КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
підручник “ Start up "
(Англійська мова: Підручник для 1 класів закладів загальної середньої освіти.
І.В. Доценко, О.В. Євчук, С.С. Губарєва, 2018 )
ІI семестр ( 2 години на тиждень)
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
підручник “ Start up ”
(Англійська мова: Підручник для 1 класів закладів загальної середньої освіти.
І.В. Доценко, О.В. Євчук, С.С. Губарєва, 2018 )
ІI семестр ( 2 години на тиждень)
№ |
Дата уроку у 1А класі |
Дата урокуу 1В класі |
Тема Фразові елементи усного мовлення, які діти опановують для практичного застосування у соціально-побутовому оточенні |
Мовленнєвий зразок |
Види практично-комунікативної діяльності для засвоєння та закріплення навичок спілкування |
|||||||
Лексика |
Літери і фонікси Навички читання |
Listening |
Work in groups |
Speaking |
Writing |
|||||||
UNIT 4: “ANIMALS”
|
||||||||||||
1 |
|
|
|
У мене є кролик (Рольові ігри.)
I have got a rabbit
|
Parrot, rabbit, dog, bird, hen, goose Усний рахунок в межах 10 |
Літери Gg, Hh
|
Впр.1,2 с.59 Впр.3 с.60 |
Впр.5 с.60 |
Впр.4 с.60 |
Літери Gg, Hh |
||
2 |
|
|
|
Мої домашні улюбленці My pets
|
Puppy, kitten, pets, hamster, jaguar, chinchilla, insect |
Літери Ii, Jj |
Впр.1-3 с. 61-62 |
Впр.5 с.62 |
Впр.4 с.62 |
Літери Ii, Jj |
||
3-4 |
|
|
|
Велике чи маленьке? Is it big or small? Це велика свиня? Is it a big pig? |
Big, small, lion, kangaroo, pig, сhicken, , cow, sheep, mouse, nut |
Літери Kk, Ll Mm, Nn |
Впр.1-3 с.63-64 Впр.1-3 с.66-67 |
Впр.4 с.64 Впр. 5 с.65 Впр.2 с.66 Впр. 4 с. 67 |
Впр.1-3 с.63-64 Впр.2,4 с.66-67 |
Літери Kk, Ll Mm,Nn |
||
5 |
|
|
|
Наскільки велика свиня? How big is a pig? |
Lion, mouse, ox, penguin |
Літери Oo, Pp |
Впр.1-3 с.68 |
Впр.4.с.69 |
Впр.5 с.69 |
Літери Oo, Pp |
||
6 |
|
|
|
Я вмію бігати I can run |
Run, jump, climb, fly, Queen, rat |
Літери Qq, Rr |
Впр.1-3 с.70-71 |
впр.4 с.71 |
Впр.5 с.71 |
Літери Qq, Rr |
||
7 |
|
|
|
Ми бачимо вовка We can see a wolf |
Wolf, monkey, bear, fox, snake, tiger |
Літери Ss, Tt |
Впр.1 с.72 |
Впр.4 с.73 |
Впр.4 с.73 |
Літери Ss, Tt |
||
8 |
|
|
|
Риби вміють плавати Fish can swim |
Giraffe, fish, crocodile, horse |
|
Впр.1-2 с.74 |
Впр.4 с.75 |
Впр.5 с.75 |
|
||
9 |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу Revision |
Повторення лексичних одиниць за темою |
Літери Gg - Tt
|
|
Впр.1 с.76 |
Впр.2 с.77 |
Project work: Впр.3 с.77 Впр.4 с.78 |
||
UNIT 5: “HOLIDAYS” |
||||||||||||
10 |
|
|
|
З Днем народження Happy birthday |
Present, flower, cake, ballon, vase, Ukrainian |
Літери Uu, Vv |
Впр.1-3 с.79-80 |
Впр.4 с.80 |
Впр.4 с.80 |
Літери Uu, Vv |
||
11 |
|
|
|
Скільки тобі років? How old are you? - I am... |
Watch, box |
Літери Ww, Xx |
Впр.1-3 с.81 |
Впр.4 с.82 |
Впр.5 с.82 |
Літери Ww, Xx |
||
12 |
|
|
|
Скільки їй років? How old is she? – She is… |
Yo-yo, zoo Усний рахунок в межах 10 |
Літери Yy, Zz |
Впр.1-3 с.83-84 |
Впр.4 с.84 |
|
Літери Yy, Zz |
||
13 |
|
|
|
Щасливого Великодня Happy Easter |
Easter, basket, Easter Bunny, egg |
Повторення алфавіту |
Впр.1-2 с.85 |
Впр.4 с.86 |
Впр.4 с.85 Впр.5 с.86 |
Літери Uu - Zz |
||
14 -15 |
|
|
|
Повторення Revision |
Повторення лексичних одиниць за темою |
|
|
|
Впр.1 с.87 Впр.3 с.88
|
Літери Gg – Zz Project work: Впр.2 с.88 Впр.4 с.89 |
||
UNIT 6: “FOOD” |
||||||||||||
|
Reading |
|||||||||||
16 |
|
|
|
У тебе є сандвіч із рибою? Have you got a fish sandwich? |
Sandwich, meat, fish, cheese |
Впр. 3 с. 90 |
Впр. 1-3 с. 90 |
Впр.5 с.90 |
Впр.4 с.91 |
|
||
17 |
|
|
|
Що в твоєму ланч-боксі?What is in your lunch – box? |
Orange, banana, kiwi, lunchbox |
Впр. 3 с. 92 |
Впр.1-3 с.92 |
Впр.5 с.93 |
Впр.4 с.93 |
|
||
18 |
|
|
|
Я люблю чай I like tea |
Potato, tomato, glass of milk, cup of tea |
Впр. 3 с. 94 |
Впр.1-3 с.94 |
Впр.5 с.95 |
Впр.4 с.95 |
|
||
19 |
|
|
|
Що на ланч? What is for lunch? |
Rice, sausage, soup, bread |
Впр.5 с.97 |
Впр.1-3 с.96 |
Впр.4 с.97 |
Впр.1 с.96 Впр 3 с.96 |
|
||
20 |
|
|
|
Який сьогодні день? What day is today? |
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday |
Впр.5 с.99 |
Впр.1-2 с.98 |
Впр.4 с.99 |
Впр.3 с.99 |
|
||
21 |
|
|
|
Меню |
Повторення лексичних одиниць за попередніми уроками |
Впр.5 с.101 |
Впр.1-2 с.100 |
Впр.4 с.101 |
Впр.3 с.101 |
|
||
22 |
|
|
|
У кафе In the café |
Pizza, cola,ice cream, juice |
Впр.3 с.102 |
Впр. 1,2 с.102 |
Впр.5 с.103 |
Впр.4 с.103 |
|
||
23 |
|
|
|
Удома At home |
Salad, chocolate, biscuit, jam |
Впр.3 с.104 |
Впр.1, 2 с.104 |
Впр.5 с.105 |
Впр.4 с.105 |
|
||
24-25 |
|
|
|
Повторення Revision |
Повторення лексичних одиниць за темою |
Впр.1 с.106-107 |
Project work: Впр.2 -3 с.108 |
|||||
UNIT 6: “SCHOOL” |
||||||||||||
26 |
|
|
|
Довге чи коротке? Is it long or short? |
Pen, pencil, ruler, long, short |
Впр.6 с.111 |
Впр.1,2 с.109 Впр.6 с.111 |
Впр.4 с.111 |
Впр.3 с.110 Впр.5 с.111 |
|
||
27 |
|
|
|
Що в твоєму портфелі? Take it and look |
Book, rubber, copybook, pencil case, schoolbag, |
повторення Впр. 5 с.113 |
Впр.1, 2 с.112 |
Впр.4 с.113 |
Впр.3 с.113 Впр.4 с.113 |
|
||
28 |
|
|
|
Це наша школа It is our school |
School, teacher, pupil, blackboard |
Впр. 6 с.115 |
Впр.1, 2 с.114 |
Впр.5 с.115 |
Впр.4 с.115 |
|
||
29 |
|
|
|
Це моя класна кімната It is my classroom |
Classroom, table, desk, chair |
Впр.4 с.117
|
Впр.1,2 с.116
|
Впр.3 с.117 |
|
|
||
30 |
|
|
|
Розгорни свою книжку Open your book! |
Open, close, sit, stand up, down |
|
Впр.1 с.118 Впр.2 с.119 |
Впр.4 с.120 |
Впр.3 с.120 Впр.5 с.120 |
|
||
31-32 |
|
|
|
Revision Повторення |
Повторення лексичних одиниць за темою |
Впр1 с.121
|
|
Project work: Впр.2 с.122 Впр.3 с.122 |
||||
33 |
|
|
|
Повторення. Все, що я знаю Узагальнюючий урок
Revision. All I know |
Повторення лексичних одиниць та речень для закріплення формування вміння та навичок спілкування та застосування теоретичних навичок у комунікативній практичній діяльності |
|
Впр.1 с.123 |
Впр. 2с.123 Впр. 3с.124
|
|
|||
34 |
|
|
|
Діагностична контрольна робота ( ) |
||||||||
35 |
|
|
|
Діагностична контрольна робота ( ) |
||||||||
36 |
|
|
|
Діагностична контрольна робота ( ) |
||||||||
37 |
|
|
|
Діагностична контрольна робота ( ) |
||||||||
38 |
|
|
|
Підсумковий урок |
||||||||