Українська мова
9 клас
(70 год, 2 год на тиждень)
Вид роботи |
1 семестр |
2 семестр |
||
к-ть |
примітки |
к-ть |
примітки |
|
Зв'язне мовлення: |
12 |
|
12 |
|
Перевірка мовної теми ( тести) |
2 |
|
2 |
|
Письмо: |
|
|
|
|
переказ |
1 |
|
1 |
|
твір |
1 |
|
1 |
|
Правопис: |
|
|
|
|
диктант |
1 |
|
1 |
|
діалог |
1 |
|
- |
|
Читання вголос |
- |
|
1 |
|
Усний твір |
- |
|
1 |
|
Усний переказ |
1 |
|
- |
|
№ |
Тема уроку |
Види робіт |
К-ть го-дин |
Дата проведення |
д/з |
Приміт-ки |
||
9б |
|
|||||||
|
Вступ |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Розвиток української мови. |
|
1 |
|
|
§1 ст 12 міні-висловл повт. апостроф |
|
|
2 |
РЗМ№1 Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання . Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення |
|
1 |
|
|
С.13-20 повт. м'який знак |
|
|
3 |
РЗМ№2 Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам. |
|
1 |
|
|
С.13-20 впр 18 п№4 повт. подвоєння |
|
|
4 |
РЗМ №3Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку. |
Діалог С. 23-24 |
1 |
|
|
Складання тексту виступу в шкільному радіожурналі (орієнто-вна тема: «Як впливає на нашу свідомість навколишня інформація: реклама, білборди, написи на футболках?» повт. подовження |
|
|
|
Повторення вивченого у 8 класі |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення. |
Діалог С43 |
1 |
|
|
§2 «Цінності сучасного молодого українця» вл. висловл Повт. наголос |
|
|
6 |
Розділові знаки у простому ускладненому реченні: однорідні члени речення, відокремлені члени речення , звертання, вставні слова |
|
1 |
|
|
§3,4 Навчальний проект «Культура звертання — культура особистості: у минулому, нині й завжди» Повт. уподібнення приголосних звуків |
|
|
7 |
Діагностичний диктант. РЗМ №4 Ділові папери. Резюме |
|
1 |
|
|
С.34 Впр. 49 Повт спрощення |
|
|
8 |
РЗМ №5 Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. |
|
1 |
|
|
С. 20 впр. 22 Повт. чергування у-в |
|
|
9 |
Контрольна робота №1 ( тести) |
|
1 |
|
|
Повт чергув і-й |
|
|
|
Синтаксис. Пунктуація. Пряма мова. Діалог |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Пряма мова. Заміна прямої мови непрямою. |
|
1 |
|
|
§5,6 Склад. тексту в худ. стилі «Про що я хотів(ла) б розпитати свого пра-прапрадіда (або далекого нащадка)» з використанням речень із прямою мовою Повт. ненаголош. е//и//о в корегях слів |
|
|
11-12 |
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Діалог. |
Діалог с. 63-66 |
2 |
|
|
§7,8 Складання висловлення з викорис-танням дібраних з мережі Інтернет цитат. Повт. сполучення ьо, йо |
|
|
13 |
РЗМ№ 6 Письмовий вибірковий переказ тексту наукового стилю |
|
1 |
|
|
Повт. чергування голосних звуків |
|
|
14 |
Розділові знаки при прямій мові й діалозі (повторення й поглиблення вивченого).РЗМ №7Складання й розігрування діалогів – обговорень , діалогу-домовленості. |
Діалог с. 63-66 |
1 |
|
|
Укладання словничка «Формули мовного етикету сучасної молоді». Повт. правопис суфіксів |
|
|
|
Складносурядне речення |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Складне речення та його ознаки. Складні речення сполучникові та безсполучникові |
|
1 |
|
|
§9,10 впр. 115 Повт. правопис префіксів |
|
|
16 |
РЗМ№8 Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом) |
С. 74 |
1 |
|
|
Створення висловлення-роздуму про щойно прочитану книжку з висновком: чого навчає вдумливого читача література Повт. чергування приголосних звуків |
|
|
17 |
Складні речення із сурядним та підрядним зв'язком. |
|
1 |
|
|
§ 11 впр. 124 Повт. чергування приголосних звуків |
|
|
18 |
Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами. |
|
1 |
|
|
§12 Повт. правопис великої літери. Лапки у власних назвах |
|
|
19 |
РЗМ №9 Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
|
1 |
|
|
Створення роздуму «Як стати цікавим людям і собі» Повт. написання іншомовних слів |
|
|
20 |
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. Розді-лові знаки між частинами складносурядного речення. |
|
1 |
|
|
§12 Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки. Повт. основні правила переносу слів |
|
|
21 |
РЗМ№10 Аналіз письмового переказу Розділові знаки між частинами складносурядного речення. |
|
1 |
|
|
Написання есе «Які новітні засоби вияву творчості: на папері, полотні, у блогосфері — мені найбільше імпонують?» Повт. написання складних слів |
|
|
22 |
Контрольна робота №2 ( тести) |
|
1 |
|
|
Повт. правопис складноскорочених слів |
|
|
|
Складнопідрядне речення |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях. |
Створення висловлення «Як уникнути залежності від Інтернету» |
1 |
|
|
§ 13 впр. 152 п. 4 Повт. лексичне значення слова |
|
|
24 |
Основні види складнопідрядних речень. Складнопідрядне означальне речення |
|
1 |
|
|
§ 14,15 Складання роздуму про роль спорту в житті молоді, основну думку якого виражено епіграфом «Якщо ти хочеш зміцнити дух, підтримуй силу тіла!» Повт. багатозначні й однозначні слова |
|
|
25 |
РЗМ№ 11 Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. |
|
1 |
|
|
Повт. пряме й переносне значення слова |
|
|
26 |
РЗМ №12 Контрольний твір. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень. |
|
1 |
|
|
Повт. синоніми |
|
|
27 |
Складнопідрядне з’ясувальне речення. РЗМ№13 Аналіз контрольного твору |
|
1 |
|
|
§ 16 впр. 184 Првт. оантоніми |
|
|
28 |
Контрольний диктант №1 |
|
1 |
|
|
Повт. омоніми |
|
|
29 |
Складнопідрядне з підрядним умови |
|
1 |
|
|
§ 18 Створення для розміщення на блозі тексту звернення-прохання до однолітків про допомогу людям, які стали жертвами стихійного лиха Повт. пароніми |
|
|
30 |
Складнопідрядне допусту |
|
1 |
|
|
§ 19 впр. 223 Повт. власне українська лексика |
|
|
31 |
Складнопідрядне місця, часу |
Діалог с. 119 |
1 |
|
|
§ 17 впр. 197 Повт. запозичена лексика |
|
|
32 |
РЗМ №14 Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
|
1 |
|
|
С. 160 Повт. загальновживані та стилістично забарвлені слова |
|
|
33 |
Складнопідрядне способу дії та ступеня |
|
1 |
|
|
§ 20 Створ. роздуму в публіц. стилі «Чи можна/варто протиставляти телебачення художній літературі?» Повт. професійна лексика |
|
|
34 |
Складнопідрядне з підрядним порівняльним |
Діалог с. 143 |
1 |
|
|
§ 21 впр. 241 Повт. діалектна лексика |
|
|
35 |
Складнопідрядне причини і мети |
|
1 |
|
|
§ 22 впр. 262 п. 2,3Повт. розмовна лексика |
|
|
36 |
Складнопідрядне наслідкове |
|
1 |
|
|
§ 23 впр. 270 пит. 2 Повт. історизми й архаїзми |
|
|
37-38 |
Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення. |
|
2 |
|
|
Повт. терміни |
|
|
39 |
РЗМ №15 Ділове мовлення. Заява |
|
1 |
|
|
С. 97 впр. 159 Повт. неологізми |
|
|
40 |
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. |
|
1 |
|
|
§ 24 впр. 278 Повт. нейтральна й емоційно забарвлена лексика |
|
|
41 |
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами. |
|
1 |
|
|
Повт. фразеологізми |
|
|
42 |
РЗМ № 16 Усний твір-роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі |
С. 170 |
1 |
|
|
Повт. фразеологічна синонімія й антонімія |
|
|
43 |
Контрольна робота №3 ( тести) |
|
1 |
|
|
Повт. джерела фразеології |
|
|
|
Безсполучникове складне речення |
|
|
|
|
|
|
|
44 |
Безсполучникове складне речення. |
|
1 |
|
|
§25 впр. 289 Повт. будова слова |
|
|
45 |
Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення |
|
1 |
|
|
§25 Створення проекту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення». Повт. способи словотворення |
|
|
46 |
РЗМ №16 Діалог-обговорення актуальної теми.
|
|
1 |
|
|
Повт. іменник |
|
|
47 |
Розділові знаки в безсполучникових реченнях: кома, крапка з комою |
|
1 |
|
|
§ 26 впр. 298 Повт прикметник |
|
|
48 |
Розділові знаки в безсполучникових реченнях: двокрапка, тире |
|
1 |
|
|
§ 27, 28 впр. 315 п. № 2 Повт. прислівник |
|
|
49 |
РЗМ№17 Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі |
|
1 |
|
|
Повт. числівник |
|
|
50 |
Самостійна робота. РЗМ №18 Аудіювання текстів. Аналіз контрольного твору |
|
1 |
|
|
Повт. займенник |
|
|
51 |
Контрольна робота №4 ( тести) |
|
1 |
|
|
Повт. дієслово |
|
|
|
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
|
|
|
|
|
|
|
52-53 |
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
|
2 |
|
|
§ 29 впр. 326, 328 Повт прийменник |
|
|
54 |
Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. |
Діалог с186 |
1 |
|
|
Повт. сполучник |
|
|
55 |
РЗМ №19 Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку). |
|
1 |
|
|
Повт. частка |
|
|
56 |
РЗМ № 20 Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
|
1 |
|
|
Повт. вигук |
|
|
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
57-58 |
Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац. |
|
1 |
|
|
§ 30 впр. 339 Повт. словосполучення § 31 впр. 334 Повт. речення |
|
|
59 |
РЗМ №21 Текст-розповідь про спілкування з людиною, яку ви вважаєте взірцем інтелігентності, з поясненням, які чесноти цієї особи є, на вашу думку, найціннішими для суспільства |
|
1 |
|
|
Повт. просте двоскладне речення, головні члени речення |
|
|
60 |
Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. РЗМ № 22 Аналіз контрольного переказу |
|
1 |
|
|
§ 31 Повт. другорядні члени речення |
|
|
61 |
РЗМ №23 Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. |
С. 196 |
1 |
|
|
Впр. 348 Повт. порівняльний зворот |
|
|
62 |
Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення). |
|
1 |
|
|
§ 32 впр. 355 п№ 4 Повт. односкладні речення |
|
|
63 |
РЗМ №24 Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. |
С. 200 |
1 |
|
|
Впр. 351 Повт. просте ускладнене речення |
|
|
64 |
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. Тести. |
|
1 |
|
|
Повт. складносурядне та складнопідрядне речення |
|
|
65 |
Контрольний диктант №1 |
|
1 |
|
|
Повт. складне речення з різними видами зв-ку |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
66 |
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень). |
|
1 |
|
|
Складання діалогів-рефлексій на основі аналізу власних навчальних досягнень Повт. безсполучникове речення |
|
|
67 |
Орфографія. Пунктуація. |
|
1 |
|
|
|
|
|