Календарно-тематичне планування з Всесвітньої історії для 9 класів

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії для 9 класів (підручник О.В. Гісем. О.О., Мартинюк. 1 година на тиждень, 35 годин на рік)
Перегляд файлу

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 9 КЛАС (35 годин)

Гісем О. В. Всесвітня історія : підручн. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів/О.В. Гісем, О.О. Мартинюк.-Харків: Вид-во «Ранок», 2017.

 

І СЕМЕСТР

 

з/п 

ДАТА

ЗМІСТ НАВЧАЛЬНО-

ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Д/З

РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАЛЬНО-

ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1

 

Повторення. Вступ. Сутність Нового часу. “Довге ” XIX століття

§ 1.

 

2

 

Розділ І. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН

Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва). 

§ 2.

Знаю:

    хронологічні               межі       й        періодизацію

Французької революції, час існування імперії Наполеона І, дату Віденського конгресу й утворення Священного союзу; напрямки походів Наполеона І.

Розумію:

    причинний зв’язок між ідеями епохи Просвітництва, кризою «старого порядку» і революцією у Франції;

    Французьку революцію як поштовх до модернізації в соціальній та культурній

сферах життя Європи;

    поняття «конституційна монархія».

Умію:

    показати      на            карті       напрямки        походів

Наполеона І і територіальні зміни, пов’язані з наполеонівськими війнами та рішеннями Віденського конгресу;

    розкрити передумови і сутність Французької революції; 

    визначити вплив Французької революції й політики Наполеона на розвиток

європейських країн;

    пояснити причини краху наполеонівської імперії, наслідки рішень Віденського конгресу;

    обґрунтувати судження про історичне значення Декларації прав людини і громадянина, Цивільного кодексу Наполеона, діяльності Дантона, Робесп’єра, Наполеона Бонапарта

3

 

Французька революція кінця XVIII ст.

§ 3.

4

 

Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт.

§ 4.

5

 

Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. Священний союз

§ 5.

6

 

Практичне заняття підготувати есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції»,

«Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» та ін.; на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції (на вибір учителя/учительки).

с.41

7

 

РОЗДІЛ ІІ. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

(1815 – 1870 рр.)

Індустріальна        революція     у     країнах

Західної Європи та її наслідки

§ 6.

Знаю:

ти Липневої революції у Франції, збройного виступу кабристів у Росії, «Весни народів», об’єднання Італії

Німеччини, Громадянської війни в США, час згортання чартистського руху, здобуття залежності країнами Латинської Америки, Східної

римської) війни.

Розумію:

няття «індустріальне суспільство», «ідеологія», онсерватизм», «лібералізм», «соціалізм», «нація», аціоналізм», «соціалізм», «реставрація», арламентська демократія», «чартистський рух», рофесійна спілка», «західники», «слов’янофіли»,

арбонарії», «Весна народів», «аболіціонізм». Умію:

яснити вплив індустріальної революції в Західній ропі на суспільний розвиток світу; 

арактеризувати         політичний         і         соціально-

8

 

Практичне заняття.    Суспільні наслідки             індустріальної               революції, зміни в житті та побуті різних верств населення

с.49

9

 

Велика Британія – майстерня світу

§ 7.

10

 

Франція в період Реставрації Бурбонів

§ 8.

11

 

Німеччина та Італія.  

§ 9.

12

 

Австрійська та Російська імперії.

§ 10.

13

 

Революції  1848 – 1849 рр. в Західній та Центральній Європі. Об’єднання Німеччини та Італії.

§ 11, 12.

14

 

Громадянська         війна      у       США        і

Реконструкція Півдня.

Утворення        незалежних      держав       у

Латинській Америці (оглядово).

§ 13, 14.

 

15

 

Узагальнення з розділів «Європа в час Французької революції та наполеонівських війн», «Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815 – 1870 рр.)».

Повторити

§§ 1-14

ономічний розвиток країн Європи та Америки в ршій половині ХІХ ст., соціальну структуру ропейських суспільств, зміни в повсякденному тті;

остежити становлення парламентської демократії в ропі; 

значити передумови і наслідки «Весни народів», єднання Італії та Німеччини, Громадянської війни Реконструкції в США;

значити причини формування національнозвольних рухів у країнах Європи, національні

обливості й наслідки революцій 1848–1849 рр.; 

ґрунтувати судження          про         історичне значення льності Джузеппе Гарібальді, Камілло Кавура, Отто н Бісмарка, Авраама Лінкольна, Сімона Болівара.

16

 

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділів І, ІІ.

Повторити

§§ 1-14

17

 

Розділ ІІІ. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст.

Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті.

Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу. 

§ 15.

Знаю: с парламентських реформ у Великій Британії,

еликих реформ» у Росії; ти утворення дуалістичної Австро-Угорщини, ршої російської революції, столипінських реформ. Розумію:

лив           результатів           франко-прусської                 війни      на пільний розвиток Франції та Німеччини;

няття «гомруль», «домініон», «експансіонізм», уалістична монархія», «антимонопольне конодавство», «індустріалізація», «монополія», рест», «синдикат», «картель», «колоніальна перія», «дискримінація», «сегрегація», уфражизм», «фемінізм».

Умію: казати на карті напрямки колоніальної експансії й лоніальні володіння Великої Британії, Франції та меччини, території незалежних держав на Балканах; арактеризувати тенденції суспільно-політичного та ономічного розвитку країн Європи та Північної ерики, парламентські реформи у Великій Британії, еликі реформи» в Російській імперії, особливості звитку Австро-Угорщини;

значити причини і наслідки індустріалізації, нополізації провідних галузей економіки, переходу мецької імперії до «світової політики», ровадження антитрестівського законодавства в

ША, російських реформ 1860–1870-х років, російської волюції 1905–1907 рр., столипінських реформ, ціональних рухів слов’янських народів; яснити причини відмінностей у темпах розвитку аїн Європи та Америки; ґрунтувати судження про історичне значення льності королеви Вікторії, Олександра ІІ, то фон Бісмарка, Франца-Йосифа І, Теодора звельта, Девіда Ллойд Джорджа, Жоржа Клемансо, нь Ятсена.

18

 

Франція. Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо

§ 16.

19

 

Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід

Німеччини до «світової політики».

§ 17.

20

 

Велика Британія. Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа.

§ 18.

21

 

США. Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона.

§ 20.

22

 

Російська імперія. «Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи

§ 21.

23

 

Італія та            Австро-Угорщина. Утворення нових незалежних держав на Балканах.

§ 19, 22.

24

 

   Узагальнення               з                розділу

«Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст.»

Повторити

§§ 15-22.

25

 

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділу

ІІІ.

Повторити

§§ 15-22.

26

 

Розділ IV.  Пробудження Азії. Міжнародні відносини (друга половина XIX – початок XX ст.)

Японія. Китай. Індія.

«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція.

§ 23, 24,

с.211.

Знаю:

ти             реформ «доби     Мейдзі»                 в   Японії, олодотурецької й Сіньхайської революцій; с створення Троїстого союзу і Антанти. Розумію:

няття «пробудження Азії», «геополітика», йськово-політичний союз», «мілітаризація»,

27

 

Спроби              модернізації               Османської імперії та Ірану. 

§ 25.

28

 

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-

політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.

§ 26.

е

етрополія».

Умію: казати на карті Японію, Китай, Індію, Османську перію, Іран, країни Троїстого союзу й Антанти, лоніальні володіння і сфери впливу великих держав трополій); 

значити причини і наслідки реформ в Японії, Китаї, манській імперії та Ірані та Сінхайської революції;

арактеризувати основні     тенденції міжнародних носин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.;

яснити причини міжнародних криз і збройних

нфліктів початку ХХ ст., створення військоволітичних блоків; значити наслідки боротьби європейських держав,

ША та Японії за перерозподіл світу;

яснити            сутність            революції            Мейдзі,

олодотурецької й Сіньхайської революцій;

це України в геополітичних стратегіях Російської,

мецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–  ст

 

29

 

 Практичне заняття «Простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.», результати міркувань представити в резюме.

 

30

 

Розділ V.   Розвиток культури і повсякденне життя ( кінець  XVIII – початок XX ст.)

   Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університети. Наукові й технічні досягнення.

   Масова культура. Зміни у вигляді міст і сіл. Індустріальні та традиційні суспільства.

§ 27, 28.

Знаю:

        важливі для сучасності наукові й технічні винаходи, здійснені впродовж «довгого» ХІХ ст.;

        найвідоміші правові пам’ятки ХVІІІ–ХІХ ст.;

        основні наукові й культурні центри Європи та США.

Розумію:

        тенденції розвитку культури, основні стилі мистецтва, зміни в житті та світогляді людей упродовж «довгого» ХІХ ст.;

        поняття «романтизм», «класицизм», «реалізм», «еклектика», «модерн», «імпресіонізм», «масова культура», «масове виробництво».

Умію:

        охарактеризувати досягнення науки і техніки, духовної культури в провідних країнах світу, зміни у світогляді й повсякденному житті;

- визначити прояви взаємодії культур народів Європи, Америки, Азії та Африки.

31

 

Практичне заняття. Підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.».

 

32

 

 Узагальнення з розділів «Міжнародні відносини (друга

половина XIX – початок XX ст.)» та  «Розвиток культури і повсякденне життя (кінець  XVIII – початок XX ст.)»

Повторити

§§ 23-28.

33

 

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділів IV, V.

Повторити

§§ 23-28.

34

 

Узагальнення до курсу.

 

 

35

 

Узагальнення до курсу.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Павлова Надія Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Dog Wolf
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Степанець Анастасія Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Додано
21 липня 2022
Переглядів
12119
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку