Календарно-тематичне планування з зарубіжної літератури для 6 класу (НУШ). 1,5 год на тиждень. 52 год на рік. ІІ семестр

Про матеріал
За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література. 5–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (у редакції 2023 року) (автори Ніколенко О. М., Ісаєва О. О., Клименко Ж. В. та ін. За підручником «Зарубіжна література. 6 клас» (авторка Н. Міляновська, - Тернопіль : «Астон», 2023)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків зарубіжної літератури

6 КЛАС

Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 5–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (у редакції 2023 року) (автори Ніколенко О. М., Ісаєва О. О., Клименко Ж. В., Мацевко-

Бекерська Л. В., Юлдашева Л. П., Рудніцька Н. П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С. О., Вітко М. І.,

Джангобекова Т. А.)

«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 10 жовтня 2023 року № 1226)

https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoyi-ukrayinskoyi-shkoli-zaprovadzhuyutsya-poetapno-z-2022-roku

(1,5 години на тиждень)

І семестр -1 год             ІІ семестр – 2 год

Усього52 години:

Текстуальне вивчення — 40 год.;

діагностування (у різнийспосіб) прогрессу набуття учнями знань і компетентностей – 4 год

розвиток мовлення(усно, письмово)  4 год.;

виразне декламування напам'ять – 1 год.;

позакласне читання — 2 год.;

резерв — 1 год.

Для вивчення напам'ять Мацуо Басьо. Хайку(2-3), Роберт Бернс. «Моє серце в верховині…».

ІІ семестр

Дата

 

Тема уроку

Пр

17

 

 

М.В.Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Поетичність повісті «Ніч перед Різдвом».

 

18

 

 

Поєднання фантастичного і реального.

 

19

 

 

Тема кохання. Образи Оксани і Вакули.

 

20

 

 

Елементи фольклору. Українські народні традиції та звичаї у творі.

 

21

 

 

Астрід Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Доля хлопчика Буссе та його мрії, що допомагають здолати життєві негаразди й самотність.

 

22

 

 

Чарівний світ і казкові образи твору. Перемога юного лицаря Міо (Буссе) над злими чарами.

 

23

 

 

Друзі, сили добра, персонажі зі світу природи, які допомагають головному героєві.

 

24

 

 

Віра в перемогу дружби та людяності у творі.

 

25

 

 

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темою «Пригоди і фантастика».  Написання твору на тему: «Що робить людину щасливою?» (за вивченими творами)

 

Тема 4. НЕ ЗДАВАТИСЯ В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ

26

 

 

Джек Лондон. «Жага до життя». Самовладання, воля до життя головного героя оповідання Дж. Лондона, його мужність у сутичках із суворою природою та життєвими обставинами.

 

27

 

 

Проблеми зрадництва та духовної стійкості у творі. Збереження моральних переконань у моменти смертельної небезпеки.

 

28

 

 

Роль пейзажних і портретних замальовок у відтворенні внутрішнього стану головного героя.

 

29

 

 

РМ№3(усно). Складання висловлювання на тему: «Пейзаж у літературі та живописі (Джек Лондоні Роквелл Кент)»

 

30

 

 

Анна Ґавальда. «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості.

 

31

 

 

Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи).

 

32

 

 

Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопчика. Відкритий фінал повісті.

 

33

 

 

Міхаель Андреас  Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».Теми дружби, взаємодопомоги, поваги до представників різних рас, націй, національностей, народів.

 

34

 

 

Образи Джима Ґудзика та Лукаса як позитивних казкових героїв, які сміливо вступають у боротьбу зі злом і насильством.

 

35

 

 

Роль фантастики у творі. Елементи казки. Моральні цінності, що утверджуються у творі.

 

36

 

 

Діагностування прогрессу набуття учнями знань і компетентностей за темою «Не здаватися в життєвих випробуваннях» (різнорівневі завдання).

 

Тема 5. БАРВИ СВІТОВОЇ ПОЕЗІЇ

37

 

 

Мацуо Басьо. Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку.

 

38

 

 

Роберт Бернс. «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза.

 

39

 

 

Виразне читання поезій напам’ять

 

40

 

 

Генрі Лонгфелло.«Пісня про Гайавату» («Люлька згоди»). Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі

 

41

 

 

Образ Гайавати. Ідеї миру,національного єднання, відданого служіння народові.

 

Тема 6.ЗАМИСЛЮЄМОСЯ ПРО МАЙБУТНЄ

42

 

 

Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Проблема руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».

 

43

 

 

Образ Тома, його розвиток під впливом подій, мимовільним учасником яких він стає. Значення образу Джоконди для розкриття авторського задуму

 

44

 

 

Ідея особистої відповідальності у творі. Віра автора в силу мистецтва, яке здатне врятувати душу людини та світ.

 

45

 

 

РМ №4 (письмово). Написання есе на тему «Чи актуальні сьогодні попередження Рея Бредбері? Чому?» (за прочитаними творами)

 

46

 

 

Роберт Шеклі. «Запах думок». Фантастичний світ оповідання.

 

47

 

 

Духовне й фізичне випробування головного героя (Кліві).

 

48

 

 

Уславлення могутності, розуму та інтуїції людини, її здатності не схилятися в екстремальних ситуаціях.

 

49

 

 

Позакласне читання. Дж.Стронг. "Гармидер у школі". Зображення шкільного життя у повісті.

 

50

 

 

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами «Барви світової поезії», «Замислюємося про майбутнє» (різнорівневі завдання)

 

ПІДСУМКИ

51

 

 

Види художніх образів у прочитаних художніх текстах і медіатекстах. Міфологічні образи і сюжети, їх утілення в різни видах мистецтва

 

52

 

 

Актуальна проблематика класичних і сучасних творів. Моральні якості літературних героїв та героїнь у життєвих випробуваннях.

 

 

docx
Додано
19 лютого
Переглядів
1240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку