Календарно-тематичне планування_з_математики_10 клас_ІІ_семестр (3+0,5 год)
|
|
Календарно-тематичне планування
з математики ( 3 + 0,5 год)
10 клас
ІІ семестр 2019-2020 навчального року
Учитель _________ (______________________)
Програма: НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ (АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ) для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Рівень стандарту. www.mon.gov.ua
Мета курсу: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв'язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.
Основні завдання курсу:
• вміє будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ, задач, пов’язаних із ними, за допомогою математичних об’єктів, відповідних математичних задач;
• вміє оволодівати необхідною оперативною інформацією для розуміння постановки математичної задачі, її характеру й особливостей; уточнювати вихідні дані, мету задачі, знаходити необхідну додаткову інформацію, засоби розв’язування задачі; переформульовувати задачу; розчленовувати задачі на складові, встановлювати зв’язки між ними, складати план розв’язання задачі; вибирати засоби розв’язання задачі, їх порівнювати і застосовувати оптимальні; перевіряти правильність розв’язання задачі; аналізувати та інтерпретувати отриманий результат, оцінювати його придатність із різних позицій; узагальнювати задачу, всебічно її розглядати; приймати рішення за результатами розв’язання задачі;
• володіє технікою обчислень, раціонально поєднуючи усні, письмові, інструментальні обчислення, зокрема наближені;
• вміє проектувати і здійснювати алгоритмічну та евристичну діяльність на математичному матеріалі;
• вміє працювати з формулами (розуміти змістове значення кожного елемента формули, знаходити їх числові значення при заданих значеннях змінних, виражати одну змінну через інші);
• вміє читати і будувати графіки функціональних залежностей, досліджувати їх властивості;
• вміє класифікувати і конструювати геометричні фігури на площині й у просторі, встановлювати їх властивості, зображати просторові фігури та їх елементи, виконувати побудови на зображеннях;
• вміє вимірювати геометричні величини на площині й у просторі, які характеризують розміщення геометричних фігур (відстані, кути), знаходити кількісні характеристики фігур (площі та об’єми);
• вміє оцінювати шанси настання тих чи інших подій.
Підручник: Математика 10 клас, Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С., 2018, Гімназія
№ з\п |
Зміст навчального курсуАлгебра та початки аналізу (69 год. I семестр — 24 год, 1+0,5 год на тиждень, II семестр — 38 год, 2 год на тиждень, Резерв – 7 годин) |
Дата |
Кількість годин |
|||||
|
|
|||||||
Тема 3. Тригонометричні функції (19год) |
||||||||
23 |
Радіанне вимірювання кутів. |
|
|
|
||||
24 |
Тригонометричні функції числового аргументу. Найбільше та найменше значення тригонометричного виразу. |
|
|
|
||||
25 |
Знаки тригонометричних функцій. |
|
|
|
||||
26 |
Порівняння значень тригонометричних виразів.Періодичність функцій. |
|
|
|
||||
27 |
Властивості та графіки тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій. |
|
|
|
||||
28 |
Основні співвідношення між тригонометричними функціями. |
|
|
|
||||
29 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
||||
30 |
Формули зведення. |
|
|
|
||||
31 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
||||
32 |
Формули додавання. |
|
|
|
||||
33 |
Формули подвійного аргументу. |
|
|
|
||||
34 |
Формули перетворення суми і різниці тригонометричних функцій на добуток |
|
|
|
||||
35 |
Найпростіші тригонометричні рівняння. (Рівняння .) |
|
|
|
||||
36 |
Найпростіші тригонометричні рівняння. (Рівняння .) |
|
|
|
||||
37 |
Найпростіші тригонометричні рівняння. (Рівнянняі) |
|
|
|
||||
38 |
Заміна змінних при розв’язуванні тригонометричних рівнянь. Розв’язування однорідних тригонометричних рівнянь. |
|
|
|
||||
39 |
Розв’язування тригонометричних рівнянь за допомогою розкладання на множники |
|
|
|
||||
40 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
||||
41 |
КР № 3 з теми «Тригонометричні функції» |
|
|
|
||||
Тема 4. Похідна та ії застосування. (19 год) |
||||||||
42 |
Аналіз та корекція помилок контрольної роботи. Задачі, що приводять до поняття похідної. Означення похідної. |
|
|
|
||||
43 |
Похідні деяких елементарних функцій. |
|
|
|
||||
44 |
Геометричний зміст похідної. Механічний зміст похідної. |
|
|
|
||||
45 |
Правила обчислення похідних. |
|
|
|
||||
46 |
Розв´язування вправ. |
|
|
|
||||
47 |
Похідна складеної функції. |
|
|
|
||||
48 |
Рівняння дотичної |
|
|
|
||||
49 |
Монотонність і сталість функції. |
|
|
|
||||
50 |
Екстремуми функції. Критичні точки функції. |
|
|
|
||||
51 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
||||
52 |
Найбільше і найменше значення функції |
|
|
|
||||
53 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
||||
54 |
Загальна схема дослідження функції. |
|
|
|
||||
55 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
||||
56 |
КР № 4з теми « Похідна та ії застосування» |
|
|
|
||||
57 |
Аналіз та корекція помилок контрольної роботи. |
|
|
|
||||
58 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
||||
59 |
КР № 5. (річна) |
|
|
|
||||
60 |
Аналіз та корекція помилок контрольної роботи. |
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||
№ з\п |
Зміст навчального курсуГеометрія (67 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень, II семестр — 19 год, 1 год на тиждень, Резерв – 7 годин |
Дата |
Кількість годин |
|||||
|
|
|||||||
31 |
(тема розпочата у первому семестрі) Кут між прямою і площиною. |
|
|
|
||||
32 |
Двограний кут. Кут між площинами. |
|
|
|
||||
33 |
Перпендикулярність площин. Ознака перпендикулярності площин. |
|
|
|
||||
34 |
Перпендикулярність площин. |
|
|
|
||||
35 |
Розвязування задач. |
|
|
|
||||
36 |
Площа ортогональної проекції многокутника. |
|
|
|
||||
37 |
Розвязування задач. |
|
|
|
||||
38 |
KP №3 з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||
Тема 4. Координат та вектори в просторі.(14год) |
||||||||
39 |
Аналіз і корекція помилок КР №3. Прямокутна система координат. |
|
|
|
||||
40 |
Відстань між точками. |
|
|
|
||||
41 |
Координати середини відрізка. |
|
|
|
||||
42 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
||||
43 |
Вектори у просторі. Колінеарні, рівні, компланарні вектори. Координати вектора, модуль вектора. |
|
|
|
||||
44 |
Додавання і віднімання векторів. |
|
|
|
||||
45 |
Додавання і віднімання векторів. Множення вектора на число. Колінеарні вектори. |
|
|
|
||||
46 |
Скалярний добуток векторів. Формули для обчислення кута між векторами. |
|
|
|
||||
47 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
||||
48 |
КР № 4 з теми « Координат та вектори в просторі» |
|
|
|
||||
49 |
Аналіз і корекція помилок КР №4. Розв’язування задач. |
|
|
|
||||
50 |
КР № 5. (річна) |
|
|
|
||||
51 |
Аналіз і корекція помилок КР №5. |
|
|
|
||||
52 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||
ПОГОДЖЕНО
Методичною радою _______
Голова____________ (_____________________)
«____» ___________ 20___ р.