Українська мова. 3 клас. Діагностувальна робота. Моніторинг навчальних втрат

Про матеріал
Комплексна діагностувальна робота розроблена для моніторингу навчальних втрат за 2 клас і розробки подальших дій для їх усунення, спирається на методичні рекомендації , підготовлені співробітниками відділу початкової освіти імені О. Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України, щодо діагностики та механізмів подолання втрат у засвоєнні учнями 1 – 4 класів програмового змісту з української мови та читання, математики, інтегрованого курсу «Я досліджую світ», заподіяних пандеміями COVID– 19 та воєнним станом у країні.
Перегляд файлу

Українська мова. Діагностувальна робота. Моніторинг навчальних втрат

                                               Українська мова.  3 клас

 

Прізвище і ім’я___________________________  дата ______________

 

  1.  Прочитай текст, виправ недоліки. Запиши вдосконалений текст.

Це було восени Хлопці пішли в ліс Як гарно в лісі? а скільки пташок сидить на деревах! Чого це вони до купи злетілись. Птахи зібрались летіти у вирій.


 

 

  1. Склади речення. Запиши правильно.


У, свято, Зіни, бабусі. Гостей, неї, у, багато. Дочка, Луцька, приїхала, з.

 

 

Диктант

 

 

 

 

Самооцінювання

Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль       докладено?

                                                    

Оцінювання

_______________________________________________________________________

__________________________________________________________________________             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Диктант

Розпочався вересень – перший місяць осені. Дні стали коротшими. Сонце рідко з’являється на небі. Часто йдуть дощі. Відлітають у вирій птахи.