ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 9 КЛАС (35 годин)
Гісем О. В. Всесвітня історія : підручн. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів/О.В. Гісем, О.О. Мартинюк.-Харків: Вид-во «Ранок», 2017.
І СЕМЕСТР
№ з/п |
ДАТА |
ЗМІСТ НАВЧАЛЬНО- ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Д/З |
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАЛЬНО- ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
1 |
|
Повторення. Вступ. Сутність Нового часу. “Довге ” XIX століття |
§ 1. |
|
2 |
|
Розділ І. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН |
||
Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва). |
§ 2. |
Знаю: – хронологічні межі й періодизацію Французької революції, час існування імперії Наполеона І, дату Віденського конгресу й утворення Священного союзу; – напрямки походів Наполеона І. Розумію: – причинний зв’язок між ідеями епохи Просвітництва, кризою «старого порядку» і революцією у Франції; – Французьку революцію як поштовх до модернізації в соціальній та культурній сферах життя Європи; – поняття «конституційна монархія». Умію: – показати на карті напрямки походів Наполеона І і територіальні зміни, пов’язані з наполеонівськими війнами та рішеннями Віденського конгресу; – розкрити передумови і сутність Французької революції; – визначити вплив Французької революції й політики Наполеона на розвиток європейських країн; – пояснити причини краху наполеонівської імперії, наслідки рішень Віденського конгресу; – обґрунтувати судження про історичне значення Декларації прав людини і громадянина, Цивільного кодексу Наполеона, діяльності Дантона, Робесп’єра, Наполеона Бонапарта |
||
3 |
|
Французька революція кінця XVIII ст. |
§ 3. |
|
4 |
|
Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт. |
§ 4. |
|
5 |
|
Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. Священний союз |
§ 5. |
|
6 |
|
Практичне заняття підготувати есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції», «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» та ін.; на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції (на вибір учителя/учительки). |
с.41 |
|
7 |
|
РОЗДІЛ ІІ. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815 – 1870 рр.) |
||
Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки |
§ 6. |
Знаю: ти Липневої революції у Франції, збройного виступу кабристів у Росії, «Весни народів», об’єднання Італії Німеччини, Громадянської війни в США, час згортання чартистського руху, здобуття залежності країнами Латинської Америки, Східної римської) війни. Розумію: няття «індустріальне суспільство», «ідеологія», онсерватизм», «лібералізм», «соціалізм», «нація», аціоналізм», «соціалізм», «реставрація», арламентська демократія», «чартистський рух», рофесійна спілка», «західники», «слов’янофіли», арбонарії», «Весна народів», «аболіціонізм». Умію: яснити вплив індустріальної революції в Західній ропі на суспільний розвиток світу; арактеризувати політичний і соціально- |
||
8 |
|
Практичне заняття. Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення |
с.49 |
|
9 |
|
Велика Британія – майстерня світу |
§ 7. |
|
10 |
|
Франція в період Реставрації Бурбонів |
§ 8. |
|
11 |
|
Німеччина та Італія. |
§ 9. |
|
12 |
|
Австрійська та Російська імперії. |
§ 10. |
|
13 |
|
Революції 1848 – 1849 рр. в Західній та Центральній Європі. Об’єднання Німеччини та Італії. |
§ 11, 12. |
|
14 |
|
Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово). |
§ 13, 14. |
15 |
|
Узагальнення з розділів «Європа в час Французької революції та наполеонівських війн», «Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815 – 1870 рр.)». |
Повторити §§ 1-14 |
ономічний розвиток країн Європи та Америки в ршій половині ХІХ ст., соціальну структуру ропейських суспільств, зміни в повсякденному тті; остежити становлення парламентської демократії в ропі; значити передумови і наслідки «Весни народів», єднання Італії та Німеччини, Громадянської війни Реконструкції в США; значити причини формування національнозвольних рухів у країнах Європи, національні обливості й наслідки революцій 1848–1849 рр.; ґрунтувати судження про історичне значення льності Джузеппе Гарібальді, Камілло Кавура, Отто н Бісмарка, Авраама Лінкольна, Сімона Болівара. |
16 |
|
Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділів І, ІІ. |
Повторити §§ 1-14 |
|
17 |
|
Розділ ІІІ. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст. |
||
Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу. |
§ 15. |
Знаю: с парламентських реформ у Великій Британії, еликих реформ» у Росії; ти утворення дуалістичної Австро-Угорщини, ршої російської революції, столипінських реформ. Розумію: лив результатів франко-прусської війни на пільний розвиток Франції та Німеччини; няття «гомруль», «домініон», «експансіонізм», уалістична монархія», «антимонопольне конодавство», «індустріалізація», «монополія», рест», «синдикат», «картель», «колоніальна перія», «дискримінація», «сегрегація», уфражизм», «фемінізм». Умію: казати на карті напрямки колоніальної експансії й лоніальні володіння Великої Британії, Франції та меччини, території незалежних держав на Балканах; арактеризувати тенденції суспільно-політичного та ономічного розвитку країн Європи та Північної ерики, парламентські реформи у Великій Британії, еликі реформи» в Російській імперії, особливості звитку Австро-Угорщини; значити причини і наслідки індустріалізації, нополізації провідних галузей економіки, переходу мецької імперії до «світової політики», ровадження антитрестівського законодавства в ША, російських реформ 1860–1870-х років, російської волюції 1905–1907 рр., столипінських реформ, ціональних рухів слов’янських народів; яснити причини відмінностей у темпах розвитку аїн Європи та Америки; ґрунтувати судження про історичне значення льності королеви Вікторії, Олександра ІІ, то фон Бісмарка, Франца-Йосифа І, Теодора звельта, Девіда Ллойд Джорджа, Жоржа Клемансо, нь Ятсена. |
||
18 |
|
Франція. Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо |
§ 16. |
|
19 |
|
Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики». |
§ 17. |
|
20 |
|
Велика Британія. Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа. |
§ 18. |
|
21 |
|
США. Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона. |
§ 20. |
|
22 |
|
Російська імперія. «Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи |
§ 21. |
|
23 |
|
Італія та Австро-Угорщина. Утворення нових незалежних держав на Балканах. |
§ 19, 22. |
|
24 |
|
Узагальнення з розділу «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст.» |
Повторити §§ 15-22. |
|
25 |
|
Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділу ІІІ. |
Повторити §§ 15-22. |
|
26 |
|
Розділ IV. Пробудження Азії. Міжнародні відносини (друга половина XIX – початок XX ст.) |
||
Японія. Китай. Індія. «Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція. |
§ 23, 24, с.211. |
Знаю: ти реформ «доби Мейдзі» в Японії, олодотурецької й Сіньхайської революцій; с створення Троїстого союзу і Антанти. Розумію: няття «пробудження Азії», «геополітика», йськово-політичний союз», «мілітаризація», |
||
27 |
|
Спроби модернізації Османської імперії та Ірану. |
§ 25. |
|
28 |
|
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово- політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст. |
§ 26. е |
етрополія». Умію: казати на карті Японію, Китай, Індію, Османську перію, Іран, країни Троїстого союзу й Антанти, лоніальні володіння і сфери впливу великих держав трополій); значити причини і наслідки реформ в Японії, Китаї, манській імперії та Ірані та Сінхайської революції; арактеризувати основні тенденції міжнародних носин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.; яснити причини міжнародних криз і збройних нфліктів початку ХХ ст., створення військоволітичних блоків; значити наслідки боротьби європейських держав, ША та Японії за перерозподіл світу; яснити сутність революції Мейдзі, олодотурецької й Сіньхайської революцій; це України в геополітичних стратегіях Російської, мецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ– ст
|
29 |
|
Практичне заняття «Простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.», результати міркувань представити в резюме. |
|
|
30 |
|
Розділ V. Розвиток культури і повсякденне життя ( кінець XVIII – початок XX ст.) |
||
Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університети. Наукові й технічні досягнення. Масова культура. Зміни у вигляді міст і сіл. Індустріальні та традиційні суспільства. |
§ 27, 28. |
Знаю: – важливі для сучасності наукові й технічні винаходи, здійснені впродовж «довгого» ХІХ ст.; – найвідоміші правові пам’ятки ХVІІІ–ХІХ ст.; – основні наукові й культурні центри Європи та США. Розумію: – тенденції розвитку культури, основні стилі мистецтва, зміни в житті та світогляді людей упродовж «довгого» ХІХ ст.; – поняття «романтизм», «класицизм», «реалізм», «еклектика», «модерн», «імпресіонізм», «масова культура», «масове виробництво». Умію: – охарактеризувати досягнення науки і техніки, духовної культури в провідних країнах світу, зміни у світогляді й повсякденному житті; - визначити прояви взаємодії культур народів Європи, Америки, Азії та Африки. |
||
31 |
|
Практичне заняття. Підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.». |
|
|
32 |
|
Узагальнення з розділів «Міжнародні відносини (друга половина XIX – початок XX ст.)» та «Розвиток культури і повсякденне життя (кінець XVIII – початок XX ст.)» |
Повторити §§ 23-28. |
|
33 |
|
Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділів IV, V. |
Повторити §§ 23-28. |
|
34 |
|
Узагальнення до курсу. |
|
|
35 |
|
Узагальнення до курсу. |
|
|