№ п/п |
К-сть. год |
Зміст програмового матеріалу
|
Дата |
|
I СЕМЕСТР |
||||
1 |
1 |
Українська мова в житті українців. |
|
|
Лексикологія |
||||
2 |
1 |
Поглиблене повторення вивченого в 1-4 класах. Лексичне значення слова. Тлумачний словник. |
|
|
3 |
1 |
Однозначні й багатозначні слова. |
|
|
4 |
1 |
Групи слів за значенням. Синоніми. Словник синонімів. |
|
|
5 |
1 |
Групи слів за значенням. Антоніми. Словник антонімів. |
|
|
6 |
1 |
Групи слів за значенням. Омоніми. Словник омонімів |
|
|
7 |
1 |
Групи слів за значенням. Пароніми. Словник паронімів. |
|
|
8 |
1 |
Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. |
|
|
9 |
1 |
Написання апострофа в словах іншомовного походження. |
|
|
10 |
1 |
Написання м’якого знака в словах іншомовного походження. |
|
|
11 |
1 |
Подвоєння та подовження приголосних у словах іншомовного походження. |
|
|
12 |
1 |
Букви і та и у словах іншомовного походження. Словник іншомовних слів. |
|
|
13 |
1 |
Активна й пасивна лексика української мови. Застарілі слова (архаїзми й історизми). |
|
|
14 |
1 |
Неологізми. Письменницькі новотвори. |
|
|
15 |
1 |
Групи за вживанням: загальновживані й обмеженого вживання. |
|
|
16 |
1 |
Стилістично забарвлені слова. Діалектні, професійні слова й терміни |
|
|
17 |
1 |
Сленгові слова. Просторічні слова. |
|
|
18 |
1 |
Лексична помилка. Суржик. |
|
|
19 |
1 |
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
20 |
1 |
Повторення вивченого з лексикології. Лексичний розбір слова. |
|
|
21 |
1 |
Діагностувальна робота № 1 з теми «Лексикологія» (тест) |
|
|
22 |
1 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
Фразеологія |
||||
23 |
1 |
Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. |
|
|
24 |
1 |
Різновиди фразеологічних одиниць (прислів’я, приказки, крилаті вислови, афоризми) Джерела українських фразеологізмів. |
|
|
25 |
1 |
Фразеологізми в мовленні людини. Фразеологічний словник. |
|
|
26 |
1 |
Фразеологізми в літературних творах |
|
|
27 |
1 |
Узагальнення вивченого з теми «Фразеологія» |
|
|
28 |
1 |
Діагностувальна робота №2 з теми «Фразеологія» |
|
|
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. |
||||
29 |
1 |
Поглиблене повторення вивченого з фонетики в 1-4 класах. Голосні й приголосні звуки. |
|
|
30 |
1 |
Наголос в українській мові. Словник наголосів. Орфоепічний словник. |
|
|
31 |
1 |
Особливості вимови й написання ненаголошених голосних. Правопис ненаголошених [е] та [и]. |
|
|
32-33 |
2 |
Приголосні тверді й м’які. |
|
|
34-35 |
2 |
Приголосні дзвінкі й глухі. Вимова приголосних у корені слова. |
|
|
36-37 |
2 |
Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. |
|
|
38 |
1 |
Діагностувальна робота. Переказ. |
|
|
39 |
1 |
Правила вживання м’якого знака. |
|
|
40 |
1 |
Особливості української графіки (відповідність звуків і графічних знаків, звук [ґ] і буква ґе). |
|
|
41 |
1 |
Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ. |
|
|
42 |
1 |
Правила вживання апострофа. Орфографічний словник. |
|
|
43 |
1 |
Склад. Правила перенесення з рядка в рядок. |
|
|
44 |
1 |
Милозвучність української мови. Правила милозвучності (чергування у – в, і – й, з – із – зі). |
|
|
45-46 |
2 |
Спрощення в групах приголосних. |
|
|
47 |
1 |
Види помилок: графічна, орфоепічна, орфографічна. |
|
|
48 |
1 |
Узагальнення вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Офографія» |
|
|
49 |
1 |
Діагностувальна робота №3 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Офографія» (тест) |
|
|
50 |
1 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
Відомості з синтаксису й пунктуації |
||||
51 |
1 |
Повторення вивченого в 1-4 класах. |
|
|
52-53 |
2 |
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. |
|
|
54-55 |
2 |
Головне й залежне слово словосполученні. Синтаксичний розбір словосполучення. |
|
|
56-57 |
2 |
Речення, його граматична основа ( підмет і присудок ). |
|
|
58-59 |
2 |
Речення з одним головним членом. |
|
|
60 |
1 |
Види речень за метою висловлювання (розповідні, питальні, спонукальні) |
|
|
61 |
1 |
Види речень за емоційним забарвленням (окличні й неокличні). Пунктуаційна помилка. |
|
|
62 |
1 |
Узагальнення вивченого з теми «Відомості з синтаксису й пунктуації» |
|
|
63 |
1 |
Діагностувальна робота №4 з теми «Відомості з синтаксису й пунктуації» (тест) |
|
|
64 |
1 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
65 |
1 |
Підсумковий урок.Семестрове оцінювання. |
|
|
66 |
1 |
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина (загальне ознайомлення) |
|
|
67 |
1 |
Другорядні члени речення: додаток |
|
|
68 |
1 |
Другорядні члени речення: означення. |
|
|
69 |
1 |
Другорядні члени речення: обставина. |
|
|
70-71 |
2 |
Речення з однорідними членами ( без сполучників ). Кома між однорідними членами. |
|
|
72-73 |
2 |
Речення з однорідними членами ( зі сполучниками ). Кома між однорідними членами. |
|
|
74-75 |
2 |
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Розділові знаки. |
|
|
76 |
1 |
Діагностувальна робота (диктант) |
|
|
77-78 |
2 |
Звертання. Розділові знаки при звертанні. |
|
|
79-80 |
2 |
Вставні слова, словосполучення. Розділові знаки при всавних словах, словосполученнях. |
|
|
81 |
1 |
Синтаксичний розбір простого речення. |
|
|
82 |
1 |
Узагальнення вивченого з теми «Відомості з синтаксису й пунктуації» |
|
|
83 |
1 |
Діагностувальна робота з теми «Відомості з синтаксису й пунктуації» (тести) |
|
|
84 |
1 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
85-86 |
2 |
Складне речення. Поняття про складне речення. Інтонування складних речень. |
|
|
87-88 |
2 |
Кома у складному реченні із безсполучниковим зв’язком. |
|
|
89-90 |
2 |
Кома у складному реченні із сполучниковим зв’язком. Синтаксичний розбір складного речення. |
|
|
91-92 |
2 |
Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. |
|
|
93 |
1 |
Діалог. Розділові знаки в репліках діалогу. |
|
|
94-95 |
2 |
Написання есе з використанням простих і складних речень. |
|
|
96 |
1 |
Узагальнення вивченого з теми «Відомості з синтаксису й пункції» |
|
|
97 |
1 |
Діагностувальна робота з теми «Відомості з синтаксису й пункції» |
|
|
98 |
1 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
Текст |
||||
99 |
1 |
Текст. Повторення вивченого в 1-4 класах. |
|
|
100 |
1 |
Текст. Тема, підтема (мікротема) |
|
|
101 |
1 |
Ключові слова. Основна думка. Первинні і вторинні тексти. |
|
|
102 |
1 |
Види текстів: опис, розповідь, роздум. Опис. Побудова опису. Опис тварини. |
|
|
103 |
1 |
Письмовий переказ тексту з елементами опису. |
|
|
104 |
|
Розповідь. Побудова розповіді. Розповідь про себе |
|
|
105 |
1 |
Роздум. Побудова роздуму. Роздум на тему екології |
|
|
106 |
1 |
Усний переказ тексту з елементами опису |
|
|
107 |
1 |
Діагностувальна робота ( переказ) |
|
|
108 |
1 |
Діагностувальна робота ( переказ) |
|
|
Інформація |
||||
109 |
1 |
Повторення вивченого в 1-4 класах. Види інформації (текстова, графічна). Джерела інформації. |
|
|
110 |
1 |
Числова інформація. |
|
|
111 |
1 |
Види інформації (звукова, відео). Добір і пошук інформації.
|
|
|
112 |
1 |
Узагальнення вивченого з теми «Інформація» |
|
|
113 |
1 |
Діагностувальна робота з теми «Текст. Інформація» |
|
|
114 |
1 |
Аналіз діагносту вальної роботи |
|
|
Жанри мовлення |
||||
115 |
1 |
Жанр мовлення. Роль жанрів у житті людини . Комплімент, лестощі, похвала. |
|
|
117 |
1 |
Прохання, умовляння, благання, пропозиція. |
|
|
116 |
1 |
Запрошення, згода, відмова |
|
|
118 |
1 |
Вибачення, подяка |
|
|
119 |
1 |
Привітання . |
|
|
120 |
1 |
Смс-повідомлення |
|
|
Спілкування |
||||
121 |
1 |
Повторення вивченого в 1-4. Цілі й завдання спілкування |
|
|
122 |
1 |
Види спілкування. Живе й віртуальне спілкування. Безпека віртуального спілкування |
|
|
123 |
1 |
Ситуація спілкування. Учасники спілкування. Наміри співрозмовників |
|
|
124 |
1 |
Ознаки й переваги гармонійного спілкування. Правила гарного співрозмовника / гарної співрозмовниці. |
|
|
125 |
1 |
Написання есе на одну з тем: «Яке спілкування корисне?», «У чому радість живого спілкування?», «Чи надійна віртуальна дружба?» «Коли я почуваю себе безпечно», «Безпека – це зона моєї відповідальності», «Коли і з ким спілкуватися приємно?»,«Як я прагну бути відповідальним/ відповідальною»
|
|
|
126 |
1 |
Види слухання. Запитання і відповіді. |
|
|
127 |
1 |
Усний твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших»).
|
|
|
128 |
1 |
Суперечка і сварка. Маніпуляції у спілкуванні. Засоби спілкування (мовні й позамовні). |
|
|
129 |
1 |
Написання есе з використанням складних речень «Чому потрібно вивчати іноземну мову»
|
|
|
130 |
1 |
Етикетні норми спілкування. Вимова й інтонація. Переконливість та аргументованість |
|
|
131 |
1 |
Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.
|
|
|
132 |
1 |
Діагностувальна робота з теми «Жанри мовлення. Спілкування» |
|
|
133 |
1 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
Повторення вивченого протягом року |
||||
134 |
1 |
Повторення вивченого з теми «Лексикологія» |
|
|
135 |
1 |
Повторення вивченого з теми «Фразеологія»
|
|
|
136 |
1 |
Повторення вивченого з теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія»
|
|
|
137-138 |
2 |
Повторення вивченого з теми «Відомості з синтаксису і пунктуації» |
|
|
139 |
1 |
Повторення вивченого з тем «Інформація», «Текст», «Жанри мовлення», «Спілкування»
|
|
|
140 |
1 |
Підсумковий урок (ІІ семестр) |
|
|