32 год
№ |
Тема |
К-сть год |
Дата |
Примітки |
||
|
Світ дитинства |
10 |
5/1 |
5/2 |
5/3 |
|
33 |
Марк Твен. Факти життя і творчості письменника |
1 |
|
|
|
Портрет. Початкові поняття про сюжет, повість, роман. |
34 |
Світ уяви та гри Тома Сойєра у повісті «Пригоди Тома Сойєра» |
1 |
|
|
|
|
35 |
Провідні ідеї твору «Пригоди Тома Сойєра» |
1 |
|
|
|
|
36 |
Світ дорослих і світ дітей у повісті «Пригоди Тома Сойєра» |
1 |
|
|
|
|
37 |
РМ №3 (п) Порівняльна х-ка Тома Сойєра та Гекльберрі Фінна |
1 |
|
|
|
|
38 |
Ставлення автора до своїх героїв |
1 |
|
|
|
|
39 |
Елеанор Портер «Полліанна». |
1 |
|
|
|
|
40 |
Полліанна та її друзі |
1 |
|
|
|
|
41 |
Ідея радості життя й відкриття світу у творі |
1 |
|
|
|
|
42 |
Художні засоби розкриття образу Полліанни. |
1 |
|
|
|
|
43 |
Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста. |
1 |
|
|
|
|
44 |
Полліанна та її друзі. Ідея радості життя й відкриття світу у творі |
1 |
|
|
|
|
45 |
РМ№4 (у) Складаємо фанфік «Нові пригоди Тома Сойєра та Полліанни» |
1 |
|
|
|
|
46 |
КР № 3 за розділом «Світ дитинства» Твір на тему: «Чого я навчився у Полліанни та/або Тома Сойєра?» |
1 |
|
|
|
Зошит Тематична |
|
Сила творчої уяви |
8 |
|
|
|
|
47 |
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див». Творча історія книжки, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби. |
1 |
|
|
|
|
48 |
Особливості художньої мови твору. |
1 |
|
|
|
|
49 |
Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. |
1 |
|
|
|
|
50 |
Персонажі, які оточують героїню. |
1 |
|
|
|
|
51 |
Організація казки як гри (гра з часом і простором, гра зі словами (назвами), гра з правилами). |
1 |
|
|
|
|
52 |
Марина Іванівна Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». |
1 |
|
|
|
|
53 |
Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М. І. Цвєтаєвої. |
1 |
|
|
|
|
54 |
СР№1 Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.). |
1 |
|
|
|
|
55 |
КР№4 за розділом «Сила творчої уяви» (тестові завдання) |
1 |
|
|
|
Зошит Тематична |
|
Сучасна література. У колі добрих героїв |
8 |
|
|
|
|
56 |
Сучасні книжки українських та зарубіжних письменників для дітей |
1 |
|
|
|
Персонаж, літ. герой |
57 |
Роальд Дал. Життєвий і творчий шлях письменника |
1 |
|
|
|
|
58 |
«Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. |
1 |
|
|
|
|
59 |
Доброта і щирість головного героя. |
1 |
|
|
|
|
60 |
Туве Янсон. Життєвий і творчий шлях. |
1 |
|
|
|
|
61 |
«Капелюх Чарівника». Чарівність художнього світу твору. |
1 |
|
|
|
|
62 |
Персонажі твору «Капелюх Чарівника», утілення ідеї доброти, щирості, сімейних цінностей. |
1 |
|
|
|
|
63 |
СР№2 Сучасна література. Підготовка до КР |
1 |
|
|
|
|
64 |
ПЧ№3 Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». |
1 |
|
|
|
|
65 |
ПЧ№4 Яскравість художнього світу твору. Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії. |
1 |
|
|
|
|
66 |
РМ№5(у) Презентація улюбленого творчу сучасної дитячої літератури |
1 |
|
|
|
|
67 |
КР№5 За розділом: «Сучасна література. У колі добрих героїв» (різнорівневі завдання) |
1 |
|
|
|
Зошит Тематична |
68 |
Аналіз контрольної роботи за розділом «Сучасна література. У колі добрих героїв» |
1 |
|
|
|
|
|
Підсумки |
2 |
|
|
|
|
69 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
1 |
|
|
|
|
70 |
Література для самостійного читання влітку |
1 |
|
|
|
|