Календарно-тематичне планування з української мови (навчання грамоти) 1 клас НУШ до підручника Кравцова Н. М., Придаток О. Д.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з української мови (навчання грамоти) укладено відповідно до типової освітньої програми початкової освіти розробленої під керівництвом Савченко О. Я.

Підручник: Н.М. Кравцова, О.Д. Придаток «Українська мова Буквар»: підруч. для 1 кл. закладів ЗСО

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з української мови (навчання грамоти)

 1 клас

(245 годин на рік, 7 годин  на тиждень)

Підручник: Н.М. Кравцова, О.Д. Придаток «Українська мова Буквар»: підруч. для 1 кл. закладів ЗСО

ІІ семестр

№ з/п

Тема уроку

Дата

Прим.

Буквений період (продовження)

1. 

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Школа»

 

 

2. 

Письмо малої букви ш та великої Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень

 

 

3. 

Закріплення звукового значення букви «ша». Скоромовка. Мовно-логічна вправа. Опрацювання тексту «Друзі пізнаються в біді»

 

 

4. 

Закріплення вміння писати малу букву ш та велику Ш. Написання складів, слів і речень

 

 

5. 

Звук [ж], позначення його буквою «же». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Чистомовка. Опрацювання тексту «Журавель і Жоржина»

 

 

6. 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування речень.

 

 

7. 

Закріплення звукового значення букви «же». Дзвінка вимова звука [ж] наприкінці складів та слів. Опрацювання тексту «Книжка – джерело знань»

 

 

8. 

Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів із буквою ж.

 

 

9. 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання української народної казки «Казка про жолудь»

 

 

10. 

Письмо великої букви Ж, складів із нею. Складання і записування слів.  Списування речень, поданих друкованим шрифтом

 

 

11. 

Звук [г], позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Мова птахів»

 

 

12. 

Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів із буквою г. Ребуси

 

 

13. 

Закріплення звукового значення букви «ге». Опрацювання тексту «Довга лоза» та віршів В. Струтинський «Доброго ранку, промінчику», Л. Лежанська «Добрий гном». Робота з дитячою книжкою ____________________________________

 

 

14. 

Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою Г. Розвиток зв’язного мовлення____________________________________________

 

 

15. 

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи.

 

 

16. 

Письмо малої букви ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою ґ. Утворення і записування словосполучень

 

 

17. 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання української народної казки «Гарні ґаздині»

 

 

18. 

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання слів і речень

 

 

19. 

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів

 

 

20. 

Письмо малої букви є та великої Є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквами є Є

 

 

21. 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Завзяті діти». Скоромовка

 

 

22. 

Письмо малої букви є та великої Є. Написання складів та слів. Списування речень, поданих друкованим друкованим шрифтом.

 

 

23. 

Закріплення звукового значення букви «є». Опрацювання тексту «Весняні подарунки».

 

 

24. 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання і записування речень за малюнками. Письмо під диктування

 

 

25. 

Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Скоромовка

 

 

26. 

Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів

 

 

27. 

Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Разом веселіше». Робота з дитячою книжкою ____________________________

 

 

28. 

Письмо великої букви Ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів. Списування речень, поданих друкованим друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення________________________

 

 

29. 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Гостини»

 

 

30. 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Утворення і записування слів. Складання речень

 

 

31. 

Звуки [ц], [цʹ],  позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Чистомовка. Скоромовка «Подарунок»

 

 

32. 

Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів і слів із буквою ц

 

 

33. 

Закріплення звукового значення букви «це». Мовно-логічні вправи. Загадка. Опрацювання вірша А. Німенко «Спритна киця»

 

 

34. 

Письмо великої букви Ц. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів

 

 

35. 

Опрацювання тексту «Справжні друзі»

 

 

36. 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом

 

 

37. 

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Звуковий аналіз слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Ділова розмова друзів». Складання діалогу

 

 

38. 

Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Письмо під диктування

 

 

39. 

Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Мовно-логічні вправи. Скоромовка

 

 

40. 

Письмо великої букви Ю. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів

 

 

41. 

Закріплення звукового значення букви «ю». Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Конкурс малюнків». Робота з дитячою книжкою

 

 

42. 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання слів і речень. Вправи на розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків. Розвиток зв’язного мовлення__________________­­­__

 

 

 

43. 

Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи.

 

 

44. 

Письмо малої букви х. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Складання і записування слів

 

 

45. 

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Похвала»

 

 

46. 

Письмо великої букви Х. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом

 

 

47. 

Закріплення звукового значення букви «ха». Читання слів, речень. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Буду пекарем»

 

 

48. 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом

 

 

49. 

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи.

 

 

50. 

Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Утворення і записування слів

 

 

51. 

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Софійка – фантазерка»

 

 

52. 

Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Складання і записування речень

 

 

53. 

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Фея у школі». Мовно-логічні вправи

 

 

54. 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом

 

 

55. 

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою

 

 

56. 

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею.  Доповнення і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення

 

 

 

57. 

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання вірша Л. Савчук «Моя Україна – це пісенька мами…»

 

 

58. 

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Складання і записування речень, слів

 

 

59. 

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Вітерець і книжечка». Прислів’я

 

 

60. 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Змінювання іменників за числами (без уживання термінів). Складання і записування речень

 

 

61. 

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання вірша «Розкажу я вам, малята…»

 

 

62. 

Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів.

 

 

63. 

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту «Що таке щастя?»

 

 

64. 

Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування словосполучень, речень

 

 

65. 

Звуки [дз], [дзʹ],  позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно-логічні вправи.

 

 

66. 

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень

 

 

67. 

Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дзʹ]. Опрацювання тексту «Краса навколо нас»

 

 

68. 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Вибірковий диктант

 

 

69. 

Звук [дж],   позначення його буквосполученням «дж». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою

 

 

70. 

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Утворення й записування словосполучень. Розвиток зв’язного мовлення

 

 

 

71. 

Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання тексту «День народження джмелика». Загадка

 

 

72. 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Словниковий диктант

 

 

73. 

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Мовно-логічні вправи

 

 

74. 

Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант

 

 

75. 

Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання оповідання В. Кравець «Казка про апостроф». Загадка

 

 

76. 

Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Списування речень, поданих друкованим шрифтом

 

 

Післябуквений період

77. 

Вчимося швидко читати. Вправи для розвитку навички читання.        К. Василевич "Котик – школяр"

 

 

78. 

Повторення написання букв у, д, з, в, б. Спостереження за вживанням синонімів, антонімів ( без уживання термінів).

 

 

79. 

Вчимося швидко читати. Б. Вовк "Лінива Оленка". Прислів‘я.

 

 

80. 

Повторення написання букв И и, Й й,  Ш ш,  Цц, Щ щ. Списування друкованих речень. Добір прикметників до іменників ( без уживання термінів)

 

 

81. 

Легенда "Чому сорока будує кілька хатинок". Мовно-логічні вправи

 

 

82. 

Повторення написання букв а А, л Л, м М. Мовно-логічні вправи. Письмо слів із вивченими буквами.

 

 

83. 

В. Кравець " На галявині у ліску". Виразне читання. Робота з дитячою книжкою

 

 

84. 

 Повторення написання букв К к. Списування друкованого тексту. Добір "протилежних" за значенням слів. Розвиток зв’язного мовлення

 

 

85. 

О. Пархоменко "Співучі колоски". Виразне читання. Мовно-логічні вправи.

 

 

86. 

Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого .

 

 

87. 

Правила мовленнєвого етикету. В. Сухомлинський "Як бджола знаходить квітку конвалії". Мовно-логічні вправи.

 

 

88. 

Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з друкованого.

 

 

89. 

Вчимося швидко читати. За О. Іваненко "Сонечко". Мовно-логічні вправи

 

 

90. 

Повторення написання букв О о, Ю ю. Буквений квест. Словотворчі вправи.

 

 

91. 

М. Петренко "Утікач". Мовно-логічні вправи. С. Ходій  "Колобок на новий лад". Читання в особах.

 

 

92. 

Повторення написання букв У у, Ч ч. Словотворчі вправи. Творче списування надрукованого речення.

 

 

93. 

Українська народна казка "Кабан під дубом". Мовно-логічні вправи. Вибіркове читання.

 

 

94. 

Повторення написання букв Е е, З з. Словотворчі вправи. Списування друкованого.

 

 

95. 

М. Павленко "Хто біліє, хто бігає". Виразне читання. Мовно-логічні вправи.

 

 

96. 

Повторення написання букв Б б, В в. Словотворчі вправи. Списування друкованого.

 

 

97. 

Загадкова грядочка. Українські народні загадки. Авторські загадки. О. Прилуцький "Загадочки квочки". Робота в парі. Робота з дитячою книжкою

 

 

98. 

Повторення написання букв І і,Ї ї, Н н. Складання речення, словосполучень. Списування з друкованого. Розвиток зв’язного мовлення

 

 

99. 

  О.Буцень "Айстри". Мовно-логічні вправи.

 

 

100.

Повторення написання букв г, Ґ. Словотворчі вправи. Добір  влучного слова в реченні

 

 

101.

Культурна спілкування. А.Качан "Мобільна розмова". Виразне читання. Складання діалогу.

 

 

102.

Написання слів із подовженими приголосними.

 

 

103.

Кого називаємо другом? В. Сенцовський  "Полуниця на вареники". Мовно-логічні вправи.

 

 

104.

Відновлення тексту. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом

 

 

105.

Вчися швидко читати. Букет скоромовок. Ребус. Українська народна казка "Казка – загадка". Мовно-логічні вправи.

 

 

106.

Алфавіт. Читання букв алфавіту, списування алфавіту.

 

 

107.

Моя мама – найкраща. Вчися швидко читати.                           В. Сухомлинський  "Найгарніша мама". Робота в парі.

 

 

108.

Слова, близькі і протилежні за значенням. Складання речень з ними

 

 

109.

Букет лічилок. Читання лічилок. Розгадування ребуса. Робота в парі. 

 

 

110.

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? хто?  Побудова і записування речень. 

 

 

111.

Брати наші менші. Вчимося швидко читати.

За Г. Поволоцьким  "Хлопчик та їжак".  Робота з дитячою книжкою

 

 

112.

Розпізнання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Виконання завдання за зразком. Розвиток зв’язного мовлення

 

 

113

Вчимося швидко читати. Кольоровий світ навколо. Т.Коломієць "Олівці". Виразне читання.

 

 

114

 Добір слів , які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і записування речень з поданими словами. 

 

 

115

Вчимося  швидко читати. Моя допомога дорослим. М. Магера "Бабусин помічник" Мовно-логічні вправи.

 

 

116

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.

 

 

117

Вчимося швидко читати. М. Сингаївський "Що сказало сонце?". Виразне читання. Мовно-логічні вправи.

 

 

118

Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень із службовими словами

 

 

119

Що таке охайність? А. Коцюбинський "Чий Максимко". Робота в парі.

 

 

120

Уживання великої букви в словах. Списування речень , поданих друкованим шрифтом. 

 

 

121

Вчися швидко читати. Українська народна казка "Лисичка і глек". Мовно-логічні вправи

 

 

122

Поділ слів на склади для переносу з рядка на рядок. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

123

Я вже вмію читати!  М.Герасименко  "Магніт". Мовно-логічні вправи.

 

 

124

Розділові знаки на прикінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування питань.

 

 

125

 В. Верховець "Канікули". Мовно-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою

 

 

126

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. Розвиток зв’язного мовлення 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Ляшенко Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Яблочкіна Євгенія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3.  Svetlana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 січня 2019
Переглядів
10906
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку