Календарно-тематичне планування з ураїнської мови 5 клас НУШ ( За модельною навчальною програмою Голуб, Горошкіна)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з ураїнської мови 5 клас НУШ ( За модельною навчальною програмою Голуб, Горошкіна)
Перегляд файлу

№ п/п

К-сть.

год

                       Зміст програмового матеріалу

 

Дата

 

I СЕМЕСТР

1

1

Українська мова в житті українців.

 

 

Лексикологія

2

1

Поглиблене повторення вивченого в 1-4 класах.

Лексичне значення слова. Тлумачний словник.

 

 

3

1

Однозначні й багатозначні слова.

 

 

4

1

Групи слів за значенням. Синоніми. Словник синонімів.

 

 

5

1

Групи слів за значенням. Антоніми. Словник антонімів.

 

 

6

1

Групи слів за значенням. Омоніми. Словник омонімів

 

 

7

1

Групи слів за значенням. Пароніми. Словник паронімів.

 

 

8

1

Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова.

 

 

9

1

Написання апострофа в словах іншомовного походження.

 

 

10

1

Написання м’якого знака в словах іншомовного походження.

 

 

11

1

Подвоєння та подовження приголосних у словах іншомовного походження.

 

 

12

1

Букви і та и у словах іншомовного походження. Словник іншомовних слів.

 

 

13

1

Активна й пасивна лексика української мови.  Застарілі слова (архаїзми й історизми).

 

 

14

1

Неологізми. Письменницькі новотвори.

 

 

15

1

Групи за вживанням: загальновживані й обмеженого вживання.

 

 

16

1

Стилістично забарвлені слова. Діалектні, професійні слова й терміни

 

 

17

1

Сленгові слова. Просторічні слова.

 

 

18

1

Лексична помилка. Суржик.

 

 

19

1

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

20

1

Повторення вивченого з лексикології. Лексичний розбір слова.

 

 

21

1

Діагностувальна робота № 1 з теми «Лексикологія» (тест)

 

 

22

1

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

Фразеологія

23

1

Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення.

 

 

24

1

Різновиди фразеологічних одиниць (прислів’я, приказки, крилаті вислови, афоризми)

Джерела українських фразеологізмів.

 

 

25

1

Фразеологізми в мовленні людини. Фразеологічний словник.

 

 

26

1

Фразеологізми в літературних творах

 

 

27

1

Узагальнення вивченого з теми «Фразеологія»

 

 

28

1

Діагностувальна  робота №2 з теми «Фразеологія»

 

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

29

1

Поглиблене повторення вивченого з фонетики в 1-4 класах. Голосні й приголосні звуки.

 

 

30

1

Наголос в українській мові. Словник наголосів. Орфоепічний словник.

 

 

31

1

Особливості вимови й написання ненаголошених голосних.  Правопис ненаголошених [е] та [и].

 

 

32-33

2

Приголосні тверді й м’які.

 

 

34-35

2

Приголосні дзвінкі й глухі. Вимова приголосних у корені слова.

 

 

36-37

2

Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я.

 

 

38

1

Діагностувальна робота. Переказ.

 

 

39

1

Правила вживання м’якого знака.

 

 

40

1

Особливості української графіки (відповідність звуків і графічних знаків, звук [ґ] і буква ґе).

 

 

41

1

Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ.

 

 

42

1

Правила вживання апострофа. Орфографічний словник. 

 

 

43

1

Склад. Правила перенесення з рядка в рядок.

 

 

44

1

Милозвучність української мови. Правила милозвучності (чергування у – в, і – й, з – із – зі).

 

 

45-46

2

Спрощення в групах приголосних.

 

 

47

1

Види помилок: графічна, орфоепічна, орфографічна.

 

 

48

1

Узагальнення вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Офографія»

 

 

49

1

Діагностувальна  робота №3 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Офографія» (тест)

 

 

50

1

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

Відомості з синтаксису й пунктуації

51

1

Повторення вивченого в 1-4 класах.

 

 

52-53

2

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. 

 

 

54-55

2

Головне й залежне слово словосполученні. Синтаксичний розбір словосполучення.

 

 

56-57

2

 Речення, його граматична основа ( підмет і присудок ).

 

 

58-59

2

Речення з одним головним членом.

 

 

60

1

Види речень за метою висловлювання

(розповідні, питальні, спонукальні)

 

 

61

1

Види речень за емоційним забарвленням (окличні й неокличні). Пунктуаційна помилка.

 

 

62

1

Узагальнення вивченого з теми «Відомості з синтаксису й пунктуації»

 

 

63

1

Діагностувальна робота №4 з теми «Відомості з синтаксису й пунктуації» (тест)

 

 

64

1

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

65

1

Підсумковий урок.Семестрове оцінювання.

 

 

66

1

Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина (загальне ознайомлення)

 

 

67

1

Другорядні члени речення: додаток

 

 

68

1

Другорядні члени речення: означення.

 

 

69

1

Другорядні члени речення: обставина.

 

 

70-71

2

Речення з однорідними членами ( без сполучників ). Кома між однорідними членами.

 

 

72-73

2

Речення з однорідними членами ( зі сполучниками ). Кома між однорідними членами.

 

 

74-75

2

Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Розділові знаки.

 

 

76

1

Діагностувальна робота (диктант)

 

 

77-78

2

Звертання. Розділові знаки при звертанні.

 

 

79-80

2

Вставні слова, словосполучення. Розділові знаки при всавних словах, словосполученнях.

 

 

81

1

Синтаксичний розбір простого речення.

 

 

82

1

Узагальнення вивченого з теми «Відомості з синтаксису й пунктуації»

 

 

83

1

Діагностувальна робота з теми «Відомості з синтаксису й пунктуації» (тести)

 

 

84

1

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

85-86

2

Складне речення. Поняття про складне речення. Інтонування складних речень.

 

 

87-88

2

Кома у складному реченні із безсполучниковим зв’язком.  

 

 

89-90

2

Кома у складному реченні  із сполучниковим зв’язком. Синтаксичний розбір складного речення.

 

 

91-92

2

Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

 

 

93

1

Діалог. Розділові знаки в репліках діалогу.

 

 

94-95

2

Написання есе з використанням простих і складних речень.

 

 

96

1

Узагальнення вивченого з теми «Відомості з синтаксису й пункції»

 

 

97

1

Діагностувальна робота з теми «Відомості з синтаксису й пункції»

 

 

98

1

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

Текст

99

1

Текст. Повторення вивченого в 1-4 класах.

 

 

100

1

Текст. Тема, підтема (мікротема)

 

 

101

1

Ключові слова. Основна думка.  Первинні і вторинні тексти.

 

 

102

1

Види текстів: опис, розповідь, роздум.  Опис. Побудова опису. Опис тварини.

 

 

103

1

Письмовий переказ тексту з елементами опису.

 

 

104

 

Розповідь. Побудова розповіді. Розповідь про себе

 

 

105

1

Роздум. Побудова роздуму. Роздум на тему екології

 

 

106

1

Усний переказ тексту з елементами опису

 

 

107

1

Діагностувальна робота ( переказ)

 

 

108

1

Діагностувальна робота ( переказ)

 

 

Інформація

109

1

Повторення вивченого в 1-4 класах. Види інформації (текстова, графічна). Джерела інформації.

 

 

110

1

Числова інформація.

 

 

111

1

Види інформації (звукова, відео). Добір і пошук інформації.

 

 

 

112

1

Узагальнення вивченого з теми «Інформація»

 

 

113

1

Діагностувальна робота з теми «Текст. Інформація»

 

 

114

1

Аналіз діагносту вальної роботи

 

 

Жанри мовлення

115

1

Жанр мовлення. Роль жанрів у житті людини . Комплімент, лестощі, похвала.

 

 

117

1

Прохання, умовляння, благання, пропозиція.

 

 

116

1

Запрошення, згода, відмова

 

 

118

1

Вибачення, подяка

 

 

119

1

Привітання .

 

 

120

1

Смс-повідомлення

 

 

Спілкування

121

1

Повторення вивченого в 1-4. Цілі й завдання спілкування

 

 

122

1

Види спілкування. Живе й віртуальне спілкування. Безпека віртуального спілкування

 

 

123

1

Ситуація спілкування.  Учасники спілкування. Наміри співрозмовників

 

 

124

1

Ознаки й переваги гармонійного спілкування. Правила гарного співрозмовника / гарної співрозмовниці.

 

 

125

1

Написання есе на одну з тем: «Яке спілкування корисне?», «У чому радість живого спілкування?», «Чи надійна віртуальна дружба?» «Коли я почуваю себе безпечно», «Безпека – це зона моєї відповідальності»,

«Коли і з ким спілкуватися приємно?»,«Як я прагну бути відповідальним/ відповідальною»

 

 

 

126

1

Види слухання. Запитання і відповіді.

 

 

127

1

Усний  твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших»).

 

 

 

128

1

Суперечка і сварка. Маніпуляції у спілкуванні. Засоби спілкування (мовні й позамовні).

 

 

129

1

Написання есе з використанням складних речень «Чому потрібно  вивчати іноземну мову»

 

 

 

130

1

Етикетні норми спілкування. Вимова й інтонація. Переконливість та аргументованість

 

 

131

1

Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

 

 

 

132

1

Діагностувальна робота з теми «Жанри мовлення. Спілкування»

 

 

133

1

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

Повторення вивченого протягом року

134

1

Повторення вивченого з теми «Лексикологія»

 

 

135

1

Повторення вивченого з теми «Фразеологія»

 

 

 

136

1

Повторення вивченого з теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія»

 

 

 

137-138

2

Повторення вивченого з теми «Відомості з синтаксису і пунктуації»

 

 

139

1

Повторення вивченого з тем «Інформація», «Текст», «Жанри мовлення», «Спілкування»

 

 

 

140

1

Підсумковий урок (ІІ семестр)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 березня 2023
Переглядів
11824
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку