Календарно-тематичне планування з ураїнської мови 5 клас НУШ ( За модельною навчальною програмою Голуб, Горошкіна)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з ураїнської мови 5 клас НУШ ( За модельною навчальною програмою Голуб, Горошкіна)
Перегляд файлу

№ п/п

К-сть.

год

                       Зміст програмового матеріалу

 

Дата

 

I СЕМЕСТР

1

1

Українська мова в житті українців.

 

 

Лексикологія

2

1

Поглиблене повторення вивченого в 1-4 класах.

Лексичне значення слова. Тлумачний словник.

 

 

3

1

Однозначні й багатозначні слова.

 

 

4

1

Групи слів за значенням. Синоніми. Словник синонімів.

 

 

5

1

Групи слів за значенням. Антоніми. Словник антонімів.

 

 

6

1

Групи слів за значенням. Омоніми. Словник омонімів

 

 

7

1

Групи слів за значенням. Пароніми. Словник паронімів.

 

 

8

1

Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова.

 

 

9

1

Написання апострофа в словах іншомовного походження.

 

 

10

1

Написання м’якого знака в словах іншомовного походження.

 

 

11

1

Подвоєння та подовження приголосних у словах іншомовного походження.

 

 

12

1

Букви і та и у словах іншомовного походження. Словник іншомовних слів.

 

 

13

1

Активна й пасивна лексика української мови.  Застарілі слова (архаїзми й історизми).

 

 

14

1

Неологізми. Письменницькі новотвори.

 

 

15

1

Групи за вживанням: загальновживані й обмеженого вживання.

 

 

16

1

Стилістично забарвлені слова. Діалектні, професійні слова й терміни

 

 

17

1

Сленгові слова. Просторічні слова.

 

 

18

1

Лексична помилка. Суржик.

 

 

19

1

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

20

1

Повторення вивченого з лексикології. Лексичний розбір слова.

 

 

21

1

Діагностувальна робота № 1 з теми «Лексикологія» (тест)

 

 

22

1

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

Фразеологія

23

1

Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення.

 

 

24

1

Різновиди фразеологічних одиниць (прислів’я, приказки, крилаті вислови, афоризми)

Джерела українських фразеологізмів.

 

 

25

1

Фразеологізми в мовленні людини. Фразеологічний словник.

 

 

26

1

Фразеологізми в літературних творах

 

 

27

1

Узагальнення вивченого з теми «Фразеологія»

 

 

28

1

Діагностувальна  робота №2 з теми «Фразеологія»

 

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

29

1

Поглиблене повторення вивченого з фонетики в 1-4 класах. Голосні й приголосні звуки.

 

 

30

1

Наголос в українській мові. Словник наголосів. Орфоепічний словник.

 

 

31

1

Особливості вимови й написання ненаголошених голосних.  Правопис ненаголошених [е] та [и].

 

 

32-33

2

Приголосні тверді й м’які.

 

 

34-35

2

Приголосні дзвінкі й глухі. Вимова приголосних у корені слова.

 

 

36-37

2

Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я.

 

 

38

1

Діагностувальна робота. Переказ.

 

 

39

1

Правила вживання м’якого знака.

 

 

40

1

Особливості української графіки (відповідність звуків і графічних знаків, звук [ґ] і буква ґе).

 

 

41

1

Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ.

 

 

42

1

Правила вживання апострофа. Орфографічний словник. 

 

 

43

1

Склад. Правила перенесення з рядка в рядок.

 

 

44

1

Милозвучність української мови. Правила милозвучності (чергування у – в, і – й, з – із – зі).

 

 

45-46

2

Спрощення в групах приголосних.

 

 

47

1

Види помилок: графічна, орфоепічна, орфографічна.

 

 

48

1

Узагальнення вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Офографія»

 

 

49

1

Діагностувальна  робота №3 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Офографія» (тест)

 

 

50

1

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

Відомості з синтаксису й пунктуації

51

1

Повторення вивченого в 1-4 класах.

 

 

52-53

2

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. 

 

 

54-55

2

Головне й залежне слово словосполученні. Синтаксичний розбір словосполучення.

 

 

56-57

2

 Речення, його граматична основа ( підмет і присудок ).

 

 

58-59

2

Речення з одним головним членом.

 

 

60

1

Види речень за метою висловлювання

(розповідні, питальні, спонукальні)

 

 

61

1

Види речень за емоційним забарвленням (окличні й неокличні). Пунктуаційна помилка.

 

 

62

1

Узагальнення вивченого з теми «Відомості з синтаксису й пунктуації»

 

 

63

1

Діагностувальна робота №4 з теми «Відомості з синтаксису й пунктуації» (тест)

 

 

64

1

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

65

1

Підсумковий урок.Семестрове оцінювання.

 

 

66

1

Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина (загальне ознайомлення)

 

 

67

1

Другорядні члени речення: додаток

 

 

68

1

Другорядні члени речення: означення.

 

 

69

1

Другорядні члени речення: обставина.

 

 

70-71

2

Речення з однорідними членами ( без сполучників ). Кома між однорідними членами.

 

 

72-73

2

Речення з однорідними членами ( зі сполучниками ). Кома між однорідними членами.

 

 

74-75

2

Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Розділові знаки.

 

 

76

1

Діагностувальна робота (диктант)

 

 

77-78

2

Звертання. Розділові знаки при звертанні.

 

 

79-80

2

Вставні слова, словосполучення. Розділові знаки при всавних словах, словосполученнях.

 

 

81

1

Синтаксичний розбір простого речення.

 

 

82

1

Узагальнення вивченого з теми «Відомості з синтаксису й пунктуації»

 

 

83

1

Діагностувальна робота з теми «Відомості з синтаксису й пунктуації» (тести)

 

 

84

1

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

85-86

2

Складне речення. Поняття про складне речення. Інтонування складних речень.

 

 

87-88

2

Кома у складному реченні із безсполучниковим зв’язком.  

 

 

89-90

2

Кома у складному реченні  із сполучниковим зв’язком. Синтаксичний розбір складного речення.

 

 

91-92

2

Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

 

 

93

1

Діалог. Розділові знаки в репліках діалогу.

 

 

94-95

2

Написання есе з використанням простих і складних речень.

 

 

96

1

Узагальнення вивченого з теми «Відомості з синтаксису й пункції»

 

 

97

1

Діагностувальна робота з теми «Відомості з синтаксису й пункції»

 

 

98

1

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

Текст

99

1

Текст. Повторення вивченого в 1-4 класах.

 

 

100

1

Текст. Тема, підтема (мікротема)

 

 

101

1

Ключові слова. Основна думка.  Первинні і вторинні тексти.

 

 

102

1

Види текстів: опис, розповідь, роздум.  Опис. Побудова опису. Опис тварини.

 

 

103

1

Письмовий переказ тексту з елементами опису.

 

 

104

 

Розповідь. Побудова розповіді. Розповідь про себе

 

 

105

1

Роздум. Побудова роздуму. Роздум на тему екології

 

 

106

1

Усний переказ тексту з елементами опису

 

 

107

1

Діагностувальна робота ( переказ)

 

 

108

1

Діагностувальна робота ( переказ)

 

 

Інформація

109

1

Повторення вивченого в 1-4 класах. Види інформації (текстова, графічна). Джерела інформації.

 

 

110

1

Числова інформація.

 

 

111

1

Види інформації (звукова, відео). Добір і пошук інформації.

 

 

 

112

1

Узагальнення вивченого з теми «Інформація»

 

 

113

1

Діагностувальна робота з теми «Текст. Інформація»

 

 

114

1

Аналіз діагносту вальної роботи

 

 

Жанри мовлення

115

1

Жанр мовлення. Роль жанрів у житті людини . Комплімент, лестощі, похвала.

 

 

117

1

Прохання, умовляння, благання, пропозиція.

 

 

116

1

Запрошення, згода, відмова

 

 

118

1

Вибачення, подяка

 

 

119

1

Привітання .

 

 

120

1

Смс-повідомлення

 

 

Спілкування

121

1

Повторення вивченого в 1-4. Цілі й завдання спілкування

 

 

122

1

Види спілкування. Живе й віртуальне спілкування. Безпека віртуального спілкування

 

 

123

1

Ситуація спілкування.  Учасники спілкування. Наміри співрозмовників

 

 

124

1

Ознаки й переваги гармонійного спілкування. Правила гарного співрозмовника / гарної співрозмовниці.

 

 

125

1

Написання есе на одну з тем: «Яке спілкування корисне?», «У чому радість живого спілкування?», «Чи надійна віртуальна дружба?» «Коли я почуваю себе безпечно», «Безпека – це зона моєї відповідальності»,

«Коли і з ким спілкуватися приємно?»,«Як я прагну бути відповідальним/ відповідальною»

 

 

 

126

1

Види слухання. Запитання і відповіді.

 

 

127

1

Усний  твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших»).

 

 

 

128

1

Суперечка і сварка. Маніпуляції у спілкуванні. Засоби спілкування (мовні й позамовні).

 

 

129

1

Написання есе з використанням складних речень «Чому потрібно  вивчати іноземну мову»

 

 

 

130

1

Етикетні норми спілкування. Вимова й інтонація. Переконливість та аргументованість

 

 

131

1

Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

 

 

 

132

1

Діагностувальна робота з теми «Жанри мовлення. Спілкування»

 

 

133

1

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

Повторення вивченого протягом року

134

1

Повторення вивченого з теми «Лексикологія»

 

 

135

1

Повторення вивченого з теми «Фразеологія»

 

 

 

136

1

Повторення вивченого з теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія»

 

 

 

137-138

2

Повторення вивченого з теми «Відомості з синтаксису і пунктуації»

 

 

139

1

Повторення вивченого з тем «Інформація», «Текст», «Жанри мовлення», «Спілкування»

 

 

 

140

1

Підсумковий урок (ІІ семестр)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Келемен Маріанна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 березня 2023
Переглядів
21657
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку