Методична розробка уроку з навчання грамоти у 1 класі на тему: «Письмо рядкової букви ж»

Про матеріал

Мета уроку: навчати писати рядкову букву ж із дотриманням пропорції літери, безвідривно поєднувати букву в прямих та зворотних складах; розвивати вміння аналізувати звуко-буквений склад слів; виховувати інтерес до природи, бережливе ставлення до неї.

Перегляд файлу

         Методична розробка  уроку з навчання грамоти у 1 класі на тему:

            «Письмо  рядкової  букви  ж»

 

Тема  Письмо рядкової букви ж.

Мета:   навчати писати рядкову букву ж із дотриманням пропорції літери,безвідривно поєднувати букву в прямих та зворотних складах; розвивати вміння аналізувати звуко-буквений склад слів; виховувати інтерес до природи,бережливе ставлення до неї.

Обладнання: предметні малюнки із зображенням жука, жаби, вужа.

                         Хід уроку

І. Організаційний момент.

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше клас.

Попрацюєм всі старанно,

Щоб пройшов урок немарно.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Бесіда за матеріалами уроку читання.

--- Яку букву ми вивчали на уроці читання?

--- Які звуки вона позначає?

--- Назвіть слова зі звуком ж на початку, в середині, в кінці.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Сьогодні до нас завітав дуже незвичний гість. А хто він дізнаєтеся,відгадавши загадку:

В нього крила, в нього вуса.

Трохи я його боюся,

Як летить – так чути звук.

Бронзовий, великий . . .(жук)

-- Скільки складів у слові жук ?

-- Назвіть і схарактеризуйте кожний звук слова.

--Заповніть схему слова.

--А чи можемо ми написати це слово у прописах?

ІV. Повідсмлення теми і завдань  уроку

Сьогодні ми будемо навчатися писати рядкову букву ж, зєднувати її з іншими буквами у складах і словах.

V. Вивчення нового матеріалу

1) Графічний аналіз рядкової букви ж.

-- роздивіться букву ж,з яких елементів вона складається?

-- зіставте рукописну і друковану літери. Чим вони відрізняються?

-- на що схожа буква ж?

2) Пояснення написання рядкової букви ж із показом на дошці.

3) Пальчикова гімнастика.

                       Жук

Жовте жито жук жував

І з Женею жартував.

Жартом, жартом— і у Жені

Жовтий жук живе у жмені.

4) Письмо рядкової букви ж.

-- написання літери у повітрі;

-- письмо букви під рахунок;

-- обведення крупного зразка зі стрілочками;

-- письмо букви ж у прописах за пунктиром і самостійно.

5) Письмо слів із буквою ж.

-- прочитайте слова,написані на сторінці мовчки, хором.

-- що таке жито, урожай?

-- де про все це можна дізнатися,прочитати? ( У книжці).

6) Фізкультхвилинка

7) Розвиток мовлення учнів. Звуко- буквений аналіз слів.

-- відгадайте загадки:

На дубочку я родився .

На дубочку й оселився.

Восени я упаду

Та дубочком проросту.

 

Вона живе в болоті,

Зелена,як трава.

І цілий день нам чути

З болота « ква-ква-ква».

8) Письмо речення

-- прочитайте речення. У яку гру гралися діти?

--Як гратися в жмурки?

-- Запишіть речення на вільний рядок за зразком.

9) Закріплення вмінь писати букву ж.

--малюнковий диктант

Учитель показує предметні малюнки, діти записують слова

           Жук, жаба, вуж.

VІ. Підсумок уроку

--Яку букву навчилися писати?

--Які звуки вона позначає?  

--Що вам сподобалось на уроці?

--Про яких тварин ми говорили на уроці?

--Що нового ви про них дізналися?

docx
Додано
14 січня 2019
Переглядів
761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку