9 КЛАС
УКРАЇНСЬКА МОВА (53 год. на рік)
1. |
Українська мова – державна мова України. Краса і багатство української мови. |
|
2. |
Будова слова. Частини мови (іменник, прикметник, дієслово). |
|
3. |
Граматичні категорії іменника. Граматичні категорії прикметника. |
|
4. |
Граматичні категорії дієслова (час, число) |
|
5. |
РЗМ. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо), їх особливості. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове, монологічне й діалогічне. |
|
6. |
Лексичне значення слова. Пряме і переносне значення слова. Вживання слів у прямому і переносному значенні (практично) |
|
7. |
Фразеологізм. Прислів’я як різновид фразеологізмів. |
|
8. |
Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова. Визначення основи слова (практично). |
|
9. |
Утворення слів за допомогою префіксів, суфіксів (практично) |
|
10. |
Іменник. Загальне значення, ознаки, синтаксична роль іменника. Іменники – назви істот і неістот. Іменники загальні і власні. |
|
11. |
Велика буква і лапки у власних назвах (повторення) |
|
12. |
Граматичні категорії іменника: рід, число, відмінок. Відмінювання іменників за відмінками (практично). |
|
13. |
Тематична контрольна робота |
|
14. |
Прикметник. Синтаксична роль прикметника. Повторення граматичних категорій прикметника: число, рід, відмінок. |
|
15. |
Узгодження прикметників з іменниками в усному і писемному мовленні. Контрольний диктант. |
|
16. |
РЗМ. Вибірковий ( усний) переказ художнього тексту. |
|
17. |
РЗМ. Переказ (письмовий) з допомогою учителя невеличких художніх творів за простим планом (тексти розповідного характеру). |
|
18. |
Дієслово. Повторення граматичних категорій дієслова: час, число. Поняття про дієслово. Синтаксична роль дієслова. |
|
19. |
Часи дієслова. Змінювання дієслова за часами (практично). |
|
20. |
Число дієслова. Визначення числа дієслова за числом іменника. |
|
21. |
Правопис частки не з дієсловами. |
|
22. |
Займенник. Повторення вивченого про займенник. Особові займенники. Роль займенників у мовленні. |
|
23. |
Займенники різних розрядів (без вживання термінів): загальне значення, роль у мовленні (практично, за вибором вчителя) |
|
24. |
Числівник. Поняття про числівник. Числівники кількісні і порядкові. |
|
25. |
Числівники прості і складені. Дотримання правильного наголошення числівників. |
|
26. |
РЗМ. Читання. Читання мовчки (розуміння, запам’ятовування) текстів. |
|
27. |
Прислівник. Поняття про прислівник як незмінну частину мови. |
|
28. |
Утворення прислівників від інших частин мови. Правопис прислівників з іншими словами в реченні. |
|
29. |
Службові слова. Поняття про прийменники, сполучники. |
|
30. |
Складне речення, його ознаки. Будова складного речення (складносурядного, складнопідрядного, – без визначення термінів). |
|
31. |
Розділові знаки у складному реченні. |
|
32. |
РЗМ. Читання вголос (розуміння, запам’ятовування) текстів. Виразність читання. Контрольний диктант. |
|
33. |
РЗМ. Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему. Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення). |
|
34. |
Тематична контрольна робота. |
|
35. |
РЗМ. Написання під диктування речень і текстів. |
|