До нового 2018/2019 навчального року. Календарно-тематичний план вивчення математики в 6 класі розроблено відповідно до "Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017.
1
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В 6 КЛАСІ (140 год, 4 год на тиждень, резерв 40 год)
№ уроку |
№ уроку в темі |
Зміст навчального матеріалу |
Дата проведення уроку |
Примітки |
ТЕМА. Подільність натуральних чисел (10 год + 2 год резерв) |
||||
1-2 |
1-2 |
Дільники і кратні натурального числа |
|
|
3 |
3 |
Ознаки подільності на 2, 5 та 10 |
|
|
4-5 |
4-5 |
Ознаки подільності на 9 та 3 |
|
|
6 |
6 |
Розв’язування задач на застосування ознак подільності |
|
|
7 |
7 |
Прості та складені числа |
|
|
8 |
8 |
Розкладання чисел на прості множники |
|
|
9 |
9 |
Найбільший спільний дільник |
|
|
10 |
10 |
Найменше спільне кратне |
|
|
11 |
11 |
Розв’язування задач |
|
|
12 |
12 |
Контрольна робота №1 |
|
|
ТЕМА. Звичайні дроби (26 год + 4 год резерв) |
||||
ТЕМА. Додавання і віднімання дробів із різними знаменниками (14 год + 2 год резерв) |
||||
13 |
1 |
Основна властивість дробу |
|
|
14-15 |
2-3 |
Скорочення дробів |
|
|
16 |
4 |
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника |
|
|
17-18 |
5-6 |
Порівняння дробів |
|
|
19-21 |
7-9 |
Додавання і віднімання дробів із різними знаменниками |
|
|
22-23 |
10-11 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
24 |
12 |
Розв’язування задач |
|
|
25 |
13 |
Перетворення звичайних дробів на десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби |
|
|
26 |
14 |
Десяткове наближення звичайного дробу |
|
|
27 |
15 |
Розв’язування задач |
|
|
28 |
16 |
Контрольна робота №2 |
|
|
ТЕМА. Множення і ділення дробів із різними знаменниками (12 год + 2 год резерв) |
||||
29-31 |
1-3 |
Множення звичайних дробів |
|
|
32-33 |
4-5 |
Знаходження дробу від числа |
|
|
34 |
6 |
Взаємно обернені числа |
|
|
35-37 |
7-9 |
Ділення звичайних дробів |
|
|
38 |
10 |
Знаходження числа за його дробом |
|
|
39 |
11 |
Розв’язування задач |
|
|
40-41 |
12-13 |
Розв’язування задач на всі дії зі звичайними та десятковими дробами |
|
|
42 |
14 |
Контрольна робота №3 |
|
|
ТЕМА. Відношення і пропорції (24 год + 4 год резерв) |
||||
ТЕМА. Відношення і пропорції (12 год + 2 год резерв) |
||||
43 |
1 |
Відношення |
|
|
44-46 |
2-4 |
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
|
47-49 |
5-7 |
Пряма та обернена пропорційні залежності |
|
|
50 |
8 |
Розв’язування задач |
|
|
51-52 |
9-10 |
Поділ числа в заданому відношенні |
|
|
53-54 |
11-12 |
Масштаб |
|
|
55 |
13 |
Розв’язування задач |
|
|
56 |
14 |
Контрольна робота №4 |
|
|
ТЕМА. Відсоткові розрахунки. Коло. Круг. Діаграми (12 год + 2 год резерв) |
||||
57-58 |
1-2 |
Відсоткове відношення двох чисел. Зміна величини у відсотках |
|
|
59-62 |
3-6 |
Відсоткові розрахунки |
|
|
63 |
7 |
Розв’язування задач |
|
|
64 |
8 |
Коло. Довжина кола |
|
|
65 |
9 |
Круг. Площа круга |
|
|
66 |
10 |
Круговий сектор |
|
|
67-68 |
11-12 |
Стовпчасті і кругові діаграми |
|
|
69 |
13 |
Розв’язування задач |
|
|
70 |
14 |
Контрольна робота №5 |
|
|
ТЕМА. Раціональні числа та дії з ними (40 год + 14 год резерв) |
||||
ТЕМА. Додавання та віднімання раціональних чисел (13 год + 5 год резерв) |
||||
71 |
1 |
Додатні та від’ємні числа. Число 0 |
|
|
72 |
2 |
Координатна пряма |
|
|
73 |
3 |
Протилежні числа. Модуль числа |
|
|
74 |
4 |
Цілі числа. Раціональні числа |
|
|
75 |
5 |
Порівняння раціональних чисел |
|
|
76 |
6 |
Розв’язування задач |
|
|
77 |
7 |
Додавання від’ємних чисел |
|
|
78-79 |
8-9 |
Додавання двох чисел із різними знаками |
|
|
80 |
10 |
Розв’язування задач |
|
|
81-83 |
11-13 |
Властивості додавання |
|
|
84-86 |
14-16 |
Віднімання раціональних чисел |
|
|
87 |
17 |
Розв’язування задач |
|
|
88 |
18 |
Контрольна робота №6 |
|
|
ТЕМА. Множення та ділення раціональних чисел. Рівняння (16 год + 7 год резерв) |
||||
89-91 |
1-3 |
Множення раціональних чисел |
|
|
92 |
4 |
Переставна і сполучна властивості множення раціональних чисел |
|
|
93-94 |
5-6 |
Розподільна властивість |
|
|
95 |
7 |
Розв’язування задач |
|
|
96-97 |
8-9 |
Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення |
|
|
98 |
10 |
Розв’язування задач |
|
|
99-101 |
11-13 |
Ділення раціональних чисел |
|
|
102-104 |
14-16 |
Рівняння. Основні властивості рівняння |
|
|
105 |
17 |
Розв’язування рівнянь |
|
|
106-109 |
18-21 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
110 |
22 |
Розв’язування задач |
|
|
111 |
23 |
Контрольна робота №7 |
|
|
ТЕМА. Задачі на всі дії з раціональними числами. Перпендикулярні та паралельні прямі. Координатна площина(11 год + 2 год резерв) |
||||
112-114 |
1-3 |
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами |
|
|
115 |
4 |
Перпендикулярні прямі |
|
|
116 |
5 |
Паралельні прямі |
|
|
117-120 |
6-9 |
Координатна площина |
|
|
121-122 |
10-11 |
Приклади графіків залежностей між величинами |
|
|
123 |
12 |
Розв’язування задач |
|
|
124 |
13 |
Контрольна робота №8 |
|
|
ТЕМА. Повторення та систематизація навчального матеріалу(16 год резерв) |
||||
125-126 |
1-2 |
Перетворення виразів |
|
|
127-128 |
3-4 |
Розв’язування рівнянь |
|
|
129-130 |
5-6 |
Задачі на пропорційні величини й пропорційний поділ |
|
|
131-132 |
7-8 |
Основні види задач на відсотки |
|
|
133-134 |
9-10 |
Розв’язування задач геометричного змісту |
|
|
135-137 |
11-13 |
Розв’язування текстових задач |
|
|
138 |
14 |
Підсумкова контрольна робота |
|
|
139 |
15 |
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|
|
140 |
16 |
Розв’язування більш складних задач |
|
|