Календарно-тематичний план з корекцією для немовленнєвої дитини із ЗПР ; для 1-го класу НУШ, 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичний план з корекцією для немовленнєвої дитини із ЗПР ; для 1-го класу НУШ, 2 семестр
Перегляд файлу

ІІ  СЕМЕСТР

План

Дата

Корекція

59

Додавання та віднімання чисел 1, 2

25.01

Розуміє сутність додавання—віднімання. З допомогою вчителя, асистента вчителя, візуальних матеріалів , лінійки – може збільшувати і зменшувати число на «1» та «2». Знає знаки дій додавання і віднімання. Може назвати назви компонентів і результату дій додавання та віднімання.

59

Задачі на збільшення та зменшення числа на 1 та 2

25.01

З допомогою вчителя, асистента вчителя, візуальних матеріалів , лінійки – може збільшувати і зменшувати число на «1» та «2». Знає знаки дій додавання і віднімання. Може назвати назви компонентів і результату дій додавання та віднімання. Розуміє зміст дій додавання та віднімання. Розуміє число нуль як кількісну характеристику порожньої множини, як результат віднімання рівних чисел. Записує операцію додавання та віднімання під час розв’язування відповідних завдань.

60

Додавання і віднімання числа 3

26.01

З допомогою вчителя, асистента вчителя, візуальних матеріалів, лінійки, математичної таблиці додавання – може збільшувати і зменшувати число на «3». Знає знаки дій додавання і віднімання. Може назвати назви компонентів і результату дій додавання та віднімання. Розуміє зміст дій додавання та віднімання. Розуміє число нуль як кількісну характеристику порожньої множини, як результат віднімання рівних чисел. Записує операцію додавання та віднімання під час розв’язування відповідних завдань.

60

Збільшення та зменшення числа 3

26.01

З допомогою вчителя, асистента вчителя, візуальних матеріалів, лінійки, математичної таблиці додавання – може збільшувати і зменшувати число на «3». Знає знаки дій додавання і віднімання. Може назвати назви компонентів і результату дій додавання та віднімання. Розуміє зміст дій додавання та віднімання. Розуміє число нуль як кількісну характеристику порожньої множини, як результат віднімання рівних чисел. Записує операцію додавання та віднімання під час розв’язування відповідних завдань.

61

Десяток

27.01

Ознайомився з поняттям «десяток». Використовує на уроці з допомогою асистента вчителя візуальні матеріали – відео, математичну таблицю додавання, лінійку, роздруковки цифр, лічільні палички.

62

Додавання і віднімання числа 4

29.01

Розуміє сутність додавання—віднімання. З допомогою вчителя, асистента вчителя, візуальних матеріалів , лінійки – може збільшувати і зменшувати число на «1» та «2». Знає знаки дій додавання і віднімання. Може назвати назви компонентів і результату дій додавання та віднімання.

62

Збільшення і зменшення числа на 4

29.01

З допомогою вчителя, асистента вчителя, візуальних матеріалів, лінійки, математичної таблиці додавання – може збільшувати і зменшувати число на «4». Знає знаки дій додавання і віднімання. Може назвати назви компонентів і результату дій додавання та віднімання. Розуміє зміст дій додавання та віднімання. Розуміє число нуль як кількісну характеристику порожньої множини, як результат віднімання рівних чисел. Записує операцію додавання та віднімання під час розв’язування відповідних завдань.

63

Знаходження невідомого доданка

01.02

Розуміє , шо потрібно від більшого числа відняти менше число і знайти невідомий доданок. Завдання виконує з допомогою асистента вчителя та візуальних матеріалів.

64

Додавання і віднімання числа 5

02.02

З допомогою вчителя, асистента вчителя, візуальних матеріалів , лінійки – може збільшувати і зменшувати число на «5». Знає знаки дій додавання і віднімання. Може назвати назви компонентів і результату дій додавання та віднімання. Розуміє зміст дій додавання та віднімання. Розуміє число нуль як кількісну характеристику порожньої множини, як результат віднімання рівних чисел. Записує операцію додавання та віднімання під час розв’язування відповідних завдань.

64

Збільшення і зменшення числа на 5

02.02

З допомогою вчителя, асистента вчителя, візуальних матеріалів , лінійки – може збільшувати і зменшувати число на «5». Знає знаки дій додавання і віднімання. Може назвати назви компонентів і результату дій додавання та віднімання. Розуміє зміст дій додавання та віднімання. Розуміє число нуль як кількісну характеристику порожньої множини, як результат віднімання рівних чисел. Записує операцію додавання та віднімання під час розв’язування відповідних завдань.

65

Різницеве порівняння чисел

03.02

З допомогою асистента вчителя може зробити різницеве порівняння чисел. Розуміє сутність відношення між числами «більше на...», «менше на...». Показує відношення різницевого порівняння за допомогою рисунків, схем. З допомогою асистента вчителя може називати: компоненти і результати дій додавання (доданок, сума) та віднімання (зменшуване, від’ємник, різниця); використовувати числівники у межах 10; читати числові вирази різними способами, із застосуванням слів плюс, додати, мінус, відняти; пояснювати виконання завдання; використовувати засвоєні математичні терміни у власному мовленні; записувати операцію додавання та віднімання під час розв’язування відповідних завдань; відповідати на запитання вчителя з допомогою карток, малюнків, наочних матеріалів.

66

Двадцять, тридцять, сорок

05.02

Вміє розпізнавати графічне зображення цифр, називати, списувати і писати їх під диктовку. Орієнтується на сторінці зошита Дотримуються правил написання цифр у зошиті. Вживає назви розрядних чисел.

Розуміє десяток як лічильну одиницю

Вміє правильно тримати ручку в процесі письма.

66

Додавання і віднімання числа 6

05.02

Вміє додавати та віднімати числа в межах 6 з допомогою лінійки.  Правильно читає арифметичні вирази і розуміє їх зміст. Робота над розвитком у дитини операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і лінійки.

67

П’ятдесят, шістдесят, сімдесят. Розв’язування виразів і задач на додавання і віднімання чисел 1 – 6. Складання задач зі словами «стільки ж»

08.02

Вживає назви розрядних чисел.

Розуміє десяток (п’ятдесят, шістдесят, сімдесят) як лічильну одиницю З допомогою асистента вчителя розв’язує задачі, якщо їх текст поданий у вигляді малюнка чи схеми або декілька разів прочитаний вчителем.

З допомогою асистента вчителя складає скорочений запис умови задачі, її розв’язок і коротку відповідь. За малюнком чи схемою складає тексти арифметичних задач. З допомогою асистента вчителя складає задачі зі словами «стільки ж».

Вміє додавати та віднімати числа в межах 6 з допомогою лінійки.  Правильно читає арифметичні вирази і розуміє їх зміст. Робота над розвитком у дитини операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і різних геометричних форм.

68

Додавання і віднімання числа 7

09.02

Учень хворіє, навчання в дистанційній формі , з узгодженням і допомогою мами Розуміє кількісне значення числа 7. Співвідносить назву числа з відповідною кількістю предметів, фігур. Вміє додавати та віднімати числа в межах 7 з допомогою лінійки.  Правильно читає арифметичні вирази і розуміє їх зміст. Робота над розвитком у дитини операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і різних геометричних форм та лінійки

 

68

Вісімдесят, дев’яносто, сто

09.02

Учень хворіє, навчання в дистанційній формі , з узгодженням і допомогою мами Вживає назви розрядних чисел.

Розуміє десяток (вісімдесят, дев’яносто, сто) як лічильну одиницю Вміє розпізнавати графічне зображення цифр, називати, списувати і писати їх під диктовку. Орієнтується на сторінці зошита Дотримуються правил написання цифр у зошиті.

Вміє правильно тримати ручку в процесі письма.

69

Додавання і віднімання чисел 8 і 9

10.02

хворіє

Учень хворіє, навчання в дистанційній формі , з узгодженням і допомогою мами .Розуміє кількісне значення числа 8 і 9. Співвідносить назву числа з відповідною кількістю предметів, фігур. Вміє додавати та віднімати числа в межах 8 і 9 з допомогою лінійки.  Правильно читає арифметичні вирази і розуміє їх зміст. Робота над розвитком у дитини операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і різних геометричних форм та лінійки.

 

70

Десять десятків. Порівняння задач на зменшення числа на кілька одиниць на різницеве порівняння

12.02

 

Вживає назви розрядних чисел.

Розуміє десяток як лічильну одиницю.

Лічить десятками в межах 100;

Ппорівнює, числа з використанням унаочнення. З допомогою асистента вчителя і мами, вчиться розв’язувати текстові задачі на зменшення числа на кілька одиниць, на різницеве порівняння чисел за зразком чи словесною інструкцією вчителя; аналізувати умову задачі, визначати дані та шукане; визначати спосіб виконання задачі; перетворювати практично дії розв’язування задачі у математичній формі; визначати відповідь, перевіряти отримані результати за зразком.

Вчиться називати слова-ознаки окремих відношень (збільшення, зменшення, різницеве порівняння, числові дані, запитання тощо); з допомогою вчителя, асистента вчителя, мами - читати задачу з відповідною інтонацією (робити паузи між умовою і запитанням); використовувати допомогу вчителя чи наочний матеріал при виконанні навчальних завдань.

 

 

70

Додавання кількох доданків. Повторення вивченого

12.02

 

Може виконувати математичні дії з додаванням кількох доданків. Роботу виконує з допомогою карток, лінійки, навчальних матеріалів, з допомогою мами (дистанційно) і асистента вчителя.

71

Віднімання кількох чисел.

15.02

Може виконувати математичні дії з додаванням кількох доданків. Роботу виконує з допомогою карток, лінійки, навчальних матеріалів, і асистента вчителя. Вирішує запропоновані задачі з допомогою асистента вчителя і візуальних матеріалів та лінійки.

72

Кілограм.

16.02

 Знає одиницю вимірювання маси – кілограм.

Має уявлення про те, що всі предмети навколишнього середовища мають масу.

Порівнює предмети за масою «на руку».

Записує результати вимірювання маси під час виконання практичних вправ з допомогою асистента вчителя

 

73

Літр.

17.02

 

Має уявлення про те, що всі предмети навколишнього середовища мають місткість, ємність.

Порівнює предмети з допомогою малюнків з кружками, банками з місткісними поділками..

Записує результати вимірювання місткості під час виконання практичних вправ з допомогою асистента вчителя.

74

Десять десятків. Порівняння задач на зменшення числа на кілька одиниць на різницеве порівняння.

19.02

Учень хворіє, навчання в дистанційній формі , з узгодженням і допомогою мами. Розуміє поняття десять десятків – використовуються візуальні матеріали – палички, малюнки. Картки.

75

Додавання і віднімання по одиниці

22.02

Розуміє як додавати і віднімати по одиниці з допомогою лінійки, навчальних наочних предметів.

75

Додавання і віднімання чисел частинами

22.02

Правильно читає арифметичні вирази і розуміє їх зміст. Робота над розвитком у дитини операцій мислення здійснюється за умови використання малюнків із кольоровими і схематичними зображеннями предметів, схем і різних геометричних форм та лінійки.

 

76

Гривня. Застосування прийому додавання чисел по 1 у ході розв’язування задач і виразів

23.02

Розуміє поняття гривні. Може рахувати Застосування прийому додавання чисел по 1 у ході розв’язування задач і виразів та застосовувати прийоми  з допомогою візуальних матеріалів і розв’язувати задачі

77

Переставна властивість дії додавання

24.02

Ознайомився з поняттям про переставну властивість дії додавання. Працює на уроці і виконує завдання з допомогою асистента вчителя і вчителя. Використовується в навчанні інтерактивна дошка і навчальна платформа «Learning Apps».

77

Числовий вираз. Значення числового виразу. Повторення

24.02

Розуміє поняття числового виразу. Працює на уроці і виконує завдання з допомогою асистента вчителя і вчителя. Використовується в навчанні інтерактивна дошка і навчальна платформа «Learning Apps». Використовуються візуальні навчальні матеріали, лінійка, навчальні відеоматеріали.

 

       

 

  78                       

                                  Числа 11-20

 

Усна і письмова нумерація чисел 11-20

 

 

26.02

Учень хворіє, навчання в дистанційній формі , з узгодженням і допомогою мами Опановує рахунок в межах другого десятка. Розуміє письмову нумерацію чисел 11-20. Через порушення мовлення не вимовляє назву цифр другого десятку.

78

Лічба в межах 20

26.02

Учень хворіє, навчання в дистанційній формі , з узгодженням і допомогою мами З допомогою мами і асистента вчителя може лічити в межах 20. Використовується візуальні матеріали, навчальні відеоматеріали

79

Десятки та одиниці

01.03

Розуміє поняття «Десятки та одиниці». Завдання виконує з допомогою асистента вчителя. Використовується візуальні матеріали, навчальні відеоматеріали, начальні тести-ігри на навчальній платформі «Learning Apps». Використовується інтерактивна дошка.

80

Числа другого десятка. Письмова нумерація чисел 11-20. Одноцифрові та двоцифрові числа

02.03

Розуміє поняття «Числа другого десятка». Розуміє, як позначається письмова нумерація чисел. Розуміє поняття – « Одноцифрові та двоцифрові числа». Використовується візуальні матеріали, навчальні відеоматеріали,  тести-ігри на навчальній платформі «Learning Apps». Використовується інтерактивна дошка.

81

Додавання і віднімання виду: 10+8, 18 – 8,

18 – 10

03.03

Розуміє дії додавання і віднімання виду: 10+8, 18 – 8, 18 – 10. Використовуються візуальні матеріали, навчальні відеоматеріали,  тести-ігри на навчальній платформі «Learning Apps». Використовується інтерактивна дошка, рахувальні палички.

82

Числовий ряд. Додавання і віднімання числа 1 (15+1, 15-1)

05.03

Ознайомлений з дією додавання і віднімання виду: (15+1, 15-1). Використовуються візуальні матеріали, лінійка. навчальні відеоматеріали,  тести-ігри на навчальній платформі «Learning Apps». Використовується інтерактивна дошка, рахувальні палички.

83

Дециметр. Закріплення нумерації чисел в межах 20

09.03

Ознайомився з поняттям «Дециметр». Завдання на вимірювання виконує з допомогою асистента вчителя. Закріплюються знання чисел в межах 20-ти з допомогою рахувальних паличок, таблиць і карток. Використовуються візуальні матеріали, лінійка. навчальні відеоматеріали, тести-ігри на навчальній платформі «Learning Apps» - з допомогою інтерактивної дошки.

84

Доба

10.03

Ознайомлений з поняттям «Доба». Знає (використовувалися картки, малюнки в книзі) що доба складається з ранку, дня, вечора, ночі. Активно працював на уроці. Завдання на обрахунки в зошиті виконував з допомогою асистента вчителя, рахувальних паличок, таблиць додавання в межах 20-ти.

85

Годинник. Повторення вивченого

12.03

Не був у школі – заняття дистанційне з допомогою мами. Ознайомився з поняттям – годинник, може на картках показати заданий вчителем час. Повторював цифри 11-20.

86

Додавання чисел в другому десятку

15.03

Учень виконує дії додавання чисел в другому десятку з допомогою рахувальних паличок, лінійки, таблиці додавання чисел в межах 20-ти. Завдання виконує з допомогою вчителя і асистента вчителя. Використовується інтерактивна дошка і тести-ігри на навчальній платформі «Learning Apps».

87

Віднімання чисел в другому десятку

16.03

Учень виконує дії віднімання  чисел в другому десятку з допомогою рахувальних паличок, лінійки, таблиці додавання (віднімання) чисел в межах 20-ти. Завдання виконує з допомогою вчителя і асистента вчителя. Використовується інтерактивна дошка і тести-ігри на навчальній платформі «Learning Apps».

88

Невідоме зменшуване

17.03

Учень повторив поняття: «зменшуване, від’ємник, різниця». Учень ознайомився з поняттям додавання від’ємника і різниці для обрахунку зменшуваного. Учень виконує математичні дії з допомогою рахувальних паличок, лінійки, таблиці додавання (віднімання) чисел в межах 20-ти. Завдання виконує з допомогою вчителя і асистента вчителя. Використовується інтерактивна дошка і тести-ігри на навчальній платформі «Learning Apps».

 

 

89

 

Числа 21-100

Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел

 

29.03

 

Учень вивчав з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику при сприянні вчителя, асистента вчителя і однокласників десятковий склад чисел, Розуміє письмову нумерацію чисел; через порушення мовлення не вимовляє більшості чисел першої сотні. Розуміє значення розряду десятків і розряду одиниць.

90

Числа першої сотні

30.03

З допомогою таблиці, паличок  чисел першої сотні, розуміє рахунок. Виконує завдання з допомогою вчителя і асистента вчителя. Розуміє значення розряду десятків і розряду одиниць.

91

Числа першої сотні. Закріплення вивченого

31.03

З допомогою таблиці, паличок  чисел першої сотні, розуміє рахунок. Виконує завдання з допомогою вчителя і асистента вчителя. Розуміє значення розряду десятків і розряду одиниць.

92

Наступне і попереднє число

02.04

Учень розуміє поняття «наступне і попереднє число: показує сусідів числа на лінійці, математичних прямих і в математичних таблицях додавання.

93

Повторення вивченого

05.04 ДИС.

Повторював вивчені цифри, виконував приклади, вирішував задачі. Працював  з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику при сприянні вчителя, асистента вчителя і мами в дистанційній формі навчання.

94

Додавання та віднімання числа 1. Рівність, нерівність

06.04

Дис.

 

Розуміє додавання і віднімання числа 1. Працював  з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику при сприянні вчителя, асистента вчителя і мами в дистанційній формі навчання.

95

Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа

07.04

Дис.

З допомогою пучків рахувальних паличок, математичних таблиць додавання освоює поняття додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Виконує завдання з допомогою мами при корекції асистентом вчителя в дистанційній формі навчання.

96

Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Порівняння круглих чисел.

09.04

Дис.

Може додавати і віднімати на основі десяткового складу числа, Працював  з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику при сприянні вчителя, асистента вчителя і мами в дистанційній формі навчання.

97

Метр. Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа.

12.04

Дис.

Розуміє, що «метр» - одиниця вимірювання довжини. Розуміє, що метр – це 100см. (10 пучків паличок). Роздивлявся математичну змійку до 100. Ознайомився з поняттям «рулетка для вимірювання довжини» . Виконує завдання з допомогою мами при корекції асистентом вчителя в дистанційній формі навчання. Працював з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику

98

Вартість. Порівняння чисел виразу і числа.

13.04

Дис.

Вартість. Порівняння чисел виразу і числа. Розуміє, що речі мають вартість і коштують грошей. . Виконує завдання з допомогою мами при корекції асистентом вчителя в дистанційній формі навчання. Працював з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику

99

Обчислення виду 40+50, 60-30

14.04

Дис.

Розуміє, що при обчисленні круглих чисел – віднімаються і додаються тільки десятки числа, тобто «пучки паличок, цілі» . Виконує завдання з допомогою мами при корекції асистентом вчителя в дистанційній формі навчання. Працював з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику

100

Додавання і віднімання виду 60+4, 5+40, 48-8, 48-40.

16.04

Дис.

Розуміє, що до десятків додаються або віднімаються десятки, а до – одиниці – одиниці. Виконує завдання з допомогою мами при корекції асистентом вчителя в дистанційній формі навчання. Працював з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику

101

Обчислення на основі нумерації.

19.04

Дис.

Розуміє, що до десятків додаються або віднімаються десятки, а до – одиниці – одиниці. Виконує завдання з допомогою мами при корекції асистентом вчителя в дистанційній формі навчання. Працював з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику

102

Обчислення на основі нумерації.

20.04

Дис.

Розуміє, що до десятків додаються або віднімаються десятки, а до – одиниці – одиниці. Виконує завдання з допомогою мами при корекції асистентом вчителя в дистанційній формі навчання. Працював з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику

103

Обчислення на основі нумерації.

21.04

Дис.

Розуміє, що до десятків додаються або віднімаються десятки, а до – одиниці – одиниці. Виконує завдання з допомогою мами при корекції асистентом вчителя в дистанційній формі навчання. Працював з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику, зошиті

104

Додавання виду (45+3). Ознайомлення.

23.04

Дис.

Учень розуміє, що до одиниць додано одиниці. Виконує завдання з допомогою мами при корекції асистентом вчителя в дистанційній формі навчання. Працював з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику.

105

Додавання виду (45+30). Ознайомлення.

26.04

Дис.

Учень розуміє, що до десятків додано десятки. Виконує завдання з допомогою мами при корекції асистентом вчителя в дистанційній формі навчання. Працював з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику.

106

Повторення і закріплення вивченого (45+3). (45+30).

27.04

Дис.

Учень розуміє, що до десятків додано десятки, що до одиниць додано одиниці. Виконує завдання з допомогою мами при корекції асистентом вчителя в дистанційній формі навчання. Працював з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику.

107

Закріплення вивченого. Самостійна робота

28.04

Дис.

Учень розуміє, що до десятків додано десятки, що до одиниць додано одиниці. Виконує завдання з допомогою мами при корекції асистентом вчителя в дистанційній формі навчання. Працював з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику.

 

Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі

 

 

108

Повторення та закріплення вивченого.

30.04

Дис.

Виконує завдання з допомогою мами при корекції асистентом вчителя в дистанційній формі навчання. Працював з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику.

109

Віднімання виду  (48-3). Ознайомлення.

05.05

Розуміє, що від десятків віднімаються десятки, від одиниць – одиниці. Працював з допомогою карток, паличок, зображень у підручнику. Завдання виконував з допомогою асистента вчителя.

110

Обчислення на основі нумерації

07.05

Виконує обчислення з допомогою асистента вчителя, використовує пучки паличок для обрахунку. Розуміє, що від десятків віднімаються десятки, від одиниць – одиниці. Учень розуміє, що до десятків додано десятки, що до одиниць додано одиниці.

111

Віднімання виду (45-20), ознайомлення.

11.05

Виконує обчислення з допомогою асистента вчителя, використовує пучки паличок для обрахунку. Розуміє, що від десятків віднімаються десятки, від одиниць – одиниці.

112

Віднімання виду (48-3), (48-20). Закріплення.

11.05

Виконує обчислення з допомогою асистента вчителя, використовує пучки паличок для обрахунку. Розуміє, що від десятків віднімаються десятки, від одиниць – одиниці. Учень розуміє, що до десятків додано десятки, що до одиниць додано одиниці.

113

Додавання двоцифрових чисел виду (25+43). Загальний випадок.

14.05

Додавання двоцифрових чисел виду (25+43). Загальний випадок. Виконує обчислення з допомогою асистента вчителя, використовує пучки паличок для обрахунку. Розуміє, що від десятків віднімаються десятки, від одиниць – одиниці. Учень розуміє, що до десятків додано десятки, що до одиниць додано одиниці.

114

Повторення та закріплення вивченого за рік

17.05

Віднімання двоцифрових чисел виду (54-32). Загальний випадок. Виконує обчислення з допомогою асистента вчителя, використовує пучки паличок для обрахунку. Розуміє, що від десятків віднімаються десятки, від одиниць – одиниці. Учень розуміє, що до десятків додано десятки, що до одиниць додано одиниці.

115

Повторення та закріплення вивченого за рік

18.05

Учень проводить обчислення задач і прикладів з допомогою асистента вчителя, використовує пучки паличок для обрахунку. Розуміє, що від десятків віднімаються десятки, від одиниць – одиниці. Учень розуміє, що до десятків додано десятки, що до одиниць додано одиниці.

116

Дії з двоцифровими числами.

19.05

Учень проводить обчислення задач і прикладів з допомогою асистента вчителя, використовує пучки паличок для обрахунку. Розуміє, що від десятків віднімаються десятки, від одиниць – одиниці. Учень розуміє, що до десятків додано десятки, що до одиниць додано одиниці.

117

Невідомий від*ємник

21.05

Обраховував приклади з пошуку невідомого від’ємника. Завдання виконував з допомогою асистента вчителя.

118

Числа 1-10. Дії з числами.

24.05

Учень проводить обчислення задач і прикладів з допомогою асистента вчителя, використовує пучки паличок для обрахунку. Розуміє, що від десятків віднімаються десятки, від одиниць – одиниці. Учень розуміє, що до десятків додано десятки, що до одиниць додано одиниці.

119

Числа 11-20. Дії з числами.

25.05

 Учень проводить обчислення задач і прикладів з допомогою асистента вчителя, використовує пучки паличок для обрахунку. Розуміє, що від десятків віднімаються десятки, від одиниць – одиниці. Учень розуміє, що до десятків додано десятки, що до одиниць додано одиниці. Використовується математична таблиця на додавання (віднімання) до 20-ти, лінійка, монети, математичний цифровий ряд.

120

Числа 1-100. Дії з числами.

26.05

Учень проводить обчислення задач і прикладів з допомогою асистента вчителя, використовує пучки паличок для обрахунку. Розуміє, що від десятків віднімаються десятки, від одиниць – одиниці. Учень розуміє, що до десятків додано десятки, що до одиниць додано одиниці. Використовується математична таблиця на додавання (віднімання) до 100, монети, математичний цифровий ряд.

121

Числа 1-100. Дії з числами.

28.05

Учень проводить обчислення задач і прикладів з допомогою асистента вчителя, використовує пучки паличок для обрахунку. Розуміє, що від десятків віднімаються  десятки, від одиниць – одиниці. Учень розуміє, що до десятків додано десятки, що до одиниць додано одиниці. Використовується математична таблиця на додавання (віднімання) до 100, монети, математичний цифровий ряд.

122

Числа 1-100. Дії з числами.

 

Учень проводить обчислення задач і прикладів з допомогою асистента вчителя, використовує пучки паличок для обрахунку. Розуміє, що від десятків віднімаються  десятки, від одиниць – одиниці. Учень розуміє, що до десятків додано десятки, що до одиниць додано одиниці. Використовується математична таблиця на додавання (віднімання) до 100, монети, математичний цифровий ряд.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
13 березня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку