Українська мова
7 клас
(88 год, 2,5 год на тиждень)
Вид роботи |
1 семестр |
2 семестр |
||
к-ть |
дата |
к-ть |
дата |
|
Зв'язне мовлення: |
|
|
|
|
Перевірка мовної теми ( тести) |
3 |
|
3 |
|
Письмо: |
|
|
|
|
переказ |
1 |
|
1 |
|
твір |
- |
|
1 |
|
Правопис: |
|
|
|
|
диктант |
1 |
|
1 |
|
Читання вголос |
- |
|
1 |
|
Діалог |
1 |
|
|
|
Усний твір |
- |
|
1 |
|
Усний переказ |
1 |
|
- |
|
№ |
Тема уроку |
К-ть годин |
Дата провед |
д/з |
Вид робіт |
примітки |
||
7а |
7б |
|
повт |
|||||
|
Вступ |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Літературна норма української мови. |
1 |
|
|
|
|
Ознайомлення з інтернет-порталом «Словники України онлайн». |
|
2 |
РЗМ№1 Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту (практично) .
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення , узагальнення й поглиблення вивченого в попередніх класах |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Розділові знаки у вивчених конструкціях . |
1 |
|
|
§1 |
|
діалог |
|
4 |
Діагностичний диктант |
1 |
|
|
|
|
|
|
5 |
РЗМ№2 Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму ( усно) |
1 |
|
|
|
|
|
|
6 |
Частини мови, їх правопис. Вивчені групи орфограм. |
1 |
|
|
§2,3 |
|
Есе «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!» в публіцист. стилі з викор-м речень зі звертаннями та вставними слв. |
|
7 |
РЗМ№3 Докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі. |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Контрольна робота №1( тести) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Морфологія. Орфографія |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дієслово |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Дієслово як частина мови. Форми дієслова |
1 |
|
|
§4 |
|
Читання мовчки тексту |
|
10 |
Неозначена форма та особові форми дієслова |
1 |
|
|
§5 |
|
тексту для руханки |
|
11 |
РЗМ№4 Особливості будови розповідного тексту про викона-ння певних дій. Стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій |
1 |
|
|
|
|
|
|
12 |
Написання не з дієсловами. |
|
|
|
§ 6 |
|
|
|
13 |
Аналіз письмового переказу . Види дієслова |
1 |
|
|
§ 7 |
|
|
|
14 |
Дієслова перехідні й неперехідні. |
|
|
|
§ 8 |
|
|
|
15 |
Часи дієслова. Теперішній час. Зміни дієслів теперішнього часу. |
1 |
|
|
§ 9, 10 |
|
|
|
16 |
Минулий і майбутній час. Зміни дієслів минулого та майбутнього часу. |
|
|
|
§ 11,12 |
|
есе про значення родинних традицій з використанням дієслів у різних часових формах. |
|
17 |
Дієвідмінювання дієслів. Дієслова 1 та 2 дієвідмін |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Контрольна робота №2 ( тести) |
1 |
|
|
|
|
|
|
19 |
Способи дієслів. Загальне ознайомлення. Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
§13 |
|
|
|
20-21 |
Творення способових форм дієслова. Букви е, и в особових закінченнях дієслів. Буква ь у дієсловах наказового способу |
2 |
|
|
§14,15 |
|
|
|
22 |
Безособові дієслова |
1 |
|
|
§ 16 |
|
|
|
22 |
Способи творення дієслів. |
1 |
|
|
§ 17 |
|
|
|
24 |
Правопис –ться, -шся в кінці дієслів |
1 |
|
|
|
|
|
|
25 |
РЗМ№5 Складання й розігрування діалогів «Розмова з лікарем про стан здоров’я») з використанням безособових дієслів |
1 |
|
|
|
|
|
|
26 |
РЗМ№6 Особливості побудови опису дій. Читання мовчки тексту, визначення вжитих у ньому дієслів, з’ясування їхньої ролі в мовленні Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
|
27 |
Контрольна робота №3 ( тести) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Дієприкметник |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
Дієприкметник як особлива форма дієслова |
1 |
|
|
§18 |
|
|
|
29-30 |
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів |
1 |
|
|
§19 |
|
Створення інформаційного повідомлення для шкільного веб-сайта з використанням дієприкметників про вдало організовану екскурсію |
|
31 |
Відмінювання дієприкметників |
|
|
|
§20 |
|
|
|
32 |
Активні та пасивні дієприкметники. Творення активних та пасивних дієприкметників теперішнього і минулого часів. |
1 |
|
|
§21 |
|
Складання висловлення про улюблену пісню з використанням дієприкметників |
|
33 |
РЗМ №8 Особливості будови опису зовнішності людини. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом). |
1 |
|
|
|
|
діалог |
|
34 |
Безособові дієслівні форми на –но. –то. РЗМ№9 Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу (оформлення в школі зимового саду; створення класного блога і т.ін.) в офіційно-діловому стилі з використанням безособових дієслівних форм на -но, -то. |
1 |
|
|
§22 |
|
|
|
35-36 |
РЗМ№10-11 Контрольний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму |
2 |
|
|
|
|
|
|
37 |
Перехід дієприкметників у прикметники та іменники |
|
|
|
§23 |
|
діалог відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей |
|
38 |
Контрольний диктант№1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
39 |
Правопис дієприслівників. Уживання н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження |
1 |
|
|
§24 |
|
|
|
40 |
Не з дієприкметниками. Аналіз к. переказу та |
1 |
|
|
§25 |
|
|
|
41 |
РЗМ№12 Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом). |
1 |
|
|
|
|
|
|
42 |
РЗМ№13 Аналіз к. переказу та диктанту |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Дієприслівник |
|
|
|
|
|
|
|
43 |
Дієприслівник як особлива форма дієслова. |
1 |
|
|
§26 |
|
Аудіювання тексту |
|
44-45 |
Дієприслівниковий зворот. Коми при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові. Дієприслівники доконаного та недоконаного видів. Їх творення |
2 |
|
|
§27,28 |
|
Складання висловлення в публіцистичному стилі «Як досягти успіху» з уживанням фразеологізмів |
|
46 |
Дієприслівники доконаного та недоконаного видів. Їх творення |
1 |
|
|
§29 |
|
Складання розповіді про улюбленого українського художника |
|
47 |
РЗМ №14 Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом). |
1 |
|
|
|
|
|
|
48 |
Правопис дієприслівників. Не з дієприслівниками |
1 |
|
|
§30 |
|
|
|
49-50 |
РЗМ №15-16 Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі |
2 |
|
|
|
|
|
|
51 |
Контрольна робота №4 ( тести) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Прислівник |
|
|
|
|
|
|
|
52 |
Прислівник як частина мови. Розряди прислівників |
1 |
|
|
§31 |
|
|
|
53 |
Творення прислівників. Правила наголошування прислівників |
1 |
|
|
§32 |
|
|
|
54 |
РЗМ№17 Складання анотації на книжку з використанням прислівників. |
|
|
|
|
|
|
|
55 |
Ступені порівняння прислівників |
1 |
|
|
§33 |
|
|
|
55 |
Розбір прислівника як частини мови |
1 |
|
|
|
|
|
|
57 |
РЗМ№18 Портретний нарис у публіцистичному стилі.
|
1 |
|
|
С.198 |
|
|
|
58-59 |
Правопис прислівників Написання прислівників через дефіс та разом. Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників. |
1 |
|
|
§34 |
|
|
|
60 |
Написання прислівникових сполучень. Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день. Літери и та і в кінці прислівників |
1 |
|
|
§34 |
|
|
|
61 |
Написання не і ні з прислівниками |
1 |
|
|
§34 |
|
|
|
62 |
Літери н та нн у прислівниках |
1 |
|
|
§34 |
|
|
|
63 |
РЗМ№19 Складання тексту-розповіді на історичну тему про визначні події, пов’язані з «малою батьківщиною», з використанням прислівників-синонімів та прислівників-антонімів. |
1 |
|
|
|
|
|
|
64 |
Контрольна робота №5 ( тести) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Службові частини мови |
|
|
|
|
|
|
|
|
Прийменник |
|
|
|
|
|
|
|
65 |
Прийменник як частина мови. Аналіз. к.р. |
1 |
|
|
§35 |
|
|
|
66-67 |
РЗМ№20 Контрольний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму |
2 |
|
|
|
|
|
|
68 |
Види прийменників за будовою |
1 |
|
|
§35 |
|
|
|
69 |
Вживання і правопис прийменників |
1 |
|
|
|
|
|
|
70 |
РЗМ№21 Складання висловлення-роздуму «Від споживацького безглуздя довкілля треба берегти» |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Сполучник |
|
|
|
|
|
|
|
71 |
Сполучник як службова частина мови. Сполучники сурядності. Аналіз к.р. |
1 |
|
|
§36 |
|
|
|
72 |
Сполучники підрядності |
1 |
|
|
§36 |
|
|
|
73 |
Правопис сполучників. Розбір сполучника як частини мови Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники. |
1 |
|
|
§36 |
|
Складання тексту-роздуму «Що об’єднує сучасних українських героїв з героями фольклору».
|
|
74 |
Контрольна робота №6 ( тести) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Частка |
|
|
|
|
|
|
|
75- 76 |
Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням. Частки формотворчі та словотворчі. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків (практично). |
2 |
|
|
§37 |
|
висловлення «Чи хотів(ла) би я щось у собі змінити» |
|
77 |
Правопис часток. Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки |
1 |
|
|
§37 |
|
|
|
78-79 |
Правопис часток не і ні з різними частинами мови |
1 |
|
|
§38 |
|
|
|
79 |
РЗм№22 Складання проекту логотипа рідного міста (села, школи, класу) з використанням у його описі різних частин мови з часткою не і префіксом не. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Вигук |
|
|
|
|
|
|
|
80 |
Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. |
1 |
|
|
§39 |
|
|
|
81 |
Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. |
1 |
|
|
§39 |
|
|
|
82 |
Правопис вигуків . |
1 |
|
|
§39 |
|
|
|
83 |
Контрольний диктант №2 |
1 |
|
|
|
|
|
|
84 |
РЗм№23 Аудіювання текстів усної народної творчості (казки, легенди, пісні), що містять вигуки. З’ясування ролі вигуків у мовленні. |
1 |
|
|
|
|
|
|
85 |
РЗм№24 Складання казки для меншого брата чи сестрички з використанням звуконаслідувальних слів. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого з морфології |
|
|
|
|
|
|
|
86 |
Самостійні та службові частини мови |
1 |
|
|
|
|
|
|
87 |
Самостійні та службові частини мови |
1 |
|
|
|
|
|
|
88 |
Підсумковий урок |
1 |
|
|
|
|
|
|