ОСНОВИ СПОЖИВЧИХ ЗНАНЬ
5 клас
(36 год., 1 год. На тиждень, із них 1 резервна)
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
||
Загальна кількість |
Заплановано |
Загальна кількість |
Заплановано |
|
Практичні роботи |
|
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Скорегована дата |
Тема 1. Споживач. Потреби споживача |
|||
|
|
Загальне уявлення про споживача, його суверенітет, права, обов’язки та етичні норми поведінки. |
|
|
|
Потреби та їх класи фікація за А. Маслоу. |
|
|
|
Практична робота «Класи фікація споживчих потреб» |
|
|
|
Зміни потреб із розвитком цивілізації. |
|
|
|
Споживча етика та етика споживання. |
|
|
|
Дотримання норм етикету у повсякденному житті. |
|
|
|
Раціональне споживання, норма споживання, етикет споживання. |
|
|
|
Вплив бюджету родини на потреби. |
|
|
|
Власний бюджет. |
|
|
|
Практична робота «Складання власного бюджету (бюджету родини)» |
|
|
|
Що значить «правильно харчуватися»? Раціональне харчування, культура харчування, етика харчування. |
|
|
|
Практична робота «Складання денного меню» |
|
Тема 2. Джерела споживчої інформації |
|||
|
|
Джерела інформації, необхідної для споживача. |
|
|
|
Етика і культура подання споживчої інформації. |
|
|
|
Реклама, види реклами і рекламної продукції: відео, аудіо, друкована, біг-борд та ін. |
|
|
|
Реклама, види реклами і рекламної продукції: відео, аудіо, друкована, біг-борд та ін. |
|
|
|
Переваги і недоліки реклами. |
|
|
|
Ділова гра «Рекламна агенція» (розробка рекламної продукції, дотримання етичних норм у розробці реклами); |
|
|
|
Що таке сертифікат? Які види продукції вимагають сертифікації? |
|
|
|
Що таке сертифікат? Які види продукції вимагають сертифікації? |
|
|
|
Яку інформацію споживач може отримати із сертифіката. |
|
|
|
Товарні знаки, етикетки, упаковки, вкладки. |
|
|
|
Товарні знаки, етикетки, упаковки, вкладки. |
|
|
|
Оцінка поданої на етикетках інформації та значення її для споживача. |
|
|
|
Штрих-код. Різновиди систем кодування. Що стоїть за цифрами? |
|
|
|
Штрих-код. Різновиди систем кодування. Що стоїть за цифрами? |
|
|
|
Ділова гра «Про що нам розповість штрих-код»; |
|
|
|
Індекс Е. Для чого потрібні харчові добавки? Як класифікуються харчові добавки? |
|
|
|
Індекс Е. Для чого потрібні харчові добавки? Як класифікуються харчові добавки? |
|
|
|
Ділова гра «Про що розкаже індекс Е» |
|
Тема 3. Правила споживчої етики |
|||
|
|
Що повинен знати споживач про товар, який він купує |
|
|
|
Вимоги до товару. |
|
|
|
Терміни зберігання харчових продуктів. |
|
|
|
Терміни зберігання харчових продуктів. |
|
|
|
Екскурсія в супермаркет (магазин), етика поведінки споживача |
|
|
|
Екскурсія в супермаркет (магазин), етика поведінки споживача |
|