 Вибірковий переказ тексту художнього стилю (У) |
Цінності суч. молодого українця |
|
Синтаксис. Пунктуація. Пряма і непряма мова 6 год +1год РЗМ |
||||
7 |
|
Пряма і непряма мова. |
Українська громада |
Види підметів |
8 |
|
Заміна прямої мови непрямою |
|
Види присудкі |
9 |
|
Цитата як спосіб передачі чужої мови Складання висловлення з використанням дібраних з мережі Інтернет цитат. |
Які вислови відомих українців варто було б розмістити на сучасних біл-бордах |
Означення, додаток, обставина |
10 |
|
Діалог.
|
Прикладка |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
11 |
|
РЗМ № 4 Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. |
Етикет повідомлень засобами SMS-спіл-кування, а також колективної комуні-кації в режимі конфе-ренції та в чатах |
|
12 |
|
Розділові знаки при прямій мові й діалозі (повторення й поглиблення вивченого) |
Український національний характер. |
Тире між підметом і присудком |
13 |
|
Контрольна робота №1 «Повторення вивченого у 8-му класі. Пряма і непряма мова»(тестування) |
|
|
Складне речення. Складносурядне речення- 5 год +4 год РЗМ |
||||
14 |
|
Аналіз контрольної роботи Складне речення і його основні ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком. |
|
Види обставин |
15 |
|
РЗМ № 5 Стислий усн. переказ тексту публ.стилю (за складним планом). |
Я і нац.історія і культура |
Порівняльний зворот |
16 |
|
Складносурядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому |
|
Однор. чл. реч. |
17 |
|
РЗМ № 6 Контрольний докладний переказ тексту публ.стилю з творчим завданням (П) |
Душа болить за рідну Україну. |
|
18 |
|
РЗМ № 7 Контрольний докладний переказ тексту публ.стилю з творчим завданням (П) |
|
|
19 |
|
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення |
Ремесла та народні художні промисли. |
Види сур. Спол. |
20
|
|
Розділові знаки між частинами СС речення. |
|
Одн. чл. реч. |
21 |
|
РЗМ № 8 Аналіз контр. переказу. Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки |
Найвизначніші постаті вітчизняної та світової культури |
УЗ слова при одн. чл. реч. |
22 |
|
Контрольна робота №2 «Складносурядне речення» (тестування) |
|
|
Складнопідрядне речення - 7 год + 3 год РЗМ |
||||
23 |
|
Аналіз контр. роботи Складнопідр. реч., його будова і засоби зв’язку між частин.. Розрізнення сполучників і спол. слів |
Транспорт України. |
Види односкл. речень |
24 |
|
РЗМ № 9 Контр. письм. твір есе (на основі кількох джерел) у публ стилі на мор.- етичну або суспільну тему. |
|
Неповні речення
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
25 |
|
Основні види СП речень. Розділові знаки між частинами СП речення. СП речення з підрядними означальними і з’ясувальними |
Поселення та житло. |
Звертання |
26 |
|
СП речення з підрядними обставинними. СП реч. з підрядними способу дії й ступеня, порівняння. |
|
Вставні слова |
27 |
|
Контрольна робота №3 «Складнопідрядне речення». Контрольний диктант за І семестр |
На тернистих шляхах нації. |
|
28 |
|
СП речення з підрядними обст. місця, часу,причини |
Щоб створити щось красиве, треба нести красу в душі. |
Відокремлені члени речення |
29 |
|
СП речення з підрядними обст. умови, мети, наслідку, допусту |
||
30 |
|
РЗМ № 10 Есе з використанням СП речень |
«Що робить мене щасливим(ою)» |
|
31 |
|
РЗМ № 11 Ділові папери. Заява. Резюме. |
Культура ділового мовлення. |
|
32 |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
ІІ семестр Складнопідрядне речення -5 год +1 год РЗМ |
||||
33 |
|
РЗМ № 12 Усний твір-роздум у публ. стилі на суспільну тему. |
Україна, її географ. положення. |
|
34 |
|
Види СП речень (тренувальні вправи) |
Спішу у храм святого слова. |
Пряма, не-пряма мова |
35 |
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними |
Україна, її географічне положення. |
Спос. замі-ни прямої мови |
36 |
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними |
Цитата |
|
37 |
|
Розділові знаки в СП реченні з кількома підрядними |
|
Діалог |
38 |
|
Контрольна робота №4 «Складнопідрядне речення» (тестування) |
|
|
Безсполучникове складне речення - 10 год + 3 год РЗМ |
||||
39
|
|
Аналіз контрольної роботи БС складне речення: смислові відношення між його частинами |
Я і ми (родина, народ, людство). |
Складне речення і його види |
40 |
|
Особливості інтонації БС речень залежно від смислових відношень. |
|
|
41 |
|
РЗМ № 13 Діалог-обговорення актуальної теми. |
Природа різних регіонів. |
Складно-сурядне речення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
42 |
|
Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні |
Природні багатства України. |
Розділ. зн. в СС реч. |
43 |
|
Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні |
||
44 |
|
Двокрапка у БС складному реченні |
|
Будова СП реч. |
45 |
|
Двокрапка у БС складному реченні |
||
46 |
|
РЗМ № 14 Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публ. стилі |
«Своє, рідне -своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії |
|
47 |
|
РЗМ № 15 Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публ. стилі |
||
48 |
|
Тире у безсполучниковому складному реченні |
Я і рідна природа. |
Види СП реч. |
49 |
|
Тире у безсполучниковому складному реченні |
||
50 |
|
Розділові знаки у БС складному реченні (тренувальні вправи) |
Я вірю в май-бутнє твоє, Україно! |
|
51 |
|
Контрольна робота № 5 (Тестування) |
|
|
Складне речення з різними видами зв’язку – 6 год + 2год РЗМ |
||||
52 |
|
Аналіз контрольної роботи. Складні речення з різними видами зв’язку ( спол. і безспол.) |
Я і мистецтво. |
Види СП обст.реч. |
53 |
|
Складні речення з різними видами зв’язку ( тренувальні вправи) |
Чарівний дивосвіт мистецтва. |
СП реч. з кільк. підр. |
54 |
|
РЗМ № 16 Контрольний вибірковий переказ тексту наук. стилю |
|
|
55 |
|
РЗМ № 17 Контрольний вибірковий переказ тексту наук. стилю |
|
|
56 |
|
Розділові знаки у скл. реч. із різними видами зв’язку |
Музика й театр |
БС речення |
57 |
|
Розділові знаки у скл. реч. із різними видами зв’язку ( тренувальні вправи) |
|
Смисл. зв. в БП реч. |
58 |
|
Використання скл. речень з різними видами зв’язку в текстах різних стилів |
Рок-музика для передавання патріот. настроїв, |
Кома і крапка з комою в БП |
59 |
|
Узагальнення й систематизація з розділу «Складне речення з різними видами зв’язку » |
Мистецтво і графіка. |
Двокрапка в БП реч. |
Текст як одиниця мовлення – 4 год + 2 год РЗМ |
||||
60 |
|
Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац. |
Мистецтво і орнамент. |
Тире в БП реч. |
61 |
|
Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення). |
|
ССК |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
62 |
|
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. |
Прекрасне і потворне у мистецтві. |
ССК |
63 |
|
Контрольна робота № 6 «Складне речення з різними видами зв’язку Текст». Річний диктант |
Видатні люди |
|
64
|
|
РЗМ № 18 Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. |
Видатні постаті культури (освіти, науки, мистецтва). |
|
65 |
|
РЗМ № 19 Тези прочитаних публіцистичної чи наук.-пізнавальної статей. |
Мій професійний вибір. |
|
Узагальнення і систематизація вивченого - 5 год |
||||
66 |
|
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні).Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки. |
Життєвий і професійний вибір особист. |
|
67 |
|
Мовні аспекти вивчення речення (граматична основа, види речень). |
Природний світ |
|
68 |
|
Орфографія. |
Тваринний світ |
|
69 |
|
Пунктуація. |
Взаємоповага і взаємодопомога у суспільстві |
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|
РІДНА МОВА – 9 клас
Всього – 70 год
На тиждень – 2 год
Програма:
Українська мова. 5-12 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання./ Г.Т.Шелехова, В.І.Тихоша, А.М.Корольчук, В.І.Новосьолова, Я.І.Остаф; за ред. Л.В.Скуратівського. − К.: Видавничий дім «Освіта». – К., 2005 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).
Підручник:
Кількість навчальних годин, що відводяться на вивчення курсу української мови в загальноосвітній школі
Семестр |
Контрольні роботи
Мовні теми |
РЗМ |
Читаннявголос |
Говоріння |
Письмо |
||||
Диктант |
Мовні теми |
Діалог |
Переказ |
Твір |
Переказ |
Твір |
|||
І |
1 |
2 |
11 |
- |
1 |
1 |
- |
1 |
1 |
II |
1 |
2 |
8 |
1 |
- |
- |
1 |
1 |
1 |
Всього |
2 |
4 |
19 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |