Календарно- тематичне планування уроків зарубіжної літератури 5-й клас
I-й семестр побудовано за матеріалами підручника О.М.Ніколенко, Т.М. Конєва, О. В. Орлова, відповідає Програмі для загальноосвітніх навчальних закладів
(зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804)
Авторський колектив під керівництвом О. М. Ніколенко
Календарно-тематичне планування
уроків зарубіжної літератури
5 клас
2021 – 2022 н. р.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів
(зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804)
Авторський колектив під керівництвом О. М. Ніколенко
№ з/п |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата |
Наскрізні лінії |
|
|
ВСТУП |
||||
1. |
Художня література – духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті. |
1 |
|
НЛ-1,2,3,4
|
|
2. |
Фольклор, ознаки та жанри. Фольклорні жанри (прислів’я, приказки, загадки, пісні). Література і фольклор. |
1 |
|
||
|
КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ |
||||
3. |
Урок розвитку мовлення №1. Творча робота за прислів’ям, приказкою. Міні-твір (Усно) |
1 |
|
|
|
4. |
Жанрова специфіка народної та літературної казки. Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття негативних людських якостей в образах тварин; повчальний зміст казки. |
1 |
|
НЛ-1,2,4. |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Японська народна казка «Момотаро, або Хлопчик-Персик». Відображення кмітливості, сміливості героя. Національний колорит японських казок. |
1 |
|
НЛ-2,3 |
|
6. |
Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. |
1 |
|
НЛ-2,3,4 |
|
7. |
Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Жага відкриття світу, мужність й людяність героя казки. |
1 |
|
||
8. |
Контрольна робота №1. «Казки народів світу. Фольклорні казки». Тестові завдання. |
1 |
|
|
|
9.
|
Брати Я. і В. Грімм – збирачі народних казок. Характеристика персонажів казки братів Грімм «Пані Метелиця», роль антитези в їх зображенні. |
1 |
|
НЛ-2,4 |
|
10 |
Моральні цінності в казці братів Грімм «Пані Метелиця». |
1 |
|
НЛ-2 |
|
11 |
Позакласне читання № 1 Казки народів світу. |
|
|
|
|
12-13 |
Олександр Сергійович Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила». Синтез фольклорних і літературних елементів. Виразне читання уривка із поеми напам’ять. |
2 |
|
НЛ-1
НЛ-2,3 |
|
14 |
Ганс Крістіан Андерсен. . «Непохитний олов’яний солдатик». Протиставлення «справжнього» і «штучного», добра і зла. |
1 |
|
||
15 |
Утвердження сили кохання й відданості в казках Андерсена. |
1 |
|
||
16-17 |
Оскар Уайльд. «Хлопчик-зірка». Основний конфлікт твору, символічний зміст назви. |
2 |
|
НЛ- 2,3
|
|
18- 19 |
Казкові персонажі, їх характеристика. Еволюція образу головного героя казки «Хлопчик-зірка». |
1 |
|
||
20 |
Урок розвитку мовлення №2. Мій улюблений казковий герой (письмово). |
1 |
|
|
|
21 |
Контрольна робота №2. «Казки народів світу. Літературні казки». |
1 |
|
||
|
|
|
|||
|
ПРИРОДА І ЛЮДИНА |
Йоганн Вольфганг Гете. «Нічна пісня подорожнього». Взаємозв’язок природи й людини у вірші. |
|||
22 |
Пейзаж у літературі й інших видах мистецтва. Джон Кітс. «Про коника та цвіркуна». Поетизація природи у вірші, його ідея. |
1 |
|
НЛ-1,2 |
|
23 |
Й. В. Гете. «Нічна пісня подорожнього». Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі. |
1 |
|
НЛ-1,2 |
|
24-25 |
Генріх Гейне. «Задзвени із глибини…». Краса весняної природи у вірші, зв’язок із фольклором. Урок виразного читання віршів про природу (напам’ять) |
2 |
|
НЛ-1,2,3;
|
|
26-27 |
Ернест Сетон-Томпсон. «Снап». Авторські спостереження за світом природи, любов до всього живого. |
2 |
|
НЛ-1,2,3;
|
|
28-29 |
Особливості зображення художніх образів, їх розкриття в подіях оповідання «Снап». |
2 |
|
|
|
30
|
Контрольна робота №3. «Природа і людина». |
1 |
|
|
|
31-32 |
Позакласне читання №2. Редьярд Кіплінг. «Мауглі». |
2 |
|
НЛ-1,2,3;
|
|
|
.
|
Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра». Знайомство з вибраними главами повісті. |
|||