Календарно-тематичне планування з математики 10 клас ІІ семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування_з_математики_10 клас_ІІ_семестр (3+0,5 год)

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з математики ( 3 + 0,5 год)

10 клас

ІІ семестр 2019-2020 навчального року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель _________ (______________________)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програма: НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ (АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ) для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Рівень стандарту. www.mon.gov.ua

 

Мета курсу: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв'язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.

 

Основні завдання курсу:

 вміє будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ, задач, пов’язаних із ними, за допомогою математичних об’єктів, відповідних математичних задач;

 вміє оволодівати необхідною оперативною інформацією для розуміння постановки математичної задачі, її характеру й особливостей; уточнювати вихідні дані, мету задачі, знаходити необхідну додаткову інформацію, засоби розв’язування задачі; переформульовувати задачу; розчленовувати задачі на складові, встановлювати зв’язки між ними, складати план розв’язання задачі; вибирати засоби розв’язання задачі, їх порівнювати і застосовувати оптимальні; перевіряти правильність розв’язання задачі; аналізувати та інтерпретувати отриманий результат, оцінювати його придатність із різних позицій; узагальнювати задачу, всебічно її розглядати; приймати рішення за результатами розв’язання задачі;

 володіє технікою обчислень, раціонально поєднуючи усні, письмові, інструментальні обчислення, зокрема наближені;

 вміє проектувати і здійснювати алгоритмічну та евристичну діяльність на математичному матеріалі;

 вміє працювати з формулами (розуміти змістове значення кожного елемента формули, знаходити їх числові значення при заданих значеннях змінних, виражати одну змінну через інші);

 вміє читати і будувати графіки функціональних залежностей, досліджувати їх властивості;

 вміє класифікувати і конструювати геометричні фігури на площині й у просторі, встановлювати їх властивості, зображати просторові фігури та їх елементи, виконувати побудови на зображеннях;

 вміє вимірювати геометричні величини на площині й у просторі, які характеризують розміщення геометричних фігур (відстані, кути), знаходити кількісні характеристики фігур (площі та об’єми);

 вміє оцінювати шанси настання тих чи інших подій.

 

 

Підручник: Математика 10 клас, Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.,  2018, Гімназія

 

 

 

№ з\п

Зміст навчального курсу

Алгебра та початки аналізу

(69 год. I семестр — 24 год, 1+0,5 год на тиждень,

II семестр — 38 год, 2 год на тиждень, Резерв – 7 годин)

Дата

Кількість

годин

 

 

Тема 3.   Тригонометричні функції (19год)

23

Радіанне вимірювання кутів.

 

 

 

24

Тригонометричні функції числового аргументу. Найбільше  та найменше значення тригонометричного виразу.

 

 

 

25

Знаки тригонометричних функцій.

 

 

 

26

Порівняння значень тригонометричних виразів.
Періодичність функцій.

 

 

 

27

Властивості та графіки  тригонометричних функцій.  Парність і непарність тригонометричних функцій.

 

 

 

28

Основні співвідношення між тригонометричними функціями.

 

 

 

29

Розв’язування вправ.

 

 

 

30

Формули зведення.

 

 

 

31

Розв’язування вправ.

 

 

 

32

Формули додавання.

 

 

 

33

Формули подвійного аргументу.

 

 

 

34

Формули перетворення суми і різниці тригонометричних функцій на добуток

 

 

 

35

Найпростіші тригонометричні рівняння. (Рівняння .)

 

 

 

36

Найпростіші тригонометричні рівняння. (Рівняння .)

 

 

 

37

Найпростіші тригонометричні рівняння.

(Рівнянняі)

 

 

 

38

Заміна змінних при розв’язуванні тригонометричних рівнянь. Розв’язування однорідних тригонометричних рівнянь.

 

 

 

39

Розв’язування тригонометричних рівнянь за допомогою розкладання на множники

 

 

 

40

Розв’язування вправ.

 

 

 

41

КР № 3 з теми «Тригонометричні функції»

 

 

 

Тема 4.  Похідна та ії застосування. (19 год)

42

Аналіз та корекція помилок контрольної роботи.

Задачі, що приводять до поняття похідної. Означення похідної.

 

 

 

43

Похідні деяких елементарних функцій.

 

 

 

44

Геометричний зміст похідної.  Механічний зміст похідної.

 

 

 

45

Правила обчислення похідних.

 

 

 

46

Розв´язування вправ.

 

 

 

47

Похідна складеної функції.

 

 

 

48

Рівняння дотичної

 

 

 

49

Монотонність і сталість функції.

 

 

 

50

Екстремуми функції.  Критичні точки функції.

 

 

 

51

Розв’язування вправ.

 

 

 

52

Найбільше і найменше значення функції

 

 

 

53

Розв’язування вправ.

 

 

 

54

Загальна схема дослідження функції.

 

 

 

55

Розв’язування вправ.

 

 

 

56

КР № 4з теми « Похідна та ії застосування»

 

 

 

57

Аналіз та корекція помилок контрольної роботи.

 

 

 

58

Розв’язування вправ.

 

 

 

59

КР № 5. (річна)

 

 

 

60

Аналіз та корекція помилок контрольної роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з\п

Зміст навчального курсу

Геометрія

(67 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,

II семестр — 19 год, 1 год на тиждень, Резерв – 7 годин

Дата

Кількість

годин

 

 

31

(тема розпочата у первому семестрі)

Кут між прямою і площиною.

 

 

 

32

Двограний кут. Кут між площинами.

 

 

 

33

Перпендикулярність площин. Ознака перпендикулярності площин.

 

 

 

34

Перпендикулярність площин.

 

 

 

35

Розвязування задач.

 

 

 

36

Площа ортогональної проекції многокутника.

 

 

 

37

Розвязування задач.

 

 

 

38

KP №3 з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі»

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4.  Координат та вектори в просторі.(14год)

39

Аналіз і корекція помилок КР №3. Прямокутна система координат.

 

 

 

40

Відстань між точками.

 

 

 

41

Координати середини відрізка.

 

 

 

42

Розв’язування задач.

 

 

 

43

Вектори у просторі. Колінеарні, рівні, компланарні вектори.  Координати вектора, модуль вектора.

 

 

 

44

Додавання і віднімання векторів.

 

 

 

45

Додавання і віднімання векторів. Множення вектора на число. Колінеарні вектори.

 

 

 

46

Скалярний добуток векторів. Формули для обчислення кута між векторами.

 

 

 

47

Розв’язування задач.

 

 

 

48

КР № 4 з теми « Координат та вектори в просторі»

 

 

 

49

Аналіз і корекція помилок КР №4.  Розв’язування задач.

 

 

 

50

КР № 5. (річна)

 

 

 

51

Аналіз і корекція помилок КР №5.

 

 

 

52

Розв’язування задач.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

Методичною радою _______

 

Голова____________ (_____________________)

 

«____» ___________ 20___ р.

docx
Пов’язані теми
Математика, 10 клас, Планування
Додано
31 січня 2020
Переглядів
783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку